ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ;

Οτι σάς συμβαίνει - οτι βλέπουν τα μάτια μας στον μοτοσυκλετιστικό χώρο και οχι μόνο.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ;

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Φεβ 25, 2011 11:39 am

Η αυθόρμητη κίνηση πολιτών για την άρνηση της πληρωμής των διοδίων οδήγησε σε αδιέξοδο την κυβέρνηση και τα συμφέροντα των ιδιόκτητων εταιρειών για την άμεση ψήφιση νομοσχεδίου με αποτέλεσμα την εισαγωγή ως παράβαση στον ΚΟΚ, που οδηγεί μέχρι και στην αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων, μέχρι και την ποινικοποίηση της άρνησης πληρωμής των διοδίων!Σαφώς μια ενεργή κοινωνία και οικονομία δεν μπορεί να λειτουργεί αρνούμενη να ανταποδώσει τις υπηρεσίες που τις προσφέρει το κράτος και οι ιδιωτικοί φορείς και εταιρείες, όμως το ύψος αυτής της οικονομικής απολαβής πρέπει να είναι καταρχήν συμφέρον για τον πολίτη αυτής της χώρας. Με λίγα λόγια δεν μπορεί να ζητά και να υποχρεώνει η πολιτεία για λογαριασμό των ιδιωτικών εταιρειών, τον πολίτη να πληρώνει υπέρογκα ποσά χωρίς την ανάλογη προσφορά και πάντα συγκρίνοντας το καθεστώς των υπόλοιπων χωρών. Για αυτό η ΜΟΤΕΚ απαιτεί:

Την κατάργηση των διοδίων σε οδικό δίκτυο που δεν πληρεί τις τεχνικές προδιαγραφές εθνικών οδών (π.χ. Κόρινθος - Πάτρα).
Την μείωση των υπόλοιπων διοδίων στα ίδια επίπεδα πριν την ιδιωτικοποίηση των διοδίων.
Την έκπτωση διοδίων σε πολίτες με συχνές διελεύσεις τουλάχιστον 50% σε σχέση με τις κανονικές τιμές (π.χ. όπως Γέφυρα Ρίου)
Την υποχρεωτική κατασκευή παράλληλων οδικών δικτύων με το εθνικό δίκτυο, ως εναλλακτική λύση για αυτούς που δεν επιθυμούν την πληρωμή των διοδίων.
Την αλλαγή αναλογίας των διοδίων μεταξύ μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτων, σε 1:6(π.χ. Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου).
Την αντικατάσταση επικίνδυνων μπαριερων, ειδικά κατασκευασμένες για την προστασία των μοτοσυκλετιστών.
Την συχνή και αποτελεσματική συντήρηση των υπόλοιπων οδικών εθνικών αρτηριών.

http://mot-e-k.blogspot.com/2010/12/blog-post_29.html
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ;

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Δευτ Φεβ 28, 2011 8:28 pm

απο παραδιπλα forum [smilie=pdt_xtremez_28.gif]


e045 >>> http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/0 ... .html#more


Διαβάστε και αυτό για τον αγώνα ενάντια στην πληρωμή των διοδίων:
Πως περνάμε μετά την δημοσίευση της τροπολογίας σε ΦΕΚ
"Ακολουθούν νέες οδηγίες για το πως περνάμε τα διόδια αφού γίνει νόμος η ντροπολογία του Ρέππα. Ακόμη δεν έχει τυπωθεί η τροπολογία σε ΦΕΚ συνεπώς δεν είναι νόμος. Συνεχίζουμε να σπρώχνουμε τις μπάρες μέχρι να τυπωθεί. Όταν τυπωθεί σε ΦΕΚ θα είναι νόμος και ακολουθούμε τις παρακάτω οδηγίες.
Επί πιστώσει απόδειξη που έχει εκδοθεί από την Νέα Οδό.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ - ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΜΕ;
Δηλώνουμε στον υπάλληλο ότι �δεν μπορούμε να πληρώσουμε� δίνοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός μας. Ζητάμε να εκδοθεί απόδειξη με πίστωση και να ανοίξουν την μπάρα.

Αν καθυστερούν προειδοποιούμε ότι:
α) αν δεν ανοίξουν αμέσως την μπάρα καταστρατηγούν το συνταγματικό μας δικαίωμα για... ελεύθερη μετακίνηση και διαπράττουν το ποινικό αδίκημα της παράνομης κατακράτησης.
β) αν δεν εκδώσουν την απόδειξη διαπράττουν το φορολογικό αδίκημα της άρνησης εκδόσεως επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου.
γ) αν αρνηθούν να ανοίξουν διαπράττουν και το αδίκημα της πρόκλησης για εκτέλεση παράνομης πράξης.
Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και διαπιστώσουμε ότι δεν υπάρχει τροχαία ανοίγουμε την μπάρα με απλή ώθηση προς τα εμπρός και συνεχίζουμε την πορεία μας.
Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και υπάρχει τροχαία τότε ζητάμε την συνδρομή του αστυνομικού ώστε να κοπεί πιστωτικό και να ανοίξει η μπάρα.
Αν μας ζητηθεί να συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής πριν από την υπογραφή μας γράφουμε: �Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους�.
Σε περίπτωση που ο τροχονόμος δηλώσει αναρμόδιος ή αρνούνται να μας ανοίξουν την μπάρα καλούμε την αστυνομία στο 100 και ζητάμε να συλληφθεί ο ταμίας και ο υπεύθυνος των διοδίων και να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη με την αυτόφορη διαδικασία για παράνομη κατακράτηση.

Τι άλλαξε στον ΚΟΚ;
Στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας προστέθηκε η εξής παράγραφος:
�Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως.�

Μπορεί ο παραχωρησιούχος να βεβαιώσει την τροχαία παράβαση ή να μου επιβάλλει πρόστιμο;
Μπορεί ο παραχωρησιούχος να διαβιβάσει στην τροχαία ποιοι δεν πλήρωσαν και να κοπεί κλήση;
Όχι, ο παραχωρησιούχος είναι ιδιωτική εταιρία και δεν μπορεί να βεβαιώσει τροχαία παράβαση ούτε μπορεί να επιβάλει πρόστιμο. Ρητά προβλέπεται από την τελευταία διάταξη του νόμου, ότι πρόστιμο επιβάλει μόνο ο τροχονόμος και μάλιστα όταν διαπιστώσει την παράβαση αυτοπροσώπως.

Ποιά είναι τα αρμόδια αστυνομικά όργανα;
Αρμόδια να βεβαιώσει παραβάσεις του ΚΟΚ είναι η τροχαία.

Μπορεί να με σταματήσει μετά τα διόδια τροχονόμος και να μου ζητήσει απόδειξη ότι πλήρωσα;
Δεν υπάρχει κάποια διάταξη που να μας υποχρεώνει να κρατάμε τις αποδείξεις. Εξάλλου αν έχουμε περάσει με ΤΕΟ-pass ή με e-pass δεν θα έχουμε απόδειξη. Επίσης η βεβαίωση της παράβασης πρέπει να γίνει �αυτοπροσώπως�, δηλαδή να μας δει ο ίδιος ο τροχονόμος να μην πληρώνουμε.

Μπορεί ο τροχονόμος να μου κόψει κλήση στηριζόμενος σε μαρτυρία άλλου ότι δεν πλήρωσα;
Όχι, ο τροχονόμος μπορεί να βεβαιώσει την παράβαση μόνο αν έχει διαπιστώσει ο ίδιος �αυτοπροσώπως� να μην πληρώνουμε.

Μπορεί να βεβαιωθεί η τροχαία παράβαση από τις κάμερες που υπάρχουν στα διόδια;
Όχι, διότι οι κάμερες που ο παραχωρησιούχος έχει τοποθετήσει, είναι παράνομες, έχουν τοποθετηθεί χωρίς άδεια της Αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων και ως εκ τούτου, τα προϊόντα τους αποτελούν παράνομα αποδεικτικά μέσα, που απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν για οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια. Επιπλέον η διάταξη λέει ότι ο τροχονόμος το διαπιστώνει �αυτοπροσώπως� και όχι μέσω της χρήσης τεχνικών μέσων.

Μπορεί ο παραχωρησιούχος να αρνηθεί να μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε την οδό;
Όχι, δεν μπορεί να μας απαγορεύσει να χρησιμοποιήσουμε την υποδομή ακόμα κι αν δεν έχουμε χρήματα να πληρώσουμε.

Έχω δικαίωμα να χρησιμοποιήσω την οδό χωρίς να πληρώσω εκείνη τη στιγμή;
Ναι, έχουμε το δικαίωμα να πληρώσουμε αργότερα. Συγκεκριμένα ο Ν. 3535 (Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης άρθρο 3ο, παρ.2 ΦΕΚ 41Α 23/2/2007) αναφέρει:
�Ο υπόχρεος δικαιούται να καταβάλει το οφειλόμενο τέλος, χωρίς άλλη επιβάρυνση, εντός της προθεσμίας των δεκαπέντε ημερών από την έκδοση της βεβαιώσεως του Παραχωρησιούχου με τον τρόπο που θα υποδείξει ο τελευταίος.�

Μπορεί ο παραχωρησιούχος να αρνηθεί να μας κόψει επί πιστώσει απόδειξη αν για οποιοδήποτε λόγο δεν πληρώσουμε;
Όχι, πρέπει να μας κόψει επί πιστώσει απόδειξη. Αν δεν κόψει απόδειξη διαπράττει το φορολογικό αδίκημα της άρνησης έκδοσης επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου. Καταγγελία του φορολογικού αδικήματος μπορούμε να κάνουμε στη ΣΔΟΕ καλώντας το 1517.

Δίνουμε τα στοιχεία μας;
Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε τα στοιχεία μας. Αν υποχρεωθούμε να τα δώσουμε για να ξεμπερδέψουμε καλό είναι να δώσουμε τα κανονικά μας στοιχεία γιατί σε περίπτωση που η υπόθεσή μας δικαστεί θα είναι εις βάρος μας να έχουμε δώσει ψευδή στοιχεία.

Υπογράφουμε;
Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να υπογράψουμε κανένα έγγραφο. Αν συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής, υπογράφουμε, πριν όμως από την υπογραφή μας, γράφουμε: �Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους�.

Αν δεν υπάρχει τροχαία μπορώ να σπρώξω την μπάρα όπως και πριν;
Ναι.

Αν είμαι απρόσεκτος και με δει ο τροχονόμος να μην πληρώνω τι μπορεί να μου συμβεί;
Το πρόστιμο είναι 200 ευρώ και είναι στην κρίση του τροχονόμου το αν θα αφαιρέσει τις πινακίδες, την άδεια και το δίπλωμα για 20 ημέρες.

Αν ο τροχονόμος με γράψει ενώ έχω ακολουθήσει τις οδηγίες τι γίνεται;
Με αντίγραφο της επί πιστώσει απόδειξης καταθέτουμε αναφορά στον διοικητή του τμήματος της τροχαίας για κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκοντος, με την ένδειξη �Κοινοποίηση στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη� και ζητάμε την ακύρωση της κλήσης και την επιστροφή πινακίδων, άδειας και διπλώματος.

Τι θα συμβεί αν μου στείλουν ειδοποίηση να πληρώσω;
Αν το έγγραφο μας το επιδίδουν με δικαστικό επιμελητή τότε απευθυνόμαστε σε δικηγόρο, αν δεν έχουμε τηλεφωνούμε στα μέλη των επιτροπών αγώνα για να μας συστήσουν κάποιο δικηγόρο μέλος των επιτροπών αγώνα. Αν το έγγραφο μας το στέλνουν με ταχυδρομείο μπορούμε να το στείλουμε για ανακύκλωση.


Που μπορώ να απευθυνθώ για διευκρινήσεις ή για βοήθεια;
Ηλεκτρονικά στο e-mail [email protected] ή καλώντας στα τηλέφωνα των μελών του πανελλαδικού συντονιστικού των επιτροπών αγώνα κατοίκων, πολιτών και εργαζομένων ενάντια στα διόδια που είναι αναρτημένα στο site www.oxidiodia.gr καιepitropesdiodiastop.blogspot.com
Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300

Re: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ;

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Κυρ Μαρ 25, 2012 2:02 pm

Διόδια: Να πληρώσει κανείς ή να μην πληρώσει;

Το θέμα της μη πληρωμής του τιμήματος των διοδίων έγινε ευρέως γνωστό από ένα 10λεπτο βίντεο του blog
http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com και από τότε πολλοί Έλληνες οδηγοί βλέποντας την ευκολία του
να μην πληρώνει κάποιος διόδια, αναρωτήθηκαν μήπως θα έπρεπε κι αυτοί να αρχίσουν αυτή την τακτική αφού
το κόστος των διοδίων δεν είναι και μικρό. Έπειτα από αυτό το βίντεο, πολλοί οδηγοί μπήκαν στην ιδέα όχι μόνο
να περνάνε ζητώντας να μην πληρώσουν διόδια, αλλά να έχουν δώσει στους συνεπιβάτες μία κάμερα ανά χείρας
για να επιδείξουν αυτό τους... το επίτευγμα! Σχεδόν πάντα οι υπάλληλοι άνοιγαν την μπάρα ή αφήνανε τους επιβάτες
να την ανοίξουν και επέτρεπαν στα αυτοκίνητα να περάσουν ακόμη κι αν δεν είχαν πληρώσει, κάνοντας μια απλή
καταγραφή του αριθμού του οχήματος. Τώρα τελευταία, όμως, τα πράγματα αγρίεψαν. Οι υπάλληλοι, προφανώς,
με νέα εντολή που έχουν λάβει, δεν ανοίγουν τις μπάρες, καθυστερώντας την κυκλοφορία και παρεμποδίζοντας την
κανονική ροή των οχημάτων, κάτι το οποίο σίγουρα θα πρέπει να εξεταστεί για τη νομιμότητά του. Αυτός που δεν
πληρώνει φαίνεται να είναι αυτός που δημιουργεί ένα κομβόι από πίσω του με αυτοκίνητα και εκνευρισμένους οδηγούς.
Επί της ουσίας, αυτός που παρακωλεί την κίνηση είναι ο/η υπάλληλος των διοδίων που δεν επιτρέπει την ανύψωση
της μπάρας, κάτι το οποίο κάνει λίγα λεπτά μετά. Αυτό αποτελεί εθελούσια και αναίτια παρεμπόδιση της κυκλοφορίας
και όσο παράξενο και αν ακούγεται, ο οδηγός που δεν πλήρωσε μπορεί να καταγγείλει την συμπεριφορά του/της
υπαλλήλου. Πρόσφατα, μία υπάλληλος ανάγκασε ολόκληρο κομβόι αυτοκινήτων να κάνει οπισθοπορεία (!) προκειμένου
να φύγει από την σειρά ένας οδηγός ο οποίος είχε αρνηθεί να πληρώσει. Οι οδηγοί κακώς άκουσαν τις εντολές της
υπαλλήλου, καθώς επί της ουσίας, δέχτηκαν να θέσουν τους εαυτούς τους σε κίνδυνο χωρίς να κινδυνεύει η ζωή κάποιου
ή γενικότερα να συντρέχει άλλος σοβαρότερος λόγος για την παρανομία. Ο οδηγός μπορεί επίσης, να κινηθεί νομικά
γιατί κανένας υπάλληλος (πλην αυτών της τροχαίας), δεν εξουσιοδοτείται να καθορίζει την κίνηση των οχημάτων και
μάλιστα να τους ωθεί σε παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.

Τι γίνεται όμως, με την πληρωμή διοδίων; Ποιος έχει δίκιο;

Η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία είναι σαφής: Λέει εν ολίγοις, πως απαγορεύεται η είσπραξη διοδίων σε αυτοκινητοδρόμους
που δεν έχουν ολοκληρωθεί και που δεν έχουν σε όλο τους το μήκος τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και
προστατευτικό διάζωμα στην μέση. Επίσης, αναφέρεται η σημασία ύπαρξης ανάλογης ασφάλειας παράπλευρου δρόμου
ώστε να μπορεί να είναι εφικτή η αποφυγή είσπραξης διοδίων σε όσους δεν επιθυμούν να πληρώσουν. Δυστυχώς, στην
Ελλάδα κάτι τέτοιο φαίνεται πως δεν υπάρχει σε κανένα αυτοκινητόδρομο, παρά μόνο σε κάποια σημεία του αυτοκινητόδρομου!
Η ανυπαρξία παράπλευρου δρόμου ήταν ο λόγος που ο δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος, κατέβηκε στους δρόμους
και προσπάθησε να απωθήσει τις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες και να επιτρέψει στα οχήματα να έχουν την δυνατότητα
να αποφεύγουν την πληρωμή διοδίων. Συνεπώς, η μη πληρωμή διοδίων σε αυτούς τους δρόμους βάσει της ευρωπαϊκής
νομοθεσίας δεν συνιστά παράβαση, συνιστά όμως, βάσει της ελληνικής νομοθεσίας. Η τροπολογία Ρέππα και η μη πληρωμή
διοδίων βαφτίστηκε... παράβαση του Κ.Ο.Κ.! Από τον Φεβρουάριο του 2011, αποτελεί παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
η μη καταβολή του ποσού των διοδίων, έστω κι αν δεν συνιστά κάποια παράβαση που επηρεάζει την οδική ασφάλεια.
Σε κάθε περίπτωση η παράβαση βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται για τον παραβάτη
την επιβολή του διοικητικού προστίμου που προβλέπεται στο τέλος της παραγράφου 11 του άρθρου (200 ευρώ) και τη δυνητική
επιβολή των διοικητικών μέτρων του άρθρου 103 παρ. 2 του Κώδικα (αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, άδεια κυκλοφορίας
και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες). Ωστόσο για να σας βεβαιωθεί παράβαση, θα πρέπει η αρμόδια αστυνομική
υπηρεσία είναι παρούσα κατά την ώρα της άρνησης πληρωμής. Όπως είναι λογικό, οι εταιρείες των διοδίων είναι αναρμόδιες
και δεν εξουσιοδοτούνται να σας επιβάλλουν κάποιο πρόστιμο σε περίπτωση μη πληρωμής.

Μετά από όλα αυτά, αφήνουμε στην δική σας κρίση, αν και πότε θα πρέπει να πληρώσετε το διαρκώς αυξανόμενο τέλος των διοδίων.

ΜΠΑΝΑΝΙΑ...
Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300

Re: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ;

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Παρ Απρ 06, 2012 9:05 pm

πρωτο περασμα απο διαδρομο με μετρητα, δευτερο περασμα απο διαδρομο ePass, τριτο περασμα απο τερμα δεξιο διαδρομο
με μεγαλυτερο κενο...το ξαναλεω!!! μην περνατε μαζι με αυτοκινητα...δυο πολυ βασικοι κινδυνοι ειναι πρωτον, να σας κλεισει
το αυτοκινητο και να κολησετε στον τοιχο, και δευτερον, να σας πεσει η μπαρα στο κεφαλι, ή πανω στην μοτοσυκλετα...

http://www.greektube.org/content/view/172682/2/
Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300

Re: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ;

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Τετ Φεβ 20, 2013 10:04 pm

ΕΙΝΑΙ Η ''ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ'' ΠΟΛΙΤΙΚΗ...
ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ?
Ο αγώνας κατά των διοδίων κορυφώνεται. Επιτέλους, με τη συμμετοχή όλων των φορέων και των τριών δήμων του νομού,
πληθαίνουν οι φωνές ενάντια στο παράλογο καθεστώς των διοδίων και στον οικονομικό αποκλεισμό της Πιερίας. Η Πιερία
θα νικήσει γιατί το θέλουν οι πολίτες της!
Κι όμως, μεταξύ των διαμαρτυρομένων υπάρχουν κάποιοι που ενώ υποστηρίζουν την απομάκρυνση των διοδίων από τον τόπο
μας, συνεχίζουν να πιστεύουν πως οι επενδύσεις αυτού του τύπου είναι απαραίτητες για την βελτίωση της οικονομίας της χώρας.
Πρόκειται για ένα μεγάλο ψέμα, για μια συστηματική προσπάθεια εξαπάτησης του ελληνικού λαού από τον οποίο κρύβει την αλήθεια
η σημερινή τρικομματική κυβέρνηση. Οι συμβάσεις παραχώρησης (ΣΔΙΤ ή Public Private Partnership) είναι εφεύρεση ενός
χρηματοοικονομικού εργαλείου με το οποίο, με μία απλή υπογραφή, μεταφέρεται εθνικός πλούτος στα χέρια των "επενδυτών"
(βλέπε κατασκευάστριες εταιρείες στις οποίες χαρίστηκαν οι εθνικοί μας δρόμοι).
Το μοντέλο αυτό έχει καταρρεύσει σε ολόκληρο τον κόσμο! Εκατομμύρια πολίτες επαναστατούν και ζητούν την κατάργηση των
ληστρικών αυτών συμβάσεων, με τις οποίες λεηλατείται ο εθνικός πλούτος των χωρών τους (βλέπε «Die Plünderung des öffentlichen
Eigentums», Werner Rügemer, Γερμανία). Μάλιστα, σε πολλές χώρες οι πολίτες τα κατάφεραν, αφού οι ασφυκτικές πιέσεις τους
ανάγκασαν τις εταιρείες να αποχωρήσουν (Παρίσι, Λονδίνο, Βερολίνο).
Δυστυχώς, άπαντες σιωπούν και επιτρέπουν σε τράπεζες και πολυεθνικές να παρακάμψουν ακόμη και κυβερνήσεις για συνεχίσουν
την καταλήστευση των κρατών. Οι «επενδυτές» προσπαθούν να ενισχύσουν τη θέση τους. Πως; Πληροφορηθήκαμε ότι ο Επίτροπος
Ντε Κουχτ ( [email protected] ) μεταβαίνει εσπευσμένα στον Καναδά για να κλείσει με ειδική διαδικασία τις
διαπραγματεύσεις για την εμπορική συμφωνία CETA. Στη συνέχεια θα φέρει το κείμενο της συμφωνίας στο Συμβούλιο αρχηγών
κρατών για fast track έγκριση, σύμφωνα με τα οποίο: Οποιοσδήποτε ιδιώτης επενδυτής ενοχλείται από κάποιο νέο νόμο για την
προστασία των κοινωνικών δικαιωμάτων, του περιβάλλοντος, της δημόσιας υγείας κλπ θα μπορεί να ζητάει την κατάργησή του.
Αυτό έχει ήδη συμβεί στη χώρα μας! Με το αισχρό νόμο Βορίδη, μετά από εντολή των «επενδυτών» και των εθνικών μας
«νταβατζήδων», με μία απλή νομική διάταξη, η διαμαρτυρία στα διόδια αποτελεί πλέον ποινικό αδίκημα.
Συμπολίτες, δεν αρκεί μόνο η διαμαρτυρία στα διόδια. Δεν θα λυθεί το πρόβλημα με την αναστολή λειτουργίας του σταθμού
διοδίων του Αιγινίου και των παράπλευρων της Λεπτοκαρυάς. Η καταλήστευση των εισοδημάτων μας θα συνεχιστεί! Σειρά
έχει το νερό! Ναι, ετοιμάζονται να πουλήσουν ποτάμια και πηγές! Ήδη έχουν καταμετρηθεί οι πομώνες των αγροτών και σε
λίγο θα κάνει την εμφάνισή του ο «επενδυτής» για να καλύψει το κενό «της ορθολογικής χρήσης του αρδευτικού νερού».
Πρέπει να αντισταθούμε! Ας διδαχτούμε από το πάθημα των διοδίων.
Αναρτήσαμε στην ιστοσελίδα της ομάδας μας ένα σχέδιο επιστολής -στα ελληνικά και στα αγγλικά - που θα σταλεί στα e-mail
του Επιτρόπου Ντε Κουχτ και των υπόλοιπων 26 Επιτρόπων-, σε πρωθυπουργούς και Ευρωβουλευτές.
Σας παρακαλούμε να διαβάστε το κείμενο και αν συμφωνείτε, καταθέστε την ψηφιακή σας υπογραφή και το ονοματεπώνυμό μας.
Η ομάδα μας, καθημερινά θα στέλνει το κείμενο διαμαρτυρίας στα γραφεία των επιτρόπων, των Πρωθυπουργών και των 500
Ευρωβουλευτών. Ας ξεκινήσουμε από το απλό: Ας προσπαθήσουμε να ψελλίσουμε το ΟΧΙ!
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας (ΕΟΔνΠ)
Φλέμινγκ 19, Κατερίνη 601 00
Τηλ. 23510 31906 / Φαξ 23510 34 174
[email protected] - www.otoposmou.gr
Έλληνες, λάβετε μέρος στη διαμαρτυρία όλοι, ασχέτως που κατοικείτε... http://www.anasta.de/TOPOS/index.php?op ... Itemid=182
Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300

Re: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ;

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Πέμ Απρ 25, 2013 3:46 pm

ΓΙΑ ΤΑ ....''ΕΡΓΑ''!!!


Απατεώνες παίζουν με τη ζωή μας.
Αν ο Μπεν Άφλεκ γνώριζε τον Σαμαρά θα μπορούσε να σκηνοθετήσει μια νέα
επιχείρηση ARGO και να διεκδικήσει εκ νέου το Oscar σκηνοθεσίας αυτή τη
φορά για το 2013. Οι χιλιάδες απολυμένοι της Ολυμπίας Οδού πιθανόν να μην
την έβλεπαν ποτέ γιατί ακόμα και τα 7 ευρώ για διασκέδαση είναι περιττά
έξοδα όταν δεν έχεις να αγοράσεις τα απαραίτητα.
Την Πέμπτη 25 Απριλίου Ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς, ο Β. Βενιζέλος και ο Ν.
Τσούκαλης θα επιθεωρήσουν τα έργα της Ολυμπίας Οδού που επαναξεκινούν.
*Αλήθεια βρε ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ποια Ολυμπία Οδός?

Δεν υφίσταται καμία Ολυμπία οδός κανένα έργο.
Δεν υπάρχει σύμβαση σε ισχύ. Υπάρχει μόνο διακοπή εργασιών και τίποτε άλλο.
Εδώ και μερικές βδομάδες στήνεται το σκηνικό της επιχείρησης εξαπάτησης
χιλιάδων ανέργων και των οικογενειών τους. Τι συμβαίνει όμως πραγματικά?
Στην φιέστα που θα παρουσιαστεί ως επανεκκίνηση της Ολυμπίας Οδού
μεταφέρονται εργάτες του <<ΑΚΤΩΡ>> από εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου
<<ΜΟΡΕΑΣ>>, ντύνονται με γιλέκα της <<Ολυμπίας Οδού>> βαφτίζονται εργαζόμενοι
της <<Ολυμπίας Οδού>> και θα παριστάνουν πως εργάζονται.
Μεταφέρονται φορτηγά της εταιρίας <<ΣΒΩΛΟΣ>> από το λιμάνι της Πάτρας,
βαφτίζονται φορτηγά της <<Ολυμπίας Οδού>> και θα κάνουν πως εργάζονται.
Μεταφέρονται χωματουργικά μηχανήματα δίχως άδειες, ασφάλειες και πινακίδες
βαφτίζονται μηχανήματα της <<Ολυμπίας Οδού>> και θα κάνουν πως εργάζονται.
<<Προσλαμβάνονται>> πρώην εργαζόμενοι της <<Ολυμπίας Οδού>> που γνωρίζουν τα
μέρη *ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ* για όσο θα διαρκέσει η φιέστα με
την υπόσχεση πως θα προτιμηθούν όταν ξανά ξεκινήσει η <<Ολυμπία Οδός>>
Μεταφέρθηκαν 4 τουλάχιστον ημιφορτηγά 4Χ4 κίτρινου χρώματος του
αυτοκινητόδρομου <<ΜΟΡΕΑΣ>> και με πρόχειρο ταμπελάκι <<Ολυμπία Οδός>> θα
κάνουν πως εργάζονται στα εργοτάξια της <<Ολυμπία Οδός>>.
Όλοι αυτοί όταν τελειώσει το σόου Χατζηδάκη-Σαμαρά-Βενιζέλου-Δημάρ θα
επιστρέψουν στην κυριολεξία από κει που ήρθαν.
Ας απαντήσει κάποιος. Γιατί δεν μπορεί κανείς να προσλάβει κανένα
εργαζόμενο στην Ολυμπία Οδό? Μήπως γιατί δεν υφίσταται έργο? Γιατί μαζεύουν
χιλιάδες βιογραφικά σε σύμβαση παραχώρησης που δεν υφίσταται εξαπατώντας
χιλιάδες οικογένειες που ζουν δίχως το παραμικρό έσοδο? Γιατί όλη αυτή η
φιέστα? Για να παρουσιαστεί ως αξιόπιστος ο υπουργός? Για να δοθεί το
αίσθημα της ανασυγκρότησης και της ανάπτυξης? Γιατί παρουσιάζουν ως
συμφωνία για επανεκκίνηση κάτι που δεν υφίσταται αφού δεν υπάρχει συμφωνία
για χρηματοδότηση από τις τράπεζες? Γιατί μιλάνε για επανεκκίνηση όταν
ακόμα οι ίδιες οι εταιρίες δεν τα έχουν βρει μεταξύ τους για ξαναμοίρασμα
του έργου που μίκρυνε μέχρι την Πάτρα? Γιατί ετοιμάζονται να περάσουν τη
νέα σύμβαση παραχώρησης μέσα στο καλοκαίρι?
Μία συμβουλή μόνο. Μην κάνει το λάθος και ζητήσει ο Σαμαράς την άδεια
κατεδάφισης της γέφυρας του Μεγανίτη γιατί *ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ*.
Αυτά τα λίγα για το σόου Χατζηδάκη-Σαμαρά-Βενιζέλου-Δημάρ και έπεται και
συνέχεια...

*Τσελεπής Θεόδωρος*
*Άνεργος ηλεκτροσυγκολλητής *
*πρώην πρόεδρος Σωματείου εργαζομένων στην Ολυμπία Οδό <<Η ΓΑΛΑΡΙΑ>>*
*6974 175 322*
Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300

Re: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ;

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Κυρ Φεβ 09, 2014 9:36 pm

Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300

Re: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ;

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Τετ Μαρ 05, 2014 12:17 am

απο το τελευταιο τευχος του moto, 532 (2014) του Θάνου Φελούκα...ξεδιαλυνει πολλα πραγματα k040




Χωρίς αντίκρισμα.

Το ακριβοτερο δεν ειναι παντα το καλυτερο. Αυτη τη στιγμη πληρωνουμε τιμες αυτοκινητοδρομων για την ΠΑΘΕ χωρις να ειναι
αυτοκινητοδρομος, επιδοτωντας τα εργα τα οποια καποτε θα γινουν. Ενα κατασκευαστικο φαινομενο με παγκοσμια πρωτια!

Στις 6 Φεβρουαριου ενεργοποιηθηκαν οι νεες τιμες των διοδιων, οπως ηταν αναμενομενο να γινει, προκαλωντας μια σειρα
αρνητικων αντιδρασεων που εφτασαν μεχρι την πυρποληση ενος σταθμου. Αντιθετα με τον τροπο που παρουσιαστηκε απο
διαφορα μεσα, οι αυξησεις αυτες δεν εγιναν στον αποηχο των νεων συμβασεων παραχωρησης, αλλα προβλεπονταν κιολας
απο το 2007, απο τις αρχικες συμβασεις που τοσο ξεκαθαρα υπολογιζαν και ρυθμιζαν το συμφερον της κατασκευαστριας
εταιριας. Στο moto ειχαμε αναφερει ξεκαθαρα στα τευχη 429 (2008) και 451 (2009) για την αυξηση των διοδιων και τον
τροπο που αυτη θα γινει βαση της πορειας των εργων. Τα εργα λοιπον ειχαν σταματησει οποτε οι τιμες τους ειχαν παγωσει,
τωρα εν αναμονη της επανεναρξης τους εγιναν και οι αυξησεις, σε μια συνηθη πρακτικη που ισχυει εδω στην χωρα μας και
πουθενα αλλου στην Ευρωπη: Πρωτα πληρωνεις και μετα παιρνεις. Βλεπετε, μπορει ο υπουργος Υποδομων, Μεταφορων και
Δικτυων κ. Μ.Χρυσοχοιδης να μιλησε σε εντονους τονους για μυθους που κατασκευαζουν οι δημοσιογραφοι που εναντιωνονται
στα τελη των διοδιων, αλλα στις πιο σοβαρες καταγγελιες δεν απαντησε ποτε. Ειπε λοιπον οτι σε ολη την Ευρωπη τα διοδια
ειναι ανταποδοτικα, ωστοσο δεν μας ειπε σε ποια χωρα της Ευρωπης, αλλα και ολοκληρου του κοσμου, τα εργα αυτα προπληρωνονται,
οπως εδω. Στον αποηχο μαλιστα της δυσαρεσκειας για την αυξηση των διοδιων, ο υπουργος που κατα δηλωση του υπεγραψε το
μνημονιο χωρις να το διαβασει, υποστηριζει οτι εχουμε το φθηνοτερο κοστος ανα χιλιομετρο. Μονο που αυτο, ακομα και αν ηταν
αληθεια, αναφερεται σε δρομους με πολλαπλασια ποιοτητα οδοστρωματος και οχι σε μια ΠΑΘΕ που μονο κατα διαστηματα ειναι
αυτοκινητοδρομος και η προσφυση υποδεεστερη. Προφανως δεν θα διαβασε και τις εκθεσεις που δειχνουν οτι το τελικο κοστος
κατασκευης στην Ελλαδα, ξεπερνα παντα το 100% της αρχικης μελετης. Ολο σε σκληρα πετρωματα πεφτουν οι εργολαβοι...
Εχοντας αναλυσει διεξοδικα τις συμβασεις παραχωρησης στα προαναφερθεντα τευχη, εχοντας απαντησει και σε σχετικη
αλληλογραφια, δεν ειναι αναγκαιο να τα αναλυσουμε για μια ακομη φορα, απο την στιγμη που δεν εχει αλλαξει τιποτα. Η μονη
αλλαγη, ειναι ο τροπος που αντιμετωπιζονται ολοι οσοι δεν πληρωνουν. Εδω και δυο χρονια προστεθηκε ειδικη παραγραφος
στον ΚΟΚ που τιμωρει οσους δεν πληρωνουν τα διοδια: ''Απαγορευεται η κυκλοφορια οχηματων σε αυτοκινητοδρομους, οδους
ταχειας κυκλοφοριας, σηραγγες και γεφυρες που διακρινονται με ειδικες πινακιδες σημανσης, χωρις την καταβολη διοδιου τελους,
οταν και οπου προβλεπεται η καταβολη αυτη. Για την καταβολη του διοδιου τελους ειναι υποχρεοι εις ολοκληρον ο κυριος και
ο οδηγος του οχηματος. Η βεβαιωση της παραβασης γινεται απο τα αρμοδια αστυνομικα οργανα που την διαπιστωνουν αυτοπροσωπως.''
Αρα μοναχα η τροχαια και μονο αν σε πιασουν επ' αυτοφωρω, μπορουν να σε οδηγησουν να πληρωσεις προστιμο. Ωστοσο οπως
διαπιστωσαμε, μοναχα τους δυο πρωτους μηνες της αλλαγης του ΚΟΚ, υπηρχαν καθημερινα μπλοκα της τροχαιας στους σταθμους
των διοδιων. Η επιτηρηση της Εθνικης Οδου χρειαζεται αρκετους πορους και δεν γινεται να συνδυαστει με την αστυνομευση των
σταθμων. Οποτε, και καθως οι παρανομες διελευσεις συνεχιζονταν, τον Απριλιο του 2012, λιγο πριν την εξοδο για τις διακοπες
του Πασχα, υπηρξε και επομενη τροποποιηση του ΚΟΚ. Με βαση λοιπον αυτη, η τροχαια μπορει πλεον να στελνει ταχυδρομικως
τα προστιμα στηριζομενη σε στοιχεια που προκυπτουν απο ηλεκτρονικα μεσα. Απο τις δικες της δηλαδη καμερες παρακολουθησης,
αυτες που δεν εχει εγκαταστησει ποτε. Απεναντιας για την επιτηρηση των σταθμων χρησιμοποιουνται προς το παρον οι καμερες
που εχουν τοποθετησει οι εταιριες, πραγμα που σημαινει οτι υπαρχει ενα νομικο κενο. Καμια παραβαση του ΚΟΚ δεν μπορει να
στοιχειοθετηθει απο εναν πολιτη εις βαρος ενος αλλου πολιτη, ακομα και αν αυτο γινεται με την παρουσιαση αποδεικτικων στοιχειων.
Οι εταιριες που διαχειριζονται τους αυτοκινητοδρομους δεν μπορουν να ριξουν προστιμα. Μπορουν μονο να αναζητησουν τον οδηγο
που δεν πληρωσε και σε περιπτωση που τον βρουν να εκδωσουν εντολη πληρωμης βαση του Ν. 3535 (Κυρωση Συμβασης Παραχωρησης
αρθρο 3ο, παρ. 2 ΦΕΚ 41Α 23/02/2007) που αναφερει: ''Ο υποχρεος δικαιουται να καταβαλει το οφειλομενο τελος, χωρις αλλη
επιβαρυνση, εντος της προθεσμιας των 15 ημερων απο την εκδοση της βεβαιωσεως του Παραχωρησιουχου με τον τροπο που θα
υποδειξει ο τελευταιος.'' Αυτο βεβαια δεν εμποδιζει τις εταιριες να διωκουν δικαστικα οσους περνουν τα διοδια χωρις να πληρωσουν,
εφοσον υπαρχει ευκρινης φωτογραφια της πινακιδας τους, ελπιζοντας οτι η υποθεση δεν θα καταρευσει στο δικαστηριο.
Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300


Επιστροφή στο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες