DERBI Sonar 50 2T και 125/150 4T.

Συντονιστής: Συντονιστές

DERBI Sonar 50 2T και 125/150 4T.

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Μάιος 24, 2010 1:04 pm

Η Derbi επιβεβαιώνει την ικανότητά της να ικανοποιεί κάθε τύπο πελάτη, με το λανσάρισμα του νέου Sonar, ενός νεανικού σκούτερ με μεγάλο τροχό, σε εκδόσεις 50, 125 και 150 κυβικών.
Το Derbi Sonar δημιουργήθηκε από το μεγαλύτερο κατασκευαστή σκούτερ στον κόσμο, τον Όμιλο Piaggio, και συνδυάζει την κομψότητα με το σπορ στοιχείο και τη λειτουργικότητα με το μοναδικό ισπανικό στυλ.

Στυλ και σπορ στοιχεία

Το Derbi Sonar μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των σκούτερ με μεγάλο τροχό χάρη στο εμπρός τροχό 16” και τον 14” τροχό πίσω, που δίνουν απόλυτη σιγουριά κατά την οδήγηση στον αναβάτη.
Ο δυναμισμός που στηρίζεται στη σταθερότητα που προσφέρουν οι μεγάλοι τροχοι, συνδυάζεται με τον απόλυτο έλεγχο στην οδήγηση χάρη στη θέση και το ύψος της σέλας (μόλις 795 mm) καθώς και από το βολικό επίπεδο πάτωμα. Ένας μοναδικός συνδυασμός για ένα όχημα σχεδιασμένο κυρίως για χρήση πόλης.
Το Derbi Sonar είναι το τέλειο σκούτερ για ελιγμούς στην κίνηση: διασκεδαστικό, ευκίνητο και εκρηκτικό. Ταυτόχρονα, αποτελεί λύση για το γυναικείο κοινό, χάρη στις περιορισμένες διαστάσεις και την ευελιξία του κατά την κίνηση.
Η κομψότητα στις γραμμές του σχεδιασμού του Sonar αποκτά σπορ ύφος χάρη στα ειδικά γραφικά που τονίζουν το νεανικό χαρακτήρα, τυπικό στοιχείο του brand Derbi. Στη γραμμή προστίθεται το δυναμικό φωτιστικό σώμα εμπρός, απόλυτα ενσωματωμένο στην ποδιά, που δίνει στο σκούτερ δύναμη και σπορ ύφος. Σε αντίθεση, αλλά τονίζοντας τη γενικότερη κομψότητα του Sonar, έχει προστεθεί η προστατευτική φιμέ ζελατίνα.
Μοναδικό στυλ και σπορ αίσθηση προσθέτουν οι ζάντες σε μαύρο χρώμα που ταιριάζουν απόλυτα με τα κλασσικά και ανεπιτήδευτα χρώματα του νέου Sonar.


Κινητήρες και λειτουργικότητα για τη ζωή στην πόλη.

Το νέο Derbi Sonar είναι εξοπλισμένο με ένα εκρηκτικό δίχρονο κινητήρα 50 cc και δυνατούς τετράχρονους κινητήρες στα 125cc και 150cc. Aερόψυκτοι κινητήρες με προσεκτικό σχεδιασμό που εξασφαλίζει τη μέγιστη αξιοπιστία με την ελάχιστη κατανάλωση, τα ιδανικά χαρακτηριστικά για την καθημερινή χρήση στη ζούγκλα της πόλης.
Είναι πράγματι στο αστικό περιβάλλον που το Sonar δίνει τον καλύτερο του εαυτό και επιδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τις ιδιαιτερότητες που το κάνουν τέλειο, όχι μόνο για την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη και τα συνεχή «σταμάτα-ξεκίνα» αλλά και για την απόλυτη άνεση του αναβάτη.
Πέρα από το μπροστινό μέρος, το Sonar διαθέτει ένα άνετο χώρο κάτω από τη σέλλα, που χωράει ένα jet κράνος, μια μεγάλη πίσω σχάρα με χειρολαβές για το συνεπιβάτη καθώς και όργανα, που περιλαμβάνουν πέρα από τις άλλες ενδείξεις δείκτη βενζίνης και ψηφιακό ρολόι.
Τα νέο Derbi Sonar είναι ήδη διαθέσιμο στα σημεία πώλησης Derbi, σε ανταγωνιστικές τιμές:
Sonar 50 2T : € 1.617
Sonar 125 4T : € 1.932
Sonar 150 4T : € 2.135

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

SONAR 50 2Τ

Κινητήρας Μονοκύλινδρος 2-χρονος
Κυβισμός 49 cc
Διάμετρος/Διαδρομή 39.3 x 40 mm
Σχέση συμπίεσης 9.9 ± 0.5
Μέγιστη ισχύς 4.6 hp - 7250 rpm
Μέγιστη ροπή 4.7 Nm - 6750 rpm
Τύπος μετάδοσης Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τροφοδοσία Καρμπυρατέρ DELLORTO PHVA 17,5
Καταλύτης / Εξάτμιση ΝΑΙ
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς
Σύστημα λίπανσης υγρό κάρτερ
Σύστημα ψύξης Με αέρα
Σύστημα εκκίνησης Μίζα και Μανιβέλα
Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος Φυγοκεντρικός
Πλαίσιο Σωληνωτό με ενισχύσεις
Ανάρτηση εμπρός Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 76 mm, διπλής ενέργειας
Ανάρτηση πίσω Aιωρούμενος βραχίονας με μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας διαδρομή 73.5 mm
Φρένο εμπρός Υδραυλικό δισκόφρενο Ø 220 mm 2 αντικρυστών εμβόλων Ø 30 mm
Φρένο πίσω Ταμπούρο Ø 140 mm
Τροχός εμπρός κράματος αλουμινίου 2.15" x 16"
Τροχος πίσω κράματος αλουμινίου 2.75" x 14"
Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 90/80-16''
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 110/80-14''
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο 1935/735/1340 mm
Ύψος σέλας 795 mm
Βάρος κενό 95 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 6 lt
Μέγιστη ταχύτητα
Εκπομπές καυσαερίων Euro IΙ




SONAR 150 (125)

Κινητήρας Μονοκύλινδρος 4-χρονος 2-βάλβιδος
Κυβισμός 151 (124) cc
Διάμετρος/Διαδρομή 62 (57) x 48,6 mm
Σχέση συμπίεσης 10.6 ± 0.5 : 1
Μέγιστη ισχύς 11.3 - 7750 (11.3 - 8000) hp-rpm
Μέγιστη ροπή 11.4 - 6000 (10.5 - 6750) Nm-rpm
Τύπος μετάδοσης Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τροφοδοσία Καρμπυρατέρ KEIHIN CVK27
Καταλύτης / Εξάτμιση ΝΑΙ
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς
Σύστημα λίπανσης υγρό κάρτερ
Σύστημα ψύξης Με αέρα
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος Φυγοκεντρικός
Πλαίσιο Σωληνωτό με ενισχύσεις
Ανάρτηση εμπρός Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου Ø 32 mm, διαδρομής 76 mm, διπλής ενένργειας
Ανάρτηση πίσω Aιωρούμενος βραχίονας με μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων, διαδρομή 85 mm
Φρένο εμπρός Υδραυλικό δισκόφρενο Ø 220 mm 2 αντικρυστών εμβόλων Ø 30 mm
Φρένο πίσω Ταμπούρο Ø 140 mm
Τροχός εμπρός κράματος αλουμινίου 2.15" x 16"
Τροχος πίσω κράματος αλουμινίου 2.75" x 14"
Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 90/80-16''
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 110/80-14''
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο 1930/740/1325 mm
Ύψος σέλας 805 mm
Βάρος κενό 114 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 6 lt
Μέγιστη ταχύτητα 95 (92) km/h
Εκπομπές καυσαερίων Euro III


Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Επιστροφή στο DERBI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες