HONDA TRANSALP 700cc

Συντονιστής: Συντονιστές

HONDA TRANSALP 700cc

Δημοσίευσηαπό skiathian την Τρί Ιαν 15, 2008 8:06 pm

Προηγουμενη μηχανη που ειχα ηταν το Transalp 650.
Σημερα οδηγησα για λιγο σε αντιπροσωπο το Transalp 700.
Εμφανισιακα το νεο ειναι πιο συγχρονο και πιο μικρο σε διαστασεις.Το φαναρι του ειναι ολα τα λεφτα απο θεμα εμφανισης.Ο εμπρος τροχος ειναι 19΄΄ απο 21΄΄ που ηταν πριν (με προφανως μειωμενες δυνατοτητες στο χωμα απο το προηγουμενο).Τα ελαστικα του ειναι φαρδυτερα.Εχει στανταρ το ΑΒS και τα οργανα του ειναι νεα και ψηφιακα εκτος απο το στροφομετρο που ειναι αναλογικο.(Αν θυμαμαι καλα δεν εχει δεικτη θερμοκρασιας).
Το πλαισιο ειναι ακριβως το ιδιο με το παλιο ενω η εξατμιση επιτελους μετα απο 20 σχεδον χρονια αλλαξε.
O κινητηρας του προερχεται απο το Honda deauville και ειναι 680 cc.Τα καλμπυρατερ εφυγαν και ηλθε ψεκασμος και βεβαια καταλυτης.
Στην οδηγηση τωρα ο κινητηρας του μου φανηκε πιο ροπατος απο τον παλιο ,επιταχυνει ευχαριστα και το κυριοτερο δεν χρειαζεται συχνες αλλαγες ταχυτητων και εχουν εξαφανιστει τους οποιους δισταγμους στο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου του παλιου.(Ψεκασμος γαρ).Το μονο που με ξενισε ειναι καποιοι κραδασμοι στις μεσαιες στροφες.
Δυστυχως το μπροστινο του νεου Transalp συνεχιζει να εχει την ασαφεια του παλιου.(Εγω το ειχα λυσει εν μερει αντικαθιστοντας τα μαμισια ελαστικα με Micellin Anakee).Κατα τα αλλα κραταει την διαδρομη που χαραζεις και μου φανηκε πιο σταθερο στις ανοιχτες στροφες με πολλα χιλιομετρα.Τα φρενα του οσο μπορεσα να τα δοκιμασω ειναι ισχυρα και με καλη αισθηση αλλα δυστυχως και εδω απουσιαζει ο διακοπτης απενεργοποιησης του ΑΒS.(Βλεπε Vstrom).
Μεχρι τα 140 χιλ.που το πηγα παρεμεινε σταθερο και πιο προβλεψιμο με μικροτερες διαδρομες σε αναρτησεις οι οποιες ειναι και πιο σφικτες.(Προσανατολισμος στην ασφαλτο).
Μια παρατηρηση μου ειναι οτι η ζελατινα θελει επιγοντως αλλαγη γιατι ειναι κοντη και δεν προσφερει αποτελεσματικη προστασια στις μεγαλες ταχυτητες.
Αν τωρα με ρωτησετε σαν πρωην ιδιοκτητη του προηγουμενου μοντελου αν αξιζει σαν αγορα λεω ναι με σιγουρια.Ειναι μια συγχρονη πια μοτοσυκλετα,ασφαλης προβλεψιμη και το κυριοτερο ειναι ποιοτητα Honda.
Τελως να αναφερω οτι η καταναλωση του πρεπει να ειναι χαμηλοτερη απο του παλιου λογω ψεκασμου(το ελπιζω)γιατι η αυξημενη καταναλωση ηταν ενα μελανο σημειο του 650.
Τελευταία επεξεργασία από skiathian και Τρί Ιαν 15, 2008 11:17 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
skiathian
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 20, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Sougamoto την Τρί Ιαν 15, 2008 8:48 pm

Καλορίζικο.Αντε δώσε πια το Σουζούκι κι έλα στην μεγάλη οικογένεια της Big H :smt025
Sougamoto has left the building
Άβαταρ μέλους
Sougamoto
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:11 pm
Τοποθεσία: Western Hills
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Honda CBF 600S
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Ιαν 15, 2008 10:09 pm

Μπα δεν γίνετε .... πρέπει να αλλάξει και χρώμα κράνους .. μην του βάζεις δύσκολα :smt050
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό skiathian την Τρί Ιαν 15, 2008 10:30 pm

[smilie=pdt_armataz_01_37.gif] :smt041 :smt041 :smt041
Άβαταρ μέλους
skiathian
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 20, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Τρί Ιαν 15, 2008 10:34 pm

Ημουν ιδιοκτητης του προηγουμενου μοντελου

και μπορω να πω με σιγουρια οτι το μονο που με χαλαγε ηταν το πλαισιο μαστιχα (πολλες στρεβλωσεις)

ουτε μπουκωματα ουτε τπτ αλλο που να με ενοχλει ειχα παρατηρησει

για μενα

ενα μεταχειρισμενο 650αρι προσεγμενο και με λιγα χιλιομετρα ειναι πολυ ποιο ολοκληρωμενη μηχανη και σιγουρα πολυ ποιο συμφερουσα αγορα

γιατι ως γνωστον αν τα Service γινονται σωστα και στην ωρα τους το Trans ειναι αθανατο και οι τιμες ειναι χωμα οταν καινουργιο κανει 6.900€
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Ιαν 16, 2008 3:33 am

σκέφτεσαι να το αγοράσεις skiathian?
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό skiathian την Τετ Ιαν 16, 2008 5:47 pm

Dimitris έγραψε:σκέφτεσαι να το αγοράσεις skiathian?



Τωρα εχω το Στρωμα (Vstrom) και δεν το αλλαζω με τιποτα. :cool:
Άβαταρ μέλους
skiathian
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 20, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό dionhaya την Τετ Ιαν 16, 2008 7:06 pm

skiathian έγραψε:
Dimitris έγραψε:σκέφτεσαι να το αγοράσεις skiathian?



Τωρα εχω το Στρωμα (Vstrom) και δεν το αλλαζω με τιποτα. :cool:

[smilie=pdt_xtremez_28.gif] [smilie=pdt_xtremez_28.gif] Συμφωνώ!!!!!!!!!!!!!!!!! [smilie=yahoo.gif] [smilie=yahoo.gif]
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
dionhaya
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 08, 2007 9:40 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Ονομα χρήστη: Διονύσης
Μοντέλο: Hayabusa GSX1300R K8
Κυβικά: 1300


Επιστροφή στο HONDA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης