Συντονιστής: Συντονιστές
sotris έγραψε:υπεροχο..
μονο σωληνωτο πλαισιο με το υποπλαισιο να ειναι και σχαρα
ντεποζιτο βενζινης μεσα στο πλαισιο για χαμηλο κεντρο βαρους
χυτες ζαντες για μειωση του μη αναρτουμενου βαρους
τηλεσκοπικο εμπρος συστημα αναρτησης
ρυθμιζομενα ως προς την προφορτιση πισω αμορτισερ
τιμονι 'πεταλουδα' για ανεση στην οδηγηση
ελευθερη 'αγωνιστικη' τυπου 'καμινετο' εξατμιση για ευκολη απελευθερωση των καυσαεριων
σελα απο σκληρο υλικο για ευκολη μεταφορα του σωματος
κινητηρας σε παραλληλη διαταξη για μειωση των κραδασμων
κοντη μανιβελα δεξια του κινητηρα για μειωση βαρους και ευκολια
ktm_isa έγραψε:Dimitris έγραψε:Ωραίο μουσειακό μοντελάκι.
Τι είναι χαρχαλέκα? Θα έπρεπε να το ξέρω?
Mμμ χαρχαλέκα? Νιέεεεεε θα έπρεπε να ξέρεις...
ΧΑΡΧΑΛΕΚΑ = Μμμ σαραβαλάκι να πούμε Κάπως έτσι .. Κάτι παλιό άς πούμε που του έχεις πιεί το άιμα ..
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες