VESPA LX & LX TOURING

Συντονιστές: Dimitris, Συντονιστές

VESPA LX & LX TOURING

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Μαρ 25, 2010 7:01 pm

Αυθεντικό ιταλικό στυλ σε ένα χαλύβδινό σασί με συμπαγείς διαστάσεις: είναι οι σφραγίδες της Vespa LX, που αναμφισβήτητα ξεχωρίζει στο γεμάτο βιασύνη τοπίο της αστικής κυκλοφορίας.
Με την έλευση της έκδοσης Touring, οι διαχρονικές γραμμές της Vespa LX επενδύονται με ακόμα περισσότερη άνεση και αυθεντικότητα.


Η Vespa LX Touring κλείνει το μάτι στις χιλιάδες Vespa με έξτρα εξοπλισμό που κυκλοφορούν στους δρόμους όλου του κόσμου μεταφέροντας ολόκληρες γενιές και αφήνοντας το δικό τους σημάδι στην ιστορία της μετακίνησης.
Η Vespa LX Touring αποτελεί ένα σύγχρονο και στιλάτο σκούτερ, έτοιμο όχι μόνο να αντιμετωπίσει την κίνηση των αστικών κέντρων αλλά και να διανύσει μεγαλύτερες διαδρομές.
Πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία της Vespa LX Touring αποτέλεσαν οι πολλαπλές επιλογές και δυνατότητες διαφοροποίησης της Vespa. Σε έναν αποκλειστικό καφέ χρωματισμό (Marrone Terra di Toscana), η νέα ειδική σειρά Vespa επιδεικνύει τον τουριστικό της χαρακτήρα: οι σχάρες χρωμίου μπροστά και πίσω, στολίζουν την απλή και συμπαγή μορφή και αυξάνουν σημαντικά την ικανότητα φόρτωσης του δίτροχου. Το στρογγυλεμένο και διάφανο κοντό παρμπρίζ, περιβάλει τον μπροστινό προβολέα, προσφέροντας ιδανικό συνδυασμό αισθητικής και καλύτερης προστασίας του οδηγού. Στην έκδοση Touring περιλαμβάνεται και το πλαϊνό σταντ, για μεγαλύτερη ευκολία κατά τη στάθμευση.
Η σέλα, κατασκευασμένη από προηγμένα υλικά, είναι σε σκούρο καφέ χρώμα που τονίζει ακόμα περισσότερο την κομψότητα της Vespa.
Ένα κομψό λογότυπο “Touring”, τοποθετημένο στο εσωτερικό της ποδιάς καθιστά αναγνωρίσιμη τη νέα έκδοση της Vespa LX.

Vespa LX, το διαχρονικό κλασικό

Από τότε που εμφανίστηκε αρχικά το 1946, η Vespa έχει καταφέρει να ξεφύγει από τα οποιουδήποτε είδους στερεότυπα. Η Vespa ξεκίνησε το φαινόμενο των σκούτερ και συνέχισε πουλώντας πάνω από 17 εκατομμύρια μονάδες στις πέντε ηπείρους. Η σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά γνωρίσματά της έχουν εξελιχθεί κατά τη διάρκεια των ετών, αλλά δύο πράγματα για τη Vespa δεν έχουν αλλάξει ποτέ – το ασυναγώνιστο ύφος της και η ευκολία οδήγησής της. Η Vespa είναι το όχημα επιλογής ολόκληρων γενεών των νέων και σε όλες αυτές τις δεκαετίες είναι πάντα στη μόδα. Αρχικά σαν ένα μέσο προσωπικής μεταφοράς και ελευθερίας στη μεταπολεμική Ευρώπη, η Vespa κατέληξε ένα παγκόσμιο σύμβολο ιταλικής σχεδίασης. Η Vespa δεν έχει σταματήσει ποτέ να εξελίσσεται, διατηρώντας την κομψή απλότητα που την διέκρινε πάντα.

ΤΟ ΣΤΙΛ
Στην LX οι καταφανείς γραμμές της Vespa γίνονται πιο αισθητές, με ένα πιο αιχμηρό σχήμα, εντελώς σύγχρονο, αλλά και διαχρονικά κομψό, που χαρακτηρίζεται από ένα συμπαγές αλλά προστατευτικό χαλύβδινο σασί. Το αποτέλεσμα είναι μια ευδιάκριτη Vespa που ελίσσεται με ευκολία στο γεμάτο βιασύνη χώρο της αστικής κυκλοφορίας.



Η Vespa LX διατηρεί τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που έχουν κάνει τη Vespa ένα από τα παγκοσμίως πιο γνωστά οχήματα - μοντέρνο σχέδιο, απόλυτη άνεση και σταθερότητα και με μεγάλη ευελιξία στη χρήση. Το μονοκόμματο ατσάλινο σασί διαχωρίζει τη Vespa από οποιοδήποτε άλλο σκούτερ έχει παραχθεί μέχρι σήμερα. Το πλεονέκτημά του είναι ότι προσφέρει απαράμιλλη ακαμψία και ακρίβεια στην οδήγηση.
Τα πλαϊνά πλαστικά, τώρα βαμμένα στο ίδιο χρώμα με το υπόλοιπο σώμα σε όλες τις εκδόσεις, τονίζουν τη στιβαρότητα και τις συμπαγείς διαστάσεις της Vespa LX προσδίδοντας ταυτόχρονα μεγαλύτερη κομψότητα.
Η Vespa LX υιοθετεί και αφομοιώνει τα αισθητικά θέματα που υπαγορεύουν οι σύγχρονες γραμμές του κλασικού στυλ Vespa, διακρίνεται όμως από στοιχεία που εμπλουτίζουν την κλάση και υπογραμμίζουν τη σύνδεση με τη μάρκα.
Ο στρογγυλός προβολέας και οι καθρέφτες από χρωμιομένο χάλυβα είναι στοιχεία που παραπέμπουν στην ιστορία της Vespa. Ο μεγάλος πίνακας οργάνων με κλασσικά γραφικά σε αντίθεση με το ανοιχτόχρωμο φόντο, είναι ευανάγνωστος και διαθέτει ταχύμετρο, χιλιομετρητή, δείκτη καυσίμων και ψηφιακό ρολόι καθώς επίσης και μια σειρά λυχνιών για τα φλας, τα φώτα, τη μεγάλη σκάλα και τη στάθμη λαδιού (λάδι κινητήρα για τις τετράχρονες εκδόσεις και λάδι καύσης για το δίχρονο 50άρι). To αντικλεπτικό με LED περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό στα 125 και 150cc.
Η ποδιά εμπρός έχει μεγάλο πλάτος και προσφέρει άριστη προστασία. Ένα ιδιαίτερο στοιχείο της Vespa LX που θυμίζει παλαιότερα μοντέλα είναι η μπροστινή μάσκα που αγκαλιάζει το τιμόνι και καλύπτει το διακόπτη της κόρνας. Τα φλας με διάφανο πλαστικό κάλυμμα έχουν γωνιακό σχήμα και είναι μεγαλύτερα για καλύτερη ορατότητα. Το τετραγωνισμένο μπροστινό φτερό ταιριάζει περίφημα με το σχήμα της ποδιάς, καλύπτοντας τον τροχό των 11 ιντσών, ο όποιος έχει κομψό σχέδιο πέντε μπράτσων, από κράμα αλουμινίου.
Στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα όπως κινητό τηλέφωνο, γάντια, γυαλιά ηλίου, ενώ ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος full-face. Οι έξυπνες αναλογίες είναι το σήμα κατατεθέν της Vespa. Το μεγάλο πάτωμα με τον κεντρικό σωλήνα, το όποιο προσφέρεται για άνετη οδήγηση, συνδέει το εμπρός με το πίσω τμήμα, τονίζοντας τα γεωμετρικά σχεδιασμένα πλαϊνά, ακόμα μία λεπτομέρεια που υπενθυμίζει προηγούμενα μοντέλα Vespa. Τα πλαϊνά φέρουν το κλασικό λογότυπο Vespa. Το σχήμα της «ουράς» είναι αποφασιστικό, δίνοντας έμφαση στη στιβαρότητα του μοναδικού χαλύβδινου σκούτερ. Καταλήγει στο πίσω φωτιστικό σώμα τοποθετημένο σε πλαίσιο χρωμίου που παραπέμπει σε στυλ Vespa δεκαετίας του '70.
Η καλά-διαμορφωμένη φαρδιά σέλα σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί άνετα τον αναβάτη και το συνεπιβάτη. Ο συνεπιβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τη χρωμιωμένη χειρολαβή που προσδίδει λειτουργικότητα αλλά και στιλ. Το ύψος της σέλας, μόνο 775 χιλ. στα 50cc και 785 χιλ. στα 125 και 150cc, δίνει στους αναβάτες οποιουδήποτε ύψους τον τέλειο έλεγχο της LX. Η κλειδαριά που ανοίγει τη σέλα βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της για εύκολη πρόσβαση όταν καταβαίνει ο οδηγός από το σκούτερ. Υπάρχει ακόμα γάντζος στο μπροστινό μέρος της σέλας για να στηριχτεί σακίδιο ή τσάντες από ψώνια στο πάτωμα.




ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Το μονοκόμματο αυτοφερόμενο σασί από χάλυβα είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό γνώρισμα στη Vespa. Η LX χρησιμοποιεί πρωτοποριακή τεχνολογία για να κρατήσει ζωντανή την παράδοση του χαλύβδινου σασί της Vespa. Εκτός από την απόλυτη σταθερότητα, η δομή χάλυβα δίνει στο σκούτερ εξαιρετική ακαμψία για ακριβή χειρισμό στην οδήγηση.
Η ανάρτηση εμπρός είναι ένα αμορτισέρ με μονό αιωρούμενο μπράτσο, ένα γνώρισμα που έχει χαρακτηρίσει κάθε Vespa από το 1946. Στη Vespa LX ο ενιαίος βραχίονας χρησιμοποιεί κυλινδρικά ρουλεμάν για να μειώσει τη φθορά λόγω χρήσης.
Πίσω, η νέα Vespa έχει ένα αμορτισέρ, με δυνατότατα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου σε τέσσερις θέσεις στις εκδόσεις 125 και150cc, έτσι ώστε ο αναβάτης να μπορεί να τροποποιήσει το set-up ανάλογα με τις συνθήκες, για τη μέγιστη άνεση.
Οι τροχοί έχουν ένα νέο κομψό σχέδιο πέντε μπράτσων. Για πρώτη φορά η μπροστινή διάμετρος τροχού ανεβαίνει στις 11 ίντσες, ενισχύοντας τη σταθερότητα και την αίσθηση μιας ασφαλέστερης οδήγησης. Τα tubeless ελαστικά έχουν διαστάσεις 110/ 70 εμπρός και 120/70 πίσω στις 10 ίντσες.
Τα φρένα είναι ένας κλασικός συνδυασμός δίσκου-ταμπούρου. Ο εμπρός δίσκος είναι από ανοξείδωτο χάλυβα με διάμετρο 200 χιλ. και συνδυάζεται με μία δαγκάνα δύο αντικριστών εμβόλων, για ένα γρήγορο, ακριβές φρενάρισμα, με την υποστήριξη του πανίσχυρου -εύκολου στη συντήρηση- ταμπούρου του πίσω τροχού.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου 8,6 λίτρων έχει τοποθετηθεί στο σασί με τρόπο που δεν μειώνει καθόλου την χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, ενώ επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στην περιοχή του κινητήρα.

ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Η σειρά κινητήρων της Vespa LX, που έχουν σχεδιαστεί και παραχθεί εξ ολοκλήρου από την Piaggio, είναι μελετημένοι για να ανταποκριθούν στις ποικίλες ανάγκες των αναβατών σε χρήση πόλης.
Οι κινητήρες της σειράς Vespa LX είναι σύμφωνοι με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, με περισσότερο από ικανοποιητικά αποτελέσματα χάρη στο γενικό πρόγραμμα σχεδιασμού κινητήρων υψηλής τεχνολογίας καθώς επίσης και στη χρήση των καταλυτικών μετατροπέων και του προηγμένου συστήματος SAS.

Εξοπλισμένη με τους εξαιρετικά σύγχρονους κινητήρες από 50 (2T & 4T) έως 150cc, η Vespa LX και η νέα έκδοση Vespa LX Touring εγγυώνται εξαιρετική απόδοση και ευκινησία στην καθημερινή αστική μετακίνηση.
Ο δίχρονος κινητήρας 50cc Hi-Per2 απευθύνεται κυρίως σε νεώτερους χρήστες που θέλουν έναν απλό αλλά ισχυρό κινητήρα. Ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα του το καθιστούν ιδανικό για τις συνεχείς στάσεις και εκκινήσεις κατά την οδήγηση στην πόλη.

Ο νέος τετράχρονος τετραβάλβιδος 50cc, είναι εκρηκτικός και οι 4,3 hp (αντί για 3,5 hp στη διβάλβιδη έκδοση) το καθιστούν το πιο ισχυρό τετράχρονο πενηντάρι της αγοράς. Χάρη στην εφαρμογή του νέου συστήματος χρονισμού με 4 βαλβίδες, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το δίχρονο, ενώ παράλληλα διατηρεί την κατανάλωση και τις εκπομπές των ρύπων στα ίδια επίπεδα με αυτά ενός τετράχρονου κινητήρα.
Οι δυνατοί 4χρονοι 2βάλβιδοι αερόψυκτοι κινητήρες 125 και 150 cc που εξοπλίζουν τις Vespa LX και Vespa LX Touring διαθέτουν ένα τεχνολογικά προηγμένο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις τους: η μέγιστη ισχύς και ροπή επιτυγχάνονται σε χαμηλότερες στροφές του κινητήρα ενώ μειώνονται περαιτέρω η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων.
Τα 125 cc είναι ένας κυβισμός που έχει γράψει την ιστορία της Vespa. Η έκδοση των 125cc είναι μια κλασική Vespa, αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι η πρώτη Vespa σε αυτόν τον κυβισμό δημιουργήθηκε το 1948 και το κλασικό αυτό μοντέλο έγινε διάσημο από την ταινία «διακοπές στη Ρώμη». Εξήντα ένα χρόνια μετά η Vespa LX 125 ie φέρει ένα σύγχρονο 4χρονο κινητήρα με ηλεκτρονικό ψεκασμό που παρά την ισχύ των 10,6 ίππων διατηρεί ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Τέλος η έκδοση 150 ie τοποθετείται επικεφαλής της νέας οικογένειας Vespa LX: οι 12,1 ίπποι καθιστούν εύκολες και ασφαλείς τις μετακινήσεις ακόμα και σε αυτοκινητόδρομους.
Όλοι οι κινητήρες των Vespa LX και Vespa Touring, όπως και των υπολοίπων μοντέλων της οικογένειας Vespa, δημιουργούνται με γνώμονα τη βασική επιδίωξη του Ομίλου Piaggio: να σχεδιάζει και να εξελίσσει οχήματα που απευθύνονται σε ένα συνειδητοποιημένο και περιβαλλοντολογικά ευαίσθητο κοινό που θέλει παράλληλα να ξεχωρίζει για το στυλ της αστικής μετακίνησης. Οχήματα που εξασφαλίζουν όχι μόνο επιδόσεις, αξιοπιστία και ασφάλεια, αλλά και σεβασμό στο περιβάλλον. Μέσα στις δομές του Ομίλου Piaggio, οι εγκαταστάσεις στην Pontedera αποτελούν σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα έρευνας και εξέλιξης στον τομέα των κινητήρων.





Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Επιστροφή στο PIAGGIO

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron