SENDA DRD 125 R/SM 4T ΚΑΙ GPR 125 4T

Συντονιστής: Συντονιστές

SENDA DRD 125 R/SM 4T ΚΑΙ GPR 125 4T

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Σεπ 13, 2009 1:43 pm

Η Ισπανική μάρκα διευρύνει την γκάμα της στον κυβισμό των 125cc, προσφέροντας τρία νέα μοντέλα, τα οποία για ακόμη μία φορά τοποθετούνται στην κορυφή της κατηγορίας από άποψη τεχνολογίας και όχι μόνο.

Η Derbi έχει καθιερωθεί ως ο Ευρωπαίος ηγέτης όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού, σχεδιάζοντας μοντέλα που ξεπερνούν τις προσδοκίες και των πιο απαιτητικών αναβατών και ξεχωρίζουν για την καινοτομική τους εμφάνιση, την τεχνολογία και τις επιδόσεις.

Τα μοντέλα διαθέτουν το νέο κινητήρα, που δημιουργήθηκε ειδικά από την Piaggio και τη Derbi και έχει ήδη κάνει αίσθηση σε αυτή την κατηγορία κυβισμού χάρη στις υψηλές επιδόσεις των εν λόγω μοντέλων.

Η Ισπανική μάρκα διευρύνει την προσφορά της με τις τρεις καινούργιες μοτοσυκλέτες, που ανεβάζουν τον πήχη στην κατηγορία των 125cc.

Κληρονομώντας τις ονομασίες DRD και GPR της προηγούμενης σειράς δίχρονων μοντέλων, σημείο αναφοράς για τις σπορ μοτοσυκλέτες, οι καινούριες προκλήσεις της Derbi, ακόμη μία φορά είναι τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μοντέλα των αντίστοιχων κατηγοριών, ασύγκριτα με όποιο άλλο μοντέλο της παγκόσμιας αγοράς όσον αφορά τη σχεδίαση, την ποιότητα υλικών και τις επιδόσεις.

Με μέγιστη ισχύ 14,75hp στις 9.250r.p.m, ο κινητήρας παρέχει απαράμιλλες επιδόσεις στην κατηγορία του, όχι μόνο στις υψηλές ταχύτητες, αλλά σε όλο το εκμεταλλεύσιμο εύρος ισχύς, με μειωμένο επίπεδο κραδασμών και μεγάλη αξιοπιστία υλικών. Πρόκειται για έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα, υγρόψυκτο, με καρμπυρατέρ 30mm, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC), τετραβάλβιδο, με κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Ο κινητήρας παρέχει επίσης τα πλεονεκτήματα του μειωμένου βάρους και των μικρών διαστάσεων, χάρη στο σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, που επιτρέπει οδήγηση υψηλού επιπέδου.

DERBI GPR 125 4T

Το Derbi GPR προσφέρει, στις εκδόσεις δίχρονων κινητήρων 50cc και 125cc, προηγμένα μοντέλα, προσφέροντας στους πιο απαιτητικούς και γνώστες νέους αναβάτες σχεδίαση και τεχνολογία, αντίστοιχη με αυτήν των superbikes μεγάλου κυβισμού. Με αυτό τον τρόπο έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν τη μοτοσυκλέτα των ονείρων τους χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν την ενηλικίωση.


Οι υψηλές επιδόσεις και ο σχεδιασμός του νέου τετράχρονου, τετραβάλβιδου και υγρόψυκτου κινητήρα των Derbi/Piaggio 125, με σύστημα DOHC, αποτελούν την ιδανική αφετηρία για τη δημιουργία της νέας τετράχρονης Derbi GPR 125, η οποία αν και κληρονόμησε όλα τα χαρακτηριστικά επιτυχίας των προηγούμενων δίχρονων μοντέλων, ανανεώθηκε πλήρως.

Το πιο εντυπωσιακό από τα μέρη της GPR 2009 είναι αναμφίβολα το καινούργιο χυτό αλουμινένιο πλαίσιο, που αποτελείται από δύο μέρη ενωμένα με την κολώνα του τιμονιού, δημιουργώντας μεγάλη ακαμψία. Το ίδιο εντυπωσιακό και αποτελεσματικό είναι το ασύμμετρο ψαλίδι και η πίσω ανάρτηση, που ακολουθούν τις τάσεις των σπορ μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού. Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ένα upside down πιρούνι της Paioli 41mm (ρεκόρ στην κατηγορία), με κόκκινα ανοδιωμένα καλάμια και διαδρομή 110mm, ενώ πίσω υπάρχει σύστημα μονού αμορτισέρ της Ollé δεμένο κατευθείαν στο πιρούνι. Εντυπωσιακό είναι επίσης το μπροστινό σύστημα πέδησης: δίσκος διαμέτρου 300mm με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων, συνεργαζόμενο με τον πίσω δίσκο 220mm και δαγκάνα μονού εμβόλου.

Παρά τα έντονα σπορ χαρακτηριστικά, στη σχεδίαση της νέας τετράχρονης Derbi GPR 125 έχει ληφθεί σοβαρά υπόψη, η ευκολία χειρισμού και το γεγονός ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης. Η εργονομία της είναι συνεπώς αποτέλεσμα εμπεριστατωμένης μελέτης, για την ισορροπία ανάμεσα στην άνεση, τον έλεγχο και την ευκολία χειρισμού. Το ίδιο ισχύει και για τα πλήρως ψηφιακά όργανα, πρωτοποριακής σχεδίασης, εμπνευσμένα από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες που διαθέτουν οθόνη μπλε φωτισμού.

Η μοτοσυκλέτα αντανακλά στο σύνολό της το πνεύμα των μυθικών "Balas Rojas" της Derbi.

Το πλαίσιο επιδεικνύει μοντέρνες γραμμές που ξεκινούν από την επιθετική όψη με το δυναμικό διπλό προβολέα (με led φώτα θέσης), για να συνεχίσουν στο ντεπόζιτο και τη σέλα, δημιουργώντας μια συνεχή γραμμή με τα πλαϊνά μέρη του fairing καταλήγοντας στο πίσω κομμάτι της μοτοσυκλέτας που περιλαμβάνει το κάθισμα του συνοδηγού (με αποσπώμενα μαρσπιέ) και τον πίσω προβολέα (led). Η σχεδίαση των γυαλισμένων 12άκτινων ζαντών 17” ενισχύει το σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Μια τελευταία λεπτομέρεια, δίνει έμφαση στην ποιότητα κατασκευής της καινούριας GPR: η εξάτμιση, εμπνευσμένη από τις μοτοσυκλέτες των motoGP, που είναι πλήρως ενσωματωμένη στο πίσω/κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας. Μια λύση όχι απλά εντυπωσιακή από αισθητικής άποψης, αλλά και με σημαντική επιρροή στη συμπεριφορά μοτοσυκλέτας, χάρη στην περαιτέρω μείωση του κέντρου βάρους της.


DERBI SENDA DRD R / SM 125 4T

Η ονομασία Senda ανέκαθεν αντιπροσώπευε για την Derbi ένα δρόμο προς την ελευθερία, με μια μεγάλη γκάμα off-road μοντέλων που στην έκδοση DRD (Derbi Racing Development) είναι τα κορυφαία της κατηγορίας όσον αφορά τα υλικά συνδυασμένα με τεχνολογία αιχμής, συνήθως διαθέσιμη σε μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού. Κυριαρχώντας εξαρχής στην κατηγορία των δίχρονων 50cc, οι νέες τετράχρονες Senda DRD 125 αποτελούν και σήμερα την κορυφή στην κατηγορία τους και διατίθενται στις εκδόσεις R (Enduro) και SM (Supermotard).


Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν το ίδιο ατσάλινο πλαίσιο, προερχόμενο από την οικογένεια Terra.

Παρά το σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και τις αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής (230mm εμπρός και 225mm πίσω), έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή και σε σημεία όπως το ύψος της σέλας, που κατάφερε να διατηρηθεί σε πιο χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα (905mm όσον αφορά την R και 880mm την SM). Με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, μαζί με το βάρος-ρεκόρ στην κατηγορία του (μόνο 124kg), κατάφερε να ενισχύσει κι άλλο το καθημερινό προφίλ και των δύο μοντέλων. Τόσο η μπροστινή ανάρτηση, όσο και η πίσω, απαρτίζονται από εξαρτήματα κορυφαίας ποιότητας. Μπροστά υπάρχει ανάποδο πιρούνι της Paioli 41mm, ενώ το πίσω ατσάλινο ψαλίδι χρησιμοποιεί σύστημα Pro-Link με άρθρωση, στο οποίο είναι δεμένο το αμορτισέρ της Ollé με ξεχωριστό gas tank ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και επαναφορά του ελατηρίου.

Οι τροχοί και τα φρένα διαφοροποιούνται στις εκδόσεις R και SM. Η enduro R έχει τροχούς 21’’ μπροστά και 18’’ πίσω με off-road ελαστικά, η supermotard SM είναι εξοπλισμένη με ζάντες 17’’ και στους δύο τροχούς και ελαστικά ασφάλτου. Διαφορές συναντάμε και στο σύστημα φρένων όσον αφορά το μπροστινό δίσκο, με έναν wave 260mm για το off-road μοντέλο και ένα μεγάλο δίσκο 300mm στην έκδοση SM. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μια ισχυρή ακτινική δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά, ενώ πίσω το off-road μοντέλο χρησιμοποιεί έναν δίσκο wave 220mm και η έκδοση SM έναν δίσκο 218mm, και τα δύο με δαγκάνα μονού εμβόλου.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια αποτελεί κοινό χαρακτηριστικό στις νέες τετράχρονες μοτοσυκλέτες Derbi 125 DRD R και SM, χρησιμοποιώντας εξαρτήματα κορυφαίας ποιότητας, όπως το τιμόνι με μεταβλητή διάμετρο τύπου fat bar, αποσπώμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, πίσω φωτιστικό σώμα με τεχνολογία LED, οβάλ εξάτμιση με κωνικό τελικό, πλήρως ψηφιακά όργανα πολλαπλών λειτουργιών, σέλα που ασφαλίζει με κλειδί για το κιτ εργαλείων, ενσωματωμένη τάπα ντεπόζιτου που ασφαλίζει με κλειδί και προστατευτικό κάλυμμα κινητήρα. Και τα δύο μοντέλα μπορούν να εξοπλιστούν περαιτέρω από την ευρεία γκάμα αξεσουάρ της DRD Parts.
Συνημμένα

Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Επιστροφή στο DERBI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες