Stelvio 1200 Moto Guzzi by Motocikleta.gr

Είδαμε, οδηγήσαμε, η αποψή μας.

Stelvio 1200 Moto Guzzi by Motocikleta.gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Νοέμ 05, 2008 6:29 pm

Η Moto Guzzi στην προσπάθεια ανανέωσης της γκάμας της, που έχει αρχίσει τα τελευταία δύο χρόνια, παρουσίασε την απάντηση της στον χώρο των μεγάλων on off, υποσχόμενη ξεχωριστές συγκινήσεις στους εραστές της κίνησης και της ταχύτητας πάνω σε δύο τροχούς.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Η Stelvio της Moto Guzzi αποτελεί μια ολοκαίνουργη μοτοσικλέτα 1151cc, που φοράει τον 8βάλβιδο κινητήρα (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο) νέας τεχνολογίας, ο οποίος αποδίδει 110hp. Η τροφοδοσία του κινητήρα με καύσιμα γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού από τη Magneti Marelli με σώματα της Weber, ενώ η απόδοση του κινητήρα είναι κορυφαία στην κατηγορία, αγγίζοντας τα 110 άλογα.

Εικόνα


Εικόνα


Η απόκριση στο γκάζι είναι καλή, η ροπή είναι παρούσα σε όλη την κλίμακα των στροφών, αν και η καλή απόδοση βρίσκεται πάνω από τις 4.000 στροφές. Σκαρφαλώνοντας η βελόνα του στροφόμετρου προς τα πάνω, συναντά τις 6.000 στροφές και εκεί έρχεται η διαφορά των τεσσάρων βαλβίδων ανά κύλινδρο που φοράει η Stelvio σε σχέση με τις δύο βαλβίδες των παλαιότερων κινητήρων με μειωμένους κραδασμούς σε σύγκριση με το παρελθόν . Ο θρυλικός αερόψυκτος V 2 των 90 μοιρών μόλις ανέβει στις ψηλότερες στροφές - εκεί που κατοικούν οι επιπλέον ίπποι - αλλάζει ήχο, μ’ ένα διαφορετικό μηχανικό ουρλιαχτό και την ίδια στιγμή η Stelvio τινάζεται μπροστά.

Ο συμπλέκτης είναι σκληρός και ο ήχος από την εξάτμιση δυνατός και μπάσος. Η εξάτμιση είναι τύπου 2 σε 1 και καταλήγει σε δύο απολήξεις στην αριστερή μεριά της ουράς όπου ο συνεπιβάτης θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένος για να μην αποκτήσει τα σημάδια της .

Εικόνα


Εικόνα

Από άποψη κατασκευής, το πλαίσιο της μοτοσικλέτας είναι ατσάλινο, διπλό σωληνωτό, με τον κινητήρα να παίζει ενεργό ρόλο, ενώ το μονόμπρατσο ψαλίδι φιλοξενεί τον άξονα μετάδοσης τύπου CARC όπου έχουν μειωθεί τα σκιτσαρίσματα . Οι τροχοί είναι αλουμινένιοι, 17 πίσω και 19 μπροστά, με ακτίνες τύπου tubeless (άλλη μία καινοτομία του μοντέλου), το μπροστινό είναι ανεστραμμένο με διάμετρο 50mm, πλήρως ρυθμιζόμενο, το ίδιο και το αμορτισέρ και διαβάζει την άσφαλτο δίνοντας την ακριβή θέση των τροχών και ιδιαίτερα του μπροστινού, κάνοντας τον αναβάτη να αισθάνεται τόσο κυρίαρχος όπως οφείλει να κάνει κάθε μοτοσυκλέτα με καλή οδική συμπεριφορά. Τα φρένα είναι Brembo με δύο δισκόφρενα 320mm και τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά με περισια δυναμη για τους ελληνικούς δρόμους , ενώ πίσω βρίσκεται ένας δίσκος 282mm και μια διπίστονη δαγκάνα.

Εικόνα

Εικόνα

H στενή, χειροκίνητα ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα προστατεύει από τον αέρα στο ταξίδι ακόμα και σε υψηλή ταχύτητα, αφήνοντας στροβιλισμούς πίσω της. Η σέλα είναι… δύο σέλες, χωριστά για οδηγό και συνεπιβάτη, που απολαμβάνει μεγάλο πλάτος και αντιολισθητικό κάλυμμα στο δικό του κομμάτι, αλλά και χειρολαβές και βολικά μαρσπιέ.

Λόγω του ελαφρώς υψηλού κέντρου βάρους, η Stelvio ρίχνει πρόθυμα το βάρος της στις στροφές, αλλάζοντας γρήγορα πορεία, ενώ την ίδια στιγμή η κατευθυντικότητα είναι ακριβής. Το ίδιο ισχύει και με δύο άτομα, με τη μοτοσυκλέτα να σου δίνει την εντύπωση πως έτσι βελτιώνεται ακόμα περισσότερο στο κράτημα!

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Στα συν της εργονομίας, αξίζει να γίνει ειδική αναφορά στο πρακτικό ντουλαπάκι που βρίσκεται στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ και ανοίγει με κουμπί από το τιμόνι, η αλουμινένια ποδιά που προστατεύει το κάρτερ, η μεγάλη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ των 18 λίτρων προσφέρει σημαντική αυτονομία και είναι χρήσιμη στα ταξίδια. Τα φώτα διακρίνονται για τη χαρακτηριστική γραμμή τους και κάνουν το Stelvio να ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από τα υπόλοιπα on-off αλλα να μοιαζει τοσο μα τοσο πολύ σε BMW .

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Στην πραγματικότητα η 1200 είναι ομορφότερη από ότι δείχνει στο χαρτί ή στην οθόνη του υπολογιστή, ανάλογα δε με το χρωματισμό της ο όγκος της είτε αναδεικνύεται εμφαντικά στο άσπρο είτε διακριτικά – στο μαύρο. Μια υπέροχη κατασκευή γι αυτούς που αναζητά τα ταξίδια και μπορούν να την δαμάσουν λόγο ύψους.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 6974
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Νοέμ 05, 2008 7:23 pm

Μου αρέσει πολύ! Αν και η κατηγορία αυτή δεν είναι του στύλ μου, μου αρέσει! Όλο λέω και ακόμα δεν πήγα από την Piaggio...

1)Ηλία τα φρένα πως σου φάνηκαν;

2)Η απόδοση του μπροστινού;

3)Η απόδοση του κινητήρα, με το σχετικά μικρό εκτόπισμα χαμηλά και με το ξέσπασμα στα μεσαιοψηλά, πως σου φάνηκε; Σε προβλημάτισε αρνητικά ή σου άρεσε;

Με ενδιαφέρει η άποψή σου και θα έχουμε ένα ωραίο συγκριτικό απόψεων όταν το καβαλήσω και γω.

:smt066
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό karaferas την Τετ Νοέμ 05, 2008 8:55 pm

ποιο ομορφο,ποιο μουρικο κ ποιο σπανιο απο GS :smt098 ωραιο καντραν... ( το apriliaκι μου εχει ιδιο), θα το επαιρνα Drogar-Love(LBG).gif
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό dionhaya την Πέμ Νοέμ 06, 2008 1:27 am

:smt082 εγώ ρε παιδιά συγνώμη κιόλας αλλά μου φαίνεται λίγο άσχημο :smt082
Άβαταρ μέλους
dionhaya
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 08, 2007 9:40 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Ονομα χρήστη: Διονύσης
Μοντέλο: Hayabusa GSX1300R K8
Κυβικά: 1300

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Νοέμ 06, 2008 9:57 am

Dimitris έγραψε:Μου αρέσει πολύ! Αν και η κατηγορία αυτή δεν είναι του στύλ μου, μου αρέσει! Όλο λέω και ακόμα δεν πήγα από την Piaggio...

1)Ηλία τα φρένα πως σου φάνηκαν;

2)Η απόδοση του μπροστινού;

3)Η απόδοση του κινητήρα, με το σχετικά μικρό εκτόπισμα χαμηλά και με το ξέσπασμα στα μεσαιοψηλά, πως σου φάνηκε; Σε προβλημάτισε αρνητικά ή σου άρεσε;

Με ενδιαφέρει η άποψή σου και θα έχουμε ένα ωραίο συγκριτικό απόψεων όταν το καβαλήσω και γω.

:smt066


Μητσο απο την χαρα σου που επιτελους εγραψα το αρθρο δεν το διαβασες μου φαινεται :smt098

1) Τα φρενα παρα ειναι δυνατα για τους ελληνικους δρομους με τα λαστιχα που φορουσε και προτεινω δαγκοτο με ABS

2) Εχει παρα πολυ καλη πληροφορηση

3) Προσωπικα μου αρεσε αφου χαμηλα εχει τοση ροπη ωστε να κινειται ανετα χωρις σκορτσαρισματα και ξεσπασματα και οταν θες να ξεκολησεις και να χαρεις απλως ανοιγεις το γκαζι περισσοτερο και νιωθεις ενα τραβηγμα που σου ξυπναει τις αισθησεις σου ,αν αναλογιστεις το μεγεθος του και το βαρος του .

Αντε οδηγησε το να συγκρινουμε σημειωσεις
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 6974
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό golis την Πέμ Νοέμ 06, 2008 10:41 am

Οπτικά μ αρέσει....

Σημ :

Ωραίο παντελόνι.Cordura είναι ;
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Νοέμ 06, 2008 7:53 pm

rc31 έγραψε:
Μητσο απο την χαρα σου που επιτελους εγραψα το αρθρο δεν το διαβασες μου φαινεται :smt098



απλά ήθελα....να τ'ακούω, να τ'ακούω, να τοοοο λέεςςς! :smt081
Ευελπιστώ σύντομα να το καβαλήσω!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό george_grat την Πέμ Νοέμ 06, 2008 11:50 pm

Οντως καλό.
Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις...
Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ?

http://www.carbon-aramid.com / mail: [email protected]

Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club
Άβαταρ μέλους
george_grat
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 28, 2006 10:48 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Παρ Νοέμ 07, 2008 9:56 am

Μιας και έγινε κουβέντα για συγκριτικό απόψεων, να προσθέσω κι εγώ από το ταπεινό μου κονάκι ότι ο κινητήρας του Stelvio είναι απλά... κωμικός. Και θα βρεθούν κι άλλοι να σταθούν απ' τη μεριά μου,.. το πράγμα κάνει μπαμ από συστοιχία Patriot, αλλά μας έχουν βάλει κάτω οι αβρότητες.
Αν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του είναι αυτά που αρμόζουν σε δικύλινδρο μοτέρ 1200 κυβικών, καλύτερα να ασχοληθούμε με ραπτομηχανές. Πιο πολύ ροπή έχουν στο σταυροβελονάκι.
Κατά τα άλλα, το μηχανάκι μπάνικο είναι, καλά πατάει... αλλά κατά τη μετρημένη μου άποψη δεν είναι σε τίποτα καλύτερο από το GS το 1100...
Το 1100 λέω.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Re: Stelvio 1200 Moto Guzzi by Motocikleta.gr

Δημοσίευσηαπό Dakota την Σάβ Νοέμ 08, 2008 9:01 pm

Οι μεσαίες του μου θύμισαν το fazeraki που είχα παλιά. Ψηλά από τις 6 μέχρι τις 8000 είναι πιο δυνατό από το sport. Τι να το κάνω όμως όταν και οι 2 κινητήρες (2V - 4V) έχουν το ίδιο όριο στροφών.

Προτιμώ τον 2V κινητήρα που τραβάει από τις 2000 πολύ πιο γεμάτα από τον 4V.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Re: Stelvio 1200 Moto Guzzi by Motocikleta.gr

Δημοσίευσηαπό Billy την Σάβ Νοέμ 15, 2008 10:14 pm

Δεν έχω οδηγήσει το Stelvio αλλά έχω κάνει ένα πεντάλεπτο πάνω στο Griso 8V. Δεν ξέρω αν έχουν της ίδιες ρυθμίσεις στον κινητήρα αλλά λίιιιγο το νιώθεις ότι απο ρελαντί τραβάει καλύτερα το Breva. Απο την άλλη ο ήχως που κάνει το 8βάλβιδο δεν συγκρίνετε. Γούστα είναι αυτά θα μου πείτε, στο Griso μ'άρεσε με 8βάλβιδο, στο Stelvio θα προτιμούσα τον 2βάλβιδο. Το καλύτερο θα ήταν να τα είχα και τα δύο :-D
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Re: Stelvio 1200 Moto Guzzi by Motocikleta.gr

Δημοσίευσηαπό teo την Κυρ Νοέμ 16, 2008 7:17 pm

εμένα μου αρέσει πολύ!!

όσο για το κινητήρα νομίζω είναι ότι πρέπει... γιατί τα 2v μετά τις 6000 πεθαίνουν εντελώς.
Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν.....

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
teo
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 12:26 am
Τοποθεσία: Πετρούπολη-Αθήνα
Ονομα χρήστη: θοδωρής
Μοντέλο: Aprilia Tuono R
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron