Τest Blata Origami B1 ...

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

Τest Blata Origami B1 ...

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Τετ Νοέμ 01, 2006 1:15 pm

Ο Γκιούλιβερ ξύπνησε με βαρύ κεφάλι και το στόμα στεγνό. Μετά το ναυάγιο, το κύμα τον είχε ξεβράσει στο μυστηριώδες νησί της Λιλιπούτης. Ένα μέρος όπου άνθρωποι και μοτοσυκλέτες ήταν τέλεια σχηματισμένοι, αλλά στο 1/5 του συνηθισμένου μεγέθους τους... :smt059

Είχα επισκεφτεί ξανά τη Λιλιπούτη, όταν δοκιμάσαμε το Midi Quadard, το γουρουνάκι της τσέχικης Blata.
Τα δεδομένα αλλάζουν κάπως με το mini moto Origami B1.
Αντί για τους 3,4hp του Quadard, εδώ έχουμε 14!
Και αντί για τα 29kg του γουρουνιού, το Origami B1 ζυγίζει μόλις 25...
Ένα πραγματικό κτήνος σε μικρογραφία. Σημειώστε πως “Origami” είναι η γιαπωνέζικη τέχνη με την οποία δημιουργείς αξιοθαύμαστα γλυπτά διπλώνοντας ένα απλό κομμάτι χαρτί.

Η Blata βγάζει έξι μίνι-πιράνχας. Ένα γουρούνι, ένα SM, και τέσσερις supersport εκδόσεις. Από τις τελευταίες, η κορυφαία ακούει στο όνομα Origami B1.
Πρόκειται για έναν μικρό δυναμίτη, με αναλογία kg/hp 1,85!
Όταν ο Γκιούλιβερ πρωτοείδε το Origami, κόλλησε με την εκπληκτική ποιότητα κατασκευής και τις τρελές του λεπτομέρειες.
Το φινίρισμα είναι άψογο, οι κολλήσεις όμορφες, και όλη η μοτοσυκλέτα δείχνει ικανή να αντέξει τρελές καταπονήσεις.
Το σωληνωτό πλαίσιο είναι κτηνώδες. Για δες, έχει και ψαλίδι χωροδικτύωμα. Τρελή λεπτομέρεια το μικρό φτεράκι στον πίσω τροχό...
Το φέρινγκ γωνιώδες και αιχμηρό, ενώ το Origami έρχεται στον πελάτη βαμμένο όπως εκείνος θέλει. Είτε σε ένα απλό κοκκινάκι, είτε ως ρέπλικα κάποιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας από τα MotoGP!
Στη θέση των οργάνων βρίσκουμε το δοχείο του ψυκτικού.
Η εξάτμιση του δίχρονου κινητήρα των 39,8cc διαθέτει έναν πανέμορφο και μερακλίδικο θάλαμο διαστολής που βοηθάει να εκτιναχτούν οι επιδόσεις στα ύψη.
Φίλτρο αέρα δεν χωράει και τον ρόλο του παίζει μια φιλτροχοάνη με ανάγλυφο το logo της εταιρείας.
Οι τρίμπρατσες ζάντες διαθέτουν βαλβίδες αέρα με στραβό και μακρύ στόμιο για ευκολία στον έλεγχο της πίεσης.
Το Origami συνεχίζει να εντυπωσιάζει και στα φρένα, όπου βρίσκουμε δύο πανίσχυρα δισκόφρενα-μαργαρίτες. Οι δαγκάνες έχουν μονά έμβολα, ικανά να καρφώσουν το Origami, όπου και όποτε θελήσει ο αναβάτης.
Όμως, όλα τα λεφτά είναι η καδένα του εκκεντροφόρου.
Όχι, όχι, δεν μπερδευτήκαμε, ακούστε μια στιγμή.
Το Blata ίσως είναι η μοναδική δίχρονη μοτοσυκλέτα με καδένα εκκεντροφόρου! Απλώς στο τσέχικο mini moto παίζει τον ρόλο της αλυσίδας τελικής μετάδοσης.
Αντί για σέλα βρίσκουμε μια φλουδίτσα από αφρώδες, τις ανέσεις ξεχάστε τις. Εδώ έχουμε ένα πραγματικό όπλο για την πίστα, και να μην ακούσουμε γκρίνιες.
Όσο για τις αναρτήσεις, άδικα τις ψάχνετε. Όπως σε όλα τα καρτ και τα mini-moto, έτσι και στο Origami, εκείνες λάμπουν δια της απουσίας τους.
Αποφύγετε τις όποιες λακκούβες στην πίστα και θα τα πάτε μια χαρά.

Ο Γκιούλιβερ γέμισε με βενζίνη και διχρονόλαδο το αχανές ρεζερβουάρ του ενός λίτρου, άνοιξε το τσοκ στο καρμπυρατέρ, και τράβηξε το κορδονάκι του Origami. Το B1 έβηξε, έφτυσε, και άρχισε να τσιρίζει με στριγκό και ιδιαίτερα δυνατό ήχο. Μερικές ξερογκαζιές ήταν αρκετές για να υποψιαστεί και ο πλέον ανίδεος...
Η επόμενη αποστολή ήταν δύσκολη. Τα τεράστια κανιά του Γκιούλιβερ δεν είχαν σχεδιαστεί ώστε να κάμπτονται σε ακραία οξείες γωνίες. Το ίδιο συνέβαινε και με τα ατελείωτα χέρια του, που σφίχτηκαν γερά στα αγωνιστικά κλιπόν του Origami.
Ο δεξιός καρπός γύρισε το γκριπ. Τζίφος. Οι στροφές ανέβηκαν, μετά ανέβηκαν




BOOST BIKER’S HOUSE SOFTAIL 330



Το μέγεθος μετράει

Ξεχάστε αυτά που ακούγατε μέχρι σήμερα ότι ‘‘τάχα δεν έχει σημασία το μέγεθος’’. Το τεράστιο λάστιχο της Avon -με φάρδος 330- δεν είναι τόσο γνωστό για την καλή οδική συμπεριφορά του, όσο για το ότι δίπλα του τα 250άρια μοιάζουν με λάστιχα ποδηλάτου.

Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε δεν είναι κάποιο εξωτικό δημιούργημα ξένων μηχανικών, ούτε έχει φωτογραφηθεί στο Hollywood. Είναι δείγμα της νέας γενιάς Ελλήνων δημιουργών και έχει φωτογραφηθεί στην εξωτική παραθαλάσσια περιοχή του Πειραιά. Η γεμάτη νίκελ και “κακία” μοτοσυκλέτα δεν θυμίζει και πολύ την παλιά της ταυτότητα. Σίγουρα όμως δεν περνά απαρατήρητη.

Πριν από μερικά χρόνια, ο Λοΐζος από τη Σαντορίνη κυκλοφορούσε στο νησί με ένα Harley Davidson Fat Boy του 1994. Για αδιευκρίνιστους ακόμα λόγους, το Fat Boy βρέθηκε να σαπίζει σε ένα οικόπεδο στα Φηρά, δίπλα σε κλήματα και ελαφρόπετρες. Κάμποσα χρόνια αργότερα, ο ιδιοκτήτης της τη λυπήθηκε και αποφάσισε να τη στείλει στην Αθήνα, στο Biker’s House, για μια ψιλοανακατασκευή. Φρεσκάρισμα στα νίκελ δηλαδή για να φύγουν οι σκουριές, service στο μοτέρ και καινούργια λάστιχα. Έτσι, τοποθετήθηκε η μοτοσυκλέτα στο καράβι και από τον Πειραιά μέσω φορτωτικής εταιρείας στη Λιοσίων. “Η μοτοσυκλέτα ήταν σε κακά χάλια όταν μας την έφερε ο γερανός. Να σε πιάνει η καρδιά σου. Είχε αυτό το μπρουτζοκόκκινο χρώμα της σκουριάς παντού”, μας λέει σήμερα ο Γιάννης Καρκανίδης από το Biker’s House.

Ύστερα από ένα καλό πλύσιμο για να ξεσπιτωθούν οι αράχνες, τα μυρμήγκια και ό,τι άλλο είχε φωλιάσει στο παρατημένο στη μοίρα του Harley, ξεκίνησε το “γδύσιμο” του παιδοβούβαλου (Fat Boy). Το λύσιμο της μοτοσυκλέτας απεκάλυψε ακόμα μεγαλύτερες ζημιές. Η ηλεκτρονική εγκατάσταση της μοτοσυκλέτας ήταν σχεδόν ολόκληρη φαγωμένη από ποντίκια, ενώ οι βροχές και η αλμύρα της θάλασσας είχαν “χτυπήσει” ύπουλα τα μέταλλα τόσο του κινητήρα, όσο και των περιφερειακών. Η κατάσταση δεν σωζόταν με μια “ψιλή”. Στην περίπτωση αυτή έπρεπε να παρθούν δραστικά μέτρα και να μπει βαθιά το μαχαίρι στην πληγή (και το χέρι στην τσέπη βεβαίως-βεβαίως). Ο Λοΐζος αποφάσισε πως ήταν η ευκαιρία του να αποκτήσει εκείνο το μοναδικό custom bike που πάντα ήθελε και άρχισε να ψάχνει σε περιοδικά και στο Διαδίκτυο για να βρει ένα πρότυπο. Τελικά, έπειτα από λίγο καιρό και πολύ ψάξιμο, κατέληξε πως απλά ήθελε ένα κόκκινο custom, με περίεργο ρεζερβουάρ, πολλά νίκελ και πελώριο πίσω λάστιχο. Όλα τα υπόλοιπα αφέθηκαν στην κρίση του Biker’s House (αυτό είναι εμπιστοσύνη). “Κάντε μου έκπληξη”, είπε και πήρε το καράβι του γυρισμού.

Σε μια βρώμικη γωνιά του συνεργείου βρισκόταν στοιβαγμένο το Fat Boy (σε τεύχη) και περίμενε να έρθει η ώρα του να γίνει special. Το πλαίσιο καθάρισε από την αδηφάγα σκουριά με υαλοβολή και βάφτηκε ξανά μαύρο με ηλεκτροστατική βαφή. Κατευθείαν από την Ολλανδία και το εργαστήριο της SJP έφθασε ένα καλογυαλισμένο συμβατικό μπροστινό και έφερε μαζί του για παρέα και ένα set τιμονόπλακες της ίδιας εταιρείας. Ένα τιμόνι τύπου μπάρα και δύο γκριπ της Arlen Ness μαζί με δύο μανέτες της Billet είναι ό,τι βλέπει κανείς από τη θέση του οδηγού. Όργανα και λοιπά περιττά αξεσουάρ δεν υπάρχουν. Ένα πολύ όμορφο φανάρι του Fred Kodlin και ένα λεπτεπίλεπτο διακριτικό φτεράκι από την Custom Chrome βρίσκονται πάνω από την πανέμορφη 17cm (ζάντα) της RST και το 130mm μπροστινό λάστιχο της Avon.
Στο πίσω μέρος του φρεσκοβαμμένου softail σκελετού ταίριαξε γάντι το “έξυπνο” ψαλίδι της Zodiac (ονομάζεται Smart Ass Right Side Drive) που έχει αρκετό χώρο για να χωρέσει το 330 λάστιχο της Avon- δεν καταργεί την υπάρχουσα ανάρτηση (με αμορτισέρ από κάτω, παράλληλα με την άσφαλτο), ενώ υποστηρίζει τη μεταφορά της τελικής μετάδοσης από δεξιά. Τι χρώμα είναι το ψαλίδι; Νίκελ βέβαια 8)

(Πηγούλα 0300)



Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Νοέμ 02, 2006 6:04 pm

καποια στιγμη θα τσιμπησω ενα midi Bike

τρελο γελιο λεμε
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες