ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ

Ολα τά μάτια σέ μία ευθεία

ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Σάβ Μαρ 08, 2008 9:44 pm

Με ατύχημα έκανε αυλαία το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Moto GP. Στην πρώτη ημέρα των κατατακτήριων δοκιμών στο Λοσέιλ του Κατάρ ο Ντάνι Πεντρόσα βρήκε στην πίσω ρόδα του Βαλεντίνο Ρόσι με αποτέλεσμα ο Ισπανός να χτυπήσει στο τραυματισμένο του χέρι και να αποχωρήσει. Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι ο Στονερ έκανε τον ταχύτερο γύρο με 1.55.442.

Οι ελεύθερες δοκιμές έγιναν νύχτα με την βοήθεια προβολέων για πρώτη φορά στην ιστορία του αθλήματος, όπως ακριβώς θα γίνει και ο αγώνας την Κυριακή.

Ο Πρωταθλητής δεν δυσκολεύθηκε ιδιαίτερα και έδειξε πως η Ducati είναι έτοιμη να πρωταγωνιστήσει και στην φετινή χρονιά.

Η έκπληξη της βραδιάς ήταν ο Λορένσο που βρέθηκε πίσω από Στόνερ μόλις 0,011 δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Ισπανός ήταν εξαιρετικός αλλά δεν μπόρεσε να πλησιάσει τους χρόνους του Στόνερ στο τελευταίο χρονομετρημένο κομμάτι της πίστας.

Σε αντίθεση με τον Λορένσο ο Βαλεντίνο Ρόσι βρέθηκε στην ένατη θέση με χρόνο 1.56.279, δηλαδή σχεδόν ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον teammate του! Ο έφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ίσως να επηρεάστηκε από το ατύχημα, αλλά το σίγουρο είναι πως δεν έχει βρει ακόμα ρυθμό.

Για την Yamaha Tech 3 ο νεοφερμένος Τόσελαντ απέδειξε πως δεν βρέθηκε τυχαία στην θέση του αναβάτη. Έκανε τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας, μπροστά από τον teammate του Κόλιν Έντουρντς.

Όσο για το ατύχημα δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα τι έγινε. Οι περιπτώσεις πάντως μπορούν να είναι μόλις δύο. Ή ο Βαλεντίνο Ρόσι έκανε πολύ αργή έξοδο από την στροφή, ή ο Ντάνι Πεντρόσα είχε πάρα πολλά χιλιόμετρα με αποτέλεσμα να "κολλήσει" πίσω από του
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Κυρ Μαρ 09, 2008 2:16 am

Η νέα γενιά είναι εδώ! - Απίστευτος ο Λορένθο

Ο Χόρχε Λορένθο στην παρθενική του εμφάνιση στο Moto GP πήρε την πρώτη pole position της χρονιάς πραγματοποιώντας ρεκόρ πίστας στο Λοσέιλ του Κατάρ. H Yamaha με τα Michelen δούλεψαν εκπληκτικά σταματόντας τα χρονόμετρα κάτω από το 1.54.00 (1:53.927)! Πίσω από τον Ισπανό βρέθηκε ο rookie Τόσλαντ δείχνοντας πως το μέλλον του ανήκει. Την πρώτη σειρά συμπλήρωσε ο... παλιός Κόλιν Έντουαρντς.

Στην ιστορική πρώτη βραδινή μάχη για την Pole position το νέο παγκόσμιο πρωτάθλημα έκανε σαφές από την αρχή πως η χρονιά θα είναι το λιγότερο εξαιρετική.

Τα νέα πρόσωπα ταρακούνησαν για τα καλά τους "μεγάλους", με τον Κέισι Στόνερ να δέχεται το ισχυρότερο χτύπημα, αφού ο Βαλεντίνο Ρόσι έχει τα δικά του προβλήματα με τα ελαστικά.

Το σίγουρο όμως, είναι πως ο πρωταθλητής έχει εξαιρετικό ρυθμό μετα ελαστικά αγώνα και το μόνο αρνητικό από το Σάββατο είναι το πλήγμα στον εγωισμό του.

Στις κατατακτήριες του Σαββάτου λοιπόν, ο Τόσλαντ έδειξε τα δόντια του, έμεινε για αρκετή ώρα στην πρώτη θέση αλλά προς το τέλος χτύπησε ο Λλορένθο με ρεκόρ πίστας παίρνοντας την pole.

Ο Στόνερ προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει τις Yamaha μένοντας για στην δεύτερη σειρά της εκκίνησης, στην τέταρτη θέση. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ο πρώτος αναβάτης της Bridgestone, που έχασε την μάχη από τα μαλακά ελαστικά της Michelen.

Ο Βαλεντίνο Ρόσι σίγουρα θα έχει μετανιώσει για την επιλογή να αφήσει την Michelen, αφού ακόμα η Yamaha του δεν έχει δέσει με τα νέα ελαστικά. Ο "Doctor" θα χρειαστεί να διανύσει πολλά χιλιόμετρα πριν βρει το σωστό στήσιμο της νέας του ουσιαστικά μοτοσικλέτας.

Ο "Βάλε" θα ξεκινήσει πό την έβδομη θέση, ανάμεσα στις δύο Repson Honda των Χέιντεν και Πεντρόσα που θα εκκινήσουν από την έκτη και όγδοη θέση αντίστοιχα.

Να σημειωθεί πως στον κόσμο του Moto GP οι κατατακτήριες δεν έχουν καμία σχέση με τον αγώνα. Τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται είναι εντελώς διαφορετικά και η μάχη την Κυριακή το βράδυ επιφυλάσσει ΣΙΓΟΥΡΑ και άλλες εκπλήξεις.
Aναλυτικά η σειρά εκκίνησης

1 48 J.LORENZO 1'53"927 + 0"000 + 0"000 170.00 21 2 52 J.TOSELAND 1'54"182 + 0"255 + 0"255 169.62 14 3 5 C.EDWARDS YAMAHA FIAT 1'54"499 + 0"572 + 0"317 169.15 21 4 1 C.STONER HONDA REPSOL 1'54"733 + 0"806 + 0"234 168.81 7 5 14 R.DE PUNIET KAWASAKI 1'54"818 + 0"891 + 0"085 168.68 18 6 69 N.HAYDEN 1'54"880 + 0"953 + 0"062 168.59 23 7 46 V.ROSSI YAMAHA FIAT 1'55"133 + 1"206 + 0"253 168.22 23 8 2 D.PEDROSA 1'55"170 + 1"243 + 0"037 168.17 22 9 4 A.DOVIZIOSO DUCATI PRMAC D'ANTIN 1'55"185 + 1"258 + 0"015 168.15 14 10 21 J.HOPKINS KAWASAKI 1'55"263 + 1"336 + 0"078 168.03 21 11 7 C.VERMEULEN HONDA LCR 1'55"540 + 1"613 + 0"277 167.63 16 12 15 A.DE ANGELIS 1'55"692 + 1"765 + 0"152 167.41 12 13 65 L.CAPIROSSI DUCATI 1'56"070 + 2"143 + 0"378 166.86 19 14 24 T.ELIAS HONDA GRESINI 1'56"251 + 2"324 + 0"181 166.61 19 15 56 S.NAKANO HONDA KONICA MINOLTA 1'56"434 + 2"507 + 0"183 166.34 13 16 33 M.MELANDRI HONDA GRESINI 1'56"730 + 2"803 + 0"296 165.92 19 17 50 S.GUINTOLI YAMAHA TECH 3 1'57"198 + 3"271 + 0"468 165.26 12 18 13 A.WEST KAWASAKI 1'57"445 + 3"518 + 0"247 164.91 19
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0


Επιστροφή στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ-ΝΕΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


cron