Πιέσεις Ελαστικών -- Σημαντικός Παράγων της ασφάλειας μας !

Ελεγχος πίεσης ελαστικών !

1 φορα την εβδομαδα .
12
32%
καθε 15 μερες .
10
26%
καθε μήνα .
3
8%
όποτε το θυμάμαι .
13
34%
 
Σύνολο ψήφων : 38

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Παρ Οκτ 26, 2007 11:17 am

Ελέγχω την πίεση κάθε 15μέρες μέχρι κάθε μήνα.

Έχω παρατηρήσει ότι υπάρχει ένα όριο στη χαμηλή πίεση, ειδικά του πίσω ελαστικού κάτω από το οποίο αν πέσεις το λάστιχο γίνεται πλαδαρό και στα στροφιλίκια δημιουργεί μια αίσθηση ανασφάλειας. Συνήθως βάζω 36-41 στο VFR πάντως και νομίζω με βολεύει στις περισσότερες περιπτώσεις.

Προφανώς όπως λέτε στην πίστα είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα, αλλά δεν έχω εμπειρία...
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Οκτ 26, 2007 12:17 pm

οπως βλεπω υπαρχει μια μεγαλη συγχηση στο θεμα πιεσεων ελαστικων

προτων στην κινηση στον δρομο ( οχι πιστα ) παντα μα παντα βαζουμε τις πιεσεις που συμφωνουν κατασκευαστης μοτοσικλετας κ ελαστικου ( συνηθως ειναι ιδιες ή παρομιες)

η χαμηλοτερη πιεση εχει ως αποτελεσμα την καταστροφη του ελαστικου , την απροθυμια στο στριψιμο με λιγα λογια χειροτερη συμπεριφορα απο αυτη που κατασκευαστικε .

Στον δρομο ποτε δεν ισχυει το φαινομενο της υψηλης θεμοκρασιας που εχουμε στην πιστα. ( ακομα και αν νομιζουμε οτι εχουν ζεσταθει πολυ τα ελαστικα μας )

π.χ προσφατα 600αρι ss ηταν τρελα απροθυμο να στριψει λογο χαμηλης πιεσης ελαστικων ,(ρυθμισμενο για πιστα ) παρολο που τα λαστιχα καιγανε . Μολις οι πιεσεις ηρθανε εκει που προτεινει ο κατασκευαστης η διαφορα ηταν τεραστια .

Επισης εχει μεγαλη σημασια το βαρος που ασκουμε στην μηχανη μας , οπως θα εχετε διαβασει ο κατασκευαστης δινει δυο τιμες πιεσης ,μια με κανονικο φορτιο μια με πληρης φορτιο !

Τωρα στην πιστα τα λαστιχα μας δουλευουν σε εντατικους ρυθμους , δεν ειναι η προσφυση που εχουμε αλλα η μεγαλες μεταβολες στην ταχητητα και η συνεχομενη μεγαλη πιεση που ασκουμε στα ελαστικα ,

δυνατα φρενα πριν την στροφη , στριψιμο με πολλα χλμ , στιψιμο του γκαζιου στην ευθεια κτλ κτλ αυτο εχει σαν αποτελεσμα να υπερθερμενεται το ελαστικο με τις μαμα πιεσεις και για υτο κατεβαζουμε λιγο την πιεση

ααααααααα αυτο το σεναριο ισχυει για πολιτικα ελαστικα , ενα καθαρα race ελαστικο ( οχι χρηση για δρομο ) δεν εχει αυτα τα φαινομενα τοσο εντονα αφου κατασκευαζεται για την πιστα και μονο

συμπερασμα


οι πιεσεις τον ελαστικων μας εχουν μεγαλη σχεση με τον τροπο που στριβει και φρεναρει η μηχανη μας ( με λιγα λογια με την ασφαλεια μας ) οποτε ειναι πολυ συμαντικο να τσεκαρουμε συχνα .

υ.γ οι ρυθμισεις της πιστα σπανια ως ποτε εχουν χρηση και στον δρομο ( ειτε λεγεται πολη ,ειτε Ε.Ο ) και ναι τα ελαστικα κρυωνουν ποιο γρηγορα στον δρομο απο την πιστα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό George την Παρ Οκτ 26, 2007 12:58 pm

οπως βλεπω υπαρχει μια μεγαλη συγχηση στο θεμα πιεσεων ελαστικων


Ti ennois iparxi sigxisi? K ir8es na mas dior8osis? xaxaxa
Ego postara apla tin apopsi mou. An esi exis diaforetiki postare. Euxaristo.

Στον δρομο ποτε δεν ισχυει το φαινομενο της υψηλης θεμοκρασιας που εχουμε στην πιστα. ( ακομα και αν νομιζουμε οτι εχουν ζεσταθει πολυ τα ελαστικα μας )


Den prose3a kapion allo na pi kati diaforetiko....

η χαμηλοτερη πιεση εχει ως αποτελεσμα την καταστροφη του ελαστικου , την απροθυμια στο στριψιμο με λιγα λογια χειροτερη συμπεριφορα απο αυτη που κατασκευαστικε .


π.χ προσφατα 600αρι ss ηταν τρελα απροθυμο να στριψει λογο χαμηλης πιεσης ελαστικων ,(ρυθμισμενο για πιστα ) παρολο που τα λαστιχα καιγανε . Μολις οι πιεσεις ηρθανε εκει που προτεινει ο κατασκευαστης η διαφορα ηταν τεραστια .


kai pali...Sigoura den milas gia mia piesi 33-36...apoklietai. Opos nomizis
George
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 8:37 am

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Οκτ 26, 2007 1:30 pm

το προηγουμενο ποστ μου δεν ειχε αφορμη να την πει σε καποιον συγκεκριμενα ουτε να διορθωσει καποιον συγκεκριμενα

ειναι μια παραθεση τον προσωπικων μου αποψεων βαση εμπειριας

οσο αφορα την λεξη συγχηση δεν αναφερομαι σε καποιον αλλα στην αντιμετοπιση οτι δρομος και πιστα ειναι το ιδιο, εκει υπαρχει η συγχηση ( και παλι οχι απο καποιον συγκεκριμενο) :smt003

επισης θα πρεπει να ξεκαθαρισουμε οτι μοτοσικλετα με μοτοσικλετα διαφερει οποτε δεν θα μπω στο τρυπακι να αναφερω πιεσεις ελαστικων πχ. 33-36 οταν καθε μοτοσικλετα ακομα και αν φοραει το ιδιο ελαστικο εχει αλλες πιεσεις ενα ss 200 κιλων με ενα sport touring 250 κιλων ή οταν ειναι με πληρες φορτιο ή με κανονικο φορτιο ( και οταν λεω φορτιο εννοω ακομα και εμας )

σκοπος του εν λογο ποστ δεν ειναι να ανακαλυψουμε τον τροχο

ο κυριος σκοπος του εν λογο ποστ ειναι οτι η Michelin εκανε μια ερευνα και το συμπερασμα της ειναι οτι τα ελαστικα με μειωμενη πιεση ειναι λειγοτερα ασφαλη .

ο δευτερευον σκοπος ειναι να δουμε ποσο συχνα τσεκαρουμε τα ελαστικα μας . (ασχετος την πιεση που βαζει ο καθε ενας μας )
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό George την Παρ Οκτ 26, 2007 1:40 pm

rc31 έγραψε:σκοπος του εν λογο ποστ δεν ειναι να ανακαλυψουμε τον τροχο

ο κυριος σκοπος του εν λογο ποστ ειναι οτι η Michelin εκανε μια ερευνα και το συμπερασμα της ειναι οτι τα ελαστικα με μειωμενη πιεση ειναι λειγοτερα ασφαλη .


Sevasto. Opote as epistrepsoume sti sizitisi :D

Auto gia to opoio pragmatika xriazomai kapia apantisi/e3igisi, ine giati sto frenarisma ontos ine kalitera na exoume psiloteri piesi. Apla prospa8o na katanoiso ti leitourgia tou elastikou ipo entono frenarisma.
George
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 8:37 am

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Οκτ 26, 2007 1:50 pm

υψηλοτερη πιεση για καλητερο φρεναρισμα ? πρωτη φορα το ακουω αυτο !

το αρθρο αναφερεται οτι το ελαστικο εχει καλητερο φρεναρισμα οταν ειναι στην σωστη πιεση , δηλαδη την τιμη του κατασκευαστη ( συνηθος δεν ειναι )

η σωστη λειτουργια του ελαστικου ειναι αμεσα συνδεδεμενη με την πιεση του ελαστικου για εναν λογο
κατα την χρηση το ελαστικο δεχεται καποιες παραμορφοσεις , αυτες τις παραμορφοσεις τις εχει προβλεψει ο κατασκευαστης σε μια συγκεκριμενη πιεση ωστε να λειτουργει σωστα και να προσφερει αυτο που πρεπει .

Οταν το ελαστικο δεν εχει την πιεση που απαιτειται τοτε αυτες οι παραμορφοσεις ειναι διαφορετικες με αποτελεσμα να μην λειτουργει σωστα σε ολες τις λειτουργιες του ( φρεναρισμα ,στριψιμο , αντοχη ) μερικες φορες μπορει και να μας δινει την αισθηση οτι λειτουργει σωστα αλλα πιστεψε ειναι απλως αισθηση .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Δευτ Οκτ 29, 2007 8:49 am

rc31 έγραψε:υψηλοτερη πιεση για καλητερο φρεναρισμα ? πρωτη φορα το ακουω αυτο !

το αρθρο αναφερεται οτι το ελαστικο εχει καλητερο φρεναρισμα οταν ειναι στην σωστη πιεση , δηλαδη την τιμη του κατασκευαστη ( συνηθος δεν ειναι )

η σωστη λειτουργια του ελαστικου ειναι αμεσα συνδεδεμενη με την πιεση του ελαστικου για εναν λογο
κατα την χρηση το ελαστικο δεχεται καποιες παραμορφοσεις , αυτες τις παραμορφοσεις τις εχει προβλεψει ο κατασκευαστης σε μια συγκεκριμενη πιεση ωστε να λειτουργει σωστα και να προσφερει αυτο που πρεπει .

Οταν το ελαστικο δεν εχει την πιεση που απαιτειται τοτε αυτες οι παραμορφοσεις ειναι διαφορετικες με αποτελεσμα να μην λειτουργει σωστα σε ολες τις λειτουργιες του ( φρεναρισμα ,στριψιμο , αντοχη ) μερικες φορες μπορει και να μας δινει την αισθηση οτι λειτουργει σωστα αλλα πιστεψε ειναι απλως αισθηση .


Εξαιρετική αντιμετώπιση του θέματος που είχε ξεφύγει. Συγχαρητήρια :smt023
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες