Ταλαντώσεις Μπροστά

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Ταλαντώσεις Μπροστά

Δημοσίευσηαπό DesertStorm την Σάβ Μαρ 15, 2008 1:50 am

Σε ένα FJR-1300 '02 που έχω διαπίστωσα οτι ταλαντώνεται ελαφρώς το μπροστινό σε ταχύτητες 50-70 χλμ/ω.
Γίνεται αισθητό αν αφήσεις το τιμόνι. Σε ταχύτητες έξω απο αυτά τα όρια δεν υπάρχει τα παραμικρό κούνημα.

Το πρόβλημα αυτό έκανε την εμφάνισή του στα 10.000 χιλ. περίπου

Εδώ και αρκετό καιρό ψάχνω στο ιντερνετ και διαπιστώνω οτι το ίδιο πρόβλημα έχουν και αρκετοί άλλοι με τη συγκεκριμένη μηχανή, ανεξαρτήτως μοντέλου. Διάβασα διάφορες εξηγήσεις, προτάσεις και αλχημείες και έκανα μερικά απο αυτά και 'γώ, όσα θεώρησα κάπως λογικά τελος πάντων.

- Άλλαξα λάστιχα (που θα τα άλλαζα έτσι κι αλλιώς)
- Έλεγξα το ρουλεμάν λαιμού, το έσφιξα όσο λέει ο κατασκευαστής και το γρασσάρισα
- Έλεγξα αν έχει τζόγους το μπροστινό σύστημα (δεν έχει)
- Έλεγξα τα ρουλεμάν του μπροστινού τροχού, ήταν σαν καινούργια.
- Δεν έλεγξα ακόμα αυτά του πίσω τροχού...
- Πήγα τις ζάντες για ζυγοστάθμιση. Χρειάστηκε ένα αντίβαρο στην πίσω, το βάλαμε και μετά διαπίστωσα οτι τα πράγματα χειροτέρεψαν! Τελικά το έβγαλα.
- Έπαιξα με τις πιέσεις στα λάστιχα, κανένα αποτέλεσμα. Όταν αυξάνω την πίεση πίσω, χειροτερεύει η ταλάντωση, και μεταφέρεται και καμμιά 20αρία χιλίομετρα ψηλότερα
- Έπαιξα με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, καμμιά απολύτως διαφορά.

Το πρόβλημα δείχνει να προέρχεται απο την πίσω πλευρά. Τίποτα δεν είναι σίγουρο ωστόσο.

Προς το παρόν το παντρεύτηκα.

Ίσως δεν είναι και τόσο τραγικό εξάλλου, κάποιος φίλος που οδήγησε τη μηχανή χωρίς να του έχω πεί για το πρόβλημα, δεν το κατάλαβε καν. Εγώ όμως επειδή μου μπήκε η ιδέα το σκέφτομαι συνέχεια....
Άβαταρ μέλους
DesertStorm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 27, 2008 5:29 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό giorgidm την Σάβ Μαρ 15, 2008 2:11 am

λοιπον εγω θα το πω και ας ειναι κοτσανα....
για κοιτα και ψαλιδι....καμια φορα δεν ξερεις!!! [smilie=catitiz_pdt_45.gif]
Άβαταρ μέλους
giorgidm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 10:47 pm
Τοποθεσία: porto salonico
Ονομα χρήστη: GEORGE DIMITRIOU
Μοντέλο: XT660 X
Κυβικά: 660

Δημοσίευσηαπό Mythos την Σάβ Μαρ 15, 2008 2:16 am

Συνήθως οι ταλαντώσεις στο μπροστινό,όταν είσαι χωρίς χέρια, προέρχονται από πίσω.
Ισως είναι κακό φόρτωμα,στραβός άξονας/ζάντα ή κακή αλυσίδα.
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό DesertStorm την Σάβ Μαρ 15, 2008 2:20 am

Mythos έγραψε:Συνήθως οι ταλαντώσεις στο μπροστινό,όταν είσαι χωρίς χέρια, προέρχονται από πίσω.
Ισως είναι κακό φόρτωμα,στραβός άξονας/ζάντα ή κακή αλυσίδα.


Δεν είχα σκεφτεί να ελέγξω τον άξονα ως τώρα! Αλλά πως να το κάνω αυτό? Πρέπει να είναι μπελαλίδικη δουλειά....

:smt104
Άβαταρ μέλους
DesertStorm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 27, 2008 5:29 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Μαρ 17, 2008 11:28 am

δηλαδη εχεις ταλαντωση οταν αφηνεις τα χερια απο το τιμονι με ταχυτητα μεσα ή με νεκρα ?
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό DesertStorm την Δευτ Μαρ 17, 2008 3:14 pm

rc31 έγραψε:δηλαδη εχεις ταλαντωση οταν αφηνεις τα χερια απο το τιμονι με ταχυτητα μεσα ή με νεκρα ?


Χμμ! Ούτε και αυτό το δοκίμασα, δηλ να βγάλω νεκρό και να αφήσω το τιμόνι. Θα το δοκιμάσω αν και είναι λίγο χλωμό να βγάλω νεκρό με 100 χλμ/ω και μετά να αφήσω το τιμόνι μέχρι να πέσει η ταχύτητα στα 70 που εμφανίζεται το "πρόβλημα". Μήπως θα πάρω το σαζμάν στο χέρι? Θα φορτώσω τη 2α όσο πάει να έχω μόνο ένα κατέβασμα...

αλλά τι να λέει στο φινάλε? Ποιά η διαφορά?
Άβαταρ μέλους
DesertStorm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 27, 2008 5:29 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Μαρ 17, 2008 3:39 pm

προτων γιατι να κανεις την ζωη σου δυσκολη

οπως πας θα συμπλεκταρεις και εισαι ΟΚ δεν χρειαζεται να κατεβασεις απλως θα μου αφησεις το γκαζι να πεσει στο ρελαντι και μην σου πω να το σβησεις εντελος

με το τεστ αυτο θα δεις αν προερχεται απο καποια ταλαντωση του μοτερ ή οχι

η ταλαντωση μπορει να ερχεται απο

ρουλεμαν τροχου
αξονας τροχου
ελαστικο
ρουλεμαν ψαλιδιου
ρουλεμαν τιμονιου
χαλαρη δισκοπλακα
ζαντα
κραδασμος μοτερ

και επειδη μου αναφερεις μονο σε αυτες τις ταχητητες πρεπει να ειναι καποιος συντονισμος και οχι καποιο προβλημα

σε αυτη την ταχητητα 50-70 στο κανει ασχετως τις στροφες που εχεις ?
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό DesertStorm την Δευτ Μαρ 17, 2008 3:57 pm

rc31 έγραψε:προτων γιατι να κανεις την ζωη σου δυσκολη

οπως πας θα συμπλεκταρεις και εισαι ΟΚ δεν χρειαζεται να κατεβασεις απλως θα μου αφησεις το γκαζι να πεσει στο ρελαντι και μην σου πω να το σβησεις εντελος

με το τεστ αυτο θα δεις αν προερχεται απο καποια ταλαντωση του μοτερ ή οχι

η ταλαντωση μπορει να ερχεται απο

ρουλεμαν τροχου
αξονας τροχου
ελαστικο
ρουλεμαν ψαλιδιου
ρουλεμαν τιμονιου
χαλαρη δισκοπλακα
ζαντα
κραδασμος μοτερ

και επειδη μου αναφερεις μονο σε αυτες τις ταχητητες πρεπει να ειναι καποιος συντονισμος και οχι καποιο προβλημα

σε αυτη την ταχητητα 50-70 στο κανει ασχετως τις στροφες που εχεις ?


Αν συμπλεκτάρω πρέπει να κρατάω το συμπλέκτη, αρα και το τιμόνι! Οποτε?

Για να είμαι ειλικρινής δεν έκανα τόσο εκτεταμένες δοκιμές, δηλαδή σε ποιές στορφές του μοτέρ εμφανίζεται, με νεκρά ή με ταχύτητα κλπ, Θεωρησα de facto οτι είναι κάτι απλο απο τα περιφερειακά που το προκαλει, όπως λάστιχα, ζάντες, αναρτήσεις. Ίσως να είναι και συντονισμός που έχει απο καταβολής αυτό το μοντέλο. Δεν μου έχει ξανατύχει κάτι ανάλογο σε άλλες μοτοσυκλέτες και δε μπορώ να αξιολογήσω τη σοβαρότητα του.

Αν ήταν απο πίσω πιστεύω οτι θα το παρουσίαζε πιο έντονα κατά την επιτάχυνση, πράγμα που δε συμβαίνει, και αν ήταν απο το μπροστινό κατά το φρενάρισμα, που επίσης δε συμβαίνει. αν ήταν απο το μοτέρ θα το παρουσίαζε σε διάφορες ταχύτητες, ανάλογα απο το συνδυασμό σχέσης στο κιβώτιο και στροφών κινητήρα. Ούτε κι αυτό συμβαίνει.

Με άλλα λόγια, το πρόβλημα αυτό είναι λίγο "φάντασμα"!

Στο service της αντιπροσωπείας που το πήγα κανα-δυο φορές μου είπαν πως "δεν είναι τίποτα", και τίποτα παραπάνω, βάλε και κατάλαβε τωρα...
Άβαταρ μέλους
DesertStorm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 27, 2008 5:29 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Μαρ 17, 2008 6:46 pm

ναι εχεις δικιο δικο μου λαθος , ξεχασα οτι σου κουναει μονο αν αφησεις τα χερια σου

συμπλεκτης και νεκρα , μην αγχωνεσαι θα κατεβασει
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Man With No Name την Τρί Μαρ 18, 2008 10:17 am

Κατά τα άλλα τι λέει το εργαλείο; Σκεφτόμουν να το αγοράσω και τώρα με υποψιάζεις..
Remember The Name! :smt101
Άβαταρ μέλους
Man With No Name
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2007 12:14 pm

Δημοσίευσηαπό DesertStorm την Τρί Μαρ 18, 2008 1:13 pm

Man With No Name έγραψε:Κατά τα άλλα τι λέει το εργαλείο; Σκεφτόμουν να το αγοράσω και τώρα με υποψιάζεις..


S U P E R ! ! ! ! ! !

Θα το άλλαζα όμως για έναν και μόνο λόγο: για το μοντέλο με το ΑΒS!
Άβαταρ μέλους
DesertStorm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 27, 2008 5:29 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Τρί Μαρ 18, 2008 2:20 pm

χαζό αυτό που θα πω αλλά θα το πω το πίσω αμορτισέρ το κοίταξες ? αλλά είναι για μόνο μερικά κλμ ! πάντως έμενα μου μυρίζει πίσω μέρος της μηχανής τροχός-λάστιχο-αμορτισέρ-ψαλίδι ...βάλτο στο κεντρικό με πρώτη να δεις από πίσω αν έχει "παίζω"
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Man With No Name την Τρί Μαρ 18, 2008 10:58 pm

DesertStorm έγραψε:
Man With No Name έγραψε:Κατά τα άλλα τι λέει το εργαλείο; Σκεφτόμουν να το αγοράσω και τώρα με υποψιάζεις..


S U P E R ! ! ! ! ! !

Θα το άλλαζα όμως για έναν και μόνο λόγο: για το μοντέλο με το ΑΒS!
Για καινούριο το σκέφτομαι οπότε ok. Thank's!
Remember The Name! :smt101
Άβαταρ μέλους
Man With No Name
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2007 12:14 pm

Δημοσίευσηαπό DesertStorm την Παρ Μαρ 21, 2008 12:12 am

soter3gm έγραψε:χαζό αυτό που θα πω αλλά θα το πω το πίσω αμορτισέρ το κοίταξες ? αλλά είναι για μόνο μερικά κλμ ! πάντως έμενα μου μυρίζει πίσω μέρος της μηχανής τροχός-λάστιχο-αμορτισέρ-ψαλίδι ...βάλτο στο κεντρικό με πρώτη να δεις από πίσω αν έχει "παίζω"


Εννοείται πως το έκανα αυτό Σωτήρη!
Αυτά είναι εύκολα!

Για σκέψου τίποτα εσένα που ο νους σου κατεβάζει.

Έπρεπε να στο δώσω να το κάνεις δοκιμή τις προάλλες, αλλά με την κουβέντα το ξέχασα!
Άβαταρ μέλους
DesertStorm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 27, 2008 5:29 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Re: Ταλαντώσεις Μπροστά

Δημοσίευσηαπό nickogreek την Σάβ Φεβ 21, 2009 10:48 pm

Το κάνει και εμενα στο Transalp (άσχετο...εντελώς διαφορετική μηχανή αλλά ίδιο φαινόμενο).

Το κάνει πάντα στα 70 κμ. Δεν έχει καμμία σχέση με το κινητήρα, την αλυσίδα, τη πίσω ρόδα ή ρουλεμάν κλπ αφού τα τσέκαρα όλα διεξωδικά και έχουν συντηρηθεί και καλά. Επιπλέον με νεκρά και χωρίς χέρια και χωρίς να φρενάρω (άρα όχι και στις δισκόπλακες) το κάνει ΠΑΝΤΑ στα 70 ακριβως.

Σε κουβέντα με το μηχανικό μου μου είπε να βάλουμε αντίβαρα για να διορθωθεί αφού ωφείλεται στη ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ!!!!! και το έχει δει σε πάρα πολλά μηχανάκια.


Βέβαια φαντάζομαι οτι δεν έχεις μπαγκαζιέρα στο FJR αλλά ίσως να είναι σχετικό το ζύγισμα του βάρους μπρος πίσω. μήπως η θέση που κάθεσαι σε σχέση με ύψος και βάρος σου ζυγίζει "περίεργα" τη μηχανή σου?

Τελικά αυτό που κατάλαβα εγώ για τις μηχανές όσα χρόνια οδηγώ και συντηρώ τα αλογάκια μου είναι ότι το πιό άσχετο και μικρό πράγμα μπορεί να δημιουργήσει θεματάκι που να χτυπιέσαι να βρείς τι είναι...!!! :smt013 Παράδειγμα σκορτσάρισμα που έκανε η μηχανή σε κάθε εκκίνηση. Ελατήρια στο συμπλέκτη καταλήξαμε αλλά δεν ήταν πολύ σιγουρο...τελικά άλλαξα βενζινάδικο και μετά από ένα γέμισμα με καλή βενζίνη...πάπαλα το σκορτσάρισμα...μαπα βενζίνη και οι ήρεμες εκκινήσεις μου...μας στείλανε...

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ
Μην ακούτε το μηχανικό σας πάντα. Ρωτήστε σε φορουμ γιατι η εμπειρία είναι ο καλύτερος μηχανικός. βέβαια ο μηχανικός θα βάλει τελικά χέρι αλλά αφού είστε σίγουροι πλέον...
Άβαταρ μέλους
nickogreek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2009 1:19 pm
Τοποθεσία: Αθήνα κέντρο και βόρεια προάστεια
Ονομα χρήστη: Νικόλας
Μοντέλο: Aprilia 650ie 01 kai Transalp 650 '03
Κυβικά: 650
Επάγγελμα: Μεσίτης Αστικών Συμβάσεων

Re: Ταλαντώσεις Μπροστά

Δημοσίευσηαπό iznogood την Κυρ Φεβ 22, 2009 8:22 pm

Μαλλον ειναι γενικο προβλημα με τα τσαπαν ε!
Το ιδιο εχει και ενας φιλος μου με cbf1000abshissemessa..., o οποιος παρεμπιπτοντος ειχε πριν το τρανσαλπ που ειδες στο βιντεο φιλτατε Νικο :smt005
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: Ταλαντώσεις Μπροστά

Δημοσίευσηαπό nickogreek την Κυρ Φεβ 22, 2009 8:48 pm

και πούλησε το τουμπανο ο άνθρωπος και δεν είπες κουβέντα :smt076 !!!!!και τώρα που θα δω τη μετατροπή για το δικό μου? ΟΕΟ? που είναι το τούμπανο? [smilie=yahoo.gif]

Να πώ και το ευρωπαικό μου...καλό το ΤΑ, υπάκουο, απροβλημάτιστο, αλλά για τα γούστα...το πηγασάκο παίρνω...νοιώθεις το έμβολο ρε παιδάκι μου και είμαι σα το Κωνστανταρα όταν ανακάλυψε πετρέλαιο στο πηγάδι...Ντούπου Ντούπου...άλλη αίσθηση....και ας είναι τα ίδια κυβικά, ας είναι on off και τα δύο...δεν μου πήγε η καρδιά να το πουλήσω. Και είναι και η αισθητική...Ιταλία παιδί μου...Design...Μάλλον θα τα πουλήσω και τα δύο να πάρω το τίγρη που ονειρεύομαι... :smt015 :smt049

ξέρω ότι είμαι [smilie=offtopic.gif] , αλλά να τα λέμε και με τους φίλους... :smt075

Στο θέμα τώρα...ακόμη δεν έχω αξιωθεί να βγάλω τη μπαγκαζιέρα και να δοκιμάσω τη ταλάντωση...μόλις (άν) το κάνω θα ενημερώσω...Βρήκα μια απλή λύση να το αντιμετωπίσω...Δεν αφήνω το τιμόνι!!!! [smilie=yahoo.gif]
Άβαταρ μέλους
nickogreek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2009 1:19 pm
Τοποθεσία: Αθήνα κέντρο και βόρεια προάστεια
Ονομα χρήστη: Νικόλας
Μοντέλο: Aprilia 650ie 01 kai Transalp 650 '03
Κυβικά: 650
Επάγγελμα: Μεσίτης Αστικών Συμβάσεων

Επόμενο

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες