Fz6 - S2 Abs απο την Yamaha για το Motocikleta.Gr

Είδαμε, οδηγήσαμε, η αποψή μας.

Fz6 - S2 Abs απο την Yamaha για το Motocikleta.Gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Ιούλ 30, 2007 6:56 pm

Το Fz6 –S2 η στην καθομιλουμένη Fazer 600 είναι το τελευταίο μοντέλο που παρουσίασε η Yamaha στην γνωστή οικογένεια Fazer . Το Fz6 του 2007 κυκλοφορεί σε 4 εκδόσεις ,

Εικόνα
Εικόνα

Το γιατί να έχεις μια έκδοση με τα ίδια κυβικά και ένα σωρό μαγείες για να έχεις λιγότερα άλογα δεν το έχω καταλάβει αλλά ποσώς ,αφού η έκδοση που οδήγησα είναι η κανονική με ABS .

Εικόνα
Εικόνα

Έχοντας πρόσφατα οδηγήσει τον μεγάλο του αδελφό ,χρειάστηκα περισσότερες ώρες μαζί του ώστε να μπορέσω να το αξιολογήσω και να το κρίνω αντικειμενικά αφού είναι τελικά 2 διαφορετικά μηχανάκια .
Εικόνα

Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του μέσα στην πόλη αλλά και σε ένα κοντινό ταξιδάκι μου έδωσε τις απαιτούμενες εμπειρίες ώστε να μπορέσω να γράψω το άρθρο αυτό .

Εικόνα
Εικόνα

Η θέση οδηγού αλλά και συνεπιβάτη εντελώς όρθια και το μισό φαιρινγκ μπορεί και προσφέρει ικανοποιητική κάλυψη μέχρι τα 130 χλμ . Το 600αρι μπορεί με άνεση να κινείται μέσα στην πόλη και οι καθρέπτες του είναι σε εργονομική θέση ώστε να μην αγχώνεσαι μέσα στην τρελή κίνηση .

Εικόνα

Το μοτέρ έχει αρκετή ευστροφία ώστε να μην χρειάζεσαι συνέχεια κατεβάσματα για να κινηθείς άνετα και το ABS λειτουργεί αρκετά καλά ακόμα και στους γλιστερούς δρόμους αν και η απουσία σωληνάκια υψηλής κανανε αισθητή την παρουσία τους και τα τακάκια που φόραγε το εν λόγο μοντέλο δόκιμης χαλαγανε την υπέροχη αίσθηση που έχουν οι δαγκάνες από το παλιό R1 .

Εικόνα

Οι αναρτήσεις αρκετά μαλακές για πολλά άνετα χλμ και χωρίς να προβληματίζουν στις στροφές πιστεύοντας ότι θα καλύψουν αρκετούς αναβατές εκτός από αυτούς που θέλουν δυνατές επιδόσεις που θα πρέπει να ψαχτούν για αλλαγή .

Εικόνα

Στο ταξίδι , ο συνδυασμός , ευστροφίας χωρίς ξεσπάσματα , μαλακές αναρτήσεις, θέση οδήγησης και σχετική καλή κάλυψη αεροδυναμικά προσφέρουν ένα άνετο ταξίδι για 2 με μόνη εξαίρεση την σελά όπου το υλικό δεν σου επιτρέπει τα ταξίδια χωρίς στάση .

Εικόνα

Μπορεί άνετα να φορτωθεί και να κουβαλήσει μια τριπλετα αν και με τα σαμάρια δεν τα πηγαίνει τόσο καλά . Η θέση τον εξατμίσεων υποχρεώνουν τα σαμάρια να είναι σχετικά ποιο μπροστά κάτι που αλλοιώνει την θέση του συνεπιβάτη .

Εικόνα

Η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 240 χλμ πριν την ρεζέρβα και σχετικά με άγρια χρήση .Τα φωτιστικά σωματα καλυπταν και στο σχεδον εντελος σκοταδι ,αλλα εχασε συτη την αγριαδα που ειχε το μουτρο αφου για αγνωστο λογο η Yamaha επελεξε να μην αναβουν και οι δυο λαμπες .

Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι το 600αρι μπορεί να καλύψει αρκετά έναν οδηγό που ζητεί να κάνει πολλά ( πόλη , ταξίδι ) χωρίς ξεσπάσματα και ιδιοτροπίες και άνετα μπορεί να θεωρηθεί και μια καλή πρώτη μοτοσικλέτα για αυτούς που μπαίνουν στον χώρο .

Υ.γ δυστυχώς η εν λόγο έκδοση λόγο euro 3 μου φάνηκε κάπως ποιο αδύναμη από την προηγούμενη αλλά πολύ ποιο πολιτισμένη ( μπορεί και να κάνω λάθος είπαμε έρχομαι από το 1000αρι )

Τα σχόλια δικά σας …..

Εικόνα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Ιούλ 30, 2007 7:02 pm

όμορφη η μούρη και το φέρινγκ! Τα οργανάκια με χαλάνε λίγο...
Πάντως μια καλή και σίγουρη λύση για τη κατηγορία!

Θα ήθελα να το οδηγήσω.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό After την Δευτ Ιούλ 30, 2007 7:26 pm

Πολυ ωραιο το νεο fazer
Το νεο fairing ειναι απειρως πιο ωραιο


Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω, ειναι ποιος ο λογος υπαρξης του μοντελου με τα 78 αλογα(67 στον τροχο, μπλιαχ)
Ειναι πιο αδυναμο και απο το παλιο μοτερ του bandit, το αεροελαιοψυκτο
Και ολα αυτα με διαφορα τιμης αμελητεα (900€ στο fazer και 500€ στο fz6), την στιγμη που παιρνεις 20 ιιπους λιγοτερους, χειροτερα φρενα, ''παλιοτερη'' αισθητικη κ.α.
Αν καποιος το παρει με δοσεις, η διαφορα ουτε που φαινεται

Υπαρχει και ενα αλλο θεμα που δεν το εχει σκεφτει κανεις

Αν πας να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο fazer, ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ οτι δεν σου πασαρουν το ''νεο'' με τα 78 αλογα, ενω εσυ θες το παλιο με τα 98?
Επανω στο μηχανακι δεν υπαρχει καμια ενδειξη, και νομιζω ουτε στην αδεια
Οσοι μου πουν περι ημερομηνια εκδοσης αδειας, δεν παιζει, γιατι μπορει να υπαρχει το καινουργιο μηχανακι στο καταστημα για εναν χρονο και να μην εχει βγαλει αριθμο
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό creperistas την Δευτ Ιούλ 30, 2007 8:25 pm

Για να καταλάβεις εάν είναι αυτό με τα 78 άλογα πρέπει να κοιτάξεις τις διαφορές που έχουν τα δύο μηχανάκια. Η πρώτη ολοφάνερη διαφορά είναι στο ψαλίδι. Το S2 έχει ένα μαύρο ψαλίδι με στρογγυλεμένες γωνίες και συρταρωτούς ρεγουλατόρους ενώ αυτό με τα 78 έχει το παλιό ψαλίδι του fazer που δεν έχει τα παραπάνω. Η άλλη διαφορά είναι πιο δύσκολο να τη διακρίνεις. Πρόκειται για ένα πλακάκι που βρίσκεται στο τέλος της ντίζας του γκαζιού στο σώμα της πεταλούδας. Στο S2 δεν υπάρχει αυτό το πλακάκι. Στο απλό fazer χρησιμεύει για να κοντύνει τη διαδρομή του γκαζιού. Με αυτά κατά νού, ο υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου, δε νομίζω να έχει πρόβλημα. :rock:
GSF 650 SA Bandit K8
Άβαταρ μέλους
creperistas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 12:44 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Μοντέλο: Suzuki GSF 650 SA Bandit K8
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό After την Δευτ Ιούλ 30, 2007 9:07 pm

creperistas έγραψε:Για να καταλάβεις εάν είναι αυτό με τα 78 άλογα πρέπει να κοιτάξεις τις διαφορές που έχουν τα δύο μηχανάκια. Η πρώτη ολοφάνερη διαφορά είναι στο ψαλίδι. Το S2 έχει ένα μαύρο ψαλίδι με στρογγυλεμένες γωνίες και συρταρωτούς ρεγουλατόρους ενώ αυτό με τα 78 έχει το παλιό ψαλίδι του fazer που δεν έχει τα παραπάνω. Η άλλη διαφορά είναι πιο δύσκολο να τη διακρίνεις. Πρόκειται για ένα πλακάκι που βρίσκεται στο τέλος της ντίζας του γκαζιού στο σώμα της πεταλούδας. Στο S2 δεν υπάρχει αυτό το πλακάκι. Στο απλό fazer χρησιμεύει για να κοντύνει τη διαδρομή του γκαζιού. Με αυτά κατά νού, ο υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου, δε νομίζω να έχει πρόβλημα. :rock:


Δεν μιλαω για τις διαφορες με το s2

Μιλαω για τις διαφορες με το ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ fazer, των 98 ιππων
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Ιούλ 30, 2007 9:35 pm

After έγραψε:...
Μιλαω για τις διαφορες με το ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ fazer, των 98 ιππων


Ακριβως, οπτικα ειναι ομοια. Μονο με αριθμο πλαισιου.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό After την Δευτ Ιούλ 30, 2007 9:38 pm

nfot έγραψε:
After έγραψε:...
Μιλαω για τις διαφορες με το ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ fazer, των 98 ιππων


Ακριβως, οπτικα ειναι ομοια. Μονο με αριθμο πλαισιου.


Και αντε βγαλε ακρη με την αντιπροσωπια...

Να σου κανουν κανα λαθος, ή να βαριουνται, και μετα να κουτουλας το κεφαλι σου στον τοιχο


Ειναι πολυ σοβαρο προβλημα για καποιον που θελει να αγορασει μεταχειρισμενο fazer σε κανα χρονο
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό creperistas την Δευτ Ιούλ 30, 2007 10:48 pm

Από αυτή την άποψη έχεις δίκιο. Αλλά μου φαίνεται ότι το προηγούμενο fazer δεν είχε πλακάκι στο σώμα της πεταλούδας. Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι πολλοί μη γνώστες θα την πατήσουν.
GSF 650 SA Bandit K8
Άβαταρ μέλους
creperistas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 12:44 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Μοντέλο: Suzuki GSF 650 SA Bandit K8
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιούλ 31, 2007 2:29 am

το αμεσως προηγούμενο εχει αλλα οργανα , και δεν εχει το σημα S2 πανω στο ντεποζιτο
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό nfot την Τρί Ιούλ 31, 2007 7:46 am

Βρε Ηλια, μιλαμε για το μπερδεμα μεταξυ του τωρινου 78αριου, που οπτικα ειναι ιδιο με το αρχικο fazer των 98 ιππων.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Τρί Ιούλ 31, 2007 10:12 am

Είναι αντικειμενικά (αδόκιμο ίσως, αλλά ισχύει εν προκειμένω), όμορφο μηχανάκι και "τίμιο" που λένε.
Όσο για τη φθηνή έκδοση προφανώς στοχεύουν σε νέους οδηγούς που τους ακούγονται πολλά τα 96 άλογα και ίσως περισσότερο σε γυναίκες που έχουν αρχίσει να οδηγούν περισσότερο μηχανάκια.

Η αλήθεια είναι ότι στα δικά ΜΟΥ μάτια το μηχανάκι αυτό σχεδιαστικά είναι κάπως...........πώς να το πω..................











............αδιάφορο? :???:




"Γούστα", είπε ο πίθηκος κι έφαγε το σαπούνι.......
Τελευταία επεξεργασία από Acanthor και Τρί Ιούλ 31, 2007 1:07 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό After την Τρί Ιούλ 31, 2007 12:50 pm

nfot έγραψε:Βρε Ηλια, μιλαμε για το μπερδεμα μεταξυ του τωρινου 78αριου, που οπτικα ειναι ιδιο με το αρχικο fazer των 98 ιππων.



+1



E οχι και αδιαφορο το fazer
Μην αρχισω τωρα να θαβω αλλα μηχανακια :smt027
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό lord την Τρί Ιούλ 31, 2007 1:05 pm

δεν ειναι αδιαφορο,απλα καπως πολυφορεμενο....
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Τρί Ιούλ 31, 2007 1:15 pm

Καλά εννοείται ότι υπάρχουν πολλά αδιάφορα μηχανάκια....

lord έγραψε:δεν ειναι αδιαφορο,απλα καπως πολυφορεμενο....


Γι'αυτό μπορεί να είμαι και λίγο προκατειλημμένος..... :???:
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό lord την Τρί Ιούλ 31, 2007 1:18 pm

κι εγω για αυτο το λογο και μονο.οδηγηκα μου αρεσε πολυ....αυτο με τα λιγα αλογα πολυ ψωφιο λεμε...ανεβηκα στο τδμ μετα και νομιζα πως ειχα παρει το tuono!!!
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό After την Τρί Ιούλ 31, 2007 2:19 pm

lord έγραψε:κι εγω για αυτο το λογο και μονο.οδηγηκα μου αρεσε πολυ....αυτο με τα λιγα αλογα πολυ ψωφιο λεμε...ανεβηκα στο τδμ μετα και νομιζα πως ειχα παρει το tuono!!!



Υποτιθεται οτι θα ανεβαινε η ροπη, αλλα ουτε 4.5 κιλα δεν εχει

Φαβταζομαι στην μοτοδυναμικη, θα βαραγαν το κεφαλι τους που τους αναγκασαν να εισαγουν τετοιο μοντελο
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650


Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες