tifoso4ever έγραψε:bros400pgm έγραψε:Γενικως, τα μοτερ τα οποια δεν "φιλοξενουν" το σασμαν μεσα τους, δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα με λαδια αμαξιου..............βλεπε boxer κινητηρες BMW kai scooter
ΑΥΤΟ ειναι το μονο σιγουρο! Τα υπολοιπα περι συνθετικων, ημισυνθετικων, και λοιπων, Διαβαστε να μαθετε...
Μια επισημανση: Το ιξωδες (πχ 5W/40) ΔΕΝ υποδηλωνει συσταση. Μπορει καλλιστα να ειναι ορυκτελαιο, ημισυνθετικο, συνθετικης βασης, πληρως συνθετικο (αυτο ειναι το "γνησιο" συνθετικο λαδι, που σημαινει οτι αποτελειται απο συνθετικους εσταιρες + προσθετα που δημιουργηθηκαν ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ χωρις προμηθεια πρωτης υλης πετρελαϊκης προελευσης απο καποιοα εταιρεια πετρελαιοειδων).
Και κατι αλλο:
Οταν ο κατασκευαστης προτεινει για τον κινητηρα σου 5W/40, μπορεις να βαζεις με ασφαλεια 5w/50, 5W/60 και ο,τι δηποτε αλλο με <5W και >40 (συνδυασμους με λιγωτερο απο 5W και μεγαλυτερο απο 40),
ΑΛΛΑ ΟΧΙ 20W/50...
To 5W με το 10W αλλαζουν αναλογα με το κλιμα και τις θερμοκρασιες που επικρατουν σε καποια χωρα, και για ΝΟΤΙΑ ΕΥΡΩΠΗ συνηθως ειναι το 10W, ΧΩΡΙΣ αυτο να σημαινει οτι ΔΕΝ υπαρχει συσταση για χρηση ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ιξωδους, αναλογα την εταιρεια και τον τυπο του οχηματος...
Για παρατηρησεις του στυλ "ζεσταινεται πιο γρηγορα, κρυωνει πιο δυσκολα, το εβγαλα και ηταν νερακι, ηταν καταμαυρο και λεπτο, κανει πιο μπασο θορυβο, δουλευει πιο ευχαριστα" κλπ κλπ κλπ, για μενα ειναι κατι σαν την "επιστημη" του ΜΑΓΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ - ΣΑΜΑΝΟΥ και δεν θελω να το σχολιασω....
ωραιος..thanks bro....