FΖ1 Naked με ABS ! - Test Ride 14-7-2008

Είδαμε, οδηγήσαμε, η αποψή μας.

FΖ1 Naked με ABS ! - Test Ride 14-7-2008

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιούλ 15, 2008 3:37 pm

FΖ1 Naked με ABS ! Επιτέλους η Yamaha επιστρέφει δυναμικά στον χώρο τον street fighter.

Εικόνα

Αν και το εν λόγο μοντέλο κυκλοφορεί πολύ καιρό , το 2008 πιστεύω είναι η χρονιά που ο χαρακτήρας του εν λόγου μοντέλου είναι κοντά στην κατηγορία που ανήκει .

Εικόνα

Το Fz1 φοραει έναν detuned κινητήρα από το R1 αλλά σε σύγκριση με του 2007 έχουν γίνει σημαντικές διορθώσεις στην χαρτογράφηση με αποτέλεσμα το εν λόγο μοτέρ να ξεκίνα να τραβαει από τις 4000 στροφές . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχεις γκάζι ακόμα και αν ρολαρεις με 6η και 4000 αλλά και να είναι η χαρά του κάθε οδηγού που ζητεί συγκινήσεις από χαμηλά .

Εικόνα

Εικόνα

Έχοντας οδηγήσει του 2007 η διαφορές στο μοτέρ είναι εμφανείς με την πρώτη γκαζια , ποιο άγριο από χαμηλά , ροπή και δύναμη σε όλο το φάσμα από τις 4000 και άνω και φυσικά αρκετά άλογα για να μην χρειάζεσαι να σκέπτεσαι το κιβώτιο .

Εικόνα

Εικόνα

Ποιο ψηλό από όσο δείχνει και πολύ ποιο άγριο στην χρήση , το τιμόνι και οι καθρέπτες σε τέτοιο σημείο που δεν κάνουν την ζωή σου εύκολη μέσα στην κίνηση. ( μαζεύουν καθρέπτες αλλά μικρό πταίσμα αφού μπορούν να αλλαχτούν )

Εικόνα

Εικόνα

Η θέση οδήγησης , όρθια η ελαφρός μπροστά ανάλογα το ύψος του οδηγού , η σέλα με σκληρό υλικό δεν ενδείκνυται για πολλά χλμ το ίδιο και του συνεπιβάτη . ( ελπίζω να το διορθώσουν )

Εικόνα

Εικόνα

Η οδική του συμπεριφορά αρκετά στιβαρή ώστε να δέχεται τις πιέσεις τον αλόγων αλλά και να είναι σταθερό στις στροφές. ( Με 2 άτομα θέλει αλλαγή στις ρυθμίσεις τον αναρτήσεων γιατί αλλιώς κουναει σε κάθε ανωμαλία του δρόμου ) . Η παντελώς απουσία προστασίας του αέρα δεν σε αφήνει να κινηθείς άνετα πάνω από τα 160 χλμ θεωρώντας ότι ένα μασκακι ή φτερακι στα όργανα θα έδινε μια καλύτερη συμπεριφορά .

Εικόνα

Τα φρένα προερχόμενα από R1 έχουν εξαίσια συμπεριφορά και σε συνδυασμό με το ABS όπου ενεργοποιούταν στην σωστή στιγμή , τις στιβαρές αναρτήσεις αλλά και τα Continetal Conti-Attack σου προσδίνανε την αίσθηση ότι μπορείς να σταματήσεις άμεσα και γρήγορα σε κάθε συνθήκη .

Εικόνα

Εικόνα

Το ABS το θεωρώ must για μια μηχανή με επιδόσεις σαν του FZ1 αφού σου επιτρέπει να ελίσσεστε ακόμα και με τα φρένα χωρίς να ανησυχείς για απώλεια πρόσφυσης . Σωστά ρυθμισμένο να παρεμβάλει μόνο εκεί που χρειάζεται .

Εικόνα

Με λίγα λόγια το FZ1 Naked είναι ένα αρκετά δυνατό μοτορι με άρτια περιφερειακά όπου μπορεί να προσφέρει αρκετές συγκινήσεις στους κατόχους του . Με μικρές βελτιώσεις όπως σέλα για μακρινά ταξίδια , ένα φτερακι στα όργανα για καλύτερη αεροδυναμική, μπορεί να καλύψει ακόμα και περισσότερα γούστα . Επίσης μας ενημέρωσαν ότι με ένα μικρότερο γρανάζι εμπρός, το μοτορι αποκτά ακόμα ποιο αλήτικο χαρακτήρα .

Πολλά άλογα, πολύ ροπή ,1000 κυβικά αφού το FZ1 είναι εδώ για να προκαλεί .

Εικόνα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιούλ 15, 2008 4:42 pm

Μηχανή -
Τύπος: 4-χρονος, 4-κύλινδρος, 2ΕΕΚ, 20-βάλβιδος
Ψύξη μηχανής: Υγρόψυκτος
Κυβισμός: 998 κ.εκ.
Bore x stroke: 77.0 x 53.6 χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 11.5:1
Μέγιστη ισχύς: 110.3 kW (150 PS) @11,000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 106.0 Nm (10.8 kg-m) @ 8,000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
Καρμπυρατέρ: Ηλ. Ψεκασμός
Τύπος συμπλέκτη: Υγρός, πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης: TCI
Διάταξη τιμόνευσης: Μίζα
Σύστημα μετάδοσης: 6-τάχυτο
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 18 λίτρα
Χωρητικότητα δοχείου λαδιού: 3.8 λίτρα


Χαρακτηριστικά πλαισίου: -
Πλαίσιο: Αλουμινένιο Deltabox με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του
Εμπρός ανάρτηση: Ανάποδο τηλεσκοπικό πηρούνι
Εμπρός διαδρομή: 130 χιλ.
Πίσω ανάρτηση: Αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό
Πίσω διαδρομή 130 χιλ.
Εμπρός φρένο: Δύο δίσκοι, Ø 320 χιλ.
Πίσω φρένο: Δίσκος, Ø 245 χιλ.
Εμπρός ελαστικό: 120/70 ZR17M/C (58W)
Πίσω ελαστικό: 190/50 ZR17M/C (73W)


Διαστάσεις: -
Μήκος: 2,140 χιλ.
Πλάτος: 770 χιλ.
Υψος: 1,060 χιλ.
Ύψος σέλας: 815 χιλ.
Μεταξόνιο: 1,460 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 135 χιλ.
Βάρος: 194 κιλά / ABS: 201 κιλά
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό golis την Τρί Ιούλ 15, 2008 10:45 pm

Για πες μας βρε Λιάκο και για την κατανάλωση του τι λέει.
Μέσα στην κίνηση από θερμοκρασία και σκορτσάρισμα πως πάει ?
Απο ζύγισμα ? Φαίνονται τα 200+ κιλά του μες την πόλη ?
Να συμπληρώσω επίσης απο το επίσημο site :

* «Γυμνή» σπορ μοτοσυκλέτα 1000κ.εκ.
* Απόλυτη οδηγική απόλαυση
* Συμπαγής δύναμη
* Κινητήρας που βασίζεται σε αυτόν του YZF-R1
* Πλαίσιο αλουμινίου

Ενδεικτική τιμή λιανικής με ABS 11,500.00 €

Σημ 1 : FRENA APO RO 1 !!!
Σημ 2 : EXEI ABS TO RO 1 ?
Σημ 3 : το γυαλί σου πάει είναι ψαροτικό.Το δίνουν μαζί δώρο ? :D
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Τετ Ιούλ 16, 2008 12:21 am

φρενα απο R1 σημαινει δαγκανες τρομπες τακακια δισκοι ιδιοι με του R1, απλα εχει και αισθητηρες abs, το οποιο σημειωτέων μπαίνει πολυ ομαλά και δεν κλωτσάει σχεδον καθόλου. απτα καλύτερα.

Πολύ ροπή χαμηλά τραβαει χωρις σκορτσαρίσματα.

για πολλές καγκουριές. πολυ καλο φινιρισμα καγτα τη γνώμη μου. το βαρος δε φαίνεται καθόλου.

η θεση οδήγησης μαρεσε αρκετά.

Ανεβαζει θερμοκρασία αρκετά (τετρακίλυνδρο χιλιαρι ειναι)
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό golis την Τετ Ιούλ 16, 2008 12:49 am

Αυτό με το FRENA APO RO 1 το έγραψα γιατί έχω βαρεθεί να το διαβάζω.
Και το ΤΔΜ FRENA APO RO 1 έχει...
Νταξς, έχω βαρεθεί την γεύση αυτής της καραμέλας. :smt030
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Ιούλ 16, 2008 3:15 pm

golis έγραψε:Για πες μας βρε Λιάκο και για την κατανάλωση του τι λέει.
Μέσα στην κίνηση από θερμοκρασία και σκορτσάρισμα πως πάει ?
Απο ζύγισμα ? Φαίνονται τα 200+ κιλά του μες την πόλη ?
Να συμπληρώσω επίσης απο το επίσημο site :

* «Γυμνή» σπορ μοτοσυκλέτα 1000κ.εκ.
* Απόλυτη οδηγική απόλαυση
* Συμπαγής δύναμη
* Κινητήρας που βασίζεται σε αυτόν του YZF-R1
* Πλαίσιο αλουμινίου

Ενδεικτική τιμή λιανικής με ABS 11,500.00 €

Σημ 1 : FRENA APO RO 1 !!!
Σημ 2 : EXEI ABS TO RO 1 ?
Σημ 3 : το γυαλί σου πάει είναι ψαροτικό.Το δίνουν μαζί δώρο ? :D



καταναλωση στο περιπου 200 χλμ στα 18 λιτρα . Σκορτσαρισμα δεν εχει !
Μεσα στην πολη δεν του φαινονται καν τα κιλα του , αλλα η ζεστη απο το μοτερ πηρωνει οτι μεταλικο εχει πανω του .

οσο αφορα το γυαλι δεν το δινουν δωρο [smilie=pdt_xtremez_28.gif]
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Ιούλ 16, 2008 4:19 pm

Μια μικρή διευκρίνηση: Τα ελαστικά Continental
αντικατέστησαν τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης που είχαν τοποθετηθεί από το
εργοστάσιο λόγω φθοράς των τελευταίων κατά τη διάρκεια των δημοσιογραφικών
τεστς.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Τετ Ιούλ 16, 2008 7:22 pm

golis έγραψε:Αυτό με το FRENA APO RO 1 το έγραψα γιατί έχω βαρεθεί να το διαβάζω.
Και το ΤΔΜ FRENA APO RO 1 έχει...
Νταξς, έχω βαρεθεί την γεύση αυτής της καραμέλας. :smt030


δεν καταλαβα τι εχεις βαρεθει? να βαζει η yamaha επαρκέστατα με το παραπάνω φρενα σε μηχανές ή εχεις βαρεθει το οτι δεν βαζει brembo? H yamaha εχει βρει μια λυση η οποία μπορει να σταματάει οτιδήποτε απο τα 300χλμ/ωρα ποιο το προβλημα? Μια υπερπετυχημενη συνταγη δεν την αλλάζεις.

Όσα yamaha έχω οδηγήσει με τα φρενα αυτά, (R1, Fz1, TDM) και ειναι καλοσυντηρημένα, έχουν πολύ καλή αίσθηση, είναι προοδευτικά και προσωπικά τα ενιωσα iισαξια στη χειροτερη περιπτωση με τα brembo σε όσα ιταλικά οδήγησα (multistrada, shiver, tuono, breva, leman)

τι να λεμε δηλαδη? εχει φρένα μονο και τιποτα αλλο?

το tdm εχει δαγκανες μονο απο r1 οι δίσκοι ειναι πιο μικροι
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Ιούλ 17, 2008 11:13 am

Το FZS που είχα είχε δαγκάνες από R1. Τα φρένα υπερκάλυπταν τις δυνατότητες του πιρουνιού. (είχα σημάδι στο φτερό από το ψυγείο).
Μετά από 30.000 χλμ προσπαθούσα να τα κάνω να ξανά αποκτήσουν αίσθηση. Τα σωληνάκια υψηλής ήταν λάθος. Χρειαζόταν αλλαγή τα τσιμουχάκια τους με κόστος που έκανε τα αυτιά μου να κουδουνίσουν.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό golis την Πέμ Ιούλ 17, 2008 1:11 pm

Μην μου λέτε π@π@ριές για τα Frena απο RO 1 κτλ γιατί για όσους δεν το γνωρίζουν,
είχα για 12 μήνες ΤΔΜ 900 04 με σωληνάκια υψηλής SBK τακάκια και ohlins ελατήρια μπροστά.
Εμένα δεν με κάλυπταν και υπάρχουν και καλύτερα.
Ότι πληρώνεις παίρνεις.
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Ιούλ 17, 2008 2:48 pm

[smilie=pdt_popc1.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιούλ 17, 2008 2:56 pm

golis έγραψε:Μην μου λέτε π@π@ριές για τα Frena απο RO 1 κτλ γιατί για όσους δεν το γνωρίζουν,
είχα για 12 μήνες ΤΔΜ 900 04 με σωληνάκια υψηλής SBK τακάκια και ohlins ελατήρια μπροστά.
Εμένα δεν με κάλυπταν και υπάρχουν και καλύτερα.
Ότι πληρώνεις παίρνεις.


το γεγονος οτι υπαρχουν καλητερα για τα γουστα σου δεν συμαινει οτι αυτα ειναι χαλια , μην μπερδευεσαι .

Κανουμε αυτη την αναφορα για να δωσουμε να καταλαβει το κοινο οτι φοραει ενα πολυ καλο προιον , κανεις δεν ειπε οτι ειναι το κορυφαιο .

Εχω οδηγησει japan με brembo που ηταν χαλι μαυρο , υπαρχουν σειρες και σειρες και στησιμο και στησιμο .

Το γεγονος οτι δεν σου αρεσει δεν το κανει χαλι κιολας , ελεος !
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Ιούλ 17, 2008 9:39 pm

επαναλαμβανω.... το tdm που το εχω και εγω, εχει μόνο δαγκάνες απο r1
τρομπες δισκους και αλλα συναφη δεν εχει απο r1.

το fazer fz1 εχει πληρες μπροστινο. και επαρκεστατο.

εχω και r1 και το εχω οδηγησει και σε πιστα και στο δρομο και τα φρενα ειναι επαρκεστατα και για κυνηγητο χρονων σε πιστα.


στο tdm που δεν εχει το πιρουνι που εχει το r1 φυσικα και δεν θα συμπεριφερθει οπως το fazer fz1 που εχει το πηρουνι του r1. Τωρα αν βαλεις τα ιδια φρενα (όλο το πακετο όμως) στο tuono νομιζω πως δε θα δεις διαφορα απο τα brembo που φοραει το factory.

και συμφωνω με τον ηλια πως παρολο που υπάρχουν λύσεις για φρεναρισμα με endo σε καθε φαναρι και να μην χαλαρωνει η αισθηση καθόλου, δε σημαινει πως αν χαλαρώσει λίγο το φρενο μετα απο 100000 endo μεσα σε ένα μήνα πως τα φρενα δεν ειναι καλα
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό giorgidm την Πέμ Ιούλ 17, 2008 10:28 pm

iznogood έγραψε:[smilie=pdt_popc1.gif]
:smt026 :smt026 :smt026
Άβαταρ μέλους
giorgidm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 10:47 pm
Τοποθεσία: porto salonico
Ονομα χρήστη: GEORGE DIMITRIOU
Μοντέλο: XT660 X
Κυβικά: 660

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Ιούλ 18, 2008 9:55 am

Οταν λες για ενα μοντελο σου "εχει φρενα απο R1" αλλα δεν φρεναρει οπως το R1 κακως το αναφερεις (Σ.Σ. Yamaha εννοω), νομιζω πως στοχευεις στη πλανη του καταναλωτικου κοινου.
Και αυτα που λετε εσεις στον Golis τα ακουγα εγω απο τον ιδιο σε καθε καφεδια που πιναμε, κυριολεκτικα μου ειχε πρηξει τα παπαρια..., μεχρι που πηρε ενα μηχανακι που φρεναρει... :smt077

Το "φρενα ΑΠΟ R1" ειναι "πιπιλα"..."πιπιλα"..."πιπιλα"..."πιπιλα"..."πιπιλα"..................."πιπιλα"

Συνεχιστε... [smilie=pdt_popc1.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dakota την Παρ Ιούλ 18, 2008 11:14 am

Κλασική Japan τακτική. Ότι ανταλλακτικό πιάσουμε από το ράφι. Στο Fazer 00-03 βάλανε δαγκάνες από R1 και πιρούνι (με ρύθμιση ελατηρίων) από Virago. Στο Fazer του 04-07 βάλανε πιρούνι της προκοπής (χωρίς ρυθμίσεις!!) και δαγκάνες από Virago. :smt022
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Παρ Ιούλ 18, 2008 11:50 am

πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα

το fz1 φρεναρει οπως το r1.... δε μιλαμε για tdm εδω... τεστ ραιντ στο fz1 εγινε..

το fz1 ειναι ενα μονοκομματο στοιχειο, που δεν επιταχύνει οπως το r1 καθοτι το εχουν εξευγενίσει λίγο αλλα εχει παλι αρκετο γκαζι για καθε καγκουρια απο χαμηλά, και φρενάρει οπως το r1 με τη διαφορα στη σταση οδήγησης όμως και το πιο αποφορτισμενο μπροστινο.

επισης ειμαι σιγουρότατος πως κανένα streetfighter που έχει μόνη διαφορα το τιμόνι απο καποιο ss δε φρεναρει πλεον οπως το αντίστοιχο ss καθότι δεν υπάρχει πλεον η ίδια φόρτιση στο μπροστινο και η πρόσφυση του μπροστινού τροχού ειναι μειωμένη έστω και κατα το ελάχιστο.

το μπροστινό του fz1 είναι μπροστινό ίδιο με του r1 που έχω εγώ με τη διαφορά πως έχει και ακτινικές τρόμπες όπως τα καινούργια R1.

τωρα αν ηδονιζεστε να μιλατε για πιπιλες και καραμελες..... και οι δυο τοπθετήσεις του iznogoo και του dakota είναι λίγο ασχετες αφου μαλλον μιλατε για το TDM που σασ το ξαναλεω. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ ΡΟ1 μόνο ΔΑΓΚΑΝΕΣ έχει. Αν κάποιοι άλλοι λενε οτι εχει φρενα απο ΡΟ1 σε αυτούς να τα πείτε.

πιπιλα πιπιλα πι πιπιλα πιπιλα πιπιλαπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα πιπιλα
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Επόμενο

Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron