Benelli 2ue ----- ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ.

Συντονιστές: tntyliss, Συντονιστές

Benelli 2ue ----- ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ.

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Τρί Ιαν 30, 2007 3:14 am

Από το http://www.motociclismo.it/edisport/mot ... enDocument

Πρόκειται για δικύλινδρο 750 με 90 άλογα και 7,1 κιλα ροπής με τον κόφτη στις 9500rpm


Ολα αυτά καλά.....και όχι και τίποτα σπουδαίο....ΑΛΛΑ !!!!!!!!

Η Benelli είναι η πρώτη ιταλική εταιρία που για να μειώσει το κόστος κατασκευής έδωσε τμήματα της μηχανής (ναι ναι κινητήρας και πλαισιο) στην κινέζικη Quianjiang
Η Quianjiang θέλησε να μπει στην αγορά μοτοσικλετας και να κοντράρει στα ίσια ευρώπη και ιαπωνία (όχι πλέον μπας κλας κινεζικα) Επίσης θέλει την ιταλική φινέτσα και design. Για να το πετύχει αυτό έκλεισε συμβόλαιο με την benelli και μειώνει το κόστος κατασκευής στο νέο αυτό μοντέλο με αντάλλαγμα τεχνογνωσία

Το θέμα είναι θα πάρει κανεις benelli όσο φτηνο και αν γινει ξέροντας ότι δεν είναι εξ ολοκλήρου ιταλικό ? Εγώ δεν θα το έκανα αν πάρω ιταλικό θέλω να είναι ιταλικό

Μήπως διαφαίνεται το μέλλον στην κατασκευή μηχανών

Μηπως θα βλέπουμε τα ακριβά ευρωπαικά μοντέλα και τους φτηνούς συγγενεις προσιτούς σε εμάς που δε θα μπορούμε να πάρουμε το γνήσιο λόγω τιμής?

Πχ ducati sr4 με carter και ψεκασμο made in china

Μπορεί και η ιαπωνία να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.....και όλες οι μάρκες καθώς το εργατικό δυναμικό στην κίνα είναι ανεξάντλητο......και μετά θα βγούν και οι πλήρως κινέζικες μηχανές με αξιώσεις.....οι κινέζοι καλά κάνουν, θα απαξιωθούν όμως οι καθημερινές μηχανές και θα ακριβήνουν οι καθαρόαιμες


Απλές σκέψεις πάνω σε ένα, νομίζω, σοβαρό θέμα
Συνημμένα



Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιαν 30, 2007 11:29 am

γιατι σου είπε κανεις οτι τα γνησια japan ειναι 100% japan και το ιδιο ισχυει στα Ιταλικα

εχω βρει σε japan μοτορι μεγαλης εταιρείας ιταλικά ηλεκτρικα


εμενα προσωπικα δεν με ενδιαφερει τι εχει επανω και απο που το προμηθευτικε

ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ να δουλευει σωστα και να είναι αξιοπιστο . Αν οι κινεζοι μπορουν να βγαλουν ενα αξιοπιστο μοτερ και να μειώσουν το κοστος ενος beneli ωστε να μου δωσει την δυνατοτητα να το αγοράσω τοτε μαγκιά τους .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Benelli 2ue ----- ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ.

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Ιαν 30, 2007 11:47 am

Ofanis έγραψε:Εγώ δεν θα το έκανα αν πάρω ιταλικό θέλω να είναι ιταλικό


Να το προσέξεις αυτό τώρα που είσαι μικρός ακόμα. :smt110
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Τρί Ιαν 30, 2007 12:01 pm

καλά όλα αυτά που λες
αλλά πρέπει να λάβεις υπόψη τον παράγωντα ΚΙΝΑ
Πολύ φτηνό εργατικό δυναμικό....αυξηση παραγωγής.....μειωση εν τελει ποιότητας
Παράδειγμα Gιbson κιθάρες....στην Κορέα Epiphone αρκετά καλές. Οι κινέζικες ήταν για τον.....

Η κίνα μπορέι να κατακλήσει την αγορά όπως δεν μπορεί καμιά ιαπωνια-ιταλία-αμερική

Αν σκεφτει κανεις ότι το λιμάνι της θεσσαλονικης θα μισθωθεί από την κίνα θα έρχονται άπειρα κινέζικα προιόντα...
η ποιότητα για να φτάσει τα αναμενόμενα επίπεδα σύμφωνα με τους νόμους της καταξίωσης (δικός μου όρος σύμφωνα με την ιστορία της κάθε μάρκας) θα περάσουν τουλάχιστων 50 χρόνια.

Αν νομίζεις ότι για να έχουν τα εγγόνια σου και τα παιδιά τους καλά κινέζικα και μόνον μηχανάκια και αλλάζουν τις μάρκες απλά στο ντεπόζιτο, και πως αυτό είναι θεμιτό τότε ντάξει....

Γιατί καμια benelli δε μπορεί να συκγριθεί οικονομικά με κολοσσούς κινέζικους που κάνουν από καρφια οικοδομής και παντόφλες για μπάνιο μέχρι αερόσακους και κινητά τηλέφωνα.

Οι εξαγορές δε θα αργήσουν να γίνουν και τότε θα υπάρχουν οι κινέζικες benelli και οι ευρωπαικές που θα είναι σε υπερτριπλασια τιμή.


Ας παρουμε υποψη μας τα πχ VTR1000 της honda που φτιάχνονταν εξ ολοκλήρου στο japan και μέχρι πριν λίγο ήταν πολύ ακριβά σε σχέση με άλλα μοντέλα που φτιάχνονταν και στην ευρώπη.
Εεεεεε..... με την κινα και τις πολιτικές της καμία σχέση

Επαναλαμβάνω σκέψεις είναι όλα αυτά και νομίζω πως ΠΡΕΠΕΙ να τις κάνουμε.
Αν λέμε απλά θέλω καλό φτηνό μοτόρι και δε με νοιαζει απο πού ήρθε θα καταλήξουμε να παίρνουμε μοτόρια που τα φτιάξαν 12χρονα κινεζάκια σε κάποιο καράβι μεταξύ ιταλίας και αλβανίας. Γιατί τα περισσότερα προιοντα έτσι φτιαχνονται και δεν αντιδρούμε.
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό golis την Τρί Ιαν 30, 2007 12:44 pm

Τι κρίμα που θα μπασταρδέψει η Ιταλική φινέτσα.....
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Τρί Ιαν 30, 2007 6:21 pm

Δεν έχει σχέση με μπαστάρδεμα αυτό το ποστ τόσο όσο για την ποιότητα

Οποιος φτιάχνει κάτι δικό του το προσέχει πιο πολύ από αυτο που το κάνει καθαρά για μειωση κόστους κατασκευής..

Τα παιδακια που θα καταλήξουν να φτιαχνουν εξαρτήματα το ίδιο θα προσέχουν με τον ιταλό μηχανικό που σπούδασε πάνω σε μηχανες ιταλικές?

Ο σωβινισμός στις μηχανές υπάρχει πάντα.
Στην αγγλία triumph και norton στις ΗΠΑ harley και buell
Στην ιταλία ducati moto guzzi benelli
στην ιαπωνία honda suzuki kawasaki

Tο να χρησιμοποιούνται και άλλα εργοστάσια στην παραγωγή καλό είναι......Η κινέζικη επεκτατική οικονομική φιλοσοφία δεν είναι καλή
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό HawkGt την Τρί Ιαν 30, 2007 10:59 pm

Να θυμίσω μόνο ότι στο όχι και τόσο μακρυνό παρελθόν τα ίδια έλεγαν και οι Ευρωπαίοι για τους Ιάπωνες, οι οποίοι τότε αντέγραφαν ανερυθρίαστα τις BSA, τις Norton, τις Triumph και δεν συμμαζεύεται...
Άβαταρ μέλους
HawkGt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 10:22 pm

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Ιαν 30, 2007 11:13 pm

Δεν βλέπω την συμμετοχή των Κινέζων αρνητικά. Όπως ειπώθηκε και παραπάνω κάποτε, πριν 40 και χρόνια οι ιαπωνέζικες μοτοσικλέτες αντιμετωπίζονταν με περιφρόνηση, όπως σήμερα οι κορεατικές.

Κάποτε οι Κινέζοι μπορεί και στο κομμάτι αυτό να πρωταγωνιστήσουν. Ο καιρός θα δείξει......
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό lord την Τρί Ιαν 30, 2007 11:17 pm

για μενα μετραει η ποιοτητα κ η αξιοπιστια κ οχι τοσο η χωρα προελευσης...
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Τετ Ιαν 31, 2007 8:00 am

δεν έχω να πω άλλο...

δεν λέω ότι οι κινέζικες δεν μπορούν να είναι καλές μηχανές, εδώ κάνουν διατημόπλοια πλέον μηχανές δε θα κάνουν? αν και προσωπικά νομίζω πως η ποιοτητα θα πέσει
Για την επεκτατική οικονομική πολιτική τους μίλησα πιο πολύ...
Η κίνα είναι ιδιαίτερη περίπτωση όχι η ιαπωνία η ιταλία κτλ....η κίνα ...Η νέα καπιταλιστική δύναμη με τα δισεκατομμύρια εργατών
τέλος
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Τετ Ιαν 31, 2007 8:25 am

HawkGt έγραψε:Να θυμίσω μόνο ότι στο όχι και τόσο μακρυνό παρελθόν τα ίδια έλεγαν και οι Ευρωπαίοι για τους Ιάπωνες, οι οποίοι τότε αντέγραφαν ανερυθρίαστα τις BSA, τις Norton, τις Triumph και δεν συμμαζεύεται...


άλλο αντιγραφή και άλλο κατασκευή με άδεια εταιρείας

Φανταστείτε την πρωτη ελληνική μοτοσυκλετα παραγωγής να πάει μετά βουλγαρία γιατί είναι πιο φτηνά, μετά πακιστάν και μετα κίνα γιατί είναι ακόμα πιο φτηνά

και όλα τα προιόντα να καταλήξουν κίνα γιατί εκεί είναι πιο φτηνά αφου η ανεργία είναι τεράστια λόγω της προσφορας εργ. δυναμικου. λειτουργούν και οι διαδικασίες του "κόμματος" ακόμη υποχρεώνοντας τον κόσμο να κάτσει και να δουλέψει εκει που θα του πουν

Εκεί θα καταλήξει

και μπορεί οπως λέτε να βγαίνουν οι καλύτερες μηχανές

Εεεε εγω δεν τις θέλω αυτες


Μόνοι τους ας κάνουν ότι θέλουν
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τετ Ιαν 31, 2007 11:05 am

Φίλε Φάνη ούτε εγώ θέλω μια μοτοσυκλέτα που έχει συναρμολογήση ένα παιδάκι σε ένα βαπόρι ή ένας εργάτης στην Κίνα που έχει μισθό 10 ευρώ το μήνα και κοιμάται έξω από το εργαστάσιο.

Υπάρχει όμως η περίπτωση κάποια στιγμή να ανέβει το βιωτικό επίπεδο των κινέζων και μαζί με αυτό οι τιμές των προϊόντων τους. Ελπίζω βέβαια αυτό να σημαίνει και καλύτερη ποιότητα κατασκευής.

Να σου θυμίσω τι γινόταν πριν από 40 χρόνια με τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα. Ήταν πολύ φθηνότερα των ευρωπαϊκών με πιο πλούσιο "εξοπλισμό" αλλά όλοι τα θεωρούσαν άσχημα και αντιγραφές. Τώρα είναι ακριβότερα από τα περισσότερα ευρωπαϊκά, της κατηγορίας τους και δεν νομίζω κανένας να παραπονιέται για την ποιότητα κατασκευής τους. Αντίθετα οι Ευρωπαίοι ενώ είναι μπροστά στο θέμα του design, δυστυχώς στο θέμα της ποιότητας κατασκευής ακόμα δεν μπορούν να φτάσουν την Toyota ή την Honda. Και δεν μιλάω για το ποιό έχει το καλύτερο A/C αλλά για μηχανολογική αξιοπιστία. Ακόμα και μεγάλα εργοστάσια όπως η Mercedes.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται φίλε και τα αποτελέσματα θα τα δούμε σε λίγα χρόνια. Από τη μια μου αρέσει που τα Αμερικανάκια βρήκαν κάποιον να τους κοντράρει. Από την άλλη δεν μου αρέσει αυτό που γίνεται στην Κίνα. Είδωμεν. :smt006
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Theo την Τετ Ιαν 31, 2007 12:00 pm

Fretazer έγραψε:Από την άλλη δεν μου αρέσει αυτό που γίνεται στην Κίνα. Είδωμεν. :smt006


thats capitalism , . . . . . take it or leave it !!!


A new empire is rising !!!!

Όπως οι Αιγύπτιοι, Έλληνες στα αρχαικά χρόνια, οι Ρωμαίοι,............,.....οι Αμερικανοί σήμερα . . . ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΥΡΙΟ !!!

Και το θεωρώ θετικό αυτό που συμβαίνει με την ραγδαία ανάπτυξη της Κίνας καθώς οι Κινέζοι τουλάχιστον ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΟΣ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗΝ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΗΣ !

Εξάλλου οι κανόνες της αγοράς υπαγορεύουν ότι

ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΗΜΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ !!!

ΑΛΛΑ ΕΩΣ ΤΟΤΕ JAPAN POUR MOI .....
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό lord την Τετ Ιαν 31, 2007 12:43 pm

Theo έγραψε:
Fretazer έγραψε:Από την άλλη δεν μου αρέσει αυτό που γίνεται στην Κίνα. Είδωμεν. :smt006


thats capitalism , . . . . . take it or leave it !!!


A new empire is rising !!!!

Όπως οι Αιγύπτιοι, Έλληνες στα αρχαικά χρόνια, οι Ρωμαίοι,............,.....οι Αμερικανοί σήμερα . . . ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΥΡΙΟ !!!

Και το θεωρώ θετικό αυτό που συμβαίνει με την ραγδαία ανάπτυξη της Κίνας καθώς οι Κινέζοι τουλάχιστον ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΟΣ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗΝ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΗΣ !

Εξάλλου οι κανόνες της αγοράς υπαγορεύουν ότι

ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΗΜΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ !!!

ΑΛΛΑ ΕΩΣ ΤΟΤΕ JAPAN POUR MOI .....


σωστος ο θεοφιλος... :smt023
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Ιαν 31, 2007 9:42 pm

Σημεία των καιρών, ή αλλιώς όλοι πέσαν με τα μούτρα στο offshoring και outsourcing. Δεν έχουμε και επιλογή άλλωστε χρόνια τώρα ....
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Ιαν 31, 2007 10:48 pm

Fretazer, Theo, καλά τα λέτε
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100


Επιστροφή στο BENELLI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες