S&S X-Wedge

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

S&S X-Wedge

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Μαρ 09, 2007 1:55 am

Η Αμερικάνικη S&S δείχνει να απογαλακτίζεται από την Harley Davidson αφού δημιούργησε τον δικό της μεγάλο V2 με περιεχόμενη γωνία που φτάνει τις 56 μοίρες.

Πρόκειται για 2 αερόψυκτους κυλίνδρους, κίνηση βαλβίδων με ωστήρια και 3 εκκεντροφόρους. Θα παραχθεί σε κυβισμούς από 1800 κ.εκ. ώς 2.300 κ.εκ.
Συνημμένα


Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό giorgidm την Παρ Μαρ 09, 2007 1:30 pm

σε ενα πραγμα που παραδεχομαι τους αμερικανους ειναι στην ψυξη του
κινητηρα!!! αεροψυκτος με 1800κ.εκ.!!!!
τι υλικα βαζουνε και δεν λιωνουν τα μεταλα?
τι λαδι?
με πια λογικη τοσα κυβηκα τα εχουν αεροψυκτα?
παρολα αυτα τα μοτερ τους δουλευουν αψογα!!! :smt068
Άβαταρ μέλους
giorgidm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 10:47 pm
Τοποθεσία: porto salonico
Ονομα χρήστη: GEORGE DIMITRIOU
Μοντέλο: XT660 X
Κυβικά: 660

Δημοσίευσηαπό Dakota την Παρ Μαρ 09, 2007 3:52 pm

giorgidm έγραψε:σε ενα πραγμα που παραδεχομαι τους αμερικανους ειναι στην ψυξη του
κινητηρα!!! αεροψυκτος με 1800κ.εκ.!!!!
τι υλικα βαζουνε και δεν λιωνουν τα μεταλα?
τι λαδι?
με πια λογικη τοσα κυβηκα τα εχουν αεροψυκτα?
παρολα αυτα τα μοτερ τους δουλευουν αψογα!!! :smt068


1) Ατόφιο ατσάλι γι' αυτό ζυγίζει 150 κιλά μόνο το μοτέρ

2) Για νταλίκες, καμιά 10ρια λίτρα.

3) Φαντάζεσαι να είχαν και ψυγείο? θα αγκίζαν τον τόνο.
Άσε που θα χάνανε και σε χαρακτήρα :???:

4) Εξαρτάται πως εννοείς το άψογα. Γιατί 70 άλογα από 1800 κυβικά είναι λίγα ακόμα και για αυτοκίνητο.
Από την άλλη πάλι αν θες να τραβάς και το τρέϊλερ με τις μπύρες, τα burgers και τις σιλικονάτες ξανθιές μια χαρά είναι.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό lord την Παρ Μαρ 09, 2007 4:22 pm

ωραιος ο φριτεζας!! :smt044
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Μαρ 09, 2007 9:05 pm

Έχει δίκιο ο Fretazer, απλά μιλάμε για διαφορετική φιλοσοφία. Τα πολλά άλογα στη ρόδα δεν είναι η πανάκεια.

Το "ΤΡΑΒΑ" με κι ας κλαίω....έχει την δικιά του χαρά, την δικιά του απόλαυση.


Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.


Η μοτοσικλέτα μου αν και 1100 κυβικά, τα άλογα που βγάζει ζήτημα να ξεπερνούν τα 80. Αν ήθελα να πάρω μοτοσικλέτα με γκάζια, δεν θα την έψαχνα στην Guzzi.

Tα 9 κιλά ροπής από τις 2.000 ώς τις 9.000 όμως είναι κάτι άλλο. Είπαμε, στροφιλίκι, αεράκι, ΡΟΠΗ, στροφιλίκι, αεράκι, ΡΟΠΗ, ξεχνώντας οτι υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων....








Υ.Γ: Σέφτομαι να της αλλάξω εξατμίσεις, συνειδητοποιώ πως ίσως να μην αξίζει. Ντάξ, θα έχω πιο μεστό ήχο, άντε να μου δώσει και κανένα αλογάκι παραπάνω, άντε να βάλω και φίλτρο να πάρω 1,5 αλογάκι. Ε και;

Έβαλα το Rapid BIke και -αν και δεν το δυναμομέτρησα- ξέρω πως τώρα η απόδοσή της είναι καλύτερη. Και αυτό είναι που μετράει. Αυτό που νιώθω ΕΓΩ. Οι αριθμοί δεν έχουν καμία μα καμία σημασία.
Είδα διαφορα; Το πήρα. Τέλος. Τώρα ξέρω πως πάει καλύτερα.

Μπορεί να μην πήρα και καθόλου άλογα. Ε και; Πηγαίνει καλύτερα; Πηγαίνει.
Μαρέσει τώρα πιο πολύ; Μ'αρέσει. Αυτό μετράει. Αυτό πλήρωσα.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό lord την Παρ Μαρ 09, 2007 11:24 pm

Dimitris έγραψε:Έχει δίκιο ο Fretazer, απλά μιλάμε για διαφορετική φιλοσοφία. Τα πολλά άλογα στη ρόδα δεν είναι η πανάκεια.

Το "ΤΡΑΒΑ" με κι ας κλαίω....έχει την δικιά του χαρά, την δικιά του απόλαυση.


Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.


Η μοτοσικλέτα μου αν και 1100 κυβικά, τα άλογα που βγάζει ζήτημα να ξεπερνούν τα 80. Αν ήθελα να πάρω μοτοσικλέτα με γκάζια, δεν θα την έψαχνα στην Guzzi.

Tα 9 κιλά ροπής από τις 2.000 ώς τις 9.000 όμως είναι κάτι άλλο. Είπαμε, στροφιλίκι, αεράκι, ΡΟΠΗ, στροφιλίκι, αεράκι, ΡΟΠΗ, ξεχνώντας οτι υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων....








Υ.Γ: Σέφτομαι να της αλλάξω εξατμίσεις, συνειδητοποιώ πως ίσως να μην αξίζει. Ντάξ, θα έχω πιο μεστό ήχο, άντε να μου δώσει και κανένα αλογάκι παραπάνω, άντε να βάλω και φίλτρο να πάρω 1,5 αλογάκι. Ε και;

Έβαλα το Rapid BIke και -αν και δεν το δυναμομέτρησα- ξέρω πως τώρα η απόδοσή της είναι καλύτερη. Και αυτό είναι που μετράει. Αυτό που νιώθω ΕΓΩ. Οι αριθμοί δεν έχουν καμία μα καμία σημασία.
Είδα διαφορα; Το πήρα. Τέλος. Τώρα ξέρω πως πάει καλύτερα.

Μπορεί να μην πήρα και καθόλου άλογα. Ε και; Πηγαίνει καλύτερα; Πηγαίνει.
Μαρέσει τώρα πιο πολύ; Μ'αρέσει. Αυτό μετράει. Αυτό πλήρωσα.


+100000 !

κι εγω το ιδιο ακριβως σκεφτομαι!!!προσωπικη απολαυση κι ασε τα δυναμομετρα να λενε οτι γουσταρουν!!!
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες