Τα customized μοντέλα της Κολονίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

Τα customized μοντέλα της Κολονίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Τετ Οκτ 18, 2006 5:23 pm

Δεν παρέλασαν μόνο οι μεγάλες κατασκευάστριες εταιρίες στον εκθεσιακό χώρο της Κολονίας! Υπήρξαν και αρκετοί άλλοι «ειδικοί» και customizer που είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα δημιουργήματά τους για το 2007. Παρακάτω θα δείτε ορισμένες από τις… «πειραγμένες».










Ολοκληρωτικά από carbon fibre, η πολύ όμορφη Ducati 999, έκλεψε τη παράσταση. Τροχοί από carbon, ακόμη και το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό ενώ εντυπωσιακό είναι το βάρος της στα 142 κιλά!

Η R&R Customising περηφανεύεται για την εντυπωσιακή Buell XB12 S με τις, υπερμεγέθης μπροστινές δισκόπλακες, το καλογυαλισμένο σύστημά της και το διακριτικό τελικό της εξάτμισης.

Η Bimota, γνωστή για πολλές ωραίες δημιουργίες παγκοσμίως, προσθέτει άλλη μια επιτυχία στη λίστα της με αυτό το μοντέλο. Πρόκειται για το αφιέρωμά της εταιρίας στην επιτυχία της ιταλικής ομάδας (εξού και τα χρώματα της ιταλικής σημαίας στο ντεπόζιτο). Ο κινητήρας του είναι από Ducati 1000 DS ενώ τα φρένα του είναι υψηλών προδιαγραφών Brembo και οι τροχοί του είναι Magneti Marelli.

Άλλη μια δημιουργία από carbon fibre μέρη είναι το Dynote Guzzilla με ένα V-Twin κινητήρα της Moto Guzzi και πλαστικά που σε ταξιδεύουν …στο μέλλον!

Τέλος, άλλο ένα Ducati έκανε τη παρουσία του αισθητή στο Custom Show της έκθεσης Intermot. Ο κινητήρας του είναι 900 SS και έχει το κλασσικό Flat Track στυλ πλαισίου. Το ντεπόζιτο είναι ειδικά φτιαγμένο για να ταιριάξει στη μοτοσικλέτα ενώ το πίσω σύστημα αναρτήσεων της Ohlins κλέβει τη παράσταση και το διπλό τελικό μοιάζει έτοιμο να απογειώσει τη μοτοσικλέτα στη πρώτη γκαζιά.

(Πηγουλα Μοτοτριτη) 8)




Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Τετ Οκτ 18, 2006 5:24 pm

Η Ducati 999 είναι αχχχχχχχχχχχχχχχ βαχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ :smt006
ktm_isa
 

Περισσότερα ....

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Τετ Οκτ 18, 2006 5:32 pm

Αυτό ήταν το μήνυμα της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας INTERMOT στο κατάμεστο εκθεσιακό κέντρο της Κολωνίας.
Πραγματικά νέα μοντέλα υπήρχαν, αλλά σχετικά λίγα για τις ορέξεις μας.
Κυρίως γιατί οι Ιάπωνες αναλώθηκαν στις προδιαγραφές ασφαλείας και ρύπων Euro3 για όλους τους κινητήρες τους, αποβλέποντας μελλοντικά και στις προδιαγραφές Euro4 που είναι ακόμη αυστηρότερες και θα ισχύσουν από το 2010.

Πλησιάζει το τέλος της εξέλιξης για τα 1000άρια supersport;
Όλοι οι κατασκευαστές προσέθεσαν βάρος από 2-6kg, μια κίνηση άκρως αντίθετη προς τις μακροχρόνιες προσπάθειές τους για απόλυτες επιδόσεις και ελάχιστη μάζα.
Σίγουρα θα χρειαστούν χρόνο εξέλιξης, καθώς οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές είναι πολύ αυστηρές.
Έτσι, μη σάς φανεί περίεργο αν τα κιλά επανέλθουν στα περσινά επίπεδα έπειτα από τρία, τέσσερα χρόνια! Τα περιθώρια πάντως στενεύουν.
Από τη μία, όταν δεν αλλάζει τίποτε άλλο "βαρύ", πέρα από τις εξατμίσεις, όλοι κατανοούμε πού βρίσκονται τα παραπανίσια κιλά και πώς μπορούν να μειωθούν. Από την άλλη, μην ξεχνάμε ότι τα MotoGP με τα εξωτικά υλικά τους, είναι "μόλις" 10-20kg κάτω, χωρίς ένα σακί εξοπλισμό- από φώτα και μπαταρίες, μέχρι όργανα, εξατμίσεις και υποπλαίσιο.
Το σίγουρο είναι πως θα δούμε αρκετούς νέους κινητήρες από τους Ιάπωνες στο μέλλον.
Οι Honda και Yamaha εργάζονται πυρετωδώς, αφήνοντας διακριτικά τη σκυτάλη του σχεδιασμού και του μάρκετινγκ στους Ιταλούς, οι οποίοι μπορεί να μην έχουν επαρκείς πόρους για να τρέξουν τα δικά τους εργοστάσια, έχουν όμως τις ιδέες αναγκάζοντας σε αυτόν τον τομέα τους Ιάπωνες να υποκλιθούν.
Όλα προς τα εκεί συγκλίνουν.
Είμαστε προ των πυλών μιας αναβίωσης της ευρωπαϊκής βιομηχανίας (πενήντα χρόνια μετά…), όπου εκτός του design έρχονται να πάρουν τη σκυτάλη και στην απόδοση, τις φρέσκιες ιδέες αλλά και την τεχνολογία.
Ο βασικός λόγος είναι απλός: ευελιξία. Μέχρι να κουνήσουν το ένα πόδι οι Ιάπωνες γίγαντες, οι λιλιπούτειοι Ευρωπαίοι έχουν κάνει τέσσερις τρίπλες.
Είναι και έμμεση όμως η επικράτηση των ευρωπαϊκών -και δη ιταλικών- απόψεων! Τα μισά από τα μοντέλα της Honda για το 2007 (Hornet 600 - CBR125 – Varadero - SH300) σχεδιάζονται βάσει ιταλικών υποδείξεων.
Η Yamaha τολμά ντύνοντας με μια "οργανική" αισθητική το R1 και προχωρώντας σε σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς τον κινητήρα – φρένα – πλαίσιο, ενώ τα XT – Fazer - X-Μax (σε συνεργασία με την MBK αυτό) ακολουθούν επίσης την ιταλική άποψη.
Η Benelli χρηματοδοτείται πλέον από κινεζικούς πόρους και ήδη ανακοίνωσε δύο νέους κινητήρες, παράλληλα με την παρουσίαση του TreK που μπαίνει στην κατηγορία "Multistrada".
Η BMW αποτέλεσε αναμφισβήτητα την έκπληξη της έκθεσης. Οι υψηλά ιστάμενοι της εταιρείας δήλωσαν ανοικτοί σε μια μελλοντική συνεργασία με τον Όμιλο Piaggio. Παραδέχτηκαν επίσης πως δεν ήταν δυνατόν να περάσουν προδιαγραφές στους κινητήρες boxer και K και παράλληλα να εξελίξουν νέα μοντέλα, κάτι που έκανε η Aprilia για αυτούς!
Η νέα σειρά Χ που συμπληρώνει την F είναι ιδιαίτερα λιτή και τολμηρή, λόγω της σκληροπυρηνικής προσέγγισης των δύο από τα τρία μοντέλα (motard και enduro) κατά τα πρότυπα της KTM.
Βάζει δε τους Γερμανούς στον πόλεμο με πληθώρα μοντέλων (τα 19 έφτασε η γκάμα της)! Εντυπωσιακό αλλά αναμενόμενο το HP2 Megamoto, ακολουθεί τα βήματα των Αυστριακών γειτόνων.
Τρίτη γενιά και για τη σειρά LC4, όπου το νέο 690 καταφέρνει για μια ακόμη φορά να μη μοιάζει με τίποτε άλλο στον δρόμο.
Την ευρωπαϊκή υπεροχή έρχεται να ενισχύσει και η φορτσάτη πλέον Triumph με το νέο Tiger 1050.
Σημαντικά είναι, επίσης, τα βήματα σε θέματα ασφαλείας.
Τα επόμενα χρόνια όλα τα μοντέλα θα έχουν ABS.
Η ΚΤΜ παρουσίασε επίσημα το προστατευτικό κολάρο με αερόσακο για τους αναβάτες της, η Suzuki είχε στο περίπτερό της δικό της αερόσακο ...
(πηγουλα 0300)
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Οκτ 18, 2006 7:55 pm

:smt048 :smt007
Τί θεριά είναι αυτά?

Goutzou πράγματι το Ducati τσακίζει....

Το Guzzi αγγίζει τα όρια του κίτς...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες