Mε 70+ ίππους το νέο RC4 της KTM

Συντονιστής: Συντονιστές

Mε 70+ ίππους το νέο RC4 της KTM

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Μάιος 19, 2008 8:03 pm

Ένα λάθος (;) της ΚΤΜ, η οποία και ανέβασε στο επίσημο site της για λίγες ώρες πληροφορίες σχετικά με το αναμενόμενο super single που ετοιμάζει αλλά και για κάποιες νέες μονοκύλινδρες entry – level μοτοσικλέτες 125κ.εκ, αποτελεί το πιο "συζητημένο" νέο.




Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες, το RC4 690 του οποίου κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τις δοκιμές του είχαν κυκλοφορήσει στο δίκτυο πριν από λίγο καιρό, θα αποδίδει 70+ ίππους, ισχύς την οποία άνετα μπορεί να βγάλει ο νέος μονοκύλινδρος της Αυστριακής εταιρείας.

Το πλαίσιο θα είναι το χωροδικτύωμα που χρησιμοποιείται σε όλη την σειρά των νέων LC4 690, με κάποιες διαφοροποιήσεις στην γεωμετρία του, προκειμένου να προσαρμοστεί στον αμιγώς street χαρακτήρα του μοντέλου.

To βάρος τη μοτοσικλέτας αναμένεται να είναι στα 150 περίπου κιλά (γεμάτη) παρ΄ όλο που η KTM προσανατολίζεται στο να χρησιμοποιήσει μονόμπρατσο ψαλίδι, το οποίο και είναι βαρύτερο από ένα αντίστοιχο συμβατικό.

H εμφάνιση θα ακολουθεί τα γωνιώδη πρότυπα του RC8, αλλά το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα πιο επιθετικό, προκειμένου η ταυτοποίηση και η αναγνωρισημότητα της μοτοσικλέτας να είναι άμεση, χωρίς να αφήνει περιθώρια αμφιβολίας στον παρατηρητή πως πρόκειται για KTM.

H μοτοσικλέτα πιθανότατα θα φέρει μονό δισκόφρενο μεγάλης διαμέτρου με ακτινική δαγκάνα μπροστά, ενώ οι αναρτήσεις θα είναι φυσικά πλήρως ρυθμιζόμενες.

Tης παρουσίασης του RC4 690, θα ακολουθήσει το λανσάρισμα μιας σειρά ςentry level μοτοσικλετών με τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 125κ.εκ., οι οποίες και θα δανείζονται την εμφάνιση όλων των μεγάλων «πολιτικών» μονοκύλινδρων της Αυστριακής εταιρείας.

Το πλαίσιο τους θα διαφοροποιείτε ελαφρά, αλλά θα παραμένει χωροδικτύωμα, ενώ όπως είναι φυσικό θα χρησιμοποιούντα διαφορετικά περιφερειακά προκειμένου το κόστος να κρατηθεί χαμηλά. Τα Enduro, SMC, Supermoto R, Duke III και RC τω125 κ.εκ., θα απευθύνονται στους νέους αναβάτες που επιθυμούν να πάρουν μια πρώτη γεύση από τις δυναμικές μοτοσικλέτες της Αυστριακής εταιρείας.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iznogood την Δευτ Μάιος 19, 2008 8:37 pm

[smilie=wav.gif] καλοδεχουμενα... :smt050
H ΚΤΜ επαναπροσδιοριζει το μοτοσυκλετισμο σε ολα τα επιπεδα... [smilie=snork_okok.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό golis την Δευτ Μάιος 19, 2008 8:59 pm

Κάτσε να δούμε πόσο θα έχει ο μαστρακάς πρώτα....
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iznogood την Δευτ Μάιος 19, 2008 9:19 pm

Eχεις ενα δικιο σ' αυτο...! Τα ακουτε εκει στη ΚΤΜ HELL-AS(S)?
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Μάιος 20, 2008 8:07 am

iznogood έγραψε:[smilie=wav.gif] καλοδεχουμενα... :smt050
H ΚΤΜ επαναπροσδιοριζει το μοτοσυκλετισμο σε ολα τα επιπεδα... [smilie=snork_okok.gif]


+100

Ποτέ δεν περίμενα πως θα ανυπομονούσα να οδηγήσω ένα KTM και να κοιτώ κάθε που περνώ από την αντιπροσωπεία, αν ήρθε το μοντέλο για test ride (αναφέρομαι στο 1190).
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Πέμ Ιουν 26, 2008 8:18 pm

Προς όσους ονειρεύονται μονοκύλινδρους γδούπους με πορτοκαλί maxi φόρεμα και κλιπ-ον για σκουλαρίκια, και ξυπνάνε ιδρωμένοι με το γόνατο να ξύνει στο σεντόνι...
...Ξέρετε τι παρατήρησα; η ΚΤΜ έχει καβατζώσει ήδη το domain http://www.ktmrc4.com, το οποίο προς το παρόν παραπέμπει στην κεντρική σελίδα του μητρικού site. Λέτε αυτό να αφήνει αποχρώσες ενδείξεις που θα΄λεγε και ένας Τράγκας με τα όλα του;.. Λέτε να αρχίσω να ψάχνω το βιβλιάριο με τις προθεσμιακές;.. Μην να δώσω και ρολόι και κομπολόι;
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Tassos την Παρ Ιουν 27, 2008 8:13 am

TheDuketoR έγραψε:Μην να δώσω και ρολόι και κομπολόι;


Όπως συνηθίζει να τιμολογεί η ΚΤΜ Hellas τα μηχανάκια της, το ρολόι πρέπει να είναι Rolex ολόχρυσο και το κομπολόι κεχριμπάρι Α' κατηγορίας !
Εκτός αν περιμένεις κανένα χρόνο και το πάρεις όταν το βγάλει στο ράφι προσφορά, οπότε οι βιαστικοί θα κλαίνε τα χρήματά τους.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Παρ Ιουν 27, 2008 9:26 am

Tassos έγραψε:
TheDuketoR έγραψε:Μην να δώσω και ρολόι και κομπολόι;


Όπως συνηθίζει να τιμολογεί η ΚΤΜ Hellas τα μηχανάκια της, το ρολόι πρέπει να είναι Rolex ολόχρυσο και το κομπολόι κεχριμπάρι Α' κατηγορίας !
Εκτός αν περιμένεις κανένα χρόνο και το πάρεις όταν το βγάλει στο ράφι προσφορά, οπότε οι βιαστικοί θα κλαίνε τα χρήματά τους.


Σωστός ο συνονοματος....
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό prodigy την Παρ Ιουν 27, 2008 9:46 am

εχω και εγω ΚΤΜ παιδια. !!! ζητω η ΚΤΜ. :ctf:
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό Tassos την Παρ Ιουν 27, 2008 10:00 am

prodigy έγραψε:ζητω η ΚΤΜ. :ctf:


Δεν διαφωνώ ότι τα KTM είναι μηχανές για πολλές συγκινήσεις. Διαφωνώ όμως με την πολιτική τιμολόγησης της ΚΤΜ Hellas (και την σε μικρό διάστημα σημαντική μείωση της τιμής για να φύγει το stock).
Ουσιαστικά ξέρεις ότι παίρνεις ένα υπερτιμολογημένο μηχανάκι με μικρή αξία μεταπώλησης.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Ιουν 27, 2008 11:04 am

Tassos έγραψε:Δεν διαφωνώ ότι τα KTM είναι μηχανές για πολλές συγκινήσεις. Διαφωνώ όμως με την πολιτική τιμολόγησης της ΚΤΜ Hellas (και την σε μικρό διάστημα σημαντική μείωση της τιμής για να φύγει το stock).
Ουσιαστικά ξέρεις ότι παίρνεις ένα υπερτιμολογημένο μηχανάκι με μικρή αξία μεταπώλησης.


Και αν δεν κανει κατι η ΚΤΜ θα το πληρωσει ακριβα! Ουσιαστικα τιμολογει και την συγκινηση +2000€... :smt044
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό ace69 την Παρ Ιουν 27, 2008 10:28 pm

Το θέλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω τώρααααααααααααααααααααααααααααα.

Κάπου διάβασα για τιμή περί τα 9.300 αν και πιστεύω ότι θα πάει πάνω απο 10.000.
Σε κάθε περίπτωση είναι πολλά οπότε θα
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
περιμένω κανένα χρόνο.
εν οίδα ότι ουδέν είδα
Άβαταρ μέλους
ace69
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Τρί Ιαν 01, 2008 1:58 am
Ονομα χρήστη: Κώστας
Μοντέλο: Suzuki Bandit 650
Το MZ Scorpion το έφαγε η ανακύκλωση
Παπάκι made in china
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Παρ Ιουν 27, 2008 11:05 pm

Στ΄αλήθεια νομίζω πως το RC4, αν κατά πρώτον βρει το δρόμο για την παραγωγή, και αν κατά δεύτερον τηρήθουν οι εξαγγελίες για την ισχύ, το βάρος και τον απόλυτα σπορ προσανατολισμό, θα στήσει μια γέφυρα στο παρελθόν ώστε να ξαναγευτούμε τη σπουδαία γέμιση που μαγείρευαν μοναδικά τα δίχρονα διόμισυ. Ή ακόμα και η αξιόλογη σειρά SuperSport της Ducati που την έκανε μια χαψιά το μάρκετινγκ της ιπποδύναμης , π΄ανάθεμα τ΄απωθημένα μας... Ελαφρά καλοστημένα μηχανάκια με 70-80 άλογα που μπαίνουν με φόρα στη στροφή και βγαίνουν με γκάζι κορώνα ήδη από το μέσο της.
Μια γέφυρα στο παρελθόν ώστε ό,τι αξίζει από τα τότε, να περάσει και στο μέλλον... Μακάρι να είχε καλύτερη τύχη και το Cagiva Mito 500. Aυτό πες πληρώνει τα καμώματα του μπαμπά του. Αλλά το μικρό εβδομηνταεφτάρι δικύλινδρο μοτέρ της Aprilia, πείτε μου, δε θα ψύχωνε ιδανικά ένα τέτοιο μηχανάκι;
Για να δούμε...
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0


Επιστροφή στο KTM

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron