Μoto Morini 9.5

Συντονιστής: Συντονιστές

Μoto Morini 9.5

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Δεκ 25, 2006 2:54 pm

117 άλογα

10.4 κιλά ροπής στις 6.700 σαλ

1187 κυβικά εκ.

20 λίτρα

Αναποδο πιρούνι Marzocchi 50mm

monoshock

Πλαίσιο αλουμινένιο
Συνημμένα





Τελευταία επεξεργασία από Dimitris και Τρί Δεκ 26, 2006 10:11 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Δεκ 25, 2006 3:11 pm

αν σου πω τωρα οτι μου κανει για Monster τι θα πεις ?
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Δεκ 26, 2006 5:25 am

πως έχεις δίκιο....
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Δεκ 26, 2006 1:48 pm

Dimitris έγραψε:πως έχεις δίκιο....



:smt023
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό V7 την Τρί Δεκ 26, 2006 2:00 pm

Η ζελατίνα δεν τα χαλάει λιγο οπτικά αυτα τα μηχανάκια η είναι η εντύπωσή μου; :smt017
"Πραγματική ευτυχία είναι να είσαι υπεράνω της σχετικότητας των πραγμάτων της καθημερινής ζωής χωρίς να βρίσκεσαι έξω από αυτή..."
Άβαταρ μέλους
V7
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 14, 2006 2:04 pm
Τοποθεσία: Α. Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Δεκ 26, 2006 2:03 pm

V7 έγραψε:Η ζελατίνα δεν τα χαλάει λιγο οπτικά αυτα τα μηχανάκια η είναι η εντύπωσή μου; :smt017


Καταραμένη κάλυψη από τον αέρα ....
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Δεκ 26, 2006 2:13 pm

V7 έγραψε:Η ζελατίνα δεν τα χαλάει λιγο οπτικά αυτα τα μηχανάκια η είναι η εντύπωσή μου; :smt017


λιγο ? Μαλλον πολυ θα ελεγα !

ποια καλυψη και βλακιες , περνεις γυμνο γιατο γουσταρεις τον αερα αλλιως παρε ντυμενο .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Τρί Δεκ 26, 2006 2:17 pm

Σωστό κι αυτό, αλλά αν όμως κάνεις και κάνα ταξιδάκι που και πού, πώς την παλεύεις?

Ξέρω, ξέρω....πας για ντυμένο.... :smt102
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Δεκ 26, 2006 2:23 pm

Acanthor έγραψε:Σωστό κι αυτό, αλλά αν όμως κάνεις και κάνα ταξιδάκι που και πού, πώς την παλεύεις?

Ξέρω, ξέρω....πας για ντυμένο.... :smt102


δεν μπορεις να φανταστεις ποσα ταξιδια εχω κανει με γυμνο , ολογυμνο

μια χαρα την παλευα με τους αερηδες στα 180 χλμ

φυσικα ειχα αναπτυξει στενες σχεσεις με το ντεποζιτο αλλα τι να κανεις . Ολλα ενα συνηθειο ειναι
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Δεκ 26, 2006 9:36 pm

Εγώ γυμνό οδηγώ και γουστάρω τρελά τα ταξίδια. Η μοτοσικλέτα μου θα μπορούσα να πω πως είναι ένα γυμνό tourer. Με την εργοστασιακή ζελατίνα στη θέση που τη ρύθμισα ταξιδεύω δικάβαλος άνετα.

Πολύ σημαντικό να έχω την ζελατίνα στα ταξίδια. Δεν χρειάστηκε να πάρω ντυμένο.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Ιαν 02, 2007 1:43 pm

Οι ακτίνες στις ζάντες πως σας φαίνονται?

Μήπως έχει και λάστιχα με σαμπρέλες?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Ιαν 02, 2007 2:11 pm

[quote="Fretazer"]Οι ακτίνες στις ζάντες πως σας φαίνονται?

quote]

Πολύ ωραία ρετρό πινελιά σε ένα κατά τα άλλα σύγχρονο γεμάτο γκάζια μηχάνημα!

:smt041
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό zilmer την Πέμ Ιαν 04, 2007 3:08 am

Dimitris έγραψε:Εγώ γυμνό οδηγώ και γουστάρω τρελά τα ταξίδια. Η μοτοσικλέτα μου θα μπορούσα να πω πως είναι ένα γυμνό tourer. Με την εργοστασιακή ζελατίνα στη θέση που τη ρύθμισα ταξιδεύω δικάβαλος άνετα.

Πολύ σημαντικό να έχω την ζελατίνα στα ταξίδια. Δεν χρειάστηκε να πάρω ντυμένο.

ειπες την μαγικη λεξη φιλε..γουσταρω..αν γουσταρεις τοτε ειτε γυμνο ειτε ντυμενο δεν σε απασχολει γιατι απλα γουσταρεις τρελλα....
μαζι σου και + 10000
Άβαταρ μέλους
zilmer
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 16, 2006 5:17 pm

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Ιαν 14, 2007 12:27 am

"....οι εποχές που απλώς καβάλαγες και πήγαινες κάπου χωρίς λόγο ξαναγύρισαν...Το Μorini 9,5 είναι μια τέτοια μοτοσικλέτα, που αγγίζει την κάθε σου αίσθηση, σε κάθε σου βόλτα σε οποιονδήποτε δρόμο..."


Ποιός είπε οτι όλες οι μοτοσικλέτες πρέπει να κάνουν κάτι συγκεκριμένο; Αφήστε πέρα στριψίματα, ταξίδια, άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη, πρακτικότητα, νούμερα και επιδόσεις. Αφουγκραστείτε την λειτουργία του κινητήρα στο φανάρι και νιώστε αυτήν την αίσθηση της μοτοσικλέτας, διαφορετική από των περισσότερων που κυκλοφορούν σήμερα. Και αυτό έχει ιδιαίτερη χαρά να κυκλοφορείς με κάτι που πραγματικά σε φτιάχνει.

Το 9,5 είναι ο διάδοχος του 3,5 ενός μοντέλου που άφησε εποχή με την τεχνολογία του V2 κινη΄τηρα του αλλά και το εκπληκτικό για την εποχή κράτημά του. Σήμερα το 9,5 είναι η τουριστική εκδοχή του Corsaro με το οποίο μοιράζεται το ίδιο μοτέρ και πλαίσιο. Συγκεκριμένα οι άνθρωποι της εταιρείας αναφέρουν πως προορίζεται και για ταξιδιωτική χρήση χάρη στην άνετη σέλα, την ζελατίνα και το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων για μεγάλη αυτονομία.

[...] Η θέση οδήγησης είναι κυρίως προσανατολισμένη για βόλτα και λιγότερο για επίθεση, για αυτό τα χέρια βρίσκονται ψηλά για να πιάσουν το τιμόνι, που έχει μεγάλο άνοιγμα ώστε να προσφέρει μεγάλο μοχλό.

[...] Η εμφάνισή του κάθε άλλο παρά αδιάφορη είναι: Θηριωδών διαστάσεων πιρούνι και τιμονόπλακες, αλουμινένιο πλαίσιο χωροδικτύωμα, με ένα αμορτισέρ τοποθετημένο παράκεντρα στο ψαλίδι αλλά κια τροχοί με ακτίνες, ναι καλά διαβάσατε, τροχοί με ακτίνες σε street μοτοσικλέτα εν έτει 2006. Περίεργοι συνδυασμοί κλασικών και σπορ στοιχείων, όχι απαραίτητα αταίριαστων μεταξύ τους...το αποτέλεσμα θα το κρίνει ο κάθε ένας μόνος του, με βάσει των δικών του κριτηρίων...


Άσχετα με τα γούστα που έχεις για μοτοσικλέτα, η οδηγική εμπειρία που προσφέρει το 9,5 είναι μοναδική...[...] έχει έναν κινητήρα που γουργουρίζει ευχάριστα και κινεί την μοτοσικλέτα απροβλημάτιστα άνετα με ελάχιστες στροφές, ενώ στην παραμικρή περιστροφή του γκαζιού το πάρτι ξεκινάει, με υπόκρουση την βαρειά και μπάσα μουσική ενός αγριεμένου δικύλινδρου...

Μόλις οι στροφές ξεπεράσουν τις 4.000 και οι ρυθμοί ανέβουν τα πάντα αρχίζουν να δουλεύουν αρμονικά. Οι αναρτήσεις καταπίνουν πλέον τα πάντα και η βόλτα αρχίζει να παίρνει άλλη διάσταση...

"Βράδυ Κυριακής, βολτάροντας προς την Γλυφάδα συναντώ μια παρέα με "σκαλισμένα" TDM900 που στήνονται φανάρι-φανάρι. Αν και με φοβίζουν αυτού του είδους οι κόντρες, αυτή τη φορά δεν αντιστέκομαι και σταματάω διακριτικά, χωρίς εμφανείς προθέσεις, στην άκρη του δρόμου. Στην εναλλαγή των φώτων βάζω όλα μου τα δυνατά να ξεκινήσω καλά και πατινάρω όσο το δυνατόν περισσότερο τον συμπλέκτη για να αποφύγω την ακούσια σούζα, λόγω της πολύ κοντής πρώτης που σε συνδυασμό με την δύναμη του κινητήρα, δεν αφήνει να κάτσει κάτω ο μπροστινός τροχός. Τελικά όλα πήγαν μια χαρά. Το 9,5 σούζαρε λίγο και κουμπώνωντας γρήγορα δευτέρα, βρέθηκα να οδηγώ την κούρσα, έχοντας αρκετά πιο πίσω την λυσασμένη παρέα με τα TDM, που είδαν αυτό το sport classic μηχανάκι με τις ακτινωτές ζάντες να εξαφανίζονται μπροστά τους, ρίχνοντάς τους μπόλικα μέτρα μέχρι το επόμενο φανάρι.."


Η αίσθηση και ο ήχος απο την επιτάχυνση είναι τόσο ιδιαίτερα, ώστε μπορεί να καταλήξεις ακόμα και μόνος σου να κάνεις φανταστικές κόντρες με τον εαυτό σου σε κάθε σου εκκίνηση...


Είναι εκπληκτικός ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να διατηρεί ταχύτητες κοντά στα 170 χιλιόμετρα έχοντα μόλις 5.500 στροφές-δουλευοντας σχεδόν στο ρελαντί, αφού η ροπή του κινητήρα το επιτρέπει.
Και μόλις περιστρέψεις το δεξί σου χέρι, νούμερα τρομακτικά θα εναλλάσονται στην ψηφιακή ένδειξη του ταχύμετρου, με το 200 να διατηρείται εύκολα. Δηλαδή εύκολα για το Morini αλλά όχι και για σένα αφού το μεγάλο τιμόνι φέρνει τα χέρια να ανοίγουν σε μεγάλες γωνίες, με αποτέλεσμα οιαγκώνες να βρίσκονται στο έλεος του αέρα και οι ταλαντώσεις να κάνουν γρήγορα την εμφάνισή τους.

Στο ταξίδι τα πράγματα είναι περισσότερο εύκολα απ'ότι φαντάζεσαι αρκεί να μην υπάρχει συνεπιβάτης και αοσκευές, γιατί χώρος δεν υπάρχει για τίποτα από τα δυο.


Αυτονομία περίπου 230 χλμ. με ταχύτητες γύρω στα 150 χλμ/ώρα.

Τα πολυ κλειστά κομμάτια δεν είναι η καλύτερή του αλλά στις γρήγορες και παρατεταμένες στροφές θα τα πάει περίφημα, πλαγιάζοντας οριακά χωρίς την παραμικρή ανησυχία.

Το ανεστραμμένο πιρούνι των 50 mm προσφέρει ιδανική πρόσφυση με μόνο μειονέκτημα την σχετικά ελλειπή πληροφορία που σου δίνει, λόγω της στατικής τριβής στην αρχικη του λειτουργία.

Για το αμορτισερ όμως δεν μπορείς να βρείς ψεγάδι.



"Είναι σαν να καβαλάς το ρουθούνι ενός θυμωμένου δράκου. Αυτό το μηχανάκι με έχει ξεMorini, εγώ θα το αγόραζα.."




πηγή: ΜΟΤΟ
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό PAN την Κυρ Ιαν 14, 2007 7:05 pm

πολυ σωστος....
μια πολυ καλη προσεγγιση μιας πολη καλης (κλασσικης-μοντερνας) μοτοσικλετας...
κ μη σας ξεγελα η εμφανιση!εχει τρελε γκαζια λενε...
Η εξουσία ήταν και θα ειναι εχθρική προς την κοινωνία,ανεξάρτητα απο τους διαχειριστές της.....Το μόνο που μένει είναι να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας...
Άβαταρ μέλους
PAN
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 22, 2006 9:06 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό lord την Τρί Ιαν 16, 2007 1:39 am

πολυ καλο!! :smt026 :smt026
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Ιαν 16, 2007 11:20 am

117 άλογα σε λάστιχο με σαμπρέλα..... μπρρρρρρρ

Αυτό το ΜΟΤΟ ώρες ώρες μου τη δίνει. Έβαλε κόντρα ένα μηχανάκι 1200 cc με TDM. Και τα πέρασε.

Σώωωωωωωωωωωωωπαααααααααα. Κατόρθωμα.
Μπράβο μεγάλε. Την επόμενη με Transalp.

Και στο τέλος το κερασάκι στην τούρτα. "Το σχεδιάγραμμα της υποδύναμης δεν δημοσιεύεται, γιατί δεν το επιτρέπει η εταιρία".

Να μην κάνεις τεστ το μηχανάκι τότε. Τη θα πει ¨δεν το επιτρέπει η εταιρία", ή κάνεις πλήρες τεστ ή δεν κάνεις.
Μας δουλεύουνε κανονικά μου φαίνεται.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Επόμενο

Επιστροφή στο MOTO MORINI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες