Βenelli 2UE, Ολοκληρωμένο Πρωτότυπο

Συντονιστές: tntyliss, Συντονιστές

Βenelli 2UE, Ολοκληρωμένο Πρωτότυπο

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Ιουν 08, 2007 12:49 am

Η Benelli έφερε το ολοκληρωμένο της πρωτότυπο 2UE στο Τόκυο υπενθυμίζοντας σε όλους πως το νέο της μοντέλο είναι ένα βήμα από την παραγωγή. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 756cc που αποδίδει 90hp στις 9.500rpm και ροπή 7kgm. Όλως τυχαίως, δύο κύλινδροι 756 συνολικών κυβικών μάς κάνουν ακριβώς τα 2/3 ενός κινητήρα TnT (1.130cc), έτσι μάλλον μαντεύουμε και την προέλευσή του. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και κατασκευάζεται με την ίδια μέθοδο έγχυσης που χρησιμοποιεί η Yamaha.
Επιπλέον, μαθαίνουμε πως η Benelli ετοιμάζει άλλη μια έκδοση του δικύλινδρου κινητήρα στα 600cc (τα 2/3 ενός κινητήρα Tornado 900) που θα κινήσει μια ακόμη γυμνή μοτοσυκλέτα –για αρχή.
Οι Κινέζοι επενδυτές της Benelli από τον Όμιλο Quianjiang πιέζουν από την πρώτη στιγμή τους Ιταλούς για μια σειρά πιο οικονομικών μοντέλων που θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τους πελάτες μοτοσυκλετών όπως τα Honda Hornet 600 και Yamaha FZ6, καθώς τα τρικύλινδρα των 1.130cc στοχεύουν σε ένα μικρότερο, πιο «ματσωμένο» κοινό. Προφανώς, αυτή θα είναι η νέα βάση ανάπτυξης της Benelli.
Συνημμένα



Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Ιουν 08, 2007 10:40 am

δεν ξερω σε ποια βαση θα κινηθει αλλα αν βγαλει ενα τετοιο μοντελο στην τιμη τον japan τοτε σιγουρα θα τους κοιταει στα ματια μην σου πω και απο πανω

το μοτορι φαινεται κουκλι και πρικισμενο :smt060
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Ιουν 08, 2007 12:25 pm

Ομορφο φενεται! Αν βγει και φτηνο και με τα καλουδια που εχει πανω, UPS, ακτινικες κλπ.
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: Βenelli 2UE, Ολοκληρωμένο Πρωτότυπο

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Παρ Ιουν 08, 2007 12:34 pm

Dimitris έγραψε:. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και κατασκευάζεται με την ίδια μέθοδο έγχυσης που χρησιμοποιεί η Yamaha.

Οι Κινέζοι επενδυτές της Benelli από τον Όμιλο Quianjiang πιέζουν από την πρώτη στιγμή τους Ιταλούς για μια σειρά πιο οικονομικών μοντέλων που θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τους πελάτες μοτοσυκλετών όπως τα Honda Hornet 600 και Yamaha FZ6, καθώς τα τρικύλινδρα των 1.130cc στοχεύουν σε ένα μικρότερο, πιο «ματσωμένο» κοινό. Προφανώς, αυτή θα είναι η νέα βάση ανάπτυξης της Benelli.




Το πρώτο το αφήνω ασχολίαστο (No comment)

Κοινώς οι κινέζοι θα αλλοιώσουν το χαρακτήρα του ιταλικού πνευματος. Για να γίνουν πιο οικονομικά θα πέσουν αποδώσεις και ποιότητα ανταλλακτικών.

Συμφωνώ πως είναι ωραίο μηχανάκι αλλά να μην το χτυπας μετά και κλουκουτάει (το άλλο άκρο)
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Παρ Ιουν 08, 2007 4:53 pm

Όμορφο, όμορφο, όμορφο, ευχαριστώ δεν θα πάρω όμως.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό giorgidm την Παρ Ιουν 08, 2007 6:24 pm

Tdmrider έγραψε:Όμορφο, όμορφο, όμορφο, ευχαριστώ δεν θα πάρω όμως.






χαχαχαχα......
και εγω το ιδιο ειπα οταν το ειδα!!! :smt037
Άβαταρ μέλους
giorgidm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 10:47 pm
Τοποθεσία: porto salonico
Ονομα χρήστη: GEORGE DIMITRIOU
Μοντέλο: XT660 X
Κυβικά: 660

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Ιουν 08, 2007 8:24 pm

Πλακωσαν οι "Κασσανδρες"... :???:
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: Βenelli 2UE, Ολοκληρωμένο Πρωτότυπο

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Ιουν 09, 2007 7:28 pm

Ofanis έγραψε:
Συμφωνώ πως είναι ωραίο μηχανάκι αλλά να μην το χτυπας μετά και κλουκουτάει (το άλλο άκρο)


Ofanis τα ίδια λέγανε κάποτε για τους Ιαπωνέζους, όταν έκανα την δικιά τους "επέλαση" στον κόσμο τωω μοτοσικλετών. Με τη πάροδο του χρόνου οι Ιαπωνέζοι κατάφεραν να επικρατήσουν και να μπορούν να πουλάνε αξιοπιστία και απόδοση.

Δεν χρειάζεται να περάσει πολύς καιρός για να γίνουμε μάρτυρες της ίδιας πορείας και των Κινέζων...

οπότε δεν νομίζω να "κλουκουτάνε"....
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Σάβ Ιουν 09, 2007 10:11 pm

Κοιτα να δεις και τα hundai καλά αμάξια είναι τοοοοοοσα χρόνια που κυκλοφορούν

Το accent έχει μεγάλη ιστορία σε εξέλιξη αλλά αν μπεις μέσα και αρχίσεις να κάνεις το Θεοφράστου (ετ 3 επι τροχών) Θα δεις οτι ακόμη κλουκουτάει.
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Dakota την Κυρ Ιουν 10, 2007 12:10 pm

Δυστυχώς οι Κινέζοι και οι Ιάπωνες διακατέχονται από μια τελείως διαφορετική νοοτροπία και αντίληψη. Ο Κινέζος θέλει να γεμίσει τον πλανήτη με κάθε είδους σαβούρα που κατασκευάζει στην αχανή χώρα του με σκοπό το κέρδος.

Αν η ποιότητά του είναι χαμηλή (που είναι ακόμα πολύ) δεν τον νοιάζει γιατί η τιμή του είναι αντίστοιχα ακόμα χαμηλότερη. Οπότε πάντα θα βρίσκει κάποιον να τα αγοράζει.

Από την άλλη πλευρά (Ιαπωνία) ο πρώτος διδάξας (Schoihiro Honda) ξεκίνησε μεν αντιγράφοντας αλλά πήγε πολλά βήματα πιο πέρα την βιομηχανία μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων. Ναι την έβαλε στη μαζική παραγωγή με ότι καλό και κακό συνεπάγεται αυτό αλλά δες που την έφτασε.

Αυτή την στιγμή, 40 χρόνια μετά την πρώτη έλευση τους στην ευρωπαϊκή αγορά, τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα (Toyota - Mazda - Honda) είναι πολύ ακριβότερα από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά.
Η Toyota κατάφερε να εκτοπίσει την Mercedes από την πρώτη θέση του πίνακα αξιοπιστίας.

Τα κορεάτικα δείχνουν τον δρόμο που θα έπρεπε να ακολουθήσει ο Κινέζος. Μπορεί να κλουκουτάνε ακόμα αλλά έχουν βελτιωθεί αρκετά σε σχέση με το παρελθόν. Δυστυχώς ο Κινέζος με τα λεφτά του θα αγοράζει παλιές δόξες (Benelli) και θα μας τα πασάρει σας "ξαναγεννημένα".

Εγώ τώρα Ιταλικό μηχανάκι made in China, μόνο να το βλέπω στις εκθέσεις. Drogar-HeadPhones(LBG).gif
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Ιουν 10, 2007 12:33 pm

Fretazer έγραψε:
Εγώ τώρα Ιταλικό μηχανάκι made in China, μόνο να το βλέπω στις εκθέσεις. Drogar-HeadPhones(LBG).gif


Αν είστε σεις καχύποπτοι, τότε εγώ γιατί να μην είμαι. Φυσικά και είμαι και εννοείται πως όλοι μας θα θέλαμε να δούμε στην αγορά αξιόπιστα μηχανάκια είτε είναι ιαπωνέζικα είτε κορεάτικα, είτε ευρωπαικά, είτε κινέζικα.

Φυσικά και μπορούμε να κάνουμε εικασίες, αλλά πιστεύω πως είναι άδικο να καταδικάζουμε από τώρα τέτοιες κινήσεις (συνεργασία Benelli-Κινέζοι). Ας περιμένουμε τις πρωτες κυκλοφορίες, τις πρώτες εντυπώσεις και εμπειρίες...και μετά βλέπουμε.

έχω μπει σε Huyndai και το τελευταίο που θα μπορούσα να πω είναι πως "κουκλουτάει". Μεγάλη μαγκιά των Κορεάτων να παράγουν τέτοια αυτοκίνητα σε τέτοιες τιμές. Και μάλιστα προσφέροντας δωρεάν service για πάντα. Είναι γροθιά στον κόσμο της αγοράς. Είτε μας αρέσει είτε ΟΧΙ.


Ο χρόνος θα δείξει...Προσωπικά δεν θα με εμπόδιζε τίποτα να αγοράσω μια μοτοσικλέτα κινεζικής προέλευσης, από την στιγμή που θα ήξερα πως πληρεί κάποιες προυποθέσεις και φυσικά πως με εξιτάρει εμφανισιακά.

Μακάρι να τα καταφέρουν οι κινέζοι! Αυτό μόνο όφελος θα δώσει σε εμάς και τίποτα παραπάνω. Γιατί ο ανταγωνσιμός θα μεγαλώνει και οι τιμές θα πέφτουν. Οπότε το πλεονέκτημα είναι με το μέρος μας. Μας συμφέρει να τα καταφέρουν. Κι ας μην αγοράσουμε ποτέ Κινέζικο.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100


Επιστροφή στο BENELLI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron