MV Agusta F4 R 312

Συντονιστής: Συντονιστές

MV Agusta F4 R 312

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Απρ 09, 2007 3:18 pm

Στις αρχές Απρίλη θα παουσιαστεί η ισχυρότερη έκδοση της F4 που γεννήθηκε ποτέ. Το όνομά της R312 όπου 312 αντιστοιχεί στην τελική της ταχύτητα.

Καταρχάς έχει βελτιωμένη αεροδυναμική και ένα τόνο πιο επιθετική εμφάνιση. Η αυξημένη απόδοση κατά 8 ίππους του κινητήρα, που πλέον φτάνει τους 180 στις 12.400 σ.α.λ, προέρχεται από τις βελτιώσεις στις κεφαλές, που φέρουν νέες βαλβίδες τιτανίου, με ενισυμένα ελατήρια, την άυξηση της διαμέτρου από 46 σε 48mm, τα νέα σώματα ψεκασμού καθώς και μια νέα ομάδα διαχέιρισης η οποία μέσω του συστήματος EBS (Engine Break System) ελέγχει και το φρένο του κινητήρα.

Το πιρούνι είναι ένα πλήρως ρυθμιζόμενο, 50 mm με αντιτριβική επίστρωση καρβιδίων, Marzocchi εμπρός και πίσω ένα πολυρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs.

Οι τροχοί είναι της Brembo από αλουμίνιο.

Τα φρένα εμπρός 2 δίσκοι των 320 χιλ με ακτινικές δαγκάνες.

Θα παραχθεί και σε biposto έκδοση.


πηγή:Μοτο





Πόσο λέτε να κοστίζει; Αν αναλογοστούμε οτι αυτή τη στιγμή η F41000R κοστίζει κάτι παραπάνω από 23.000 Ευρώ, τότε μπορούμε να μαντέψουμε....πάνω...πάνω....
Συνημμένα








Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Απρ 09, 2007 3:21 pm

Συνημμένα








Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: MV Agusta F4 R 312

Δημοσίευσηαπό mark την Δευτ Απρ 09, 2007 7:57 pm

Dimitris έγραψε:Στις αρχές Απρίλη θα παουσιαστεί η ισχυρότερη έκδοση της F4 που γεννήθηκε ποτέ. Το όνομά της R312 όπου 312 αντιστοιχεί στην τελική της ταχύτητα.

.


Δηλαδή καταργεί και επίσημα τον κόφτη στα 299?
Drogar-Love(LBG).gif
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Γιώργος
Άβαταρ μέλους
mark
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2006 2:51 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Re: MV Agusta F4 R 312

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Απρ 09, 2007 9:32 pm

mark έγραψε:
Δηλαδή καταργεί και επίσημα τον κόφτη στα 299?
Drogar-Love(LBG).gif


:smt066 μάλλον θα τον "ανέβασε" λίγο παραπάνω.... :smt066
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Ιουν 23, 2007 12:07 pm

Τα μονά μπεκ

Τα σώματα του ψεκασμού αύξησαν τη διατομή των αυλών τους από 46mm σε 48mm. Και πάλι, για να κρατηθεί η τιμή της μοτοσικλέτας κάτω από το όριο που ορίζουν οι κατασκευαστές της FIM για την κατηγορία Superstock, διαθέτουν μόνο ένα μπεκ κάτω από την πεταλούδα, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της που έχουν δυο- ένα πάνω και ένα κάτω. Η προσθήκη δεύτερου μπεκ πάνω από τη πεταλούδα είναι το μοναδικό πράγμα που μπορούν να κάνουν στο μέλλον για να πάρουν περισσότερη δύναμη από αυτόν τον κινητήρα.

Τα μυστικά της κεφαλής

Όλα τα μυστικά για τη μεταμόρφωση του κινητήρα της F4 1000-312R κρύβονται στη κεφαλή. Οι βαλβίδες εισαγωγής είναι τιτανίου, αντικαθιστώντας τις ατσάλινες του προηγούμενου και μεγάλωσαν από 29 σε 30mm, ενω το βάρος του έπεσε από τα 30gr σε μόλις 17.8gr. Όμως οι 25mm βαλβίδες εισαγωγής παραμένουν ατσάλινες για λόγους κόστους. Μαζί με την αύξηση της διαμέτρου, έχει αυξηθεί και το βύθισμα των βαλβίδων, από 9,2mm σε 10,3mm στης εισαγωγής και από 8.5mm σε 9.0mm στης εξαγωγής.

Η διαδρομή από το 750 στο 1079


Συνήθως τα φέρινγκ κρύβουν το αισθητικό έκτρωμα των σκόρπιων σηληνώσεων και καλωδίων. Στην περίπτωση της F4 απλώς σε εμποδίζουν να θαυμάσεις την ομορφιά του βιομηχανικού design. Οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν ίδιες, τόσο στην έκδοση των 750cc όσο και σε αυτή των 1000cc, αφού η αύξηση του κυβισμού προκύπτει μόνο από την αύξηση της διαδρομης.


Γιατί έχει EBS;


Η ECU της Marelli εξελίχθηκε σε συνεργασία με την MV Agusta ταυτόχρονα με τον κινητήρα της R312 και είναι η μόνη μέχρι στιγμής που συνεργάζεται με το σύστημα EBS. Η πολύ υψηλή συμπίεση 13,1:1 και ο μεγάλος κυβισμός του κινητήρα, προκαλούσαν το ανεπιθήμητο φρενάρισμα του πίσω τροχού στο κλείσιμο το γκαζιού.

Η λύση του μονόδρομου συμπλέκτη δοκιμάστηκε σε αγώνες αντοχής όπως οι 24 ώρες του LeMans και απορρίφθηκε για λόγους αντοχής και βάρους, όπως ισχυρίζεται η MV Agusta.


Πως δουλεύει το EBS


Η MV Agusta είναι πολύ υπερήφανη για το σύστημα EBS που εξέλιξε σε συνεργασία με τη Marelli. Πρώτη αυτή το χρησιμοποιεί σε μοτοσικλέτα παραγωγής. Στη πράξη το σύστημα αυτό δημιουργήθηκε για να λύσει ένα σημαντικό πρόβλημα των κινητήρων με πολύ υψηλή συμπίεση- και όχι μόνο- οι οποίοι στο κλείσιμο του γκαζιού φρενάρουν έντονα τον πίσω τροχό με αποτέλεσμα να αποσταθεροποιούν τη μοτοσικλέτα, ειδικά στις εισόδους των στροφών όπου ο αναβάτης κατεβάζει μια ή και περισσότερες ταχύτητες.

Μέχρι τώρα η λύση του προβλήματος αυτού ήταν μηχανική (μονόδρομος συμπλέκτης), η οποία εκτός από το υψηλό κόστος χρήσης του σε μοτοσικλέτες παραγωγής, προσθέτει αρκετό βάρος και η αντοχή του αμφισβητείται σε μακροχρόνια χρήση.

Όλα αυτά οδήγησαν τους μηχανικούς να ψάξουν εναλακτικές λύσεις και έτσι στράφηκαν στον κόσμο των ηλετρονικών, όπου το κόστος παραγωγής είναι πλεόν αστείο.

Την πιο απλή εναλακτική πρόσταση στους μονόδρομους συμπλέκτες υιοθετεί η HONDA στα CBR600 και 1000RR όπου η ηλεκτρονική φροντίζει ο ψεκασμός να εξακολουθεί να τροφοδοτεί με μίγμα έναν από τους 4 κυλίνδρους, ακόμα κι αν ο αναβάτης έχει εντελώς κλειστό γκάζι. Είναι παμφθηνό αλλά όχι ικανό στη πράξη να μας κάνει να απορρίψουμε τον μονόδρομο συμπλέκτη.

Στην περίπτωση της MV τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα αλλά το αποτέλεσμα είναι απόλυτα ικανοποιητικό. Η ECU της F4 R312, στο κλείσιμο του γκαζιού, δεν αναλαμβάνει να ελέγξει μόνο την τροφοδοσία ανεξάρτητα από τη κίνηση του χεριού του αναβάτη (όπως στη περίπτωση της HONDA). Επιπλεόν κρατάει τις βαλβίδες του 2ου κυλίνδρου ανοιχτές επιφέροντας τη συνολική πτώση της συμπίεσης του κινητήρα, με αποτέλεσμα τη μικρότερη αντίσταση του κινητήρα στη προσπάθεια του πίσω τροχού να τον περιστρέψει γρηγορότερα από τη θέλησή του- όπως πρακτικά συμβαίνει όταν κατεβάζουμε ταχύτητες με κλειστό γκάζι.

Για να λειτουργήσει το σύστημα υπάρχουν αισθητήρες για το ρυθμό περιστροφής του στροφάλου και τη θέση στις πεταλούδες του ψεκασμού, αλλά όχι για την επιλεγμένη ταχύτητα, κάτι που σημαίνει οτι ο κινητήρας συμπεριφέρεται το ίδιο είτε κατεβάζεις από 6η σε 3η από τα 290 km/h είτε από 3η σε 1η από τα 160km/h
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Σάβ Ιουν 23, 2007 4:42 pm

no money, no honey


:smt089 :smt089 :smt089 :smt089 :smt089
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό lord την Σάβ Ιουν 23, 2007 5:25 pm

Tdmrider έγραψε:no money, no honey


:smt089 :smt089 :smt089 :smt089 :smt089


εγω και να ειχα λευτα δε θα το επαιρνα...
δε πιστευω πως εχω το χρονο και τις απαιτουμενες δυνατοτητες να το αξιοποιησω στα χερια μου!
ηταν ενα τετοιο στα τει κι ειχε φαει 2 καλες στουκες κι απο τους 2 αναβατες του.κι αν θυμαμαι καλα η τελευταια με ζημια 11000 :smt097
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dakota την Σάβ Ιουν 23, 2007 8:14 pm

lord έγραψε:κι αν θυμαμαι καλα η τελευταια με ζημια 11000 :smt097


Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ.......ς
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό lord την Κυρ Ιουν 24, 2007 4:50 pm

ε,ναι!για αυτο σου λεω δεν ειναι για μας αυτα.... :smt077
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο MV AGUSTA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron