B.M.W Η.Ρ.2 Megamoto

Συντονιστές: soter3gm, Συντονιστές

B.M.W Η.Ρ.2 Megamoto

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Πέμ Απρ 23, 2009 2:59 pm




Κινητήρας
Τύπος Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer, τετράχρονος, ένας εκκεντροφόρος και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x διαδρομή 101 mm x 73 mm
Κυβισμός 1.170 cm
Ισχύς 83 kW (113 ίπποι) στις 7.500 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή 115 Nm στις 6.000 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης 12.0 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα BMS-K με διακοπή παροχής καυσίμου, ανάφλεξη με δύο μπουζί
Εξαγωγή καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 4.1 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 5.5 l
Τύπος καυσίμου Αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 98 (RON), ο αυτόματος έλεγχος προανάφλεξης επιτρέπει τη λειτουργία με καύσιμο 95 οκτανίων (RON).
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 600 W
Μπαταρία 12 V / 12 Ah, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης Ξηρός μονόδισκος, με υδραυλική λειτουργία
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια
Κίνηση Με άξονα μετάδοσης

Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο Χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού Εμπρός ανάποδο πιρούνι, ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού Αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever. Κεντρικό ελατήριο Öhlins, ρυθμιζόμενη, συνεχώς μεταβαλλόμενη προφόρτιση, ρυθμιζόμενη επαναφορά και συμπίεση
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω 160 mm / 160 mm
Μεταξόνιο 1.615 mm
Γωνία κάστερ 95 mm
Γωνία τιμονιού 61.4°
Ζάντες Από χυτό αλουμίνιο
Εμπρός ζάντα 3.50 x 17''
Πίσω ζάντα 5.50 x 17''
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR 17
Πίσω ελαστικό 180/55 ZR 17
Μπροστινό φρένο Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, σταθερή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων
Πίσω φρένο Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος 2.350 mm
Πλάτος (με καθρέπτες) 922 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1.050 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο 860 mm - 910 mm (εργοστασιακό: 890 mm)
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο 1.880 mm – 1.980 mm (εργοστασιακό: 1.940 mm)
Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1) 199 kg
Βάρος κενό 2) 2) 179 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 380 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό) 181 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 13,0 l
Ρεζέρβα περίπου 2,0 l
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Re: B.M.W Η.Ρ.2 Megamoto

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Πέμ Απρ 23, 2009 4:15 pm

Special μηχανή για ειδικά γούστα. Μπράβο στην ΒMW γιατι πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και στα δικά της σχεδιαστικά πρότυπα.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900


Επιστροφή στο BMW

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron