Moto Morini Granpasso

Συντονιστής: Συντονιστές

Moto Morini Granpasso

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Παρ Νοέμ 09, 2007 1:58 pm

ΔΕν Εβγαλε τελικά το ΜΜ3 η Μοτο Μορίνι , αλλά έναν ανταγωνιστή για τα GS και Stelvio, το Granpasso (μεγα περασμα!)
Συνημμένα




Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Παρ Νοέμ 09, 2007 2:09 pm

Ωραίοοοοοοοοοοο :supz:
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Νοέμ 09, 2007 5:31 pm

άντε γεια....
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό golis την Παρ Νοέμ 09, 2007 9:05 pm

Ποιός τα φέρνει στο Ελλάντα αυτά ?
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Παρ Νοέμ 09, 2007 10:59 pm

η hellinmoto (αν δεν κανω λάθος στο ονομα) που φέρνει και τα ΚΤΜ ducati bimota agusta και τα φέρνει όλα 2000 πάνω από την τιμή τους σε όλη την άλλη ευρώπη. Τωρα γιατί τα triumph, aprilia, moto guzzi έχουν την ιδια τιμή παντού ενώ αυτά ειναι 2000 ακριβότερα δεν ξέρω! μας θεωρούν λίγο κορόιδα μάλλον
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό mechie την Κυρ Νοέμ 11, 2007 2:58 pm

Από τους σφετεριστές του θρόνου του ΒΜW1200GS αυτό είναι το πιο πιστό αντίγραφο και μάλλον και το ομορφότερο... Υποκειμενικά. Το μοτέρ αν δεν το έχουν κάνει detuning είναι κολασμένο, ελπίζω το βάρος να μην είναι επιπέδου μενίρ.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Κυρ Νοέμ 11, 2007 3:02 pm

Ομορφο!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό mechie την Κυρ Νοέμ 11, 2007 3:08 pm

Χμ... με γελούν τα ματάκια μου ή η ΜΜ έβγαλε μεγάλο On-off ΧΩΡΙΣ ΜΟΧΛΙΚΟ ΠΙΣΩ; Πάνε καλά;;; Τώρα που το πρόσεξα, ξενέρωσα... :(
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Κυρ Νοέμ 11, 2007 3:16 pm

Και γιατι ειναι μειονεκτημα αυτο?
Ο ρολος του μοχλικου ειναι να μεγαλωνει η διαδρομη των αναρτησεων με ενα μικροτερο σε μηκος ελατηριο...αν καταφεραν να τοποθετησουν ενα ελατηριο με ικανη διαδρομη χωρις μοχλικο ειναι προς τιμη τους διοτι κερδιζουν ετσι σε πολυπλοκοτητα κατασκευης αλλα και σε βαρος και σε ευκολια συντηρησης...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό mechie την Κυρ Νοέμ 11, 2007 3:23 pm

Doc το θέμα είναι ότι το μοχλικό γλυκαίνει πολύ τον τρόπο με τον οποίο μεταφέρονται οι δυνάμεις στην ανάρτηση και κάνει την λειτουργία της πίσω ανάρτησης πιο άνετη, με λιγότερες απαιτήσεις από το ελατήριο/αμορτισέρ. Λες όλες οι εταιρίες που συμμετέχουν σε όλους τους αγώνες σε όλο τον κόσμο να κάνουν λάθος με τα μοχλικά (ακόμα και στην F1 χρησιμοποιούνται εμπρός και πίσω) και η ΜΜ να ανακάλυψε εκ νέου τον τροχό; ΟΚ σε κάποιες μοτοσικλέτες έχει αποδειχτεί ότι μπορεί να λειτουργήσει αξιοπρεπώς η πίσω ανάρτηση χωρίς μοχλισμό, αλλά δε μιλάμε για μεγάλα on-ff αλλά για μοτοσικλέτες ασφάλτου. Τέλος πάντων, είναι τόσο όμορφο γενικώς αλλά και το πίσω σύστημα που ίσως να έκανα την καρδιά πέτρα, αλλά... Δεν παύει να είναι "φτηνιά" και μηχανολογική τεμπελιά το πράγμα.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Κυρ Νοέμ 11, 2007 3:32 pm

Φυσικα και γλυκαινει την λειτουργια της αναρτησης...σε καποιες μοτοσυκλετες ομως δεν ειναι απαραιτητο και το αποδεικνυουν αυτες που δεν εχουν σωστα? Θελω να πιστευω οτι την αποφαση να μην μπει μοχλικο την πηρε το εργοστασιο μετα απο δοκιμες στο πρωτοτυπο και οχι στα κουτουρου...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Κυρ Νοέμ 11, 2007 3:34 pm

Άλλη μια όμoρφη πρόταση από την Ευρώπη. Που είναι οι Ιάπωνες άραγε (zzzzzzzzz) ???
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό mechie την Κυρ Νοέμ 11, 2007 3:37 pm

Καλά, μόνο στις μοτοσικλέτες που κινούνται στον τέλειο δρόμο δεν είναι απαραίτητο... Τέλος πάντων, ας περιμένουμε να βγει, να το οδηγήσουν... Και ελπίζω να μην είναι άλλος ένας θρίαμβος του στυλ πάνω από την μηχανολογική ολοκλήρωση. Γιατί φαίνεται και μικρή η διαδρομή της πίσω ανάρτησης όπως είναι έτσι...
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Κυρ Νοέμ 11, 2007 3:43 pm

Θα χει μεγαλο ενδιαφερον να το σκαλισουμε αυτο το θεμα με τα μοχλικα...εγω αρχιζω απο σημερα και οταν θα χω υλικο και αποψη θα ανοιξω ενα θεματακι...παντως για να ειμαι ειλικρινης ξεκιναω προκατηλημενος...με την εννοια πως το μοχλικο μεχρι σημερα ηταν μια ευκολη λυση χωροταξιας παρα ενα χρησιμο εξαρτημα της αναρτησης...ειδομεν!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό mechie την Κυρ Νοέμ 11, 2007 3:45 pm

Tdmrider έγραψε:Άλλη μια όμoρφη πρόταση από την Ευρώπη. Που είναι οι Ιάπωνες άραγε (zzzzzzzzz) ???


Ε όχι και που είναι.... ΛΟΛ έβγαλαν "νέο" transalp με το παλιό πλαίσιο, τις παλιές αναρτήσεις, τα παλιά φρένα, αλλά με νέα εμπρός ζάντα και νέα πλάστικά! Δε σου φτάνει; Κοίτα ρε απαιτήσεις που έχει ο κόσμος... :smt002

Χωρίς πλάκα, οι Ιάπωνες έχουν δείξει το ποιά κατεύθυνση τους ενδιαφέρει γενικώς. Οι δρομιάρικες μοτό και απλά τις κάνουν πιο πισταδόρικες σε κάθε ανανέωση, για τις πίστες που δεν έχουμε εμείς (δυστυχώς) και για να το παίζουν μαγκάκια οι ανά τον κόσμο κάτοχοι. Εδώ που τα λέμε, και το var(k)adero δεν είναι κακό, απλά θα έπρεπε να είναι 60 κιλά ελαφρύτερο για να φτάσει το GS...
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Κυρ Νοέμ 11, 2007 4:07 pm

Οι ιαπωνες περιμενουν για να κανουν την σωστη κινηση...και οταν θα γινει να ειστε σιγουροι οτι θα ειναι ΜΑΤ!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Δευτ Νοέμ 12, 2007 1:03 am

valentinosgsxr έγραψε:Οι ιαπωνες περιμενουν για να κανουν την σωστη κινηση...και οταν θα γινει να ειστε σιγουροι οτι θα ειναι ΜΑΤ!



Λέγε με CRF 456 ας πούμε. Ήρθε από το πουθενά και τους έστειλε αδιάβαστους. Αλλά αργούν, πολύ αργούν βρε αδερφάκι μου.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Επόμενο

Επιστροφή στο MOTO MORINI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες