Triumph Daytona 1050

Συντονιστής: Συντονιστές

Triumph Daytona 1050

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Απρ 01, 2007 12:39 pm

Στα μέσα Ιανουαρίου εθεάθη στην Almeria η περίεργη Triumph της φωτογραφίας. Μοιάζει πολύ με τη νορμάλ Speed Triple, με άλλο όμως πλαίσιο και ψαλίδι, παρόμοια με της Daytona 675, ενώ οι εξατμίσεις της μοιάζουν με της Speed Triple 1050, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι χρησιμοποιεί τον κινητήρα της. Πηγές μέσα από την εταιρεία μιλούν για μια νέα μοτοσυκλέτα, που αναμένεται να παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο τρέχον έτος


πηγή Μοτο


Έρχεται; Πληθαίνουν οι πληροφορίες που θέλουν την Triumph να εξελίσσει μια τρικύλινδρη superbike για τη διαδοχή της Daytona 955i.

Επισήμως από το αγγλικό εργοστάσιο τίποτε δεν επιβεβαιώνεται σχετικά –σε αντίθεση με την επίσημη παραδοχή ότι όντως υπάρχει μια νέα μοτοσυκλέτα για το 2008, σχετική με την 675, κάτι που ωστόσο έγινε αφότου διέρρευσαν φωτογραφίες του γυμνού πρωτοτύπου να δοκιμάζεται στην ισπανική πίστα της Almeria. Σύμφωνα με όσα αναμεταδίδουν έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα από όλο τον κόσμο, η νέα μεγάλη Daytona θα ακολουθήσει το παράδειγμα της μικρής 675, με μικρό βάρος, αντίστοιχα μικρές διαστάσεις, εξαιρετικό στήσιμο και περιφερειακά, καθώς και τον «ανάμεσα σε δύο κόσμους» χαρακτήρα του κινητήρα με ροπή παντού αλλά και διάρκεια στις πενταψήφιες στροφές.

Όσο για τον κινητήρα, σίγουρα θα πρέπει να είναι ρυθμισμένος σε αρκετά ανώτερα επίπεδα απόδοσης από την παρούσα του μορφή στα Tiger, Speed Triple και Sprint ST, καθώς οι Ιάπωνες έχουν ανεβάσει τον πήχη σε δυσθεώρητα ύψη και οι 120-130hp δεν θεωρούνται ανταγωνιστικοί στη sport κατηγορία του λίτρου. Στην Αγγλία, πάντως, φημολογείται πως η Triumph λοξοκοιτάει και προς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes και ανάμεσα στα υπό εξέταση σχέδια περιλαμβάνεται και αυτό της αύξησης κυβισμού κοντά στα 1.200cc.

Η ουσία, πάντως, παραμένει πως η Triumph πάει πολύ καλά στις πωλήσεις της με σχεδόν όλη την γκάμα της για το 2006 και 2007 να σημειώνει μεγάλες εμπορικές επιτυχίες, ενώ η αναγνώριση της Daytona 675 στο πάντα απαιτητικό sport κοινό και τον ειδικό Τύπο την έπεισε πως μπορεί να τα καταφέρει αν στηριχθεί στον «δικό της» τρικύλινδρο χαρακτήρα. Δεδομένου ότι ήδη έχει ένα εξαιρετικό τρικύλινδρο και στην κατηγορία του λίτρου, γιατί να μην επωφεληθεί συνδυάζοντάς τον με τη φιλοσοφία πίσω από την επιτυχία του 675;


πηγή: 0300
Συνημμένα


Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Κυρ Απρ 01, 2007 12:49 pm

Καιρός είναι. Η μαγική συνταγή τώρα και σε 1050 κυβικά. Σούπερ.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Απρ 01, 2007 5:06 pm

η πρωτη φωτο ειναι μουρλια :smt025
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Triumph Daytona 1050

Δημοσίευσηαπό mark την Κυρ Απρ 01, 2007 7:06 pm

Dimitris έγραψε:5i.



Όσο για τον κινητήρα, σίγουρα θα πρέπει να είναι ρυθμισμένος σε αρκετά ανώτερα επίπεδα απόδοσης από την παρούσα του μορφή στα Tiger, Speed Triple και Sprint ST, καθώς οι Ιάπωνες έχουν ανεβάσει τον πήχη σε δυσθεώρητα ύψη και οι 120-130hp δεν θεωρούνται ανταγωνιστικοί στη sport κατηγορία του λίτρου. Στην Αγγλία, πάντως, φημολογείται πως η Triumph λοξοκοιτάει και προς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes και ανάμεσα στα υπό εξέταση σχέδια περιλαμβάνεται και αυτό της αύξησης κυβισμού κοντά στα 1.200cc.





Για να σταθεί απέναντι στα Ιαπωνικά τετρακύλινδρα των 155-160 ΗP στον τροχό πρέπει να βγάλει πάνω από 145 HP στον τροχό.Οσο αφορά την αύξηση του κυβισμού βλέπω να ανεβαίνει σύντομα στα 1130 cc για να είναι ανταγωνιστική και να σταθεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Γιώργος
Άβαταρ μέλους
mark
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2006 2:51 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό lord την Κυρ Απρ 01, 2007 9:22 pm

τεζα!πολυ καλο.... :smt068
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο TRIUMPH

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες