Παίδες έχω μια ερώτηξη (δέκα έγιναν τελικά) για εσάς με τους κατά μήκος περιστρεφόμενους κινητήρες, μιας και είμαι νέοπας σε τέτοιου είδους περιστροφές
Πρόλογος:
Εδώ και 45 ημέρες απολαμβάνω το 1200sport και όπως όλοι με παρόμοια εμπειρία θα ξέρεται ότι τα λόγια είναι περιττά …..
Η απόλαυση ΟΛΩΝ των αισθήσεων τρέχει από τα μπατζάκια που λένε, αλλά μόνο σε χαλαρούς έως μέτριους ρυθμούς οδήγησης. Κάτω από πίεση το sport κουνάει την ουρά του και σε συνδυασμό με το απότομο πλάγιασμά του στην είσοδο της στροφής με έχει φοβίσει αρκετές φορές. Με σφίξιμο της πίσω ανάρτησης σχεδόν στο τέρμα σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, τα κουνήματα λιγοστεύουν αλλά δεν εξαφανίζονται. Άντε και να μη το πιέζω αφού δεν το πήρα για τέτοιου είδους χρήση, αλλά με το απότομο πλάγιασμα τι γίνεται; που οφείλεται; στο ψηλό κέντρο βάρους; στην έλλειψη γυροσκοπικού φαινομένου λόγω της κατά μήκος περιστροφής του στροφάλου; στην ασχετοσύνη μου; θα το συνηθίσω; μήπως έχω καλομάθει στα γιαπωνέζικα σε σειρά;
Βλέπω ότι κάποιοι από εδώ τα έχετε αρκετό καιρό και τα βάζετε και πίστα, πως σας φαίνονται σε σύγκριση με SS;
Σε ότι μηχανή είχα μέχρι τώρα δε δυσκολεύτηκα ποτέ να της πάρω τον αέρα, αυτή εδώ μήπως είναι πολύ ντίβα;
Μήπως βιάζομαι πολύ να μου δείξει όλες τις χάρες της;
Κάθε άποψη δεκτή και ευχαριστώ προκαταβολικά.
(Οδηγώ μοτό 23 χρόνια και η τελευταία μου ήταν CBR954)