Η ιστορία του Ducati 999

Ιστορία της μοτοσικλέτας...

Η ιστορία του Ducati 999

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Απρ 26, 2007 12:06 am

Το 999 αποδείχθηκε λίγο για το ειδικό βάρος της ετιαρείας καθώς δεν κατάφερε να ξεπεράσει ή να σταθεί δίπλα στα 916/996/998 που αντικατέστησε. Από μηχανολογικής πλευράς ήταν μια χαρά, ωστόσο το αγοραστικό κοινό της Ducati δεν μπόρεσε ποτέ να χωνέψει το τραβηγμένο παρουσιαστικό με τις περίεργες αναλογίες, την χαμηλή και χοντροκομμένη ουρά, τα γοτθικά στοιχεία και τη μούρη με τους κάθετα τοποθετημένους προτζέκτορες.

Μα καλά....θα αναρωτηθείτε...πως μπόρεσε ολόλκηρη Ducati να κάνει μια τόσο λάθος κίνηση και ιδιαίτερα με την κορυφαία μοτοσικλέτα της γκάμας της;

Η απάντηση είναι απλή και έχει να κάνει με μια απ΄τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες της ιταλικής μοτοβιομηχανίας, τον Massimo Tamburini, τον άνθρωπο που σχεδίασε το 916.

Όταν η Ducati πουλήθηκε στην αμερικάνικη Texas Pacific, ο Tamburini παρέμεινε στην Cagiva. Ο μάγος του design δεν δούλευε πια για τους κόκκινους- και αυτό αποτελούσε πρόβλημα για τον αντικαταστάτη του 916.

H Ducati έπρεπε να αποδείξει στον κόσμο οτι μπορεί να συνεχίσει να σχεδιάζει και να κατακευάζει μοτοσικλέτες με το ίδιο πάθος και μεράκι που ο Tamburini ΄χαραξε στο χαρτί τη σιλουέτα της σημαντικότερης μοτοσικλέτας μέχρι σήμερα.

Ταυτόχρονα ο αντικαταστάτης του 916 έπρεπε να γυρίζει σελίδα στην ιστορία φίρμας, αποφεύγοντας τους συσχετισμούς και τις συγκρίσεις με το παρελθόν. Περνούσε σε μια καινούρια διαφορετική εποχή και αυτό ήθελε να τονίσε με το 999.

Ο σχεδιαστής του 999 ήταν ο Pierre Terblanche. Με αυτό το μοντέλο η Ducati έστριψε σε λάθος γωνία και πήρε έναν αρκετά διαφορετικό δρόμο από αυτόν που της επιβάλει το κοινό της και η ίδια της η ιστορία.

Σκεφτείτε λοιπόν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα για την Ducati αν στην θέση του 999 που παρουσιάτηκε το 2003 βρισκόταν το 1098. Θα μπορούσε όμως να δημιουργηθεί μια τέτοια μοτοσικλέτα χωρίς να μεσολαβήσει το πάθημα/μάθημα του 999; Σίγουρα όχι.

Συνεπώς θα πρέπει να ευχαριστήσουμε το 999 για τον εκτροχιασμό που προκάλεσε.

Το 1098 ξαναβάζει την Ducati στη σωστή τροχιά συνεχίζοντας τη διαδρομή από κει που σταμάτησε το 998, γιαυτό και το βάφτισαν 1098 και όχι 1099.



πηγή:2τροχοί.

Μόνο σε μένα δηλαδή αρέσει αυτό το μοντέλο;
Συνημμένα


Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Απρ 26, 2007 12:12 am

Εμένα πάντως η 999 μαρεσει παρα πολύ
και δεν το θεωρώ σχεδιαστικό λάθος της ducati. είναι πιο πολύ εμπορικό λάθος
αφού δεν βρήκε ανταπόκριση στο κοινό

Και μου φαίνεται πιο πολύ ο ιδιαίτερος χαρακτήρας στην 999 παρά στην 1098 που θυμίζει πιο πολύ ιαπωνικό design (και λίγο απο όλα) παρά ιταλικό (ο κινητήρας είναι σαφώς ανώτερος)
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Απρ 26, 2007 11:05 am

Έχεις σκάσει 18.000 ευρώ για το 1098 και σκέψου του χρόνου η Ducati να βγάλει 1198 με το ίδιο design και 15 άλογα παραπάνω. Και ταυτόχρονα να σταματήσει η παραγωγή του 1098.

(Αν αλλάξει ο κανονισμός στα SBK και επιτραπούν τα 2κύλινδρα 1200cc, η ducati θα πρέπει να βγάλει σε παραγωγή ένα 1200).

Το ιταλικό design και το κ..... μου :butthead:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Απρ 26, 2007 12:20 pm

σε συγκριση με το 916 το 999 με αφηνε παντελως αδιαφορο

οσο για το θεμα αλλαγης μοντελων καλητερα να μην κρινουμε γιατι τα Ιαπωνικα καθε δυο χρονια το πολυ σου βγαζουν ολοκαινουριο μοντελο με τα ιδια λευτα τουλαχιστον οι υπολοιπες εταιρείες τα κρατανε λιγο ποιο πολυ .

Καλο ή Κακο δεν εχω ιδεα και δεν με ενδιαφερει γιατι οταν αγοραζω κατι το αγοραζω για καιρο και οχι επειδη θελω το κορυφαιο για να πουλαω μουρη

αν ημουν επαγελματιας αγωνιζομενος ναι θα με ενδιεφερε και θα με ενοχλουσε αλλα ως απλος οδηγος καρφι δεν μου καιγεται ολες αυτες οι συνεχεις αλλαγες μοντελο με μικρες βελτιωσεις για να πουλανε οι εταιρείες και να σε βαζουν στο τρυπακι
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Πέμ Απρ 26, 2007 5:30 pm

Αισθητικά μακράν το χειρότερο, ειδικά η ουρά ....
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Απρ 26, 2007 11:59 pm

Fretazer έγραψε:Έχεις σκάσει 18.000 ευρώ για το 1098 και σκέψου του χρόνου η Ducati να βγάλει 1198 με το ίδιο design και 15 άλογα παραπάνω. Και ταυτόχρονα να σταματήσει η παραγωγή του 1098.

(Αν αλλάξει ο κανονισμός στα SBK και επιτραπούν τα 2κύλινδρα 1200cc, η ducati θα πρέπει να βγάλει σε παραγωγή ένα 1200).

:


ε και; Δεν παύεις να έχεις μια καταπληκτική μοτοσικλέτα...τι κι αν έβγαζε το 1198..Δηλαδή θα πρέπει να έχουμε όλοι την τελευταί λέξη στις μηχανές;

Η Moto Guzzi έβγαλε την Breva σε 1200cc η οποία ήδη κυκλοφορεί. Έχει άλλο "fat bar" τιμόνι, δίκους μαργαρίτες, πιο sport μαρσπιέ, καρμπονάτη εξάτμιση και πλαστικό καπάκι για την πίσω σέλα...

ε και; Αφαιρεί από την μοναδικότητα της Breva?

Θες sport προσανατολισμό πέρνεις αυτό..

Θες άνεση και ταξίδια που να μην σηκώνεις κώλο; Πέρνεις το 1100...


Τεσπα....

Περί ορέξεως...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Τετ Ιουν 06, 2007 1:53 am

Εμένα πάλι χωρίς να έχω παρακολουθήσει την ιστορία της ducati και πολλά μοντέλα της, μάλλον το 999 μου αρέσει περισσότερο από τα υπόλοιπα.... :smt105

Όχι ότι το 1098 δεν είναι θεϊκό, αλλά το 999 όσο να'ναι, είναι ιδιαίτερο...
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0


Επιστροφή στο Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ !

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron