τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό giorgidm την Τρί Σεπ 29, 2009 2:15 pm

tifoso4ever έγραψε:
bros400pgm έγραψε:Γενικως, τα μοτερ τα οποια δεν "φιλοξενουν" το σασμαν μεσα τους, δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα με λαδια αμαξιου..............βλεπε boxer κινητηρες BMW kai scooter



ΑΥΤΟ ειναι το μονο σιγουρο! Τα υπολοιπα περι συνθετικων, ημισυνθετικων, και λοιπων, Διαβαστε να μαθετε...
Μια επισημανση: Το ιξωδες (πχ 5W/40) ΔΕΝ υποδηλωνει συσταση. Μπορει καλλιστα να ειναι ορυκτελαιο, ημισυνθετικο, συνθετικης βασης, πληρως συνθετικο (αυτο ειναι το "γνησιο" συνθετικο λαδι, που σημαινει οτι αποτελειται απο συνθετικους εσταιρες + προσθετα που δημιουργηθηκαν ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ χωρις προμηθεια πρωτης υλης πετρελαϊκης προελευσης απο καποιοα εταιρεια πετρελαιοειδων).

Και κατι αλλο:
Οταν ο κατασκευαστης προτεινει για τον κινητηρα σου 5W/40, μπορεις να βαζεις με ασφαλεια 5w/50, 5W/60 και ο,τι δηποτε αλλο με <5W και >40 (συνδυασμους με λιγωτερο απο 5W και μεγαλυτερο απο 40),
ΑΛΛΑ ΟΧΙ 20W/50...
To 5W με το 10W αλλαζουν αναλογα με το κλιμα και τις θερμοκρασιες που επικρατουν σε καποια χωρα, και για ΝΟΤΙΑ ΕΥΡΩΠΗ συνηθως ειναι το 10W, ΧΩΡΙΣ αυτο να σημαινει οτι ΔΕΝ υπαρχει συσταση για χρηση ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ιξωδους, αναλογα την εταιρεια και τον τυπο του οχηματος...

Για παρατηρησεις του στυλ "ζεσταινεται πιο γρηγορα, κρυωνει πιο δυσκολα, το εβγαλα και ηταν νερακι, ηταν καταμαυρο και λεπτο, κανει πιο μπασο θορυβο, δουλευει πιο ευχαριστα" κλπ κλπ κλπ, για μενα ειναι κατι σαν την "επιστημη" του ΜΑΓΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ - ΣΑΜΑΝΟΥ και δεν θελω να το σχολιασω....




ωραιος..thanks bro....
Άβαταρ μέλους
giorgidm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 10:47 pm
Τοποθεσία: porto salonico
Ονομα χρήστη: GEORGE DIMITRIOU
Μοντέλο: XT660 X
Κυβικά: 660

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό karaferas την Τρί Σεπ 29, 2009 6:32 pm

ψαχτε τι σημαινει sae, τι σημαινει api ( jaso κ.α.) πολύτυπο και μονοτυπο λαδι... και μετα αποφανθειτε τηλεγιατροι-βελονιστες...και αφου τα δοκιμασετε στο δικο σας μηχανακι να δεχεστε και τηλεκριτικη... :smt006
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό Sougamoto την Τρί Σεπ 29, 2009 6:38 pm

Το πιό εύκολο που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να δεί το θερμοδιάγραμμα και τον τύπο του λαδιού που προτείνει ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας στο εγχειρίδιο χρήστη και να κάνει της αλλαγές που προτείνει.Αυτός ξέρει καλύτερα και σίγουρα δεν θέλει να παίξει με την αξιοπιστία του προϊόντος του.
Από κει και πέρα τα υπόλοιπα είναι εφευρήματα των σαμάνων όπως περιγράφουν και οι φίλοι πιο πάνω.
Sougamoto has left the building
Άβαταρ μέλους
Sougamoto
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:11 pm
Τοποθεσία: Western Hills
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Honda CBF 600S
Κυβικά: 0

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό karaferas την Τρί Σεπ 29, 2009 7:02 pm

εδω παιζουν οι αντιπροσωπιες, τις οποιες πληρωνουμε και καλα για εγγυηση, και βαζουν λαδια αλλα αντι αλλων... τουλαχιστον μονος ξερεις τι λαδι βαζεις και γιατι...

1. εαν οι προδιαγραφες καλυπτουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη (βλεπε api, jaso) ουδεν προβλημα..

2. εαν το ευρος θερμοκρασιας λειτουργιας του λαδιου (βλεπε sae) καλυπτει τη θερμοκρασια περιβάλλοντος , ουδεν προβλημα

3. το προτεινομενο ειναι σιγουρα και το πιο σωστο, αλλα οχι το μοναδικο σωστο... :smt006
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό karaferas την Τετ Σεπ 30, 2009 10:44 pm

επειτα απο 800 χλμ το μηχανακι "φυσαει"... :smt006
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Πέμ Οκτ 01, 2009 3:28 pm

Προσωπικά δεν έχω αμφιβολία ότι κάνουν δουλειά , και μάλιστα συμφέρουν εφόσον είναι σε τετράλιτρα.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό karaferas την Τρί Οκτ 06, 2009 6:20 pm

μετα απο 1.000 χλμ το σκουτερ ρολλαρει μια χαρα... :smt066 σε 500 χλμ θα βγαλω το λαδι να δω τι εχει να μου πει... κυριακε, ως ψαχτηρι με μαστερ που εισαι, μηπως ξερεις διαφορά api sc με το μεταγενεστερο api sg που προτεινουν πλεον οι κατασκευαστριες εταιριες ? μονο γενικολογα βρηκα, τιποτα το συγκεκριμενο.. :smt006
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό karaferas την Δευτ Οκτ 12, 2009 1:14 pm

μετα απο 1.200 χλμ ολα καλα... :smt006
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό Sougamoto την Δευτ Οκτ 12, 2009 8:58 pm

karaferas έγραψε:μετα απο 1.200 χλμ ολα καλα... :smt006




Και καλά θα είναι.Δεν θα έχεις πρόβλημα με το λάδι κι ας είναι αυτοκινήτου.Να φανταστείς στο παπί βάζω από τότε που το πήρα ένα πολύτυπο για φορτηγά στο προβλεπόμενο ιξώδες σε εξευτελιστική τιμή.

17.000 χλμ και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ούτε θα υπάρξει.Για τα υπόλοιπα που λες το λάδι δεν θα σου πεί τίποτα...εκτός κι αν έχεις διανακτικό εργαστήριο στο σπίτι και κάνεις πυρόλυση και σύνθλιψη για να δεις αν σπάει το ιξώδες του.

:partyman:
Sougamoto has left the building
Άβαταρ μέλους
Sougamoto
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:11 pm
Τοποθεσία: Western Hills
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Honda CBF 600S
Κυβικά: 0

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό tifoso4ever την Σάβ Οκτ 17, 2009 9:09 pm

Διαβαστε τι γραφει ενας _ΑΣΧΕΤΟΣ_Αμερικανος για λαδια αυτοκινητου και μοτοσυκλετας...
Αναφερεται ΜΟΝΟ σε "κλασσικο" κινητηρα μοτοσυκλετας με ενιαιο καρτερ στροφαλου/κιβωτιου/συμπλεκτη.
ΔΕΝ ασχολειται με ιξωδες και προδιαγραφες, απλα τα λεει οπως ειναι...
Εσεις βαλτε ο,τι γουσταρετε στο μοτερ σας, ΔΕΝ με ενδιαφερει, ΑΛΛΑ μαθετε 5 πραγματα...

Εδω ειναι το αρχικο τοπικ
http://www.husqvarnaoutlet.com/the_true ... motive_oil


The True Difference Between Motorcycle and Automotive Oil

To some people, changing the oil in your car is just like changing the oil in your motorcycle. Just drain out the old oil, install a new oil filter, and pour in the desired amount of new oil and your done. So when it comes time to change your motorcycle oil, why can't you use the same oil that you use in your car? Motorcycle oil and automotive oil look and feel the same so how could there be a difference between the two?

Automotive oil looks pretty enticing at $3 a quart but any experienced motorcycle rider knows that using automotive oil in motorcycles causes serious damage. In automotive vehicles, the engine is always separate from the clutch and transmission so they have separate oils for each. In automotive engine oil, there is more of what is called "friction modifiers" to help lessen the amount of friction on engine components and improve fuel economy. Of course, improving fuel economy has always been the main goal of the automotive industry making friction modifiers a necessity for all automotive oils.

These friction modifiers that are added to automotive oils are what cause serious damages when used in motorcycles. The friction modifiers clog the clutch plates in a motorcycle's transmission causing serious clutch slippage and disabling the motorcycle. You see, for motorcycles to be as compact as they are, they have to combine their engine and transmission into one casing. This means that everything is lubricated by only one type of oil including the valves, piston, transmission, and clutch.

Motorcycles require very little and/or no friction modifiers to help improve clutch friction and to prevent clutch slippage. But to make up for this lack of friction modifiers, motorcycle oils use higher levels of anti-wear additives such as ZDDP, also known as phosphorous, to limit engine friction and wear. Since motorcycle oil has extra anti-wear additives and is lubricating so much more than automotive oil, you can expect to pay anywhere from $9 to $15 a quart.

To some people, both oils look and feel the same but now you know the facts of each. So the next time that you decide to change your motorcycle oil, go straight to your local motorcycle dealer and buy only high quality motorcycle oil designed specifically for the type of motorcycle you own. Make sure that you change your oil periodically to keep it fresh and clean to ensure a long life for your engine, transmission, and clutch.
2STROKE4EVER!
www.2strokers.com
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tifoso4ever
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 14, 2007 2:40 am

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό zireous την Κυρ Οκτ 18, 2009 9:25 am

Από λάδια λέμε έχετε μεσάνυχτα...


Βάλτε αυτά που λέτε σε κάνα ss και σκίστε το στη πίστα για να σας δώσει τους δίσκους στο χέρι, άσε το κινητήρα...

Σωστός ο tifoso4ever...

:smt015 ireous
http://z-moto.freehostia.com/gr_moto_brc.html

Ο έξυπνος άνθρωπος φοράει κράνος για να πραγματοποιεί τα όνειρά του, ο ανόητος οδηγάει αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
zireous
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:37 pm

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό Sougamoto την Κυρ Οκτ 18, 2009 11:07 am

zireous έγραψε:Από λάδια λέμε έχετε μεσάνυχτα...



Για δώσε μας τα φώτα σου μεγάλε σαμάνε της κλασματικής απόσταξης για να βγούμε από το σκότος...
Sougamoto has left the building
Άβαταρ μέλους
Sougamoto
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:11 pm
Τοποθεσία: Western Hills
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Honda CBF 600S
Κυβικά: 0

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Οκτ 18, 2009 8:18 pm

Ο μοναδικος τροπος θα ηταν καποιος να χρησιμοποιησει ενα ολοκαινουριο μοτερ και ανα πχ 10.000 χλμ με λαδια αυτοκινητου να το λυνει και να μετραει διαφορα σημεια του μοτερ καθως και να καταγραφει οποιαδηποτε συμπεριφορα του μοτερ.

Επισης παραλληλα να εχει ενα ιδιο μοτερ με λαδια μοτοσικλετας και να κανει τις ιδιες καταγραφες.

Μετα απο 100.000 χλμ να ερθει να μου πει τις μετρησεις που εχει κανει .

Μεχρι να δω ενα τετοιο τεστ θα συνεχισω να βαζω τα λαδια που προτεινει ο κατασκευαστης .

Προσωπικα δοκιμες τυπου εβαλα λαδι αυτοκινητου και δουλευει δεν μου λενε κατι . Εχω αφησει μοτερ χωρις λαδια και δουλευε για αρκετα χλμ . Δεν το αφησα να δω για ποσα.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό zireous την Κυρ Οκτ 18, 2009 9:37 pm

Ένας μηχανικός μου πριν από χρόνια άλλαξε πιστόνι στο αρχαίο μου παπί, και ξέχασε να βάλει λάδια...

Το μηχανάκι δούλεψε για 2 ώρες και μετά κόλλησε...

Φυσικά και δε πληρώθηκε για το νέο πιστόνι που έβαλε.


Άν έχετε ασχοληθεί έστω και λίγο με μηχανές, θα δείτε ότι μπορείς να βάλεις ότι λάδι θες και να δουλεύει...


Το πρόβλημά είναι ότι άλλο γρέζι θα δεις στη τάπα λαδιού, ή στο φίλτρο λαδιού -στα 4Τ- με λάδια της πλάκας, και άλλο με τα συνθετικά που προτείνει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ στο ΜΑΝΙΟΥΑΛ...

Ειδικά άμα συνηθίζεις να του πίνεις το αίμα, θα σου δώσει τον κινητήρα στο χέρι σε πολύ λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα.

Στα δίχρονα ΠΑΝΤΑ συνθετικά λάδια για να μήν αλλάζετε πιστόνια σα πουκάμισα.


Οι υπόλοιποι που δεν ξέρετε ούτε τί σημαίνει ροπόκλειδο, φροντίστε τουλάχιστον τις αλλαγές λαδιών να τις κάνετε πριν το όριο του μάνιουαλ, ειδικά άμα το δουλεύετε σε ψηλές στροφές, για πολύ ώρα.


Ιδιαίτερη προσοχή στο σωστό ΖΕΣΤΑΜΑ του κινητήρα, αλλά και στο ΚΡΥΩΜΑ του για να αποφύγετε ανεπιθύμητες συστολές και διαστολές.

Για παράδειγμα όταν άνοιξα στα 40.000 χλμ για να ρυθμίσω βαλβίδες το gixxer ήταν καλοδουλεμένο και όλες οι βαλβίδες βγήκαν σωστές.

Συγκεκριμένη μάρκα δεν προτείνω, διαβάστε και επιλέξτε μόνοι σας.

Εφόσον έχει η μηχανή ξεχωριστό δοχείο λαδιού για τους δίσκους, ακολουθείστε το μάνιουαλ και βάλτε άλλο ιξώδες -SAE.

Τα λάδια για μηχανές -τα καλά- έχουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ χημικά ώστε να μειώνονται οι τριβές στο κινητήρα και δημιουργούν ένα φιλμ ώστε όταν πατάς τη μίζα να μην δουλεύουν τα πιστόνια χωρίς λύπανση...

MHN BAZETE ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΔΙ, ΑΠΛΑ ΒΑΛΤΕ ΚΑΛΑ ΛΑΔΙΑ...

Τέλος, μηχανή που ΚΑΘΕΤΑΙ για πάρα πολύ καιρό χωρίς να είναι καλολαδωμένη πρώτα, σημαίνει ότι θέλει πρώτα άνοιγμα, ή στη καλύτερη να τη δουλέψεις πρώτα με τα παλιά λάδια, και μόλις πάρει, να τα αλλάξεις αμέσως για να δουλεύει ρολόι...

Αυτά.
http://z-moto.freehostia.com/gr_moto_brc.html

Ο έξυπνος άνθρωπος φοράει κράνος για να πραγματοποιεί τα όνειρά του, ο ανόητος οδηγάει αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
zireous
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:37 pm

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό karaferas την Πέμ Ιαν 07, 2010 9:57 pm

μετά από 3.500χλμ το ορυκτελαιο shell 20w-50 δεν εχει μαυρίσει πολυ και το μηχανακι εξακολουθει να δουλευει ρολοι... σε λιγοτερο απο 500χλμ θα το αλλαξω με ημισυνθετικο shell 15w-50 ( αυτοκινητου παλι) :smt006 και για να μη ξεχνιομαστε ειναι σκουτερ, με ξεχωριστη λιπανση του αυτοματου κιβωτιου ταχυτητων ... :smt006
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Ιαν 10, 2010 11:33 pm

:smt006 Αντε πάμε για τετράλιτρα μπιτόνια ..

Το θέμα είναι οτι μαγκέψανε και οι εταιρείες και τα βαράνε και αυτά ..

Μου φαίνεται θα αρχίσω να βάζω αντηλιακά λάδια από καρύδα , με δείκτη προστασίας UV ..
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Re: τεστ με λαδι αυτοκινήτου...

Δημοσίευσηαπό karaferas την Τετ Μαρ 31, 2010 1:01 pm

το λοιπόν, μόλις τώρα άλλαξα το ορυκτέλαιο 20W-50 shell και έβαλα πάλι ορυκτέλαιο, αλλά μονότυπο με sae 30 ( κατάλληλο για θ > 5 C ) SHELL.Θα το κρατήσω για 1.000-1.500χλμ καταγράφοντας τη συμπεριφορά του
[smilie=pdt_old.gif]
karaferas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2008 3:38 pm
Τοποθεσία: thess, kalamaria
Μοντέλο: aprilia
Κυβικά: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες