Αποκτήστε σώμα Ολυμπιονίκη

Αποκτήστε σώμα Ολυμπιονίκη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Αύγ 23, 2008 9:50 am

Μυώδη πόδια, πλάτες, χέρια, κοιλιακοί, … εμφανή στοιχεία σώματος αθλητή των Ολυμπιακών Αγώνων που έχει σμιλευτεί προσεκτικά για δύναμη, ταχύτητα και αντοχή. Τι χρειάζεται για να αποκτήσετε σώμα σαν αυτό των Ολυμπιονικών; Μπορεί ο μέσος άνθρωπος να κατορθώσει να αποκτήσει τέτοιο σώμα;

Βέβαια, δηλώνει ο Sam Callan, φυσιολόγος άσκησης, αρκεί να είναι διατεθειμένος να ξοδέψει χρόνο.

Αν είστε έτοιμοι να σμιλέψετε το σώμα σας, δείτε πώς μπορείτε να αρχίσετε.

Γνωρίστε τον σωματότυπό σας

Ορισμένοι από μας έχουμε φτιαχτεί για ταχύτητα, ενώ άλλοι για αντοχή, δηλώνει ο Callan.Το να καταλάβετε τι μοιάζει φυσικό για σας και σε τι είστε καλύτερος θα σας βοηθήσει να καθορίσετε ποιος τύπος άσκησης θα έχει καλύτερα αποτελέσματα σε σας.

Σας αρέσει να πηδάτε, να τρέχετε, να ξοδεύετε το χρόνο σας στο διάδρομο; Καθένας έχει μοναδική σύσταση σώματος και η σύσταση του τύπου των μυϊκών ινών που έχετε καθορίζει αν θα έχετε περισσότερη αντοχή ή ταχύτητα και δύναμη.

Όλοι γεννιόμαστε κάπου σε αυτό το συνεχές, αλλά όση άσκηση και να κάνουμε θα μετακινηθούμε λίγο, μόνο, εξηγεί ο Callan.

Καθορίστε τους στόχους σας

Θα είστε καλύτεροι σε ορισμένα αθλήματα σε σχέση με άλλα, έτσι, επιλέξτε ένα ή δυο που σας ταιριάζουν και σας ευχαριστούν. Έτσι είναι πολύ πιθανότερο να μείνετε προσηλωμένος σε αυτό και να δείτε επιτυχία.

Θέλετε να αδυνατίσετε; Εστιάστε στη διατροφή και σε ένα σταθερό πρόγραμμα άσκησης για την αντοχή του καρδιαγγειακού με μικρές παρεμβολές ταχύτητας. Αν θέλετε να χτίσετε την αντοχή του καρδιαγγειακού δοκιμάστε κολύμπι, τρέξιμο ή ποδήλατο. Αν αποζητάτε την ταχύτητα δοκιμάστε να προσθέσετε γρήγορο τρέξιμο στο συνηθισμένο πρόγραμμα. Και αν έχετε περιορισμένο χρόνο δοκιμάστε σειρά ασκήσεων αντίστασης που εκτελείται η μια μετά την άλλη με ελάχιστη ανάπαυση.

Ωστόσο, αν έχετε ασθενή σημεία μη διστάσετε να τα αντιμετωπίσετε με ειδική εκπαίδευση.

Να τρώτε υγιεινά

Η Ολυμπιονίκης στην κολύμβηση Brooke Bennett, το 1996 και 2000, δηλώνει ότι η διατροφή πρέπει να αποτελεί τον πρώτο στόχο για κάποιον που επιθυμεί να βελτιώσει τη σωματική του κατάσταση.

Η διατροφή είναι σημαντική στη ζωή όλων είτε είναι επαγγελματίες αθλητές είτε δουλεύουν σε ένα γραφείο, δηλώνει η Bennett, προσωπική γυμνάστρια και διαιτολόγος. Αποτελεί το 80% του τρόπου ζωής μας.

Η πρώην αθλήτρια των Ολυμπιακών πιστεύει ότι το περιεχόμενο, όχι οι θερμίδες θα πρέπει να είναι ο στόχος οποιασδήποτε δίαιτας για ‘ολυμπιακό σώμα’. Εκτός από το προφανές, φρούτα, λαχανικά, αργούς υδατάνθρακες και λεπτές πρωτεΐνες, ο Callan επίσης συνιστά να προσέχετε πόση ζάχαρη περιέχουν οι τροφές που καταναλώνετε.

Οι άνθρωποι ανησυχούν σχετικά με το περιεχόμενο θερμίδων των πρωτεϊνών αλλά θα πρέπει να ανησυχούν σχετικά με τη ζάχαρη, δηλώνει η Bennett. Η ζάχαρη έχει υψηλό επίπεδο θερμίδων αλλά μεταβολίζεται γρήγορα. Και αν δεν καίτε τη ζάχαρη με την άσκηση, θα τη μεταβάλετε σε βάρος.



Να τρώτε συχνά συνδυάζοντας πρωτεΐνες και υδατάνθρακες σε κάθε γεύμα

Το σώμα σας χρειάζεται σταθερή προσφορά καυσίμων αν πρόκειται να λειτουργήσει με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα. Το να τρώει κάποιος συχνά, επίσης αυξάνει το μεταβολισμό του οργανισμού, που σημαίνει ότι θα κάψει περισσότερες θερμίδες.

Οι αθλητές των Ολυμπιακών τρώνε 5 έως 6 γεύματα την ημέρα, με πρωτεΐνη στο καθένα για να αυξήσουν τη μυϊκή μάζα και να διατηρήσουν τη μέγιστη αποτελεσματικότητα. Έτσι, σχεδιάστε να τρώτε μικρότερα γεύματα. Το ιδανικό είναι να έχουν απόσταση 2,5 έως 3 ώρες μεταξύ τους.

Θέλετε να συνεχίσει το σώμα σας να ‘τρέχει’ τόσο αποτελεσματικά που οτιδήποτε χρησιμοποιείτε μετατρέπεται σε ενέργεια και το σώμα σας δεν αποθηκεύει τίποτα, εξηγεί η Bennett.

Η ιδέα του να τρώτε κάθε λίγες ώρες με συνδυασμό πρωτεΐνης και υδατανθράκων σε κάθε γεύμα είναι σημαντική.

Κοιτάξτε τον καθρέφτη, όχι τη ζυγαριά

Η Bennett δηλώνει ότι ακόμα και αν ο στόχος σας είναι η απώλεια κιλών, η πιο υγιεινή δίαιτα εστιάζει στο να μειωθεί το σωματικό λίπος και να αυξηθεί η μυϊκή μάζα, όχι σε ένα συγκεκριμένο νούμερο στη ζυγαριά.

Αντί να ζυγίζεστε, συνιστά να έχετε κάποιον να σας μετρά κάθε δυο εβδομάδες και να ελέγχετε το σωματικό λίπος μια φορά το μήνα, πράγμα που θα αποτελέσει μέτρο για το πόσο λίπος χάνετε πραγματικά.

Πίνετε αρκετό νερό

Το σώμα είναι φτιαγμένο κατά 60% από νερό, το οποίο σημαίνει ότι χρειάζεται τακτικό εφοδιασμό για να επιβιώσει. Σύμφωνα με την Εθνική Ακαδημία Ιατρικής των Σπορ των ΗΠΑ, η απώλεια υγρών ακόμα και 2% του σωματικού βάρους θα επηρεάσει τις λειτουργίες του κυκλοφορικού και θα μειώσει την απόδοση.

Η ποσότητα νερού που χρειάζεται κάθε άνθρωπος ποικίλλει με βάση πολλούς παράγοντες, όπως η ιατρική κατάσταση, το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας και το περιβάλλον. Το Ινστιτούτο Ιατρικής των ΗΠΑ γενικά συνιστά περίπου 91 ουγγιές νερού συνολικά (από τροφές και ποτά) κατά μέσον όρο την ημέρα για γυναίκες και 125 για άντρες. Το περισσότερο νερό που καταναλώνουμε προέρχεται από ποτά αλλά περίπου 20% από τροφή. Το πολύ νερό μπορεί να είναι επιβλαβές.

Δοκιμάστε σιγά- σιγά τις νέες ασκήσεις

Αν μεταπηδήσετε από ποδηλάτης σε σπρίντερ ή από σπρίντερ σε ποδηλάτη μπορεί να είστε σε φόρμα αλλά οι μυς ή ο σκελετός σας μπορεί να μην είναι έτοιμοι για το νέο άθλημα. Έτσι, αρχικά ξεκινήστε σιγά σιγά και μην το παρακάνετε.

Ασκηθείτε τακτικά και συστηματικά

Όσο πιο έντονη είναι η άσκηση τόσο πιθανότερο είναι να φτάσετε το δυναμικό σας, σύμφωνα με τον Callan. Δεν θα βρείτε κάποιον αθλητή Ολυμπιακών που να μην είναι πάρα πολύ γυμνασμένος. Οι αθλητές αυτοί περνούν ώρες και ώρες ασκούμενοι, με άσκηση όλων των ειδών.

Βέβαια, οι άνθρωποι ανταποκρίνονται με διαφορετικούς ρυθμούς και τρόπους, πράγμα που σημαίνει ότι ο Callan διστάζει να πει πόση άσκηση χρειάζεται κάποιος για να είναι σε φόρμα. Άλλος παράγοντας είναι το πώς έχει σχεδιαστεί ένα πρόγραμμα.

Να έχετε ποικιλία στην άσκηση και μην ξεχνάτε τα βάρη

Οι αθλητές των Ολυμπιακών περνούν πολύ χρόνο με την κύρια αθλητική τους δραστηριότητα αλλά για τους περισσότερους η ποικιλία στην άσκηση μειώνει την πλήξη και χρησιμοποιεί μια γκάμα μυών που αλλιώς δεν μπορούν να δουλέψουν.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον Callan, η δύναμη που έρχεται από ασκήσεις αντίστασης είναι σημαντικό συστατικό οποιουδήποτε αθλήματος. Η άσκηση με βάρη επίσης θα μειώσει την απώλεια μυϊκής μάζας που συμβαίνει συχνά με το πέρασμα των χρόνων.

Σκεφτείτε να προσλάβετε προσωπικό γυμναστή

Μπορεί να σκεφτείτε την πιθανότητα να γυμνάζεστε με προσωπικό γυμναστή. Σύμφωνα με τη Bennett εκτός από ατομική άσκηση στα μέτρα σας παρέχει και ανταμοιβή.

Οι άνθρωποι είναι διστακτικοί στην αρχή να ξοδεύουν χρήματα σε προσωπικό γυμναστή, αλλά μετά από ένα μήνα βλέπουν πράγματι τα αποτελέσματα.

Αν δεν μπορείτε να έχετε γυμναστή βρείτε κάποιον που είναι το ίδιο αφοσιωμένος με σας στο θέμα της υγείας και γυμναστείτε μαζί. Ακόμα και οι προσωπικοί γυμναστές χρειάζονται παρέα στην άσκηση για να γυμνάζονται πιο σωστά. Βοηθά να έχετε κάποιον να σας δίνει ώθηση.

Πάνω από όλα, λένε οι ειδικοί, ευχαριστηθείτε το ταξίδι. Και μην ξεχνάτε… να παρεκτρέπεστε.


πηγή:iatronet.gr
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό lord την Σάβ Αύγ 23, 2008 11:38 am

πιασε μια μπυρα ρε δημητρη.....κουραστικα απο τη γυμναστικη! :smt077
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Σάβ Αύγ 23, 2008 5:24 pm

Τα αναβολικα πριν ή μετα?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Σάβ Αύγ 23, 2008 5:55 pm

valentinosgsxr έγραψε:Τα αναβολικα πριν ή μετα?


Δεν λέγονται αναβολικά κακοήθη τύπε.
Λέγονται "συμπληρώματα διατροφής"
:-D
Donna nobis pacem
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Κυρ Αύγ 24, 2008 3:08 pm

Δεν ξερω πως λεγονται αλλα ετσι οπως παμε σε λιγα χρονια οι ολυμπιονικες θα εχουν κεφαλι ανθρωπου και σωμα αλογου.

Γιαυτο λενε οτι η μυθολογια εχει και καποιες αληθειες. Μπορει να ειχε συμβει στο πολυ μακρυνο παρελθον, οταν ουφο πετουσαν πανω απο τις πυραμιδες που χτιζονταν με γερανους που καιγαν πλουτωνιο! :Hangman:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό prodigy την Δευτ Αύγ 25, 2008 9:57 am

valentinosgsxr έγραψε:Δεν ξερω πως λεγονται αλλα ετσι οπως παμε σε λιγα χρονια οι ολυμπιονικες θα εχουν κεφαλι ανθρωπου και σωμα αλογου.

Γιαυτο λενε οτι η μυθολογια εχει και καποιες αληθειες. Μπορει να ειχε συμβει στο πολυ μακρυνο παρελθον, οταν ουφο πετουσαν πανω απο τις πυραμιδες που χτιζονταν με γερανους που καιγαν πλουτωνιο! :Hangman:


ΤΟΥΜΠΑΝΟ !!!
προλαβα
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Δευτ Αύγ 25, 2008 1:24 pm

[smilie=pdt_xtremez_28.gif]
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό golis την Δευτ Αύγ 25, 2008 1:27 pm

Ο ΚΑΙΡΟC ΓΑΡ ΕΓΓΥC !
:smt066
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Αύγ 28, 2008 11:31 am

ποια αναβολικα βρεεεε


το αυγο του κοκκορα κανει θαυματα !
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr


Επιστροφή στο ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΥΓΕΙΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες