Τα σχέδια της Buell για την εξέλιξη χωμάτινου μοντέλου μπορεί να έχουν μπει στο ψυγείο, δε συμβαίνει όμως τον ίδιο με το RR όραμα του Erik, τώρα που ο νέος υδρόψυκτος Rotax έχει τα φόντα να δώσει ζωή σε μια καθαρά supersport κατασκευή. Οι ενδοεταιρικές φήμες πυκνώνουν και οι καρδιές των απανταχού κλιπονάτων χτυπούν δυνατά.
Μου αρέσει. Το μπροστινό σχέδιο του φέρινγκ είναι περίεργο. Λες και δεν του ταιριάζει. Λες και αποκόβεται από το υπόλοιπο. Αλλά σαν σύνολο το βρίσκω ενδιαφέρον πολύ!
Moderator of Motocikleta.Gr
Moto Guzzi Breva V1100 2006 Moto Guzzi Le Mans V11 2003 Moto Guzzi World Club The way the "V" is meant to be...
Ofanis έγραψε:στα buell το ντεποζιτο ειναι στο πλαισιο μεσα.
Η εικονα ειναι ψευτικη και το rr το εχουμε δει πως θα ειναι
ετσι
Για να είμαστε πιο ακριβείς έτσι θα ήταν το XBRR αν είχε κυκλοφορήσει το 2006, όπως ήθελαν οι παρθενικές φήμες, ίδιο ουσιαστικά με την αγωνιστική έκδοση που ήδη έτρεχε στην κατηγορία Formula Extreme του AMA. Χώρια που έτσι κι αλλιώς δε θα ήταν μια μοτοσυκλέτα δρόμου, παρά μια αγωνιστική παραγωγής (κι αυτής περιορισμένης ) με κοινό στοχοποίησης τους ιδιώτες αγωνιζόμενους.
Το superbike δρόμου της Buell, όποτε κι αν έρθει η ώρα του, ασφαλώς και δεν θα είναι έτσι. Οι παρατηρητικότεροι θα πρόσεξαν να μισοφαίνονται πίσω από το φαιρινγκ μερικές ψύκτρες και το άκρο ενός ωστηρίου, ενώ ο σχεδόν κάθετος πίσω κύλινδρος μαρτυρά μια πολύ κλειστή περεχόμενη γωνία, τη γνωστή Harleyική 45 μοιρών των προηγούμενης γενιάς κινητήρων. Για τους υπολοίπους ακολουθει παρακάτω η αλήθεια γυμνη.
Αλλά και πέρα από την αυτονόητη χρήση του Helicon των 72 μοιρών, είναι εξαιρετικά απίθανο η Buell να (αντι-) προικίσει τη ναυαρχίδα της με την παρωχημένη καμπούρα, που παραπέμπει σε superbike δεκαετίας και βάλε (συγνώμη vale ). Ειδικά μετά την έλευση του 1125R που, ως μοντέλο ορόσημο για τον Αμερικάνο κατασκευαστή, νομοτελειακά θα ποτίσει κάμποσο την τρέχουσα και αυριανή αισθητική ταυτότητα της εταιρίας.