Η Honda, πάλι αυτή, δήλωσε την επιθυμία της, οι κατηγορίες 125cc & 250cc να συναγωνίζονται με 4χρονους κινητήρες.
Η Honda δεν πιστεύει άλλο στον 2χρονο κινητήρα και οι κακές ειδήσεις για τις ομάδες 125cc & 250cc είναι ότι Honda δεν θα δώσει οποιαδήποτε εξελιγμένο εξάρτημα σε αυτούς, μέχρι το τέλος της εποχής. άσχημα νέα για εκείνους που αγωνίζονται με Honda (Alberto puig για παράδειγμα), έτσι μπορούμε να πούμε ότι αυτός ο παγκόσμιος τίτλος είναι για την Aprilia και έναν από τους αναβάτες της. Για την κατηγορία 250cc, ο Dovizioso μπορεί ήδη να παραιτηθεί, αφού η Honda δεν θα τον υποστηρίξει... άλλο.
Για το μέλλον των κατηγοριών η Honda θέλει να κάνει αυτό που όλοι ψιθυρίζουνε, να μεταφέρει τους ίδιους κανόνες που είναι στα MX1 και MX2. Έτσι, 2χρονα 125cc ενάντια σε 4χρονα 250cc και τα 2χρονα 250cc ενάντια σε 4χρονα 450cc. Η Honda αγαπούσε πάντα τη 4χρονη μηχανή, από την αρχή της ιστορίας της, ήταν ακόμα και μια φιλοσοφία για τον Soichiro Honda, ιδρυτή της αυτοκρατορίας. Αλλά αυτή η πρόταση έχει ένα σημαντικό μειονέκτημα, το κόστος! Οπωσδήποτε, τα χρήματα δεν είναι ένα πρόβλημα για Honda (μπορούν ακόμη και να συναγωνιστούν στη φόρμουλα 1 χωρίς χορηγούς!!), αλλά στους αγώνες ο 4χρονος κινητήρας κοστίζει πολλά χρήματα και μπορεί να είναι το τέλος των μικρών ομάδων...
Ίσως όχι, απαντά η Honda, η οποία έχει προετοιμάσει ένα πρωτότυπο με το εργοστάσιο του Μoriwaki. Η ιδέα είναι να εγκατασταθεί μια μηχανή 250cc από από το ΜΧ ή το supermoto, σε ένα πλαίσιο από 125cc. Το εργοστάσιο Moriwaki είναι σε επαφή με τη Honda και το πρωτότυπο είναι ήδη έτοιμο, ονομάζετε GPMR250X και είναι το τρέχον πλαίσιο της RS125 RW με μια μηχανή 250cc CRF. Οι πρώτες δοκιμές πήγαν πολύ καλά και το πρόγραμμα πρόκειται να είναι διαθέσιμο για να εγκατασταθούν και άλλες μηχανές όπως Kawasaki, Suzuki Yamaha...
Ίσως τα ΜΧ να είναι το μέλλον στα 125 και 250, αλλά είναι ακριβό μέλλον, το λαμπρό μέλλον για τη Honda αλλά το σκοτάδι για τις μικρές ομάδες...
Το μέλλον πάλι σε μια ιστορία χρημάτων, μακριά από την αγάπη αυτού του αθλήματος. Βλέποντας ότι τα 2χρονα δεν έχουν οποιαδήποτε εμπορική αξία, δεν υπάρχει νόημα σε αγώνες με αυτό το είδος μηχανών...
Τα Grand Prix μοτοσικλετών είναι ένα πρωτάθλημα όπου το θέμα είναι να συναγωνίζεσαι με πρωτότυπα, ή κάνω λάθος?
Έτσι εάν η Honda θέλει να αγωνιστεί σε ένα πρωτάθλημα sport production, υπάρχει το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike ή Supersport. Πηγαίνω πιθανώς λίγο μακριά στο μέλλον αλλά το είχα δει να έρχεται, δεδομένου του ότι συμβαίνει ήδη στα πρωταθλήματα του MX (πιθανώς και εσείς επίσης)...