HONDA CBF 1000 Deluxe

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

HONDA CBF 1000 Deluxe

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Δευτ Ιουν 19, 2006 10:26 pm

Μπορεί να έκανε παρέα με τους σκληρούς, αλλά πάντα ήταν πιο φιλικός και συζητήσιμος. Τώρα που μεγάλωσε, σοβάρεψε. Δεν σε τρομάζει πια, αλλά έχει δύναμη εκεί που πραγματικά χρειάζεται


Αποφεύγοντας τις εξεζητημένες λύσεις, η Honda κατάφερε να κρατήσει το κόστος σε εξωφρενικά χαμηλά επίπεδα, προσφέροντας περισσότερη «μοτοσυκλέτα» για τα ευρώ σας. Παρά την κοινή τους αισθητική, ελάχιστα εξαρτήματα στη 1000 είναι κοινά με της 600.

Πιάνοντας τη μοτοσυκλέτα για να τη μετακινήσεις, έρχεται το πρώτο σοκ: είναι βαριά! 253 κιλά (γεμάτη) έδειξε η ζυγαριά μας, και είναι ευχής έργον που η Honda ξέρει από ζύγισμα, καθώς με το που καβαλάς, το βάρος γίνεται απλή ανάμνηση. Η θέση οδήγησης είναι φιλική, άνετη και ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος της σέλας και τη θέση του τιμονιού.

Ανεβάζεις υποσυνείδητα ταχύτητες γύρω στις 4.000 με 4.500 στροφές, καθώς νιώθεις ότι δεν χρειάζεσαι παραπάνω. Τέτοια είναι η ελαστικότητα και η ροπή του κινητήρα, που κατεβάζεις πάλι πέμπτη μόνον όταν πέσεις κάτω από τα 60 km/h.

Όταν με το καλό ανοίξει ο δρόμος, απλά ανοίγεις το γκάζι και φεύγεις. Και αυτή είναι η μαγεία της συγκεκριμένης έκδοσης του κινητήρα. Δεν πρόκειται για detuning, όπως συνηθίζεται κατά τη μεταφορά κινητήρων από supersport σε καθημερινές μοτοσυκλέτες. Εδώ έχουμε ένα πλήρες retuning, που έχει δημιουργήσει έναν κινητήρα εντελώς διαφορετικό και πολύ πιο χρηστικό.

Αναλογικά όργανα, όπως ταιριάζει στο χαρακτήρα της CBF. Απαισιόδοξος ο δείκτης βενζίνης, ανύπαρκτος ο δείκτης θερμοκρασίας, έντονες αντανακλάσεις
Οι αναρτήσεις έχουν σωστές αποσβέσεις, με το βλέμμα έξυπνα στραμμένο προς την πλευρά της άνεσης. Η CBF δεν σε εμπνέει για «αγωνιστική» οδήγηση, αλλά αλλάζει κατεύθυνση άνετα, ακόμη και μέσα στη στροφή, και έχει σταθερότητα που εντυπωσιάζει και χαλαρώνει τον αναβάτη.

Είναι δύσκολο να γράψεις δοκιμή Honda αποφεύγοντας να αναφερθείς στην ομοιογένεια του συνόλου, και η CBF σαφώς δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα. Τα πάντα πάνω της, ανεξαρτήτως προδιαγραφών και προέλευσης, είναι απολύτως αρμονικά ζυγισμένα, με έναν αποκλειστικό στόχο: την απροβλημάτιστη χρήση. Ένα μόνο πράγμα δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα αυτής της μοτοσυκλέτας και πραγματικά σε ξενίζει αφού την έχεις οδηγήσει: η τιμή της. Γιατί με τη CBF, η Honda κλέβει εκκλησίες…

HONDA CBF 1000 Deluxe
Άνετη και εύχρηστη
Κινητήρας από τη CBR1000RR
Γραμμική και γεμάτη από χαμηλά
92 ίπποι (στον τροχό)
253 kg
€ 10.200 (9.500 χωρίς ABS)

Μπορεί να έκανε παρέα με τους σκληρούς, αλλά πάντα ήταν πιο φιλικός και συζητήσιμος. Τώρα που μεγάλωσε, σοβάρεψε. Δεν σε τρομάζει πια, αλλά έχει δύναμη εκεί που πραγματικά χρειάζεται
Πηγούλα:Καθημερινή)Εικόνα
Εικόνα
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό nikiR1 την Τρί Ιουν 20, 2006 1:15 pm

Πιστευω οτι θα ειναι δυνατη και αγρια :wink:
Ακουσα οτι σε σικωνει και τρελη βελτιωση!!!
nikiR1
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Ιουν 20, 2006 1:39 am
Τοποθεσία: Λαμια

Δημοσίευσηαπό thanos13 την Τρί Ιουν 20, 2006 8:28 pm

Aπλα μια καλή βολική και τίμια μοτοσυκλέτα.
Δε θα με συγκινούσε να την αγοράσω αφου είμαι άλλης φιλοσοφίας αλλά δεν είναι κακή :)
Αλλωστε χόντα και άσχημο δεν υπάρχει :P
Με ένα ζευγάρι λασπωμένες μπότες
σάλταρα πάνω απ την χλωμή μου μοίρα
Και εκείνη ανήμπορη να με γραπώσει
με έβριζε και έσκουζε σαν γερασμένη σκύλα...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
thanos13
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 18, 2006 10:59 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Ιουν 21, 2006 12:02 am

Επιτέλους ένας σοβαρός ανταγωνιστής για το TDM (το ST4 είναι ειδική περίπτωση) με σοβαρό πακέτο, από καλό κατασκευαστή και σε σωστή τιμή αν και τετρακύλινδρο (μην χτυπήσουμε και το Varadero). Από 2008 η YAMAHA θα ρεφάρει λογικά με το καινούργιο TDM.
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Τετ Αύγ 30, 2006 10:55 pm

Tdmrider έγραψε:Από 2008 η YAMAHA θα ρεφάρει λογικά με το καινούργιο TDM.


Αμήν και πότε...(Όχι ότι βιάζομαι κιόλας...2,5 χρόνια έχω το '04)
Αλλά λέτε να βάλει και κάνα αλογάκι, κάνα κυβικάκι παραπάνω?... :-?

Πάντως όμορφο φαίνεται το CBF αν και νομίζω ότι μέσα στην πόλη για καθημερινή χρήση ίσως να μην είναι και το πλέον ιδανικό...(ειδικά με τα κιλάκια του :shock: )
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό GOUTZOU την Πέμ Αύγ 31, 2006 4:34 pm

to eida simera apo konta kai mou arese..............kalo......kalo einai...
GOUTZOU
 

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Πέμ Αύγ 31, 2006 5:40 pm

Acanthor έγραψε:
Tdmrider έγραψε:Από 2008 η YAMAHA θα ρεφάρει λογικά με το καινούργιο TDM.


Αμήν και πότε...(Όχι ότι βιάζομαι κιόλας...2,5 χρόνια έχω το '04)
Αλλά λέτε να βάλει και κάνα αλογάκι, κάνα κυβικάκι παραπάνω?... :-?

Πάντως όμορφο φαίνεται το CBF αν και νομίζω ότι μέσα στην πόλη για καθημερινή χρήση ίσως να μην είναι και το πλέον ιδανικό...(ειδικά με τα κιλάκια του :shock: )



Η ταπεινή μου άποψη είναι πως μόνο το καινούργιο BMW F800S είναι στην κατηγορία του TDM αν και αυτό είναι καθαρά ασφάλτινο. Ένα TDM 1000 με 100 άλογα, δικύλινδρο με τον 18άρη και άνα USD μπροστά δύσκολα θα βρεί αντίπαλο ειδικά αν η τιμολογιακή πολιτική της Yamaha παραμείνει η ίδια.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Κυρ Σεπ 03, 2006 10:31 am

Tdmrider έγραψε:Η ταπεινή μου άποψη είναι πως μόνο το καινούργιο BMW F800S είναι στην κατηγορία του TDM αν και αυτό είναι καθαρά ασφάλτινο. .


Αν και πάλι, λένε ότι από θέμα κινητήρα το BMW δεν τραβάει όσο το TDM + ότι βρίσκει στους καθρέπτες των αυτοκινήτων... (Έτσι έλεγε στο συγκριτικό τουλάχιστον... :-? )

Tdmrider έγραψε:Ένα TDM 1000 με 100 άλογα, δικύλινδρο με τον 18άρη και άνα USD μπροστά δύσκολα θα βρεί αντίπαλο ειδικά αν η τιμολογιακή πολιτική της Yamaha παραμείνει η ίδια.


Από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί! :-D :-D :-D
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης