φρεναρισμα ?

φρεναρισμα ?

Δημοσίευσηαπό ''GSXR 1300'' την Κυρ Οκτ 08, 2006 10:19 pm

Τι κανετε σε ενα φρεναρισμα αναγκης ποιος ειναι ο σωστος τροπος να την σταματησουμε με ασφαλεια :?: Οι εμπειριες σας εδω
''GSXR 1300''
 

Δημοσίευσηαπό Theo την Δευτ Οκτ 09, 2006 12:22 am

τι εννοείς ανάγκης??? πάντα υπάρχει αναγκη για να φρενάρεις.

Μήπως εννοείς πανικού???
:?:
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Δευτ Οκτ 09, 2006 11:39 am

Ναί μάλλον αυτό λέει, αν μας πεταχτεί κανένα ζωάκι,φορτηγάκι,αμαξάκι κ.ο.κ.
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Theo την Δευτ Οκτ 09, 2006 12:17 pm

Στέλιο όπως σίγουρα ξέρεις είναι ανάλογα τη μοτό.

Αλλιώς με εντούρο

Αλλιώς με στρίτ

Αλλιώς με βάρκα!!!

Σε καμία από τις περιπτώσεις δεν τσαρουχώνουμε το μπροστά .

Εγώ κατεβάζω καπάκι δύο ταχύτητες - μπετόβεργες τα χέρια για να μην διπλώσει το μπροστινό και βυθίζω έως να νοιώθω οκ. Πατάω και το πίσω προοδευτικά έως να το μπλοκάρω.

Και κανά σταυρουδάκι στο τιμόνι χρήσιμο είναι!!
:smt109
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Τρί Οκτ 10, 2006 11:59 pm

Theoulino καλα τα λες.Θα συμφωνησω μαζι σου, αλλα σιγουρα ειναι και το τι αντανακλαστικα εχει ο οδηγος ετσι?
Αλλιως θα αντιδρουσες εσυ αλλιως καποιος αλλος..
Το θεμα είναι να στροφαρει γρηγορα το μυαλο εκεινες τις γκουχ κακες στιγμουλες ..
Αν δε στροφαρει οτι και αν κανεις .. αν το κανεις αργα .. τα εφαγες τα μουτρακια ..

Το πιο πιθανο λεμε παντα..


Παντα ταπεινα μιλαω Στελιο..

Φιλικα Κ.
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Theo την Τετ Οκτ 11, 2006 1:03 am

ktm_isa έγραψε:Theoulino καλα τα λες.Θα συμφωνησω μαζι σου, αλλα σιγουρα ειναι και το τι αντανακλαστικα εχει ο οδηγος ετσι?
Αλλιως θα αντιδρουσες εσυ αλλιως καποιος αλλος..
Το θεμα είναι να στροφαρει γρηγορα το μυαλο εκεινες τις γκουχ κακες στιγμουλες ..
Αν δε στροφαρει οτι και αν κανεις .. αν το κανεις αργα .. τα εφαγες τα μουτρακια ..

Το πιο πιθανο λεμε παντα..


Παντα ταπεινα μιλαω Στελιο..

Φιλικα Κ.


Katerίνα πιστεύω ότι το πανικού δεν είναι "φρενάρισμα σκέψης". Εκείνη τη στιγμή δεν προλαβαίνεις να σκεφτείς. Ακόμα και διάσημοι οδηγοί αγώνων έχουν χαρακτηρίσει κάποιες στιγμές μαζί με του πανικού σαν ακαριαίους αυτοματισμούς.

Απλά το κάνεις .........γι αυτό καλό είναι έστω και στο 60% να μαθαίνουμε να φρενάρουμε έτσι και στο τέλος να μας γίνει αυτοματισμός......

Αλλά οτι και να πείς......αν δεν σε θέλει..........θα πέσεις...........
:smt093 :smt093
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ''GSXR 1300'' την Σάβ Οκτ 14, 2006 7:38 pm

Theo έγραψε:
Αλλά οτι και να πείς......αν δεν σε θέλει..........θα πέσεις...........
:smt093 :smt093



taou!!!! taou!!!! taou!!!! taou!!!!
''GSXR 1300''
 

Δημοσίευσηαπό lord την Σάβ Οκτ 14, 2006 11:23 pm

μακρια απο μας!!!
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Κυρ Οκτ 15, 2006 12:32 am

Φτου, φτου, φτου μακριά και αγαπημένοι. Αμα τύχει, και τα δύο μαζί ίσα να μην μπλοκάρουν, ειδικά το μπροστά. Μππρρρρρρρρρρ. Μακριά από μας.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Typhoon την Κυρ Οκτ 15, 2006 3:05 am

παιδιά είχα διαβάσει κάποτε σε ένα άρθρο σε περιοδικό ότι είναι πολύ χρήσιμο να "προπονούμαστε" στο φρενάρισμα.

Να πηγαίνουμε σε καμιά αλάνα, ή κάποιον δρόμο χωρίς πολύ κυκλοφορία και να προπονούμαστε σε φρενάρισμα όπου το μπροστά να μπλοκάρει εσκεμμένα. Αμα έχει και λίγο χωματάκι κάτω ακόμη καλύτερα.Εννοείται οι ταχύτητες ότι θα είναι πολύ μικρές(μη σαβουριαστούμε κιόλας!) και χρειάζεται υπομονή...

Με τον καιρό οι τριάντα πόντοι που μπορούμε να ελέγξουμε την μοτό με μπλοκαρισμένο το μπροστινό θα γίνουν πενήντα.

Εντάξει,σίγουρα κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να μας γλυτώσει σε μπλοκάρισμα με πολλά χλμ, αλλά όσο να ΄ναι θα βοηθήσει σε κάποιες περιπτώσεις πχ μέσα στην πόλη με μικρότερες ταχύτητες.
Άβαταρ μέλους
Typhoon
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 20, 2006 12:07 pm

Δημοσίευσηαπό thanos13 την Κυρ Οκτ 15, 2006 5:03 am

Η προπόνηση και η εξάσκηση ποτέ δεν έκανε κακό σε κανένα.Το αντίθετο μάλιστα σε βοηθάει πάρα πολύ.
Και να τονίσω επίσης οτι η βελτίωση στους 2 τροχούς(αλλά και στους 4) κατά τη ταπεινή μου γνώμη δε σταματάει ποτέ.Όσο καλός και να πιστεύεις οτι είσαι η ακόμα και αν είσαι πάντα μπορείς να γίνεις καλύτερος 8)
Με ένα ζευγάρι λασπωμένες μπότες
σάλταρα πάνω απ την χλωμή μου μοίρα
Και εκείνη ανήμπορη να με γραπώσει
με έβριζε και έσκουζε σαν γερασμένη σκύλα...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
thanos13
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 18, 2006 10:59 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό HawkGt την Κυρ Οκτ 15, 2006 10:01 am

Theo έγραψε:
Εγώ κατεβάζω καπάκι δύο ταχύτητες - μπετόβεργες τα χέρια για να μην διπλώσει το μπροστινό και βυθίζω έως να νοιώθω οκ. Πατάω και το πίσω προοδευτικά έως να το μπλοκάρω.

Και κανά σταυρουδάκι στο τιμόνι χρήσιμο είναι!!
:smt109


Theo, όλα λάθος τα κάνεις. Πως και δεν έχεις πέσει ακόμη? Χωρίς πλάκα τώρα...

Η μοτοσυκλέτα σταματάει με τα φρένα. Το κατέβασμα ταχυτήτων για να χρησιμοποιήσεις το φρένο του κινητήρα είναι χάσιμο πολύτιμου χρόνου (πόσο μάλλον αν έχεις δίχρονο μοτέρ ή μονόδρομο συμπλέκτη, οπότε και στις δύο περιπτώσεις δεν έχεις σημαντικό φρένο κινητήρα).
Το "μυστικό" για το σωστό φρενάρισμα είναι να καθυστερήσεις όσο περισσότερο γίνεται την μεταφορά του βάρους μπροστά και να κάνεις αυτή την μεταφορά όσο λιγότερο βίαιη γίνεται, για να μην τερματίσει η μπροστινή ανάρτηση. Τα "χέρια μπετόβεργα" δεν βοηθάνε καθόλου να το επιτύχεις αυτό, γιατί έτσι περνάνε ακαριαία όλες οι δυνάμεις στο πηρούνι. Έκτος αυτού δεν έχω δει καμμία μπετόβεργα να έχει "αίσθηση" για να αισθανθεί την ανάδραση (feedback) του δρόμου και να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις.
Επομένως, εάν πρέπει να εξασκηθείτε στα φρένα πανικού επικεντρωθείτε στα εξής:

Χιλιοστά του δευτερολέπτου πριν πατήσουμε το μπροστινό φρένο, πατάμε το πίσω ώστε να "κάτσει" το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. ΜΗΝ το μπλοκάρετε. Σφίξτε δυνατά το τεπόζιτο με τους προσαγωγούς σας. Ο σκοπός είναι να υποστηρίξετε το βάρος σας εκεί και όχι στο τιμόνι. Πατάτε προοδευτικά και αποφασιστικά το μπροστινό φρένο. 'Οχι χουφτώματα και **Motocikleta - Bot**. Τα σύγχρονα φρένα είναι το πιό ισχυρό υποσύστημα της μοτοσυκλέτας (Μια σύγχρονη μοτό έχει πιο γρήγορο 100-0 παρά 0-100). Δύο δάχτυλα στην μανέτα σταματάνε Χάγια από τα 300χλμαω! Καθ' 'ολη την διάρκεια του φρεναρίσματος 'ακούμε' το μπροστινό και διορθώνουμε την πίεση στο κύκλωμα λίγο πριν το μποκάρισμα. Και βέβαια το πίσω συνεχίζουμε να το πατάμε, χωρίς πάλι να το μπλοκάρουμε.

Ωραία, θα μου πείτε, τα λες ρε μάστορα! Πριν από μερικούς μήνες, όμως, δεν έπεσες από μπροστινό φρενάρισμα? Δυστυχώς, ανάμεσα στην θεωρία και την πράξη παρεμβάλονται οι ενστικτώδεις αντιδράσεις, οι οποίες πάντα στην οδήγηση της μηχανής λειτουργούν ενάντια στα συμφέροντα και τα δικά μας και της μηχανής. Και αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός της εκπαίδευσης και της προπόνησης, να κάνουμε δηλαδή ενστικτωδώς αυτό που είναι και σωστό.
Άβαταρ μέλους
HawkGt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 10:22 pm

Δημοσίευσηαπό lord την Κυρ Οκτ 15, 2006 12:00 pm

thanos13 έγραψε:Η προπόνηση και η εξάσκηση ποτέ δεν έκανε κακό σε κανένα.Το αντίθετο μάλιστα σε βοηθάει πάρα πολύ.
Και να τονίσω επίσης οτι η βελτίωση στους 2 τροχούς(αλλά και στους 4) κατά τη ταπεινή μου γνώμη δε σταματάει ποτέ.Όσο καλός και να πιστεύεις οτι είσαι η ακόμα και αν είσαι πάντα μπορείς να γίνεις καλύτερος 8)



+1οο :smt026 :smt026 :smt026
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο ΦΡΕΝΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες