ΕΝΑΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ MAX BIAGGI KAI MIA ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ!
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike (SBK) έληξε στο Portimao, κλείνοντας μια σεζόν που βρήκε την Aprilia να πρωταγωνιστεί με το ολοκαίνουργιο, επαναστατικό RSV4.
Η νέα τετρακύλινδρη V4 65˚ παρουσιάστηκε στις πίστες και σήμανε την επιστροφή της Aprilia στους αγώνες έπειτα από 7 χρόνια απουσίας.
Το RSV4 είναι μια μοτοσυκλέτα που έγειρε το ενδιαφέρον τόσο με την αγωνιστική όσο και με την δρόμου εκδοχή της, χάριν στην αυθεντικότητα και πρωτοτυπία του project, τόσο σε επίπεδο τεχνικό όσο και σχεδιαστικό. Άμεσα επέδειξε όλο τον κορυφαίο εξοπλισμό που διαθέτει επί της πίστας στο πρωτάθλημα SBK όπου ο ανταγωνισμός ήταν άνευ προηγουμένου, με 7 κατασκευαστές να μάχονται μεταξύ τους.
Η επιστροφή του Max Biaggi στην Aprilia έπειτα από σχεδόν 14 έτη με νίκες στους αγώνες των 250cc, ανέβασε τις προσδοκίες της Ιταλικής ομάδας ακόμα περισσότερο. Ο Ιάπωνας οδηγός Shinya Nakano έτρεχε στο πλευρό του Max Biaggi και της ομάδας της Aprilia.
Οι υψηλές προσδοκίες επιβεβαιώθηκαν: το RSV4 εξέπληξε τους πάντες από την αρχή. Με τον πρώτο κιόλας αγώνα του Αυστραλιανού grand prix στο Philip Island, o Biaggi κατέκτησε την 2η θέση στη Superpole ενώ στο δεύτερο σκέλος κυνήγησε τον αγώνα μέχρι τέλους για μια θέση στο βάθρο. Παρά το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα, ο Max ήταν επιτυχής στον αμέσως επόμενο στο Qatar, ανεβαίνοντας στην 3η θέση του βάθρου και στα δυο σκέλη.
Κατά το πρώτο μέρος της σεζόν, το RSV4 αν και έκανε ντεμπούτο πολύ πρόσφατα, απέδωσε τα μέγιστα. Η έλλειψη στοιχείων προς επεξεργασία και μελέτη αλλά και η αδυναμία για περαιτέρω τεστ, επιβάρυνε την ομάδα που έπρεπε να υπολογίσει το καλύτερο δυνατό set-up της μοτοσυκλέτας μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα μεταξύ των αγώνων.
Παρά τις δυσκολίες, ο Max Biaggi κατάφερνε να τερματίσει στους Top 5 οδηγούς σε κάθε αγώνα.
Στη Monza τερμάτισε 3ος στο πρώτο σκέλος, αλλά τιμωρήθηκε για μια οδηγική του παράβαση.
Έπειτα, τόσο ο Max όσο και το RSV4 πήραν μια αποφασιστική στροφή για τη σεζόν στο πάρκο του Donington. O Biaggi έπειτα από έντονη μονομαχία με τον Spies, κατέκτησε τη 2η θέση, αλλά ο επόμενος αγώνας θα ήταν αυτός που θα ολοκλήρωνε το αριστούργημα του.
Στην πίστα του Brno ο οδηγός από την Ρώμη ξεκίνησε αρκετά καλά και μόλις λίγους γύρους μετά υπήρξε επαφή μεταξύ Fabrizio και Spies, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για τον “Mad” Max. Με το RSV4, εξασφάλισε την πρώτη νίκη της σεζόν και για να ολοκληρώσει το επιτυχές Σαββατοκύριακο, τερμάτισε 2ος στο δεύτερο σκέλος.
Ο Biaggi βρέθηκε ξανά στο βάθρο στη 2η θέση στον αγώνα της Imola, όπου ο Marco Simoncelli αντικατέστησε τον τραυματισμένο Nakano και κατέκτησε την 3η θέση. Για πρώτη φορά και οι δυο οδηγοί της Aprilia ήταν στο βάθρο.
Ως επιβεβαίωση του επιπέδου ανταγωνιστικότητας που είχε φθάσει η ομάδα, ο Biaggi κατέκτησε δυο ακόμη θέσεις στο βάθρο της πίστας του Magny (3η θέση στο πρώτο σκέλος και 2η θέση στο δεύτερο σκέλος). Κατά τον τελευταίο αγώνα του Portimao, ο Max ανέβηκε και πάλι στο βάθρο κατακτώντας την 3η θέση στο πρώτο σκέλος και τελείωσε τη σεζόν 4ος στο σύνολο όπως και η Aprilia στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Στο τέλος, η λίστα επιτεύξεων του RSV4 για τη σεζόν του 2009, περιλαμβάνει:
Μία νίκη (Biaggi στο Brno 1) και εννέα θέσεις στο βάθρο (Biaggi στο Qatar 1 και 2, Donington 1, Brno 2, Imola 1, Magny Cours 1 και 2 και Portimao 1 Simoncelli σε Imola 2). Οι επτά πρώτες θέσεις γραμμή θα πρέπει επίσης να προστεθεί σε αυτά τα αποτελέσματα (έξι για Biaggi και ένα για Nakano, με τα δύο από τα RSV4s στην πρώτη γραμμή στο Donington), οι επιδόσεις στο Brno και το ρεκόρ για την υψηλότερη ταχύτητα που έχει καταγραφεί ποτέ από έναν Superbike κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, φθάνοντας 329 χλμ/ώρα στη Monza.