CBF 1000 ABS... Πρότυπο All Around!!!!!

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Δεκ 14, 2006 10:36 am

Ofanis έγραψε:Το όλο θέμα είναι ότι η honda θα μπορούσε απλά να δώσει λίγα παραπάνω άλογα στη μηχανή και συμπίεση. το cbf1000 έχει τις επιδόσεις που θα έπρεπε να είχε το cbf600.
Και εγω λέω δοκιμάστε και το aprilia shiver 750 και δείτε πως μπορεί να είναι ένας κινητήρας ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ 2v με 90 άλογα

Το cbf1000 θα πουλήσει και αρκετά μάλιστα. είναι καλή μηχανή αλλά θα την αγοράσουν αυτοί που βλέπουν λίγο κυριλέ τη μηχανή (όχι απαραίτητα οι "συνταξιούχοι") Στυλ έχω μηχανή χιλιάρα (δεν θα ξόδευα το ποσό μιας κανονικής χιλιάρας βέβαια) Κοινώς είναι μια μηχανή ντεμεκ1000αρα.


:smt041 :smt041 :smt041
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό golis την Πέμ Δεκ 14, 2006 1:13 pm

Αυτό ακριβώς θέλω και εγώ... :smt110
Να πάρω μία ντεμέκ και γιαουρτλού χιλιάρα
(αλήθεια πιό είναι το σωστό και με την ούγια πάνω του χιλιάρι
που παίζει στην κατηγορία του CBF ; :smt017 )
και να περνάω από πάνω απο τα οριτζινάλε σουπερ ουάου μοτόρια,
όπως κάνω τώρα με το ντεμέκ εντούρο χτR μου.
Ηταν πάντα το ονειρό μου... :smt005
Όλα τα μηχανάκια πάνε , αρκεί να τα πηγαίνεις και να μήν σε πάνε.
Οσο για αυτό το Shiver 750, είναι πανέμορφο αλλά :
1.Δεν το φτιάχνω εγώ για να είναι 101% του γούστο μου το CBF και
το κάθε μηχανάκι,αλλα σχεδιαστές-μηχανικοί που το έχουν σπουδάσει το θέμα,
2.Δεν το έχω οδηγήσει το Shiver-δέν ξέρω αν εσύ το οδήγησες to CBF :smt017 ,
3.το shiver ειναι εντελώς γυμνό οπότε είναι άκυρο στην περίπτωση CBF,
4.κάτσε να δούμε πόσο θα το πουλάει η Aprilliasisimo.
Και στην τελική δεν έχω CBF,(φαντάσου και να είχα)
αλλα εάν είχα τα € , θά ήταν σίγουρα προτεινόμενο.
Εσείς που δεν είστε ντεμέκ μήν το αγοράσετε. [smilie=bye.gif]
Φιλικά ,
Τελευταία επεξεργασία από golis και Πέμ Δεκ 14, 2006 1:46 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Δεκ 14, 2006 1:38 pm

Tdmrider έγραψε:Τα γούστα που έχουμε όλοι είναι υποκειμενικά. Το Cbf είναι μια εξαιρετικά τίμια μηχανή σε προσιτή τιμή με την ποιότητα που χαρακτηρίζει τα Honda. Αν κάποιος θέλει μια καλή μηχανή χωρίς ξεσπάσματα με ικανοποιητική δύναμη και γραμμικότατη λειτουργία τόσο μέσα όσο και έξω από την πόλη τότε μπορεί να το επιλέξει, αν και προσωπικα δεν είναι του γούστου μου.


Σωστος!!!
Κυριοι παρτε αυτο που γουσταρετε και οχι αυτο που γουσταρουν, η μοτο ειναι προσωπικη υποθεση και μονο :smt023
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Δεκ 14, 2006 4:51 pm

Παρεξήγησης.... το shiver το έφερα ως παράδειγμα κινητήρα 2κίλυνδρου 750αρη με τις ίδιες επιδόσεις με τον 4κίλυνδρο 1000άρη του cbf1000 και όχι ως οδηγικά ισάξιο


τέλος με 7900€ παίρνεις το sv1000s δηλαδή κάπου 1800 λιγότερα από το cbf1000 που ....και δερνει (το όποίο είναι και φιλικότατατο και αν δεν θες δεν κάνει εξάρσεις στον κινητήρα....αλλα αν θέλεις κιόλας πετάει)
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Σάβ Μαρ 17, 2007 8:58 pm

Εγω παλι νομιζω οτι 100hp ειναι υπεραρκετα αν δεν το στηνεις στα φαναρια (πραγμα που σιγουρα δεν κανει ο αγοραστης της συγκεκριμενης κατηγοριας)

επισης ολοι ξεχναμε οτι εχει ροπη χιλιαριου με κορυφωση στις 6100σαλ

παραπανω αλογα θυμιζω οτι ο κινητηρας του 1000rr ειχε απλα τα θυσιασαν (και καλα εκαναν) για να γεμισουν την καμπυλη της αποδιδομενης ιπποδυναμης και να το κανουν δυνατο και φιλικο σε ολο το φασμα των σαλ

ΟΜΩΣ σχεδιαστικα ειναι αδιαφορο εως βαρετο (γνωμη μου)
νομιζω πως ολα τα παραπανω σχετικα με τον κινητηρα θα ισχυαν και με τον κινητηρα του VTR και με λιγοτερα εξοδα για service

δηλαδη με λιγα λογια νομιζω οτι ο V2 του VTR θα ταιριαζε καλυτερα στον χαρακτηρα της μοτο
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Dakota την Σάβ Μαρ 17, 2007 9:05 pm

X_NR750 έγραψε:δηλαδη με λιγα λογια νομιζω οτι ο V2 του VTR θα ταιριαζε καλυτερα στον χαρακτηρα της μοτο


Λογικά σκεπτόμενος πελάτης Honda με επιχειρηματολογία. Εύγε. 8)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Προηγούμενη

Επιστροφή στο HONDA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες