Συντονιστής: Συντονιστές
beholder έγραψε:Επειδη ειναι ενα θεμα που εχει συζητηθει παρα πολυ μεσα στα διαφορα forum #-o ρωτησα.
1) Τη SUZUKI και μου απαντησαν να το κλεινω απο το διακοπτη γιατι το kill switch ειναι για εκτακτες περιπτωσεις
2) Δυο πολυ εμπειρους μηχανικους και παλιους μοτοσυκλετιστες (ο ενας εχει και εξουσιοδοτημενο SUZUKI) Απαντηση ιδια με πριν
3) Διαβασα το manual Τα ιδια λεει
Αρα το σβηνω απο εκει ;-)
3) Διαβασα το manual Τα ιδια λεει
Αρα το σβηνω απο εκει
AngelsGR έγραψε:Με το δικό μου μικρό μυαλό, σκέφτομαι πως και οι δυο τρόποι είναι σωστοί. Και οι δυο τρόποι είναι ένας διακόπτης που κλείνει το ρεύμα. Για πιο λόγο να δημιουργεί πρόβλημα!!! Όπως ένα δωμάτιο που έχει δύο διακόπτες για να κλείνεις το φως. Όποιον διακόπτη και να χρησιμοποιήσεις, το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει. Έτσι πιστεύω και στις μηχανές. Προσωπικα χρησιμοποιώ και τους δυο τρόπους.
nfot έγραψε:Το Kill switch κοβει το ρευμα μονο στα μπουζι και ισως στην αντλια βενζινης (οπου υπαρχει). Αυτο εχει ως αποτελεσμα το ρευμα να συνεχιζει να πηγαινει στην ECU, στα φωτα, στην ηλεκτρονικη κτλ. Περαν των αλλων (επαγωγικα ρευματα) επιβαρυνουμε την μπαταρια, ζητωντας ρευμα χωρις να τη φορτιζουμε ταυτοχρονα, με τη λειτουργια του κινητηρα.
Αντιθετα, σβηνοντας τον κινητηρα απο το κλειδι, ταυτοχρονα κλεινουμε και καθε καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας.
Το παραδειγμα του σπιτιου δεν ισχυει εδω, γιατι εκει αυτο που εμεις παταμε δεν ειναι διακοπτης, αλλα ρελε. Ολα τα ρελε, μιας καταναλωσης (λαμπα π.χ.) ειναι συνδεδεμενα με ενα διακοπτη που ανοιγοκλεινει αναλογα με την εντολη που παιρνει απο το οποιοδηποτε ρελε που ειναι συνδεδεμενο επανω του.
Το Kill switch ειναι διακοπτης εκτακτης αναγκης και μονο για αυτο πρεπει να χρησιμοποιηται.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες