KAWASAKI Ως βάση χρησιμοποιούμε τον πετυχημένο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα του ER-6n. Τον “ρετουσάρουμε” για να γίνει ακόμα πιο “ηλεκτρικά” γραμμικός. Γαρνίρουμε με ανάποδο πιρούνι και αλουμινένιο ψαλίδι. Μεγαλώνουμε τις διαδρομές των αναρτήσεων. Προσθέτουμε φτερά στον προβολέα του ER. Τελειώνουμε με νέα πλαστικά και μικρή ζελατίνα. Et voila: Kawasaki Versys 650. “Δεν είναι ένα ακόμα on-off”, τονίζει η Kawasaki στην αρχή του press-kit της. Πολύ κοντύτερα στον δρόμο που χάραξε το Multistrada, παρά σε εκείνον του V-Strom 650. Και πολύ-πολύ μακριά από τον δρόμο του Transalp. Προικισμένο με 17in χυτές ζάντες, είναι προορισμένο για να κινηθεί σχεδόν αποκλειστικά σε ασφάλτινες διαδρομές. Και αφού η Kawasaki “έφτιαξε” τους αναβάτες μικρού αναστήματος με το ER, τώρα απευθύνεται στους αναβάτες μετρίου ή μεγάλου αναστήματος. Εμφανισιακά το Versys δεν εξιτάρει εξίσου με το ER-6n. Το τελευταίο μπορεί να ξένισε με τη ριζοσπαστική του εμφάνιση στην πρώτη επαφή, όμως όσο περνoύν τα χρόνια, τόσο πιο συμπαθητικά αγριωπό και ιδιαίτερο δείχνει. Το Versys διαθέτει τον ίδιο προβολέα με το ER, με την προσθήκη όμως δύο “φτερών” στα πλάγιά του. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και ο προβολέας δεσπόζει στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας. Τα πλαστικά του Kawasaki είναι καλής ποιότητας, ενώ οι χρωματικές επιλογές είναι τρεις. Ασημένιο για τους κλασικούς, μαύρο για τους “κακούς”, και πορτοκαλί για τους νεανίζοντες. Κατά την προσωπική μας γνώμη, το πορτοκαλί είναι πραγματικά υπέροχο. Στον τελευταίο χρωματισμό, η ποδιά του Versys έχει το χρώμα του αλουμινίου, ενώ στις μαύρες και ασημί μοτοσυκλέτες είναι μαύρη. Επίσης, τα πλαϊνά πλαστικά προστατευτικά του πλαισίου είναι ασημί στις μαύρες και ασημένιες μοτοσυκλέτες, αλλά μαύρα στην πορτοκαλί... Η μικρή ζελατίνα του φέρινγκ ρυθμίζεται με γερμανοπολύγωνο σε τρεις θέσεις, με την καθεμιά να απέχει 2cm από την προηγούμενη. Στις περισσότερες καταστάσεις κάνει καλά τη δουλειά της, αν όμως είστε αρκετά ψηλός ή έχετε τουριστικές βλέψεις, γρήγορα θα την αντικαταστήσετε με μια ψηλότερη aftermarket. Το μεγάλο ρεζερβουάρ διαθέτει χωρητικότητα 19lt, αντί για τα 15,5 των ER-6n και f, μειώνοντας έτσι κατά πολύ τη συχνότητα των ανεφοδιασμών σας. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι πανομοιότυπη με του ER, ενώ ίδιο μοιάζει και το αμορτισέρ που δεν διαθέτει μοχλικό. Όμως, ενώ η Kawasaki έπαιξε το low budget χαρτί της με τις αναρτήσεις του ER, στην περίπτωση του Versys τραγουδάει ένα διαφορετικό τραγούδι
(Πηγούλα 0300)