
Εφοδιασμένο με ένα 4 βάλβιδο μοτέρ, 300 κυβικά, 35 χιλιοστά μπροστινό και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω σε συνδυασμό με τον 14αρι τροχό εμπρός ,τον 13αρι πίσω και περίπου 170 κιλά προσπαθεί να ξεχωρίσει από όλα τα υπόλοιπα.
Η σχεδίαση του λιτή και σχεδόν αδιάφορη αφού δεν ξεχωρίζει από τα χιλιάδες καθημερινά scooter που συναντάς στον δρόμο .
Η θέση του συνεπιβάτη μόνο με την λέξη ΄΄ανεση΄΄ μπορεί να περιγραφεί ,αντίθετα με του οδηγού που νιώθεις ότι σε περιορίζει και σε τοποθετεί κολλητά με τα χειριστήρια.
Άνετο στην οδήγηση του μέσα στην πόλη αν και συμπεριφέρεται σαν να έχει πολύ λιγότερα από 22 άλογα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Τα φρένα όχι τόσο σαφή ,αφού το μπροστινό ήταν αρκετά αδύναμο σε αντίθεση με το πίσω ,που μπλοκάριζε με άνεση τον τροχό .
Ικανοποιητικός ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα ,χωρίς πρόβλεψη όμως να μπορεί να δεχτεί όλα τα κράνη full face της αγοράς.
Αν και με την λέξη ΄΄ Evo ΄΄ σε προϊδεάζει για μεγάλες συγκινήσεις ,δυστυχώς το X7 παραμένει ένα ακόμα scooter για καθημερινή μετακίνηση.