KAWASAKI VERSYS 650_ΜΑΣΣΑΛΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Συντονιστής: Συντονιστές

KAWASAKI VERSYS 650_ΜΑΣΣΑΛΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Τετ Νοέμ 01, 2006 11:34 pm

KAWASAKI Ως βάση χρησιμοποιούμε τον πετυχημένο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα του ER-6n. Τον “ρετουσάρουμε” για να γίνει ακόμα πιο “ηλεκτρικά” γραμμικός. Γαρνίρουμε με ανάποδο πιρούνι και αλουμινένιο ψαλίδι. Μεγαλώνουμε τις διαδρομές των αναρτήσεων. Προσθέτουμε φτερά στον προβολέα του ER. Τελειώνουμε με νέα πλαστικά και μικρή ζελατίνα. Et voila: Kawasaki Versys 650. “Δεν είναι ένα ακόμα on-off”, τονίζει η Kawasaki στην αρχή του press-kit της. Πολύ κοντύτερα στον δρόμο που χάραξε το Multistrada, παρά σε εκείνον του V-Strom 650. Και πολύ-πολύ μακριά από τον δρόμο του Transalp. Προικισμένο με 17in χυτές ζάντες, είναι προορισμένο για να κινηθεί σχεδόν αποκλειστικά σε ασφάλτινες διαδρομές. Και αφού η Kawasaki “έφτιαξε” τους αναβάτες μικρού αναστήματος με το ER, τώρα απευθύνεται στους αναβάτες μετρίου ή μεγάλου αναστήματος. Εμφανισιακά το Versys δεν εξιτάρει εξίσου με το ER-6n. Το τελευταίο μπορεί να ξένισε με τη ριζοσπαστική του εμφάνιση στην πρώτη επαφή, όμως όσο περνoύν τα χρόνια, τόσο πιο συμπαθητικά αγριωπό και ιδιαίτερο δείχνει. Το Versys διαθέτει τον ίδιο προβολέα με το ER, με την προσθήκη όμως δύο “φτερών” στα πλάγιά του. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και ο προβολέας δεσπόζει στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας. Τα πλαστικά του Kawasaki είναι καλής ποιότητας, ενώ οι χρωματικές επιλογές είναι τρεις. Ασημένιο για τους κλασικούς, μαύρο για τους “κακούς”, και πορτοκαλί για τους νεανίζοντες. Κατά την προσωπική μας γνώμη, το πορτοκαλί είναι πραγματικά υπέροχο. Στον τελευταίο χρωματισμό, η ποδιά του Versys έχει το χρώμα του αλουμινίου, ενώ στις μαύρες και ασημί μοτοσυκλέτες είναι μαύρη. Επίσης, τα πλαϊνά πλαστικά προστατευτικά του πλαισίου είναι ασημί στις μαύρες και ασημένιες μοτοσυκλέτες, αλλά μαύρα στην πορτοκαλί... Η μικρή ζελατίνα του φέρινγκ ρυθμίζεται με γερμανοπολύγωνο σε τρεις θέσεις, με την καθεμιά να απέχει 2cm από την προηγούμενη. Στις περισσότερες καταστάσεις κάνει καλά τη δουλειά της, αν όμως είστε αρκετά ψηλός ή έχετε τουριστικές βλέψεις, γρήγορα θα την αντικαταστήσετε με μια ψηλότερη aftermarket. Το μεγάλο ρεζερβουάρ διαθέτει χωρητικότητα 19lt, αντί για τα 15,5 των ER-6n και f, μειώνοντας έτσι κατά πολύ τη συχνότητα των ανεφοδιασμών σας. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι πανομοιότυπη με του ER, ενώ ίδιο μοιάζει και το αμορτισέρ που δεν διαθέτει μοχλικό. Όμως, ενώ η Kawasaki έπαιξε το low budget χαρτί της με τις αναρτήσεις του ER, στην περίπτωση του Versys τραγουδάει ένα διαφορετικό τραγούδι
(Πηγούλα 0300)
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Dbandit την Πέμ Νοέμ 02, 2006 12:38 am

Εμενα ΜΕ αρεσε!!! Και εχει κ ενα μοτερ ..μουρλιααα
ΤΑΞΙΔΙΑΡΑ ΨΥΧΗ...

Step into this room and dance for me

www.kawasaki-bikers.gr
Άβαταρ μέλους
Dbandit
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 03, 2006 10:44 pm
Τοποθεσία: Αθηνα-Παγκρατι

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Ιαν 13, 2007 11:38 pm

Λίγα λογάκια:

Το ER-6 αποκτά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ποιοτικότερες αναρτήσεις, αναβαθμισμένο πλαίσιο και μεταμορφώνεται σε μια μοτοσικλέτα που στοχεύει στο κέντρο της πιο εμπορικής κατηγορίας στην Ελλάδα.

[...] Δεν λέει ψέμματα οτι μπορεί να πάει στο χώμα και γι΄αυτό το λόγο πετυχαίνει υψηλή βαθμολογία σε όλους τους τομείς όπου αυτές οι μοτοσικλέτες χρησιμοποιούνται, δηλαδή στην άσφαλτο.

[...]Ας υποθέσουμε οτι δεν είσαι ο τύπος του μοτοσικλετιστή που ξημεροβραδιάζεται στις πίστες ή οτι δεν θέλεις πάρε δώσε με παπιά ή σκουτερ. Στην πραγματικότητα θέλεις κάτι πρακτικό σαν σκούτερ, γρήγορο σαν μεγάλη μοτοσικλέτα αλλά οικονομικό στην αγορά και την χρήση. Θέλεις μια μεγάλη μοτοσικλέτα χωρίς τα μειονεκτήματα των μεγάλων μοτοσικλετών. Είναι αλήθεια οτι τα έχει όλα.

Ο κινητήρας θα σε εντυπωσιάσει κυρίως με την δύναμή του. Είναι πολύ ευχάριστος μέσα στην πόλη και προσφέρει επιδόσεις-συγκριτικά με τον ανταγωνμισμό-που αγγίζουν την κορυφή της πυραμίδας. Πρόθυμος, δυνατός αλλά κα πολιτισμένος.

Σε σχέση με του ER-6 υπάρχουν αλλαγές μόνο στην χαρτογράφηση της μονάδας διαχείρισης ECU, με αποτέλεσμα πιο στρογγυλεμένη απόδοση της δύναμης. Απουσιάζει το ξέσπασμα που έχει το ΕR-6 μετά τις 7.000 στροφές, όμως δείχνει πιό γεμάτος από το ρελαντί μέχρι εκεί.

[...] Το μικρό πλάτος της σέλας αφήνει τα πόδια να πατούν με σιγουριά κάτω, ακόμα κι αν δεν ξεπερνάς σε ύψος το 1,70 μ. Όμως τα μεγάλου μήκους μαρσπιέ χτυπούν τους αστραγάλους. Οι μανέτες ρυθμίζονται σε 5 θέσεις.

[...]Εργονομικά λάθη υπάρχουν, όπως για παράδειγμα η θέση του τιμονιού, που για ανάστημα 1,80 μ. πέφτει κάπως ψηλά. Το στάντ πρέπει να ψάξεις να το βρείς, πίσω από τα μαρσπιέ και όταν προσπαθείς να το ανοίξεις πάντα το καλάμι του ποδιού σου βρίσκει στα μαρσπιέ. Επίσης ακουγονται αρκετοί παρασιτικοί τρυγμοί από το φέρινγκ όταν ανεβάζει στροφές ο κινητήρας, οι οποίοι όμως γίνονται αντιληπτοί μόνο όταν φοράς ανοιχτό κράνος.

[...] Το Versys δεν υποκρίνεται οτι έχει ικανότητες Off-Road. O 17-άρης μπροστινός τροχός με τα 2 δισκόφρενα είναι πιο βαρύς από τους 18" ή 19" με αποτέλεσμα πιο έντονο γυροσκοπικό φαινόμενο αλλά και πιο άμεση αντίδραση στις εντολές του αναβάτη λόγω διάστασης. Αυτό σου δίνει αίσθημα σιγουριάς στην ευθεία με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ και ευελιξία στις κλειστές στροφές, με μοναδικό κόστος τα λιγότερο προοδευτικά γλιστρήματα όταν χαθεί η πρόσφυση και την πιο βαρειά αίσθηση στο τιμόνι.

[...] Η ποιότητα των αναρτήσεων αυτό το πλαίσιο που πραγματικά θυμίζει τις πολύ καλές εποχές της Καwasaki με τα τρομερά πλάισια των ZXR. Η εμπιστοσύνη που έχεις στον μπροστινό τροχό είναι μοναδική, γι'αυτήν την κατηγορία μοτοσικλέτων. Πίσω τα πράγματ είναι εξίσου καλά όμως η απουσία μοχλικού δυσκολεύει το αμορτισέρ να ανταπεξέλθει τις εγκάρσιες ανωμαλίες-ειδικά όταν είναι συνεχόμενες.





Τιμή:7.190 Ευρώ



πηγή: ΜΟΤΟ
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό PAN την Κυρ Ιαν 14, 2007 7:09 pm

διαβασα κ γω στο μοτο το αφιερωμα στο versus, αλλα δν μπορω να πω οτι εντυπωσιαστηκα!
το μονο που μπορω να πω ειναι πως μου αρεσε περισσοτερο απο τον "προκατοχο του" ER6 .
σε γενικες γραμμες οι δοκιμαστες το βρηκαν πολυ ικανοποιητικο παντως...
Η εξουσία ήταν και θα ειναι εχθρική προς την κοινωνία,ανεξάρτητα απο τους διαχειριστές της.....Το μόνο που μένει είναι να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας...
Άβαταρ μέλους
PAN
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 22, 2006 9:06 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό lord την Τρί Ιαν 16, 2007 1:36 am

ΠΙΕΡΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ έγραψε:διαβασα κ γω στο μοτο το αφιερωμα στο versus, αλλα δν μπορω να πω οτι εντυπωσιαστηκα!
το μονο που μπορω να πω ειναι πως μου αρεσε περισσοτερο απο τον "προκατοχο του" ER6 .
σε γενικες γραμμες οι δοκιμαστες το βρηκαν πολυ ικανοποιητικο παντως...


θα συμφωνησω με τον ξαδερφο...δε με τρελαινει αυτο το μηχανακι.
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Ιαν 16, 2007 11:22 am

ΠΙΕΡΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ έγραψε:σε γενικες γραμμες οι δοκιμαστες το βρηκαν πολυ ικανοποιητικο παντως...


Αυτό φίλε μου δε λέει τίποτα. Αν δεν έχεις προσωπική εμπειρία μην ακούς κανένα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Τρί Ιαν 16, 2007 12:48 pm

Σωστος ο Δημητρης οτι και να λενε τα δοκιμαστικα αν δεν το πας μονος σου μια βολτουλα να δεις πως σου καθετε εσενα ολα τα αλα ειναι απλα γιανα γραφοντε :smt023 :smt023
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Ιαν 16, 2007 11:10 pm

Συφωνώ και εγώ. Καλά τα κείμενα αλλά αν δεν το καβαλήσεις...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Σάβ Μαρ 17, 2007 8:45 pm

Οκ παντως απο συζητηση με τα παιδια στο moto.gr η πλειοψηφια πιστευει οτι προκειται για motard που διαφημιζεται εσκεμμενα ως on off με μεγαλη εμφαση στο on

γνωμη μου παντως (χωρις να το εχω οδηγησει) ειναι οτι ειναι καλυτερη επιλογη για καποιον που δεν ενδιαφερεται για ταξιδακια απο το Vstrom

δηλαδη για καποιον που ενδιαφερεται για χρηση κυριως πολης και κοντινες αποδρασεις
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Tassos την Κυρ Μαρ 18, 2007 11:03 am

Αν είχε καλύτερη θέση οδήγησης, θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750


Επιστροφή στο KAWASAKI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες