Honda VFR 800 VTEC

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

Honda VFR 800 VTEC

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Παρ Ιουν 23, 2006 11:35 pm

Honda VFR 800 VTEC



Το πολύ επιτυχημένο και διαχρονικό μοντέλο επιστρέφει, έχοντας δεκάδες βελτιώσεις σε πλαίσιο και κινητήρα, ελκυστική εμφάνιση και ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα




Είναι τουριστική μοτοσικλέτα όταν λειτουργούν οι δύο βαλβίδες και σπορ όταν λειτουργούν και οι τέσσερις. Είναι η νέα… «πριγκίπισσα» των δρόμων, αφού σίγουρα δεν είναι τυχαίο ότι έχει κερδίσει πολλές φορές τον τίτλο της καλύτερης μοτοσικλέτας γενικής χρήσης.

Το νέο VFR ξεχωρίζει από το παλιό και οπωσδήποτε από οποιαδήποτε άλλη μοτοσικλέτα που κυκλοφορεί.

Η αισθητική της νέας μοτοσικλέτας, με τους τέσσερις προβολείς εμπρός σε σχήμα V και την ουρά με το ενιαίο φωτιστικό σώμα και τις δύο εξατμίσεις να προβάλουν ακριβώς από κάτω, αποτυπώνεται μια και καλή στη μνήμη σου.

Ο κινητήρας
Το σημαντικότερο νέο στοιχείο που έχει το VFR είναι το VTEC, μια τεχνολογία γνωστή από τα αυτοκίνητα εδώ και πολλά χρόνια. Σύμφωνα με αυτήν, στις χαμηλές και μέχρι τις μεσαίες στροφές (7.000 σ.α.λ.) λειτουργούν μόνο οι δύο από τις τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, πράγμα που στην πράξη έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Από τη στιγμή που η βελόνα του ταχύμετρου θα περάσει πάνω από τις 7.000 σ.α.λ., ο υδραυλικά κινούμενος πίρος σπρώχνει την καπελοθήκη προς τον εκκεντροφόρο, οπότε μπαίνουν σε λειτουργία και οι άλλες δύο βαλβίδες. Με το που θα ενεργοποιηθούν και οι 16 βαλβίδες, αλλάζει σημαντικά και ο ήχος. Ο μπάσος V-4 αρχίζει και γυρίζει σε πολύ εντονότερους ρυθμούς. Ανεβάζει αστραπιαία, αρκετά γρήγορα και με αίσθηση, αποδίδοντας 110 ίππους.

Η ζωή μαζί του

Το νέο VFR κάνει τη ζωή του αναβάτη του εύκολη. Αισθάνεσαι άνετα πάνω στη σέλα του και μπορείς να απολαύσεις σε κάθε διαδρομή το πόσο ισορροπημένη είναι η σταθερότητα της μοτοσικλέτας, με την ευκινησία της στις αλλαγές των κατευθύνσεων. Το VFR μπαίνει εύκολα στις στροφές, κρατάει τη γραμμή του με ακρίβεια και δεν αφήνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να ταράξουν την ηρεμία του. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει και το καινούργιο πιρούνι με τα μεγαλύτερης διαμέτρου καλάμια (43άρια αντί για 41άρια του προηγούμενου μοντέλου). Ο συνεπιβάτης του VFR θα μείνει αρκετά ευχαριστημένος πάνω στη σέλα που του αναλογεί. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι τώρα σε χαμηλότερη θέση και επομένως φέρνουν τα πόδια σε πιο φυσιολογική γωνία. Για να μπορεί να προσαρμόζεται η ρύθμιση του αμορτισέρ στο επιπρόσθετο βάρος που συνεπάγεται το ταξίδι με το συνεπιβάτη και τις βαλίτσες (αξεσουάρ της Honda στο χρώμα της μοτοσικλέτας) υπάρχει μία στρόφιγγα σε εύκολα προσεγγίσιμο σημείο.


Ρίχνοντας... άγκυρα!

Η Honda διαθέτει και ABS στον προαιρετικό εξοπλισμό, αλλά αξίζει τα έξτρα χρήματα που θα διαθέσει ο μελλοντικός αγοραστής. Ο μηχανισμός αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, σε συνδυασμό με το CBS, συνεργάζεται πάρα πολύ καλά, προσφέροντας προοδευτικό και με καλή αίσθηση φρενάρισμα, το οποίο καταμοιράζεται σωστά. Το VFR μπορεί να φρενάρει με ακρίβεια ακόμη και για τα μέτρα σπορ μοτοσικλέτας. Πιέζοντας την αριστερή μανέτα του φρένου ενεργοποιούνται οι εξωτερικές δαγκάνες των δύο δίσκων εμπρός και η μεσαία του πίσω δισκόφρενου.

Το VFR κοστίζει 12.913 ευρώ κι αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές.

(Πηγούλα:eone.gr)


Εικόνα
Εικόνα
ktm_isa
 

Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες