Δύο βδομάδες χωρίς πρόβλημα... και πολύ ήταν

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Δύο βδομάδες χωρίς πρόβλημα... και πολύ ήταν

Δημοσίευσηαπό Billy την Δευτ Οκτ 20, 2008 9:47 pm

Κανονικά θα έπρεπε να ανοίξω ένα thread μόνο για τα προβλήματα που μου έχει εμφανήσει η μοτοσυκλέτα μου. Αν τα πω σε κάνα "Ιταλό" θα νομίζει πως η Ducati του είναι κανα Honda...
Για να μη σας κουράζω θα σας πω μόνο το τελευταίο επισόδιο. Ιδού το 7 επισόδιο της πρώτης σεζόν του "Suzuki μου έχεις βγάλει την πίστη"
Χθες καθώς ήμουν πάνω στην Βουλιαγμένης πηγαίνοντας με περίπου 100χαω σε ανέβασμα ταχύτητας προς τετάρτη η μηχανή έσβησε. Καθώς τσούλαγε πάταγα το start και δεν ακουγόταν τίποτα. Όταν σταμάτησα μετά απο μερικά μέτρα πρώτος έλεγχος ήταν η μπαταρία μιας και δεν ακουγόταν ούτε μίζα ούτε ρεύμα. Φώτα, κόρνα και τα λοιπά δούλευαν παρόλου αυτά τίποτα η μίζα. Βάζω νεκρά στο κιβώτιο και με το πρώτο πάτημα να και η ανάφλεξη, βάζω πρώτη και με προσοχή πάω στο σπιτάκι μου.
Σήμερα πρωί πρωί πέρνει μπρος τσακμάκι, περίπτερο-σπιτι-δουλειά όλα ωραία. Φεύγοντας απο την δουλειά παω να ανεβώ να φύγω με πρώτη στο κιβώτιο, περνει μπρος και μόλι ξεκινήσω 2 μέτρα σβήνει. "Ξύπνα μλκ Bill!" νομίζοντας πως εγώ έφταιγα και στο δεύτερο πάτημα του start τίποτα, όπως μου έκανε χθες. Δεν αγχώνομαι μιας και εχθες πήρε μπρος θα πάρει και τώρα και λάου λάου θα πάω σε συνεργείο. Έλα ντε που δεν γινόταν. Έπερνε μπρος μόνο με νεκρά στο κιβώτιο και μόλις έβαζα πρώτη ή δευτέρα έσβηνε. Να τονίσω πως μόνο με νεκρά έπερνε μπρος, με ταχύτητα στο κιβώτιο συμπεριφερόταν σαν να μη είχε ρεύμα. Πέρνω τηλέφωνο οδική βοήθεια και πάμε συνεργείο.
Τι μπορεί να είναι το πρόβλημα ρε παιδιά? Ντίζα δεν νομίζω να παίζει, το πλαινό σταντ δεν νομίζω να είναι γιατί έχω ξεκινήσει την μοτοσυκλέτα άπειρες φορές με ταχύτητα στο κιβώτιο, και στο κάτω κάτω αν ήταν ένα απο αυτά δεν υπάρχει λογική να μου σβήσει χθες το βράδυ πάνω σε αυτοκινητόδρομο αλλάζοντας ταχύτητα. Το μόνο που σκέφτομαι εγώ είναι να ειναι φαγομένα τα ελατήρια ή οι δίσκοι στο κιβώτιο ταχυτήτων με αποτέλεσμα να εμποδίζουν την περιστροφή. Πρόσεξα σήμερα που το έσπρωχνα πως με νεκρά τσουλάει κανονικά, αλλά αν βάλω πρώτη και με πατημένο το συμπλέκτη το νιώθω λίιιιγο πιο βαρύ. Υπάρχει λογική σε αυτό που λέω?
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Δευτ Οκτ 20, 2008 10:16 pm

'Ετσι όπως τα λες,... η προφανής τηλεδιάγνωση είναι κάποιο παροδικό βραχυκυκλωμα στο διακόπτη του σταντ, με αποτέλεσμα πότε να το "βλέπει" ανεβασμένο οπότε όλα καλά, και πότε κατεβασμένο όποτε και κόβει το ρεύμα εφόσον έχεις ταχύτητα. Αυτά για την πρώτη φορά που τό ' παθες, και μετά από λίγο συνέχισες κανονικά.
Απλώς τώρα πια ο διακόπτης τον έχει "πιει" τελείως, με αποτέλεσμα να θεωρεί το σταντ μονίμως κατεβασμένο. Γι' αυτό και πάίρνει μπρος κανονικά με νεκρά, αλλά πολύ απλά δεν μπας πουθενά.
Τελευταία επεξεργασία από The DuketoR και Δευτ Οκτ 20, 2008 10:24 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό HawkGt την Δευτ Οκτ 20, 2008 10:19 pm

Ποιό μηχανάκι έχεις ρε billy? Τα συμπτώματα μοιάζουν σαν να εχει χαλάσει κάποιο διακοπτάκι "ασφαλείας". Αν πας να ξεκινήσεις με κατεβασμένο στάντ, είναι κατασκευασμένο έτσι ώστε να σβύνει το μηχανάκι; Αν ναι, ίσως να έχει φθαρεί η συγκεκριμένη επαφή. Μπορεί επίσης να φταίει κάποια αντίστοιχη επαφή στον συμπλέκτη... Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, πάντως μοιάζει με ηλεκτρικό πρόβλημα.
Things are more like they are now than they have ever been...
Άβαταρ μέλους
HawkGt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 10:22 pm

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Οκτ 20, 2008 10:34 pm

+1 TheDuketoR

Για κοιτα μηπως εχει πιασει λασπες ο διακοπτης του πλαϊνου σταντ
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Δευτ Οκτ 20, 2008 11:39 pm

επαθα ακριβώς το ίδιο με το tdm μου. είναι το διακοπτακι δίπλα στο συμπλέκτη. αν το απομονώσεις τραβώντας το τότε θα παίρνει μπρος μόνο με νεκρά αλλα θα μπαίνει μετά πάντα η πρώτη χωρίς να σβήνει.
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Τρί Οκτ 21, 2008 11:27 am

Καλή υπόθεση Φάνη, αλλά το RF δεν έχει διακόπτη ασφαλείας στο συμπλέκτη.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Re: Δύο βδομάδες χωρίς πρόβλημα... και πολύ ήταν

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Οκτ 21, 2008 11:43 am

Billy έγραψε:Κανονικά θα έπρεπε να ανοίξω ένα thread μόνο για τα προβλήματα που μου έχει εμφανήσει η μοτοσυκλέτα μου. Αν τα πω σε κάνα "Ιταλό" θα νομίζει πως η Ducati του είναι κανα Honda...
Για να μη σας κουράζω θα σας πω μόνο το τελευταίο επισόδιο. Ιδού το 7 επισόδιο της πρώτης σεζόν του "Suzuki μου έχεις βγάλει την πίστη"
Χθες καθώς ήμουν πάνω στην Βουλιαγμένης πηγαίνοντας με περίπου 100χαω σε ανέβασμα ταχύτητας προς τετάρτη η μηχανή έσβησε. Καθώς τσούλαγε πάταγα το start και δεν ακουγόταν τίποτα. Όταν σταμάτησα μετά απο μερικά μέτρα πρώτος έλεγχος ήταν η μπαταρία μιας και δεν ακουγόταν ούτε μίζα ούτε ρεύμα. Φώτα, κόρνα και τα λοιπά δούλευαν παρόλου αυτά τίποτα η μίζα. Βάζω νεκρά στο κιβώτιο και με το πρώτο πάτημα να και η ανάφλεξη, βάζω πρώτη και με προσοχή πάω στο σπιτάκι μου.
Σήμερα πρωί πρωί πέρνει μπρος τσακμάκι, περίπτερο-σπιτι-δουλειά όλα ωραία. Φεύγοντας απο την δουλειά παω να ανεβώ να φύγω με πρώτη στο κιβώτιο, περνει μπρος και μόλι ξεκινήσω 2 μέτρα σβήνει. "Ξύπνα μλκ Bill!" νομίζοντας πως εγώ έφταιγα και στο δεύτερο πάτημα του start τίποτα, όπως μου έκανε χθες. Δεν αγχώνομαι μιας και εχθες πήρε μπρος θα πάρει και τώρα και λάου λάου θα πάω σε συνεργείο. Έλα ντε που δεν γινόταν. Έπερνε μπρος μόνο με νεκρά στο κιβώτιο και μόλις έβαζα πρώτη ή δευτέρα έσβηνε. Να τονίσω πως μόνο με νεκρά έπερνε μπρος, με ταχύτητα στο κιβώτιο συμπεριφερόταν σαν να μη είχε ρεύμα. Πέρνω τηλέφωνο οδική βοήθεια και πάμε συνεργείο.
Τι μπορεί να είναι το πρόβλημα ρε παιδιά? Ντίζα δεν νομίζω να παίζει, το πλαινό σταντ δεν νομίζω να είναι γιατί έχω ξεκινήσει την μοτοσυκλέτα άπειρες φορές με ταχύτητα στο κιβώτιο, και στο κάτω κάτω αν ήταν ένα απο αυτά δεν υπάρχει λογική να μου σβήσει χθες το βράδυ πάνω σε αυτοκινητόδρομο αλλάζοντας ταχύτητα. Το μόνο που σκέφτομαι εγώ είναι να ειναι φαγομένα τα ελατήρια ή οι δίσκοι στο κιβώτιο ταχυτήτων με αποτέλεσμα να εμποδίζουν την περιστροφή. Πρόσεξα σήμερα που το έσπρωχνα πως με νεκρά τσουλάει κανονικά, αλλά αν βάλω πρώτη και με πατημένο το συμπλέκτη το νιώθω λίιιιγο πιο βαρύ. Υπάρχει λογική σε αυτό που λέω?


αν ηταν φθαρμενα ελατηρια ή δισκοι απλως θα πατιναριζε στο ανοιγμα γκαζιου , δεν θα σου εσβηνε .

Το προβλημα ειναι ηλεκτρικό οπως αναφεραν και οι υπολοιποι , δεν λειτουργει ο ελεγχος ασφαλειας του σταντ σωστα και γιαυτο σου κανει αυτα που κανει .

Δεν εχει συμασια αν το μοτερ δουλευει και κινειται , αν θεωρει οτι το σταντ ειναι χαμηλομενο τοτε αυτοματος σβηνει . Με βαση αυτα που περιγραφεις το προβλημα εμφανιζεται εκει και οχι σε δισκους και ελατηρια .

Ειτε σε βαλβιδα ελεγχου του σταντ ,ειτε στην μανετα του συμπλεκτη
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Δύο βδομάδες χωρίς πρόβλημα... και πολύ ήταν

Δημοσίευσηαπό Billy την Τρί Οκτ 21, 2008 9:12 pm

rc31 έγραψε:Ειτε σε βαλβιδα ελεγχου του σταντ...

Μάλλον αυτό θα είναι... υπομονή εως αύριο
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Οκτ 21, 2008 9:43 pm

Bill, ηρθε η ωρα να παρεις ... ευρωπαϊκο εργαλειο! Λιγοτερο θα σε προβληματισει... :smt044
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 21, 2008 10:05 pm

iznogood έγραψε: ευρωπαϊκο εργαλειο!


Ναι βρε , πάρε ένα FACOM ELORA BOSCH ... :smt003
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Billy την Τρί Οκτ 21, 2008 11:15 pm

iznogood έγραψε:Bill, ηρθε η ωρα να παρεις ... ευρωπαϊκο εργαλειο! Λιγοτερο θα σε προβληματισει... :smt044

Εχεις δίκιο iznogood, τι τζαπάνια και πράσινα άλογα... :smt101
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Οκτ 22, 2008 2:36 am

Billy έγραψε:
iznogood έγραψε:Bill, ηρθε η ωρα να παρεις ... ευρωπαϊκο εργαλειο! Λιγοτερο θα σε προβληματισει... :smt044

Εχεις δίκιο iznogood, τι τζαπάνια και πράσινα άλογα... :smt101



Ασε κουμπάρε ... στα χεράκια σου , και από τιτάνιο να ήταν , πάλι θα το ξεκατίνιαζες ..


Απο την άλλη όμως .... σου εύχομαι να πάρεις ένα, να δεις την γλύκα .




Προσωπικά , από ευρωπαϊκά ξεκίνησα , και δυο μάλιστα , και την χαρά την βρήκα στην Honda .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Οκτ 22, 2008 9:14 am

ηρεμα παιδες , αμεσως να τον φατε , απλως πηρε μεταχειρισμενο αρκετον ετων

σε παλιοτερο ποστ το ειχα πει οτι θα τον παιδεψει μεχρι να το μαζεψει
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Οκτ 22, 2008 11:48 am

Απο την μια ζητάει βοήθεια , από την άλλη μας κάνει καλαμπούρια και παιχνίδια ..


Μακριά ... και αγαπημένοι. [smilie=pdt_old.gif]
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Billy την Τετ Οκτ 22, 2008 12:02 pm

Kiriakost έγραψε:... Ασε κουμπάρε ... στα χεράκια σου , και από τιτάνιο να ήταν , πάλι θα το ξεκατίνιαζες ..

I have the power :smt025
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Billy την Τετ Οκτ 22, 2008 7:08 pm

Τελικά ήταν βραχυκύκλωμα στο σύστημα του πλαινού στάντ. Μια καινούργεια ασφάλεια και φτιάχηκε το πρόβλημα. Αλλά...
Βγαίνοντας να το δοκιμάσω διαπίστωσα πως δεν έπερνε μπρος. Είχαμε αλλάξει πριν κανα μήνα μπαταρία, καλώδια μπαταρίας, ανορθωτής, μοτεράκι μίζας και έγινε μια ρύθμισει στης βαλβίδες για τον λόγο που δεν γύρναγε το μοτερ. Ξαφνικά σήμερα ξαναγύρισε το πρόβλημα, δυστηχώς δεν είχα βιντεοκάμερα για να δείτε της αντιδράσεις των παιδιών στο συνεργείο :smt043 . Αφου πήρα την πρωτοβουλιά να ανεβώ και να σπρώξω πήρε μπρος, μετά απο αυτό δούλευε τσακμάκι χωρίς δισταγμό. Κοιταχτήκαμε λίγο μεταξύ μας και άκουσα αυτό που ήξερα εδω και καιρό "Αυτό δεν συμμαζεύεται, αν βγάλει τίποτα αλλα μη ασχοληθείς μαζί του"...
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Οκτ 22, 2008 8:36 pm

Ωραία , το μόνο που αφήσατε είναι τα καλώδια ...

Δηλαδή αφήσατε το Νούμερο ένα πρόβλημα, απείραχτο .

Την επόμενη φορά θα ξέρεις τι παίζει ..


Δόξα το θεό η Honda βάζει για καλώδια , κάτι μουλαρο-σύρματα που σπάνια παθαίνουν ζημιά .

Τωρα στο δικό σου, που δεν έχω καταλάβει ακόμα τι μοντέλο είναι , δεν ξέρω εάν τα καλώδια είναι χτυπημένα η ελαττωματικά .

Πάντως , με μια ασφάλεια μόνο , δεν φεύγει κανένα πρόβλημα .
Αυτό να πεις στα μαστόρια στο συνεργείο .

ΑΣΕ ... που το σωστό είναι να πας σε ηλεκτρολόγο εξουσιοδοτημένο από την Suzuki ..
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες