R στο τετράγωνο

Συντονιστής: Συντονιστές

R στο τετράγωνο

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Σάβ Μάιος 24, 2008 9:36 pm

Τα σχέδια της Buell για την εξέλιξη χωμάτινου μοντέλου μπορεί να έχουν μπει στο ψυγείο, δε συμβαίνει όμως τον ίδιο με το RR όραμα του Erik, τώρα που ο νέος υδρόψυκτος Rotax έχει τα φόντα να δώσει ζωή σε μια καθαρά supersport κατασκευή. Οι ενδοεταιρικές φήμες πυκνώνουν και οι καρδιές των απανταχού κλιπονάτων χτυπούν δυνατά.
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Σάβ Μάιος 24, 2008 10:03 pm

Αν κατέληγα σε κάτι εκτός Japan μάλλον θα ήταν κάτι τέτοιο. :smt033
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Μάιος 25, 2008 1:24 am

Μου αρέσει. Το μπροστινό σχέδιο του φέρινγκ είναι περίεργο. Λες και δεν του ταιριάζει. Λες και αποκόβεται από το υπόλοιπο. Αλλά σαν σύνολο το βρίσκω ενδιαφέρον πολύ!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Mythos την Κυρ Μάιος 25, 2008 1:36 pm

Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς Δημήτρη με τόσο κοντό μεταξόνιο δεν χωράει η μοτοσικλέτα!
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Κυρ Μάιος 25, 2008 9:01 pm

Φανταστειται ποσα κιλα μπορει να χασει μονο αν υπολογισουν την σωστη διατομη για το πλαισιο! :finga:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Mythos την Κυρ Μάιος 25, 2008 9:09 pm

valentinosgsxr έγραψε:Φανταστειται ποσα κιλα μπορει να χασει μονο αν υπολογισουν την σωστη διατομη για το πλαισιο! :finga:



Στο ρεζερβουάρ ήθελες να πεις φαντάζομαι!!!! :smt119 :smt119
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Κυρ Μάιος 25, 2008 10:22 pm

στα buell το ντεποζιτο ειναι στο πλαισιο μεσα.

Η εικονα ειναι ψευτικη και το rr το εχουμε δει πως θα ειναι

ετσι
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Παρ Μάιος 30, 2008 4:37 am

Ofanis έγραψε:στα buell το ντεποζιτο ειναι στο πλαισιο μεσα.

Η εικονα ειναι ψευτικη και το rr το εχουμε δει πως θα ειναι

ετσι


Για να είμαστε πιο ακριβείς έτσι θα ήταν το XBRR αν είχε κυκλοφορήσει το 2006, όπως ήθελαν οι παρθενικές φήμες, ίδιο ουσιαστικά με την αγωνιστική έκδοση που ήδη έτρεχε στην κατηγορία Formula Extreme του AMA. Χώρια που έτσι κι αλλιώς δε θα ήταν μια μοτοσυκλέτα δρόμου, παρά μια αγωνιστική παραγωγής (κι αυτής περιορισμένης ) με κοινό στοχοποίησης τους ιδιώτες αγωνιζόμενους.
Το superbike δρόμου της Buell, όποτε κι αν έρθει η ώρα του, ασφαλώς και δεν θα είναι έτσι. Οι παρατηρητικότεροι θα πρόσεξαν να μισοφαίνονται πίσω από το φαιρινγκ μερικές ψύκτρες και το άκρο ενός ωστηρίου, ενώ ο σχεδόν κάθετος πίσω κύλινδρος μαρτυρά μια πολύ κλειστή περεχόμενη γωνία, τη γνωστή Harleyική 45 μοιρών των προηγούμενης γενιάς κινητήρων. Για τους υπολοίπους ακολουθει παρακάτω η αλήθεια γυμνη.
Αλλά και πέρα από την αυτονόητη χρήση του Helicon των 72 μοιρών, είναι εξαιρετικά απίθανο η Buell να (αντι-) προικίσει τη ναυαρχίδα της με την παρωχημένη καμπούρα, που παραπέμπει σε superbike δεκαετίας και βάλε (συγνώμη vale ). Ειδικά μετά την έλευση του 1125R που, ως μοντέλο ορόσημο για τον Αμερικάνο κατασκευαστή, νομοτελειακά θα ποτίσει κάμποσο την τρέχουσα και αυριανή αισθητική ταυτότητα της εταιρίας.
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Παρ Μάιος 30, 2008 8:54 pm

Μην ζητας συγνωμη γιατι μοδα ειναι και θα περασει οπως μας περασε και το τελικο κατω απ την ουρα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750


Επιστροφή στο BUELL

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες