Στις 8 Σεπτεμβρίου από το Τόκιο, η Honda έδωσε στη δημοσιότητα ένα ουσιαστικό χαρακτηριστικό για την επερχόμενη VFR. Η μοτοσυκλέτα που θα εμφανιστεί στην Ευρώπη και την Αμερική το 2010, και έναν χρόνο αργότερα στην Ιαπωνία, θα είναι η πρώτη Honda και γενικότερα η πρώτη μοτοσυκλέτα του κόσμου με δυο συμπλέκτες στο κιβώτιό της. Έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν και ειδικότερα από την περσινή έκθεση του Μιλάνου, ότι η Honda δούλευε σε ένα σύστημα DCT (Dual Clutch Transimssion), αλλά τώρα γίνεται πραγματικό γεγονός. Το εξατάχυτο κιβώτιο της νέας VFR έχει δυο άξονες, όπως είχαν και έχουν όλα τα αντίστοιχα κιβώτια. Ο πρωτεύων όμως είναι στην ουσία δυο άξονες, ο ένας μέσα στον άλλον, και στις άκρες τους υπάρχουν οι δυο πολύδισκοι συμπλέκτες. Οι διαστάσεις του δηλαδή είναι ελάχιστα αυξημένες σε σχέση με ένα συμβατικό κιβώτιο. Ο ένας εμπλέκεται στις ταχύτητες 1, 3 και 5 και ο άλλος στις υπόλοιπες τρεις. Σκοπός της ύπαρξής τους είναι οι ταχύτερες και περισσότερο "απαλές" αλλαγές ταχυτήτων, αφού όταν ο αναβάτης επιλέγει μια ταχύτητα, η "έξυπνη" και ηλεκτρονική διαχείριση του κιβωτίου έχει επιλέξει και τα γρανάζια της επόμενης ταχύτητας, ώστε η αλλαγή της να έχει προετοιμαστεί και να γίνει πιο γρήγορα. Για να καλύψει όλες τις οδηγικές συνθήκες αλλά και τις διαθέσεις του αναβάτη, ο κινητήρας της V4 του δίνει τρεις επιλογές: Οι δυο με τις αλλαγές ταχυτήτων να γίνονται αυτόματα (D για κανονική οδήγηση και S για τη σπορ) ενώ στην τρίτη επιλογή οι αλλαγές ταχυτήτων θα γίνονται από τον αναβάτη. Το κιβώτιο αυτό θα τοποθετηθεί στο μέλλον και σε άλλες μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, και πέρα από την άνεση που θα προσφέρει, θέλει να συνδυάσει τη σπορ αίσθηση με καλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τα παραδοσιακά κιβώτια ταχυτήτων. Το σύνολο των λειτουργιών του υπόκειται σε ηλεκτρονικό έλεγχο, ενώ οι κινήσεις των εξαρτημάτων πραγματοποιούνται από τον συνδυασμό πίεσης λαδιού και χρήσης ηλεκτροκινητήρων. Για την εξέλιξη του DCT έχουν αποκτηθεί εκατό πατέντες από τη Honda, οπότε το αναμενόμενο αποτέλεσμα από τη λειτουργία του θα πρέπει να είναι "άλλο πράμα".
Μια τεχνολογια που στα αυτοκινητα ξεκινησε εδω και 3-4 χρονια η VW σε συνεργασια με την Βorg Warner. Το περιφημο DSG που τωρα οι υπολοιποι κατασκευαστες τρεχουν να αντιγραψουν - βελτιωσουν για να τοποθετησουν στα δικα τους οχηματα.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."