Project BROS ;)

Υλοποιημένα project....

Συντονιστής: Συντονιστές

Project BROS ;)

Δημοσίευσηαπό chr1s_86 την Τρί Ιούλ 01, 2008 12:45 pm

Γειά σε όλους !

Σόρυ που δεν γράφω στο φόρουμ αλλά με το στρατό και τα υπόλοιπα δεν προλαβαίνω και πολλά...
Διαβάζω όποτε μπορώ τουλάχιστον...
anyway...

5 Αυγούστου απολύομαι και είναι ώρα για να ξεκινήσει η βελτίωση και για το δικό μου bros. Δηλαδή να μεγαλώσει λίγο από τα 400 cc του και να πάει για 650 ή περοσσότερο ;)
Βέβαια σκέφτομαι αν θα ήταν καλύτερα να βρώ ενα 650 ή όχι.
Η άλλη ιδέα μου ήρθε βλέποντας στις αγγελίες ένα 400 με κολλημενο μοτέρ για ανταλλακτικά για €200.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση αυτό το μοτέρ (και να έχω και λειτουργική μοτο μέχρι να ετοιμαστεί) και φυσικά μας μένουν και τα υπόλοιπα ανταλλακτικά.
Τι λέτε ;

Τα λέμε σύντομα (34 και σήμερα ;) )

Χριστόφορος.
Άβαταρ μέλους
chr1s_86
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 14, 2006 10:23 pm
Τοποθεσία: athens
Ονομα χρήστη: Χριστόφορος
Μοντέλο: honda bros
Κυβικά: 399

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Τρί Ιούλ 01, 2008 12:58 pm

Σκεψου οτι το κολλημενο μοτερ για να επισκευαστει θα χρειαστει πανω κατω 1000 ευρω. Οσο για τα υπολοιπα ανταλλακτικα, ναι ειναι πολυ καλο να τα εχεις αν εχεις σκοπο να κρατησεις το Brossακι σου για αρκετο καιρο ακομη.

Επομενως στην θεση σου θα το αγοραζα για 200 ευρω αλλα θα εψαχνα αλλου για μοτερ ή θα εφτιαχνα το καλο μου.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Ιούλ 01, 2008 1:13 pm

Καλος πολιτης... [smilie=wav.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό golis την Τρί Ιούλ 01, 2008 1:25 pm

Με το καλό.
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Re: Project BROS ;)

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιούλ 01, 2008 1:56 pm

chr1s_86 έγραψε:Γειά σε όλους !

Σόρυ που δεν γράφω στο φόρουμ αλλά με το στρατό και τα υπόλοιπα δεν προλαβαίνω και πολλά...
Διαβάζω όποτε μπορώ τουλάχιστον...
anyway...

5 Αυγούστου απολύομαι και είναι ώρα για να ξεκινήσει η βελτίωση και για το δικό μου bros. Δηλαδή να μεγαλώσει λίγο από τα 400 cc του και να πάει για 650 ή περοσσότερο ;)
Βέβαια σκέφτομαι αν θα ήταν καλύτερα να βρώ ενα 650 ή όχι.
Η άλλη ιδέα μου ήρθε βλέποντας στις αγγελίες ένα 400 με κολλημενο μοτέρ για ανταλλακτικά για €200.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση αυτό το μοτέρ (και να έχω και λειτουργική μοτο μέχρι να ετοιμαστεί) και φυσικά μας μένουν και τα υπόλοιπα ανταλλακτικά.
Τι λέτε ;

Τα λέμε σύντομα (34 και σήμερα ;) )

Χριστόφορος.


το να το κανεις 650 κυβικα θα σου κοστισει πολυ παραπανω απο το να πουλησεις το 400 και να βρεις ενα 650΄( αν βρεις ) ή να αγορασεις απο ebay ενα 650 μοτερ

δεν σου προτεινω ανοιξε κλεισε , μονο αλλαγη μοτερ με τα παρελκομενα δηλαδη Carbs

αλλαζουν αρκετα στα μηχανικα μερη του 400 με του 650 για να τα αγορασεις ξεχωριστα που κοστιζουν
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Τρί Ιούλ 01, 2008 5:19 pm

Καλός πολίτης φίλε, και καλύτερος άνθρωπος... Εγώ πάλι νομίζω ότι όσο και να το κλωσάς τ΄αυγό της κότας, φασιανός δε θά΄βγει, το πολύ κανένα καρδαμωμένο πετεινάρι στα 650 κυβικά. Πιάσε καλύτερα χαρτί, μολύβι, χάρακα, ό,τι διευκολύνεσαι, και βαλ΄τα κάτω να δεις πως θα διπλαρώσεις καμμιά καινούρια κυρά,.. ας είναι κι από δεύτερο χέρι, η παρθενία δεν παίζει στις μέρες μας. Κατά το γνωστικό μου, τέτοια ρομαντικά παιδέματα καλό είναι να γίνονται από χόμπι, λόξα και το συναφές συγγενολόι, με καμμιά δευτεροτρίτη ερωμένη και όχι με τη μια, την οικοδέσποινα που ΄ναι φορτωμένη στα τιμόνια της με τις λειτουργικές σου ανάγκες. Κάποια πρέπει να σε συνοδεύει κι έξω, έτσι δεν το λες και συ;
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό chr1s_86 την Τρί Ιούλ 01, 2008 5:51 pm

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις,
iznogood, Πολύγωνο μένει και ο αδερφός μου. ;)

Αρχικά ειχα σκεφτεί να μην του κάνω καμια μετατροπή, να το κρατήσω όπως είναι και μόλις έχω τα λεφτά να πάρω vfr 800 '99 - '01 μοντέλο περίπου που πιστεύω είναι πολύ καλή επιλογή.

Όμως είδα και το παρακάτω βιντεάκι και σκέφτηκα γιατί να μην πάει και το δικό μου έτσι; :)
<embed> </embed>

(αν δεν φαίνεται το βίντεο επειδή ποστάρω από το κινητό κάντε search στο video google για bros 700)


http://video.google.com/videosearch?q=Bros+700&siteseatch=video.google.com#
Άβαταρ μέλους
chr1s_86
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 14, 2006 10:23 pm
Τοποθεσία: athens
Ονομα χρήστη: Χριστόφορος
Μοντέλο: honda bros
Κυβικά: 399

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Ιούλ 02, 2008 10:47 am

chr1s_86 έγραψε:Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις,
iznogood, Πολύγωνο μένει και ο αδερφός μου. ;)

Αρχικά ειχα σκεφτεί να μην του κάνω καμια μετατροπή, να το κρατήσω όπως είναι και μόλις έχω τα λεφτά να πάρω vfr 800 '99 - '01 μοντέλο περίπου που πιστεύω είναι πολύ καλή επιλογή.

Όμως είδα και το παρακάτω βιντεάκι και σκέφτηκα γιατί να μην πάει και το δικό μου έτσι; :)
<embed> </embed>

(αν δεν φαίνεται το βίντεο επειδή ποστάρω από το κινητό κάντε search στο video google για bros 700)


http://video.google.com/videosearch?q=Bros+700&siteseatch=video.google.com#



δεν ειπε κανει να μην πηγαινει και το δικο σου ετσι , αλλωστε καποτε και το δικο μου ετσι πηγαινε και κλαιγανε πολλα ΧΤ κ ΚΤΜ στα φαναρια

μετα απο τοσα χρονια και αρκετα φραγκα στο Bros σημερα σκεφτομαι οτι ΟΚ εκανα την πλακα μου αλλα τελικα επρεπε να παρω μια αλλη μηχανη ετοιμη

ο λογος καθαρα οικονομικο και οτι το μοτερ καιει βενζινη με τον σωληνα με αποτελεσμα να εχει γινει ασυμφορο

δυστηχως δεν ειναι value for money μοτορι οταν πειραχτει και ειδιατερα σε σενα που εχεις το 400 και πρεπει να βρεις πρωτα 650 για να το κανεις 700
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό chr1s_86 την Τετ Ιούλ 02, 2008 12:52 pm

Πράγματι έχεις δίκιο, και σίγουρα γνωρίζεις το θέμα πολύ καλύτερα από εμένα...:)

Η ιδέα πάντως να μην κάνω τίποτα και να πάρω πιο γρήγορα ένα vfr μ'αρέσει αρκετά αλλά πάλι θα ήθελα να μπορεί το bros να κάνει για παράδειγμα και power wheelie που και που.... ;))

Και μια ερώτηση, αν τελικά γίνει κάτι με έτοιμο μοτέρ από 650 τι άλλες αλλαγές/μετατροπές θα χρειαστούν; (ρεύμα,carbs) Επίσης είναι ακριβώς ίδια τα υπόλοιπα περιφερειακά ; (αναρτήσεις κτλ)
Υπάρχει δηλαδή καμιά σημαντική διαφορά μεταξύ 400 και 650 εκτός του μοτέρ;

τα λέμε! (33) ;)
Άβαταρ μέλους
chr1s_86
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 14, 2006 10:23 pm
Τοποθεσία: athens
Ονομα χρήστη: Χριστόφορος
Μοντέλο: honda bros
Κυβικά: 399

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τετ Ιούλ 02, 2008 2:03 pm

chr1s_86 έγραψε:θα ήθελα να μπορεί το bros να κάνει για παράδειγμα και power wheelie


Κοίτα και ΄γω θα ήθελα το guzzi να πιάνει 250 αλλά κάποια πράγματα στην ζωή δυστυχώς δεν είναι εφικτά. :smt030
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Ιούλ 02, 2008 3:49 pm

chr1s_86 έγραψε:Πράγματι έχεις δίκιο, και σίγουρα γνωρίζεις το θέμα πολύ καλύτερα από εμένα...:)

Η ιδέα πάντως να μην κάνω τίποτα και να πάρω πιο γρήγορα ένα vfr μ'αρέσει αρκετά αλλά πάλι θα ήθελα να μπορεί το bros να κάνει για παράδειγμα και power wheelie που και που.... ;))

Και μια ερώτηση, αν τελικά γίνει κάτι με έτοιμο μοτέρ από 650 τι άλλες αλλαγές/μετατροπές θα χρειαστούν; (ρεύμα,carbs) Επίσης είναι ακριβώς ίδια τα υπόλοιπα περιφερειακά ; (αναρτήσεις κτλ)
Υπάρχει δηλαδή καμιά σημαντική διαφορά μεταξύ 400 και 650 εκτός του μοτέρ;

τα λέμε! (33) ;)


αν γινει σε ετοιμο μοτερ τοτε θες ενα kit factory 3 με φιλτροχοανες και ενα σετ 700 μπιστονια

για αρχη με τα carbs του 650 και την ηλεκτρονικη του 400

οσο για το power wheelie βαλε αλλα γραναζια και κοντυνετο να δεις πως το κανει :smt016
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό chr1s_86 την Τετ Ιούλ 02, 2008 6:58 pm

οπ, σορυ δική μου παράλειψη,

αυτό που είπα για αλλαγές/μετατροπές το είπα σε περίπτωση που μπεί το 650 όπως είναι, χωρίς υπερκυβισμό κτλ, τότε τι αλλαγές χρειάζονται.

Επίσης διαφορές bros400/650 αλλάζει κάτι σημαντικό εκτός μοτέρ;

Ηλία σε έχω ζαλίσει με τις ερωτήσεις αλλά έχω άλλες δύο... :)

απο πού παίρνουμε τσιμουχάκια οργάνων και τσιμουχάκια μπροστινού (υποθέτω δεν έχουν παντού λόγω παραεισαγωγής, σωστά;)
και αν τα cartridge emulators για το μπροστινό αξίζουν σαν βελτίωση (τα είδα $125 σε ένα site)

thanks

Χριστόφορος
Άβαταρ μέλους
chr1s_86
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 14, 2006 10:23 pm
Τοποθεσία: athens
Ονομα χρήστη: Χριστόφορος
Μοντέλο: honda bros
Κυβικά: 399

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Ιούλ 07, 2008 1:07 pm

chr1s_86 έγραψε:οπ, σορυ δική μου παράλειψη,

αυτό που είπα για αλλαγές/μετατροπές το είπα σε περίπτωση που μπεί το 650 όπως είναι, χωρίς υπερκυβισμό κτλ, τότε τι αλλαγές χρειάζονται.

Επίσης διαφορές bros400/650 αλλάζει κάτι σημαντικό εκτός μοτέρ;

Ηλία σε έχω ζαλίσει με τις ερωτήσεις αλλά έχω άλλες δύο... :)

απο πού παίρνουμε τσιμουχάκια οργάνων και τσιμουχάκια μπροστινού (υποθέτω δεν έχουν παντού λόγω παραεισαγωγής, σωστά;)
και αν τα cartridge emulators για το μπροστινό αξίζουν σαν βελτίωση (τα είδα $125 σε ένα site)

thanks

Χριστόφορος


Τσιμουχακια μπροστινου βρικσεις σε οποιοδηποτε καταστημα που φερνει ανταλακτικα Honda , για τα οργανα δεν ξερω

δεν ξερω αν αξιζει η βελτιωση αυτη στα μαμα , δεν τα εχω βαλει ,αλλαξα μπροστινο
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό HawkGt την Τρί Ιούλ 08, 2008 8:22 am

Χριστόφορε γειά!

Αν μπεις στην διαδικασία βελτίωσης του μπροστινού (και όχι αλλαγής του), τότε τα emulators της RaceTech είναι πολύ καλή περίπτωση. Θα χρειαστείς βέβαια κι ελατήρια, μια και αν θυμάμαι το τρως κι εσύ το φαί σου. Η Racetech έχει ελατήρια σε 4-5 διαφορετικές σκληρότητες κι αν μπεις στο site της, μπορείς να δώσεις μηχανή, βάρος και τρόπο οδήγησης για να σου προτείνουν το σωστό. Στην συνολική σούμα, βάλε και ~25€ για λάδια, ~70€ για μαμά τσιμούχες και άλλα τόσα περίπου για 4 'δακτυλίδια' τεφλόν και το κόστος, χωρίς τα εργατικά, φτάνει κανα 300άρι-350άρι. Θα έχεις όμως ένα μπροστινό που θα δουλεύει πάρα πολύ καλά. Τόσο καλά, που θα φανούν αμέσως οι αδυναμίες του πίσω αμορτισέρ και αυτό δεν επιδέχεται βελτίωση, παρά μόνο αλλαγή με κόστος που ξεκινάει από τα 450€ και σταματάει στο 1000άρικο περίπου...
Things are more like they are now than they have ever been...
Άβαταρ μέλους
HawkGt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 10:22 pm

Δημοσίευσηαπό chr1s_86 την Τρί Ιούλ 08, 2008 11:59 am

Γειά σου Βασίλη!

Πολύ καλή μου ακούγεται αυτή η βελτίωση αλλά ίσως με αυτό το ποσό να μπορούμε να βρούμε άλλο μπροστινό (USD?) και θα έχει και δυνατότητα για καλύτερα φρένα αλλα και ζάντα για 120 ελαστικό. παίζει;

Για το μοτέρ έχω σκεφτεί και τη λύση africa 750. Το έχει κάνει κανείς εδώ; (για εξωτερικό ξέρω). Είναι εφικτό; Χρειάζεται και τα carbs του africa εκτός από μοτέρ ρευματα ηλεκτρονικές;
κάτι άλλο;

Τα ξαναλέμε με ότι θυμηθώ!

Thanks παιδιά!
Άβαταρ μέλους
chr1s_86
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 14, 2006 10:23 pm
Τοποθεσία: athens
Ονομα χρήστη: Χριστόφορος
Μοντέλο: honda bros
Κυβικά: 399


Επιστροφή στο PROJECT - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες