Κawasaki - Honda - Cagiva - Suzuki - Yamaha

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Ιαν 26, 2007 12:16 am

Ofanis έγραψε:
Από την άλλη τα cbf μπορούν να θεωρηθούν και σε μια κατηγορία μόνα τους ως μηχανές για άτομα που φοβούνται αν ξέρουν ότι η μηχανή τους έχει και παραπάνω δύναμη και μπορεί να κάνει και παραπάνω πράγματα :smt077


περιεκτικά και ωραία.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό V7 την Παρ Ιαν 26, 2007 12:55 am

Συμφωνώ ότι οι κύλινδροι θα έπρεπε να είναι στοιχείο κατηγοριοπόιησης και διαχωρισμού...

Επίσης τι δουλειά έχει το ΜΤ με το Bandit :smt102

Όσο για τα cbf μην τα υποτιμάτε, έιναι πολύ τίμια μηχανάκια απλά απευθύνονται σε συγκεκριμένη κατηγορία χρηστών...Αλλοστε νομίζω ότι ένα 500άρι΄η 250άρι πχ έιναι άριστο για αρχάριους που έιναι πολύ σημαντικό! Παίζουν κι αυτά το ρόλο τους τα κακόμοιρα...
"Πραγματική ευτυχία είναι να είσαι υπεράνω της σχετικότητας των πραγμάτων της καθημερινής ζωής χωρίς να βρίσκεσαι έξω από αυτή..."
Άβαταρ μέλους
V7
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 14, 2006 2:04 pm
Τοποθεσία: Α. Γλυφάδα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες