Βοήθεια Guzziaνοί!

Συντονιστές: Dimitris, Συντονιστές

Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό guzzonord την Παρ Νοέμ 21, 2008 3:04 pm

Παίδες έχω μια ερώτηξη (δέκα έγιναν τελικά) για εσάς με τους κατά μήκος περιστρεφόμενους κινητήρες, μιας και είμαι νέοπας σε τέτοιου είδους περιστροφές :smt056
Πρόλογος:
Εδώ και 45 ημέρες απολαμβάνω το 1200sport και όπως όλοι με παρόμοια εμπειρία θα ξέρεται ότι τα λόγια είναι περιττά ….. :lol:
Η απόλαυση ΟΛΩΝ των αισθήσεων τρέχει από τα μπατζάκια που λένε, αλλά μόνο σε χαλαρούς έως μέτριους ρυθμούς οδήγησης. Κάτω από πίεση το sport κουνάει την ουρά του και σε συνδυασμό με το απότομο πλάγιασμά του στην είσοδο της στροφής με έχει φοβίσει αρκετές φορές. Με σφίξιμο της πίσω ανάρτησης σχεδόν στο τέρμα σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, τα κουνήματα λιγοστεύουν αλλά δεν εξαφανίζονται. Άντε και να μη το πιέζω αφού δεν το πήρα για τέτοιου είδους χρήση, αλλά με το απότομο πλάγιασμα τι γίνεται; που οφείλεται; στο ψηλό κέντρο βάρους; στην έλλειψη γυροσκοπικού φαινομένου λόγω της κατά μήκος περιστροφής του στροφάλου; στην ασχετοσύνη μου; θα το συνηθίσω; μήπως έχω καλομάθει στα γιαπωνέζικα σε σειρά;
Βλέπω ότι κάποιοι από εδώ τα έχετε αρκετό καιρό και τα βάζετε και πίστα, πως σας φαίνονται σε σύγκριση με SS;
Σε ότι μηχανή είχα μέχρι τώρα δε δυσκολεύτηκα ποτέ να της πάρω τον αέρα, αυτή εδώ μήπως είναι πολύ ντίβα;
Μήπως βιάζομαι πολύ να μου δείξει όλες τις χάρες της;
Κάθε άποψη δεκτή και ευχαριστώ προκαταβολικά. :smt006
(Οδηγώ μοτό 23 χρόνια και η τελευταία μου ήταν CBR954)
Άβαταρ μέλους
guzzonord
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 5:01 pm
Κυβικά: 0

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Παρ Νοέμ 21, 2008 3:32 pm

Μάλλον αποπειράσαι να το οδηγήσεις πιο σκληρά απ ότι μπορεί να αντέξει, τουλάχιστον όπως είναι μαμά. Μπορεί με αλλαγή αμορτισέρ να βελτιωθεί κάπως, φαντάζομαι πάντως οτι ζητάει περισσότερο ροή στην οδήγησή του παρά απότομα πλαγιάσματα. Οδήγα και λίγο με τον ποπό (πισωκατανέμοντας): βοηθάει.
Τελευταία επεξεργασία από Περιπέτειας και Παρ Νοέμ 21, 2008 4:11 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό Dakota την Παρ Νοέμ 21, 2008 4:11 pm

Με κάλυψε απόλυτα ο προλαλύσαντας. Το μηχανάκι στην ουσία είναι sport touring και όχι SS και ούτε μπορεί να συγκριθεί με αυτά. Μην ξεχνάς ότι ζυγίζει 240 κιλά γεμάτο.

Μέχρι στιγμής έχω κάνει 15.000 χλμ με αυτό και αν εξαιρέσουμε ένα παρολίγον high siding από υδρολίσθηση (στην ευθεία) δεν έχω προβλήματα με κουνήματα.

Στην πίστα το έβαλα στο CSS οπότε δεν το πίεσα αρκετά. Παρακολουθώ ένα αγγλικό forum για αυτό το μηχανάκι. www.1200sport.com Μερικοί έχουν αλλάξει ελατήρια μπρος πίσω (hyper pro) και λένε ότι το μηχανάκι στέκεται πολύ καλύτερα στο δρόμο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Νοέμ 21, 2008 5:26 pm

Guzzonord,

ο κινητήρας είναι εγκαρσίως "περιστρεφόμενος" (στη κυριολεξία τοποθετημένος) και όχι κατά μήκος. Επιπροσθέτως, ο στρόφαλος (σε αντίθεση με τις άλλες μοτοσικλέτες) είναι επιμήκως περιστρεφόμενως και όχι εγκαρσίως.

Η παραπάνω διάταξη δεν παίζει ρόλο στα κουνήματα που αναφέρεις. Δεν ξέρω τι και πως καβαλούσες πριν, αλλά όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω, είναι μοτοσικλέτα σπορ τουρισμού, με αγαπημένο της τερραίν τις ανοιχτές παρατεταμένες και όχι τα κλειστά κομμάτια, όπου εκεί δυσφορεί. Δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου και όποτε βρίσκεις ευκαιρίες παίρνε την και κάντε την σε βουνίσιες, πεδινές επαρχιακές τσάρκες και φυσικά σε εθνικό δίκτυο. Και αν μπορείς βάλε την και σε μια πίστα (Μέγαρα επιεικώς, Σέρρες απαραιτήτως όπου εκεί θα ανακαλύψεις πολλά).

Αν πραγματικά το στύλ σου είναι πολύ σπορ και αναζητάς τα απότομα πλαγιάσματα κτλ και συνάμα θές αυτή τη μοτοσικλέτα, τότε ίσως σε δεύτερο χρόνο να κοιτάξεις προς αλλαγή αμορτισέρ και ελατήριων. Τη μάρκα στην υπέδειξε ο φίλος παραπάνω.

Έτσι για να το πούμε σκιτσογραφικά και χιουμοριστικά, ναί, θα ανακαλύψεις οτι είναι μια "ντίβα" που θέλει το χρόνο της.
Αλλωστε να ξέρεις, μετά από περίπου 150 χλμ απόστασης, οι Guzzi αρχίζουν και δουλεύουν. Μέχρι τότε χασμουριούνται. Μετά από 500 χιλιόμετρα ταξίδι/βόλτας, απλά δεν σου κάνει καρδιά να σβήσεις τον κινητήρα....όσο κουρασμένος κι αν μπορεί να είσαι.
Είμαι σίγουρος πως καταλαβαίνεις τι εννοώ, κι αν όχι, θα με καταλάβεις σύντομα!

Καλές βόλτες!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό guzzonord την Σάβ Νοέμ 22, 2008 9:19 am

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Ίσως να μη το έθεσα τελείως σωστά.
Για τα κουνήματα είναι προφανές ότι φταίει το αμορτισέρ το οποίο και φυσικά δεν πρόκειται να αλλάξω, απλώς δε θα το πιέζω.
Αυτό που δεν έχω συνηθίσει ακόμη είναι αυτή η περίεργη αίσθηση στην στροφή, όπου ενώ με τις άλλες μηχανές (του caponord συμπεριλαμβανομένου) πιέζω με το εσωτερικό του μηρού το ντεπόζιτο για να πλαγιάσει η μηχανή και κατά μήκος της στροφής διατηρείται μια ομαλή ισορροπία ανάμεσα στην πίεση και στην αντίδραση της μηχανής προς τα έξω, με το sport δεν υπάρχει αυτή η ισορροπία κατά τη διάρκεια της στροφής, η μηχανή πλαγιάζει πολύ εύκολα και κατά τη διάρκεια της στροφής όχι μόνο δεν πιέζω για να πλαγιάσει αλλά αντίθετα την κρατάω να μην "παραπλαγιάσει".
Τέλος πάντων σας ζάλισα και δεν ξέρω αν κατάλαβε κανείς, αλλά να το θέσω αλλιώς το ερώτημα: στη μετάβαση από άλλη μηχανή σε Moto Guzzi δυσκολευτήκατε περισσότερο ως προς τον τρόπο οδήγησης απ' ότι σε άλλες μηχανές; αυτό
:smt006
Άβαταρ μέλους
guzzonord
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 5:01 pm
Κυβικά: 0

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό Dakota την Σάβ Νοέμ 22, 2008 10:05 am

Η αλήθεια είναι ότι το 4κύλινδρο παρελθόν μου, επέβαλε μια ριζική αλλαγή στον τρόπο οδήγησης. Πρώτα έμαθα να δουλεύω τον κινητήρα στις μεσαίες του και μετά να έχω εμπιστοσύνη στο πλαίσιο.

Το sport είναι σταθερό σαν βράχος με τριψήφια νούμερα στο κοντέρ. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι στις χαμηλές ταχύτητες και στις πολύ κλειστές στροφές όπου έχω μια έλλειψη πληροφόρησης από το μπροστινό. Ίσως για αυτό να ευθύνονται και τα λάστιχα που έχω αλλάξει (ΒΤ-016) τα οποία έχουν ελαφρύτερο σκελετό από τα Μ3 που φορούσε.

Αυτό που λες πάντως για την ευαισθησία στο πλάγιασμα το έχω νιώσει και εγώ, αλλά το τοποθετώ στα + της μοτοσυκλέτας γιατί αν σκεφτείς το πόσο ζυγίζει, είναι κατόρθωμα που στρίβει έτσι. Μεγάλο μέρος της ευθύνης το έχει ο στρόφαλος με την διαμήκη περιστροφή του.

Δοκίμασε να πατάς πιο έντονα το εξωτερικό μαρσπιέ και να βγάζεις πιο πολύ σώμα έξω στη στροφή. Σε μένα δουλεύει αυτή η τακτική. Επίσης εκεί που έστριβες με 3η με το CBR δοκίμασε με 4η ή και 5η με το sport.

[smilie=beer.gif]
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Σάβ Νοέμ 22, 2008 10:45 am

η μηχανή πλαγιάζει πολύ εύκολα και κατά τη διάρκεια της στροφής όχι μόνο δεν πιέζω για να πλαγιάσει αλλά αντίθετα την κρατάω να μην "παραπλαγιάσει".


εκει λογικα ειναι που πρεπει να ανοιξεις το γκαζι :smt096
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Νοέμ 22, 2008 10:48 am

Περιπέτειας έγραψε:
η μηχανή πλαγιάζει πολύ εύκολα και κατά τη διάρκεια της στροφής όχι μόνο δεν πιέζω για να πλαγιάσει αλλά αντίθετα την κρατάω να μην "παραπλαγιάσει".


εκει λογικα ειναι που πρεπει να ανοιξεις το γκαζι :smt096


+++
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Σάβ Νοέμ 22, 2008 12:47 pm

Dakota έγραψε:Επίσης εκεί που έστριβες με 3η με το CBR δοκίμασε με 4η ή και 5η με το sport.

Πως αλλιώς άλλωστε;... :-)
Eνα 954, όπως και κάθε γιαβρί της φάρας του, με σπασμένη τρίτη έχει πάνω από 200 στο κοντέρ... :)
Κοντά στην τελική του Sport δηλαδή. :D
Σοβαρά τώρα, νομίζω ότι το μηχανάκι θέλει λίγο χειρόφρενο :lol:
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό guzzonord την Σάβ Νοέμ 22, 2008 2:19 pm

[smilie=beer.gif] [smilie=beer.gif] [smilie=beer.gif]
Άβαταρ μέλους
guzzonord
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 5:01 pm
Κυβικά: 0

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Πέμ Νοέμ 27, 2008 1:09 pm

Χαχαχαχα! Στριβει το guzzi και μαλιστα παραστριβει! Τι αλλο θ ακουσουμε...χαχαχα!
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό karaferas την Πέμ Νοέμ 27, 2008 5:08 pm

αλλο στριβει κ αλλο πλαγιαζει :mrgreen:
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

Re: Βοήθεια Guzziaνοί!

Δημοσίευσηαπό karaferas την Πέμ Σεπ 24, 2009 12:53 pm

τελικα το 1200 ειναι τοσο καλο , οσο φαινεται? κανει για τα παντα ολα σε διαδρομες ή ειναι μονο για σαβ/ριακα σε ανοικτο δρομο... ψηνομαι σε σιγανη φωτια για το συγκεκριμενο... :smt006
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0


Επιστροφή στο MOTO GUZZI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες