Στα πλαίσια του προγράμματός της για εξέλιξη φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων, η Honda ανακοίνωσε πως τα επόμενα δύο χρόνια θα έχει ετοιμάσει μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Λεπτομέρειες των σχεδίων της αυτών δεν έγιναν ακόμη γνωστές, η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα όμως αυτή, αναμένεται να φτάσει στην αγορά και στο κοινό, ήδη το 2010. Αυτή τη στιγμή, η Vectrix Corp με έδρα τις ΗΠΑ, ηγείται παγκοσμίως του τομέα των κατασκευαστών ηλεκτρικών scooter αλλά και...
μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων, κατασκευάζοντας τα δικά της ηλεκτροκίνητα scooter Vx1 και Vx1e στην Πολωνία. Τώρα όμως, με την αναμενόμενη μείωση της κερδοφορίας, κατά 70% μάλιστα, των κατασκευαστών αυτοκινήτων, ο πρόεδρος της Honda Takeo Fukui, δήλωσε πως η εταιρεία θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην παραγωγή υβριδικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων, τόσο στον κόσμο των αυτοκινήτων όσο και των μοτοσυκλετών. Ήδη η Honda έχει έλθει σε συμφωνία με τη GS Yuasa Corporation για τη συμπαραγωγή υψηλής απόδοσης μπαταριών ιόντων λιθίου, με τις οποίες θα εφοδιαστεί η επόμενη γενιά "καθαρών" οχημάτων. Σε ό,τι έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνητη μοτοσυκλέτα της εταιρείας, αρχικά δεν θα είναι μια supersport υψηλής απόδοσης αλλά ένα χρηστικό scooter, το οποίο θα προικίσει τους τεχνικούς της Honda με την απαιτούμενη εμπειρία, που θα οδηγήσει στη δημιουργία μια ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτας επιδόσεων, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Σίγουρα η Honda δεν είναι η πρώτη που θα ασχοληθεί με τη δημιουργία μιας ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτας, είναι όμως η πρώτη μεγάλη εταιρεία που με το όνομά της σφραγίζει την πιστοποίηση για τη λειτουργικότητα και το αξιόπιστο του θέματος, διαλύοντας τις όποιες ψυχολογικές αναστολές του κοινού. Στη φωτογραφια βλέπετε την Honda ES-21 του 1993, που όταν παρουσιάστηκε, πριν από δεκαπέντε χρόνια, φάνταζε σαν όχημα για το Star Trek. Την είχε σχεδιάσει το τμήμα έρευνας και εξέλιξης HAG της Honda στο Akashi, και θα εξασφάλιζε την απαιτούμενη, για την κίνησή της, ενέργεια, μέσω κυψελών καυσίμου. Η σημερινή τεχνολογική (αλλά και... αισθητική!) πραγματικότητα, κάνει εφικτή την κατασκευή της και από άποψη κόστους. Η συμφωνία των δύο μεγάλων εταιρειών, Honda και Yuasa, μας δίνει τη βεβαιότητα ότι θα είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτροκίνητη και θα αποθηκεύει την απαιτούμενη ενέργεια σε εξελιγμένες υπερσύγχρονες μπαταρίες νέας γενιάς.
http://www.motomag.gr/index.php?option= ... &Itemid=35