Suzuki GSF 1250S Bandit

Συντονιστής: Συντονιστές

Suzuki GSF 1250S Bandit

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Απρ 25, 2007 11:39 pm

"Οι επιδόσεις του Bandit και η ικανότητα ως all around ήταν εντυπωσιακές.....
θα ήθελα όμως τον προκάτοχό του για να επιβεβαιώσει το πόσο καλή είναι η νέα τετρακύλινδρη μοτοσικλέτα."


[....]...η αίσθηση της βελτίωσης και της ομαλότητας που έχει αποκτήσει η υγρόψυκτη μοτοσικλέτα ήταν πιο εμφανής από ποτέ. Έχει ακόμη περισσότερο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές....Είναι πιο κοφτερό στις στροφές, παρά το γεγονός οτι οι διαφορές στο στήσιμο δεν είναι μεγάλες.

Το αστέρι του show είναι ο καινούριος 16βάλβιδος κινητήρας. Δεν είναι δανεισμένος από άλλο μοντέλο αλλά έχει ενσωματώσει την ίδια διάμετρο που είχε και το αερόψυκτο των 64mm με 5mm μεγαλύτερη διαδρομή στα 79mm για να δώσει χωριτικότητα κυλίνδρων 1255cc από τα 1157cc που είχε το παλιό.

Σημείο κλειδί είναι οτι η ρύθμιση των βαλβίδων είναι με καπελότα και τα διαστήματα για την ρύθμιση έχουν διπλασιαστεί στα 24.000 χλμ. Η συμπίεση έχει αυξηθεί από το 9,5:1 στο 10.5:1, το κιβώτιο είναι πιο compact με 6 σχέσεις και επιπλεόν έχει τοποθετηθει αντικραδασμικός άξονας.

Οι της Suzuki υπόσχονται μέγιστη ισχύ 98Ps στις 7.500, 1000rpm νωρίτερα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η μέγιστη ροπή ανέβηκε από 9,2 στα 11,1 kgm μια άυξηση της τάξεως του 18% που αποδίδεται στις 3.700 αντί των 6.500σαλ του προηγούμενου μοντέλου.

Το πλαίσιο είναι το ίδιο (χαλύβδινο σωληνωτό) αλλά οι κυρίως σωλήνες του έχουν 4mm μεγαλύτερη διάμετρο κάνοντας την κατασκευή 10% πιο στιβαρή.

Η ανάρτηση είναι επίσης νέα με σκληρότερα ελατήρια και βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης επαναφοράς εμπρός και πίσω.

Η θέση οδήγησης παραμένει ευρύχωρη και άνετη. Όπως και πριν το κάθισμα μπορεί να ρυθμιστεί σε 2 θέσεις που απέχουν 20mm η μια από την άλλη αλλά η διαδικασία της ρύθμισης είναι φασαρία γιατί πρέπει να ξεβιδώσεις κομμάτι από το κάτω μέρος της.

Το ρεζερβουάρ χωράει 19 λίτρα.

Ο ήχος του κινητήρα είναι χαμηλός λόγω επενδεδυμένων κυλίνδρων, διπλών τοιχωμάτων και διπλό καπάκι κινητήρα που καλύπτει το γρανάζι της μετάδοσης.

Η καμπύλη της ροπής είναι πιο ομαλή και από τις πεδιάδες της Ισπανίας...


τιμή: αναμένεται


πηγή:powerbikes.
Συνημμένα

2274_normal.jpg
2274_normal.jpg (8.89 KiB) 1636 προβολές


Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό BUSA MAKIS την Πέμ Απρ 26, 2007 10:51 am

Στην Ευρώπη πουλάει τρελά. Εδώ στην Ελλάδα πολύ χλωμό το βλέπω. Drogar-SunGlass(LBG).gif
Άβαταρ μέλους
BUSA MAKIS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2006 5:07 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο: SUZUKI HAYABUSA
Κυβικά: 1300

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Απρ 26, 2007 11:09 am

Το fazer μου με διπλάσια κυβικά :smt030 :smt030 5 άλογα παραπάνω :smt076 και άθλια όργανα :vom:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Tassos την Πέμ Απρ 26, 2007 11:15 am

Fretazer έγραψε:Το fazer μου με διπλάσια κυβικά :smt030 :smt030 5 άλογα παραπάνω :smt076 και άθλια όργανα :vom:


Για τη ροπή όμως δεν είπες τίποτα...

Πάντως, πολύ βαρύ το μηχανάκι αυτό. Καλό αν ψάχνεις κάτι φτηνό που ταξιδεύει αξιοπρεπώς και θα το κρατήσεις αρκετά χρόνια, δεν νομίζω όμως ότι προδιαθέτει για παιχνίδι.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Απρ 26, 2007 11:15 am

Fretazer έγραψε:Το fazer μου με διπλάσια κυβικά :smt030 :smt030 5 άλογα παραπάνω :smt076 και άθλια όργανα :vom:



Και υπερδιπλάσια ροπή 5000 στροφές κάτω :smt021
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Απρ 26, 2007 1:04 pm

Αλλά εγώ ζυγίζω 205 κιλά πλήρης καυσίμων και με 22 λίτρα τεπόζιτο. Και έχω αναλογικό ταχύμετρο 1000000000000000000000000 φορές ομορφότερο από την ψηφιακή μλκια του Bandit :smt078
Συνημμένα



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Πέμ Απρ 26, 2007 5:24 pm

Ναι αλλά τα 11 κιλά ροπής απαιτούν σεβασμό. Άσε που είναι τόσο κλειστό μοτέρ, που πολύ εύκολα βγάζει κάνα εικοσάρικο ακόμα. Καλό σαν commuter και μόνο. Για αυτό το έχουν βγάλει άλλωστε.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900


Επιστροφή στο SUZUKI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες