Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Ιαν 17, 2009 12:23 am

από τον Kevin Ash, πηγή:Μοτό


Οι περισσότεροι μοτοσικλετιστές, όση ώρα χρειάζονται για να προετοιμαστούν
(να κουμπώσουν το μπουφάν και να φορέσουν κράνος), αφήνουν τον κινητήρα αναμμένο, για να ζεσταθεί.
Όσοι όμως νομίζουν οτι μειώνεται η φθορά του κινητήρα γιατί ζεσταίνεται αργά, χωρίς να ζορίζεται γελιούνται οικτρά.
Στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Περισσότερο από το 90% της φθοράς του κινητήρα συμβαίνει όταν δουλεύει και είναι κρύος.
Αυτό που μπορούμε να κάνουμε λοιπόν είναι να τον βοηθήσουμε να φτάσει το γρηγορότερο στη θερμοκρασία λειτουργίας του,
αποφεύγοντας όμως να τον ζορίσουμε όσο ο ίδιος και τα λάδια του είναι κρύα.
Προσέξτε! Ένας κινητήρας στο ρελαντί,
καταναλώνει τόσο λίγο καύσιμο που μπορεί να μην καταφέρει να φτάσει ούτε αυτός αλλά ούτε και τα λάδια του στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας.

Η συγκεκριμένη παράμετρος στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η λειτουργία των πρόσθετων ουσιών του λιπαντικού.
Συνήθως πρόκεται για συνδυασμό μολυβδαινιούχων σουλφιδίων και ZDDP (zinc diakyldithiophosphate),
που δυστυχώς για να αρχίσουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους θα πρέπει πρώτα να ζεσταθούν.
Αυτό συμβαίνει γύρω στους 60 βαθμούς Κελσίου.

Οι κατασκευαστές μοτοσικλετών και λιπαντικών συνιστούν,αφού βάλουμε μπροστά τον κινητήρα μας, αμέσως να ξεκινήσουμε,
αλλά στα πρώτα χιλιόμετρα να οδηγούμε προσεκτικά και να μην ζορίζουμε το κιητήρα μας,
είτε ανεβάζοντας πολλές στροφές, είτε κρατώντας τις στροφές υπερβολικά χαμηλά.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ πως στις καρμπυρατερίσιες, όταν βάζουμε τσόκ,
να το αφήνουμε όσο ακριβώς χρειάζεται και όχι παραπάνω,
γιατί το πλούσιο μίγμα που μπαίνει στο θάλαμο καύσης "σπάει" το λάδι που βρίσκεται στα τοιχώματά του κυλίνδρου,
επιταχύνοντας τη φθορά.
Στις μοτοσικλέτες με ψεκασμό και χειροκίνητο τσοκ, το παραπάνω δεν ισχύει,
γιατί το "τσοκ" δεν κάνει τίποτα άλλο από το να ανεβάζει στις στροφές του κινητήρα, χωρίς να επεμβαίνει στο καύσιμο.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό h.a.balafoutre την Κυρ Ιαν 18, 2009 1:22 pm

Κούραση....ε δηλαδή να το πάμε σε ψυχολόγο το μοτέρ....πολύ ευαίσθητα μας έχουν γίνει τα μοτέρ. Και στο κάτω κάτω, το 1/3 το πουλάει πρίν τελειώσει το πρώτο ρεζερβουάρ...οπότε δεν το νοιάζει, το άλλο 1/3 δεν έχει αλλάξει μηχανή από τους Αγίου Αθανασίου...μεγάλη η χάρη του....και μένουμε εμείς οι υπόλοιποι...

Στα @@ μου. Έτσι κι αλλιώς το ζεσταίνω όσο χρειάζεται...και μετά χαλαρά το πάω...μήπως εκεί στου μοτό τις σελίδες λέει πως τα χόνδα είναι τα καλύτερα? Διότι από ψέματα πρώτοι είναι.
Άβαταρ μέλους
h.a.balafoutre
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 07, 2008 10:29 pm
Μοντέλο: Fazer600
Κυβικά: 600

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό man_OS την Κυρ Ιαν 18, 2009 1:37 pm

Είναι κούραση αλλά ενδεχομένως τα υλικά που χρησιμοποιούνται πιά λόγω μαζικής παραγωγής, να απαιτούν περισσότερη προσοχή, με την έννοια της πρόληψης. Το άρθρο που βρήκες Δημήτρη είναι πολύ ενδιαφέρον, τουλάχιστον για τα δικά μου κριτήρια.

Άλλωστε γράφεται στο πλαίσιο του τρελού έρωτα του μηχανόβιου με τη μηχανή του, που αν μπορούσε θα την έβαζε στο διπλό κρεβάτι αντί για τη γυναίκα του :lol: :lol: Άρα, όσο και να την προσέξεις, πάλι λίγο σου φαίνεται.

Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, άλλοι στο ίδιο πνεύμα μπορεί να ισχυριστούν ότι λαδώνουν και καθαρίζουν την αλυσίδα κάθε 500 χιλιόμετρα, άλλοι όταν βρέχει ή την πλένουν, και άλλοι....στα σέρβις...
Άβαταρ μέλους
man_OS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 08, 2008 8:52 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ονομα χρήστη: Μάνος
Μοντέλο: Suzuki V strom
Κυβικά: 650

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm

man_OS έγραψε:Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, άλλοι στο ίδιο πνεύμα μπορεί να ισχυριστούν ότι λαδώνουν και καθαρίζουν την αλυσίδα κάθε 500 χιλιόμετρα, άλλοι όταν βρέχει ή την πλένουν, και άλλοι....στα σέρβις...
+100
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Ιαν 18, 2009 4:19 pm

τελικά δεν υπαρχει σωστο ή λαθος νομίζω

γιατι σε εμενα το manual λεει οτι πρεπει να το ζεσταίνω πριν το οδηγήσω και εγω το πηγαινω σπασμενο κρυο ή ζεστο και μονο λαδια αλλαζω οποτε το θυμαμαι απο το 1998 με πανω απο 200.000 χλμ

πιστέυω οτι αν τηρεις τα εξης :

1. Να μην το αφηνεις να δουλευει στο ρελαντι οταν το προτοαναβεις αλλα 500 στροφες επανω ωστε η τρομπα να προμηθευσει γρηγορα λαδι
2. Να μην το σκιζεις μεχρι να ζεσταθει το υγρο του ψυγειου

τοτε θα εισαι ΟΚ .

Αυτα τα συμπερανα απο τα ψεκαστα με αυτοματο τσοκ που τις κρυες μερες με το που το αναψεις λειτουργουν στις 2000 στροφες αντι στις π.χ 1200 που ειναι το φυσιολογικο .

Τωρα ποσο καιρο θα αντεξει το μοτερ δεν ξερω , αλλα σιγουρα δεν παιζει καθοριστικο ρολο το ζεσταμα μονο
αλλα και ποσο σωστα ειναι ρυθμισμενο το μοτερ .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Δευτ Ιαν 19, 2009 6:27 pm

Αν και οι γνώσεις μου στα μηχανικά δεν ξεφεύγουν απο αυτές του μέσου οδηγού που ασχολείται με την μηχανή του, έχω να πω οτι όταν η μηχανή ειναι κρύα, καταλαβαίνεις οτι ζορίζεται πολύ περισσότερο απο οτι οταν ειναι ζεστή. Επιπρόσθετα, με την εμπειρία μου στα βαπόρια των οποίων οι ηλεκτρομηχανές και οι κύριες μηχανές δουλεύουν συνεχώς για πάνω απο 25 χρόνια, όλοι οι κατασκευαστές θεωρούν επιτακτικό το ζέσταμα μέχρι την θερμοκρασία λειτουργίας και κυρίως χωρίς φορτίο. Εξαιτίας αυτών εγω ζεσταίνω για κάνα τρίλεπτο τη μηχανή. Τώρα σωστό λάθος, τα χιλιόμετρα θα δείξουν ...


:roll: :roll: :roll:
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Ιαν 20, 2009 8:47 pm

ΠΙστεύω ένα 2λεπτο το μέγιστο και μετά πορεία και όχι πάνω από 3-3500 σαλ για 15 περίπου χιλιόμετρα είναι ότι καλύτερο. Και αυτό, γιατί στο ρελαντί ανεβαίνει μεν η θερμοκρασία, δεν ανεβαίνει δε το λάδι...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Ιαν 21, 2009 11:22 am

Dimitris έγραψε:ΠΙστεύω ένα 2λεπτο το μέγιστο και μετά πορεία και όχι πάνω από 3-3500 σαλ για 15 περίπου χιλιόμετρα είναι ότι καλύτερο. Και αυτό, γιατί στο ρελαντί ανεβαίνει μεν η θερμοκρασία, δεν ανεβαίνει δε το λάδι...


εδω κανεις λάθος

στο ρελαντι που ειναι κάτω απο αυτο που ορίζει ο κατασκευαστης δημιουργείται προβλημα στην τρομπα λαδιού και δεν ανεβάζει αρκετο λαδι

οταν ειναι στις στροφές που ορίζει ο κατασκευαστης τοτε ανεβαζει αρκετο λαδι .

και στις δυο περιπτώσεις ανεβάζει ! απλως οχι την σωστή ποσότητα !
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Ιαν 21, 2009 5:50 pm

iliasRC31 έγραψε:
Dimitris έγραψε:ΠΙστεύω ένα 2λεπτο το μέγιστο και μετά πορεία και όχι πάνω από 3-3500 σαλ για 15 περίπου χιλιόμετρα είναι ότι καλύτερο. Και αυτό, γιατί στο ρελαντί ανεβαίνει μεν η θερμοκρασία, δεν ανεβαίνει δε το λάδι...


εδω κανεις λάθος

στο ρελαντι που ειναι κάτω απο αυτο που ορίζει ο κατασκευαστης δημιουργείται προβλημα στην τρομπα λαδιού και δεν ανεβάζει αρκετο λαδι

οταν ειναι στις στροφές που ορίζει ο κατασκευαστης τοτε ανεβαζει αρκετο λαδι .

και στις δυο περιπτώσεις ανεβάζει ! απλως οχι την σωστή ποσότητα !

Ανεβάζει αλλά δεν λιπαίνει σωστά τον κινητήρα. Εκεί δεν είναι το ζητούμενο;
Άρα μιζιά, τσεκ οτι το ρελαντί είναι σταθερό στις σωστές στροφές ανά λεπτό και ξεκινάς, χωρίς να ανεβάζεις ψηλά τις στροφές, έτσι στα πρώτα 10-15 χλμ έχεις ζεστάνει τον κινητήρα, δηλαδή έχει έρθει στην θερμοκρασία λειτουργίας του, ενώ ταυτόχρονα γίνεται σωστά και ολοκληρωτικά η λίπανση του κινητήρα. Αυτό είναι το ζητούμενο, αυτό κερδίζεις λοιπόν με την παραπάνω διαδικασία.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Billy την Τετ Ιαν 21, 2009 8:22 pm

Εγώ λέω να της βάζουμε μέσα στο σπίτι κάπου κοντά σε καλοριφέρ για να αποφύγουμε τέτοια βάσανα
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό nfot την Τετ Ιαν 21, 2009 10:03 pm

Billy έγραψε:Εγώ λέω να της βάζουμε μέσα στο σπίτι κάπου κοντά σε καλοριφέρ για να αποφύγουμε τέτοια βάσανα


Ακομη καλυτερα, μπορουμε να εχουμε θερμαινομενο χωρο σταθμευσης :lol: :lol: :lol:
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό FRAGISCOS την Πέμ Ιαν 22, 2009 3:47 pm

Dimitris έγραψε:
iliasRC31 έγραψε:
Dimitris έγραψε:ΠΙστεύω ένα 2λεπτο το μέγιστο και μετά πορεία και όχι πάνω από 3-3500 σαλ για 15 περίπου χιλιόμετρα είναι ότι καλύτερο. Και αυτό, γιατί στο ρελαντί ανεβαίνει μεν η θερμοκρασία, δεν ανεβαίνει δε το λάδι...


εδω κανεις λάθος

στο ρελαντι που ειναι κάτω απο αυτο που ορίζει ο κατασκευαστης δημιουργείται προβλημα στην τρομπα λαδιού και δεν ανεβάζει αρκετο λαδι

οταν ειναι στις στροφές που ορίζει ο κατασκευαστης τοτε ανεβαζει αρκετο λαδι .

και στις δυο περιπτώσεις ανεβάζει ! απλως οχι την σωστή ποσότητα !

Ανεβάζει αλλά δεν λιπαίνει σωστά τον κινητήρα. Εκεί δεν είναι το ζητούμενο;
Άρα μιζιά, τσεκ οτι το ρελαντί είναι σταθερό στις σωστές στροφές ανά λεπτό και ξεκινάς, χωρίς να ανεβάζεις ψηλά τις στροφές, έτσι στα πρώτα 10-15 χλμ έχεις ζεστάνει τον κινητήρα, δηλαδή έχει έρθει στην θερμοκρασία λειτουργίας του, ενώ ταυτόχρονα γίνεται σωστά και ολοκληρωτικά η λίπανση του κινητήρα. Αυτό είναι το ζητούμενο, αυτό κερδίζεις λοιπόν με την παραπάνω διαδικασία.

Δηλαδη εμεις που μενουμε σε νησια και οι διαδρομες ειναι πολυ μικροτερες απο 10-15 χλμ,η δεν πρεπει να αγοραζουμε μοτοσυκλεττες η δεν πρεπει να τις χρησιμοποιουμε.
Α! και τοσα χρονια που ειχαμε μηχανακια και τα ζεσταιναμε στο ρελαντι , εσπαγαν?
Κι αν εσπαγαν εφταιγε το ζεσταμα?
Επισης δεν πιστευω οτι οι κατασκευαστες ειναι τοσο μ......ες που φτιαχνουν πολυστροφα μοτερ που στο ρελαντι δεν λαδωνονται..... :roll: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
FRAGISCOS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 8:58 pm
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Ιαν 22, 2009 9:18 pm

Το λοιπον, το δικο μου μανουαλι λεει μονο προσοχη στο γκαζι μεχρι να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας!
Κατα τα αλλα, οταν το μοτερ ειναι καινουργιο προθερμαινεται γρηγορα μιας και ειναι σφιχτο.
Μετα τα 5000χλμ εχει παρει τις ανοχες και συνεπως το ζεσταμα μπορει να γινει και εν κινησει χωρις ταρζανιες και τσαμπουκαλιδια! Επισεις δεν καταλαβαινω, ποιος ο λογος η τρομπα να μη λυπαινει σωστα στο ρελαντι? Το ιδιο λαδι τραβαει ανα χρονο κυκλου και στις 1000 και στις 10000 στροφες!




...μηπως γιαυτο μερικοι μερικοι δε σταματανε στα φαναρια..., φοβουνται μη σπασει το φλοκι τους?
:smt016 :smt016 :smt016
Τελευταία επεξεργασία από iznogood και Πέμ Ιαν 22, 2009 9:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό karaferas την Πέμ Ιαν 22, 2009 9:23 pm

φλοκι? :smt120 :smt120
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Ιαν 22, 2009 9:34 pm

karaferas έγραψε:φλοκι? :smt120 :smt120

φλοκι: μπιχλα, βρομα, του πεταμου, σιχαμα, σπερμα..., υποτιμητικος (byIzno) ορος για τζαπα-νια... :smt077
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό golis την Παρ Ιαν 23, 2009 11:56 am

Πάρτα στη μούρι izno, γιατί η βαρύτητα τραβάει το βράδυ το λάδι στον πάτο.
Αυτό είναι το πρόβλημα και όχι το ζέσταμα.
Την επόμενη φορά δεν θα σε περιμένω να ζεστάνεις το παπί σου. :smt066
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Ιαν 23, 2009 12:28 pm

golis έγραψε:Πάρτα στη μούρι izno, γιατί η βαρύτητα τραβάει το βράδυ το λάδι στον πάτο.
Αυτό είναι το πρόβλημα και όχι το ζέσταμα.
Την επόμενη φορά δεν θα σε περιμένω να ζεστάνεις το παπί σου. :smt066


παρτα στη μουρη golum, η βαρυτητα τραβαει τη φαια ουσια σου στο πατο, αλλαζε και πλευρο καμια φορα να μην μαζευει κατακαθι... :smt066
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Επόμενο

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες