Σβησιμο μοτερ

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Σβησιμο μοτερ

Δημοσίευσηαπό Dbandit την Παρ Αύγ 25, 2006 11:37 am

Πως την σβηνεται την κουκλα σας? Απο το κλειδι
ή απο το κουμπι το kill switch? Exω ακουσει τα διαφορα και
θαθελα να το συζητουσαμε το θεμα...
ΤΑΞΙΔΙΑΡΑ ΨΥΧΗ...

Step into this room and dance for me

www.kawasaki-bikers.gr
Άβαταρ μέλους
Dbandit
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 03, 2006 10:44 pm
Τοποθεσία: Αθηνα-Παγκρατι

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Αύγ 25, 2006 6:34 pm

Πολλα εχουν ειπωθει σχετικώς

ο ποιο σωστος τροπος ειναι αυτος που ορίζει ο κατασκευαστής . Στο owners manual αναφερει την σωστή λειτουργεία.

Εγω προσωπικα την σβηνω και με τους δυο τροπους χρονια τωρα και τιποτα δεν παθαινει .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Σάβ Αύγ 26, 2006 5:39 pm

Και εγω εδω και χρόνια και απο τα δύο, πιο πολυ βέβαια απο kill switch..
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λένε πως αν το σβήσεις απο κλειδί χαλάει ή την άλλη λένε πως το kill switch ειναι για έκτακτες περιπτωσεις.. :? τι να πω..
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Κυρ Αύγ 27, 2006 5:17 am

Η αλήθεια είναι πως κάποιες μηχανές έκαιγαν ηλεκτρονική όπως το το ΧΤ 600 Ε. Εκεί αν το έκλεινες από το κλειδί, κάποια στιγμή πηγαινες για ηλεκτρονική (είναι και πανάκριβη). Οπότε κάνατε οτι λέει το user manual για καλό και για κακό.

:-?
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό beholder την Σάβ Σεπ 23, 2006 12:55 am

Επειδη ειναι ενα θεμα που εχει συζητηθει παρα πολυ μεσα στα διαφορα forum #-o ρωτησα.

1) Τη SUZUKI και μου απαντησαν να το κλεινω απο το διακοπτη γιατι το kill switch ειναι για εκτακτες περιπτωσεις
2) Δυο πολυ εμπειρους μηχανικους και παλιους μοτοσυκλετιστες (ο ενας εχει και εξουσιοδοτημενο SUZUKI) Απαντηση ιδια με πριν
3) Διαβασα το manual Τα ιδια λεει

Αρα το σβηνω απο εκει ;-)
<b> Η ζωή είναι ωραία αλλά τα έχει με άλλον... </b>
Μπαμπης
Άβαταρ μέλους
beholder
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 24, 2006 11:29 pm
Τοποθεσία: ATHENS
Ονομα χρήστη: Μπάμπης
Μοντέλο: SUZUKI V Strom 650 ΦΥΣΙΚΑ
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό nfot την Σάβ Σεπ 23, 2006 10:21 am

beholder έγραψε:Επειδη ειναι ενα θεμα που εχει συζητηθει παρα πολυ μεσα στα διαφορα forum #-o ρωτησα.

1) Τη SUZUKI και μου απαντησαν να το κλεινω απο το διακοπτη γιατι το kill switch ειναι για εκτακτες περιπτωσεις
2) Δυο πολυ εμπειρους μηχανικους και παλιους μοτοσυκλετιστες (ο ενας εχει και εξουσιοδοτημενο SUZUKI) Απαντηση ιδια με πριν
3) Διαβασα το manual Τα ιδια λεει

Αρα το σβηνω απο εκει ;-)



+1
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Σεπ 24, 2006 5:29 pm

3) Διαβασα το manual Τα ιδια λεει

Αρα το σβηνω απο εκει



:D :D
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό ''GSXR 1300'' την Κυρ Σεπ 24, 2006 8:17 pm

Απο τον διακοπτη 8)
''GSXR 1300''
 

Δημοσίευσηαπό AngelsGR την Δευτ Σεπ 25, 2006 3:30 pm

Με το δικό μου μικρό μυαλό, σκέφτομαι πως και οι δυο τρόποι είναι σωστοί. Και οι δυο τρόποι είναι ένας διακόπτης που κλείνει το ρεύμα. Για πιο λόγο να δημιουργεί πρόβλημα!!! Όπως ένα δωμάτιο που έχει δύο διακόπτες για να κλείνεις το φως. Όποιον διακόπτη και να χρησιμοποιήσεις, το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει. Έτσι πιστεύω και στις μηχανές. Προσωπικα χρησιμοποιώ και τους δυο τρόπους.
Άβαταρ μέλους
AngelsGR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 12:02 pm
Τοποθεσία: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ/ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Σεπ 25, 2006 3:40 pm

AngelsGR έγραψε:Με το δικό μου μικρό μυαλό, σκέφτομαι πως και οι δυο τρόποι είναι σωστοί. Και οι δυο τρόποι είναι ένας διακόπτης που κλείνει το ρεύμα. Για πιο λόγο να δημιουργεί πρόβλημα!!! Όπως ένα δωμάτιο που έχει δύο διακόπτες για να κλείνεις το φως. Όποιον διακόπτη και να χρησιμοποιήσεις, το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει. Έτσι πιστεύω και στις μηχανές. Προσωπικα χρησιμοποιώ και τους δυο τρόπους.


σε αυτο που λες εχεις απολυτο δικιο και ισχυει 100 % σε παλιες μηχανές

στις σημερινές ομως λογω ηλεκτρινικών βοηθηματων ο κατασκευαστής ορίζει τον τροπο.

Εχω πετυχει μοτοσικλετα που ειχε την ταση να ασφαλιζει με συναγερμο αν εσβηνες με το run off και αφηνες το κλειδη επανω για 2 λεπτα .

Η πλακα ειναι οτι ειχε το σηνήθειο αν αυτο το εκανε 3 συνεχομενες φορες να κλειδωνει τελειος το μηχανακι και να πρεπει να παει σερβις για να επανελθει .

Δεν λεω ποια αλλα Ιταλική ειτανε :D :D :P
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό AngelsGR την Δευτ Σεπ 25, 2006 3:49 pm

Δεν υπάρχει λογική ο ένας διακόπτης από τον άλλον να έχει διαφορετικά καλώδια και να πηγαίνει από άλλον δρόμο στα ηλεκτρονικά. Αλλά και αυτό να γινότανε, δεν πιστεύω πως θα δημιουργούσε πρόβλημα στην μηχανή. Είναι σαν να λέμε, αν κλείσεις 10 φορές την μηχανή από το kill switch η μηχανή θα αυτοκαταστραφεί!!! Δεν έχει λογική.

Αυτό που λες με τον συναγερμό, έχει μια λογική εξήγηση. Μπαίνει αυτόματα ο συναγερμός όταν ξεχνάς το κλειδί επάνω στον διακόπτη. Και μου ακούγεται και πολύ σωστό. Δεν είναι λιγες οι φορές που άφησα το κλειδί επάνω και έφυγα. Μάλλον μου χρειάζεται εμένα!!! 8)
Άβαταρ μέλους
AngelsGR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 12:02 pm
Τοποθεσία: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ/ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Σεπ 25, 2006 5:11 pm

Το Kill switch κοβει το ρευμα μονο στα μπουζι και ισως στην αντλια βενζινης (οπου υπαρχει). Αυτο εχει ως αποτελεσμα το ρευμα να συνεχιζει να πηγαινει στην ECU, στα φωτα, στην ηλεκτρονικη κτλ. Περαν των αλλων (επαγωγικα ρευματα) επιβαρυνουμε την μπαταρια, ζητωντας ρευμα χωρις να τη φορτιζουμε ταυτοχρονα, με τη λειτουργια του κινητηρα.
Αντιθετα, σβηνοντας τον κινητηρα απο το κλειδι, ταυτοχρονα κλεινουμε και καθε καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας.
Το παραδειγμα του σπιτιου δεν ισχυει εδω, γιατι εκει αυτο που εμεις παταμε δεν ειναι διακοπτης, αλλα ρελε. Ολα τα ρελε, μιας καταναλωσης (λαμπα π.χ.) ειναι συνδεδεμενα με ενα διακοπτη που ανοιγοκλεινει αναλογα με την εντολη που παιρνει απο το οποιοδηποτε ρελε που ειναι συνδεδεμενο επανω του.
Το Kill switch ειναι διακοπτης εκτακτης αναγκης και μονο για αυτο πρεπει να χρησιμοποιηται.
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό AngelsGR την Δευτ Σεπ 25, 2006 6:02 pm

Με λίγα λόγια είναι σαν να έχουμε γυρίσει το κλειδί στην θέση ON και δεν έχουμε βάλει μπροστά τον κινητήρα. Ωραία, αν κλείσω την λειτουργία του κινητήρα από το kill switch θα έχω κάποια κατανάλωση ρεύματος. Αυτό δεν σημαίνει πως θα μας δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα, σωστά???
Άβαταρ μέλους
AngelsGR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 12:02 pm
Τοποθεσία: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ/ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Οκτ 10, 2006 11:01 pm

nfot έγραψε:Το Kill switch κοβει το ρευμα μονο στα μπουζι και ισως στην αντλια βενζινης (οπου υπαρχει). Αυτο εχει ως αποτελεσμα το ρευμα να συνεχιζει να πηγαινει στην ECU, στα φωτα, στην ηλεκτρονικη κτλ. Περαν των αλλων (επαγωγικα ρευματα) επιβαρυνουμε την μπαταρια, ζητωντας ρευμα χωρις να τη φορτιζουμε ταυτοχρονα, με τη λειτουργια του κινητηρα.
Αντιθετα, σβηνοντας τον κινητηρα απο το κλειδι, ταυτοχρονα κλεινουμε και καθε καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας.
Το παραδειγμα του σπιτιου δεν ισχυει εδω, γιατι εκει αυτο που εμεις παταμε δεν ειναι διακοπτης, αλλα ρελε. Ολα τα ρελε, μιας καταναλωσης (λαμπα π.χ.) ειναι συνδεδεμενα με ενα διακοπτη που ανοιγοκλεινει αναλογα με την εντολη που παιρνει απο το οποιοδηποτε ρελε που ειναι συνδεδεμενο επανω του.
Το Kill switch ειναι διακοπτης εκτακτης αναγκης και μονο για αυτο πρεπει να χρησιμοποιηται.


Παρα πολυ ΣΩΣΤΟΣ :smt109
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό PortisHead την Τρί Οκτ 10, 2006 11:01 pm

Ευχαριστώ ολα τα παιδια για τις χρησιμες συμβουλες...γιατι εδω και 15 χρονια κόντευα να πάθω εξαρθρωση του σβερκου σβήνοντας την μηχανη παντα κουμπόνοντας απο σταση με αναμενο τον κινητήρα 1η μεσα χωρις συμπλέκτη.
Δεν το αντεχα αλλο αυτο το ταρακούνημα.
Και παλι ευχαριστώ.
:smt043
*** Louder Pipes Save Lifes ***
Άβαταρ μέλους
PortisHead
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 9:14 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Αμφιάλη


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες