KAWASAKI Z1000

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Ιαν 05, 2007 11:51 am

zilmer έγραψε:υο χειροτερο μοτερ που λες εννοεις οτι ενα streetfighter δεν ενδιαφερεται για ροπη?η αυξηση της ροπης δεν λεει τιποτα?¨η γραμμικοτητα στο δυναμομετρο?το μηψανακι προοριζεται για πραγματικο streetfighter


H ροπή και η γραμμικότητα είναι το Α και το Ω στη γυμνή μοτοσικλέτα. Μπορεί οι ίπποι να μειώθηκαν κατά 2 αλλά η ροπή αυξήθηκε! Τι θελουμε σε ένα γυμνό; τα 125 άλογα είναι λίγα για ένα γυμνό σαν το Z?
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Ιαν 05, 2007 12:00 pm

Dimitris έγραψε:
zilmer έγραψε:υο χειροτερο μοτερ που λες εννοεις οτι ενα streetfighter δεν ενδιαφερεται για ροπη?η αυξηση της ροπης δεν λεει τιποτα?¨η γραμμικοτητα στο δυναμομετρο?το μηψανακι προοριζεται για πραγματικο streetfighter


H ροπή και η γραμμικότητα είναι το Α και το Ω στη γυμνή μοτοσικλέτα. Μπορεί οι ίπποι να μειώθηκαν κατά 2 αλλά η ροπή αυξήθηκε! Τι θελουμε σε ένα γυμνό; τα 125 άλογα είναι λίγα για ένα γυμνό σαν το Z?


Δημήτρη τα 125 αλογα δεν ειναι λιγα , Λιγα ειναι ομως στην συνεχη επιθυμια του ανθρωπου για περισσοτερα αλογα .

Παντα πρεπει να σκευτεσται την χρηση της μηχανης και μετα τις επιδοσεις.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Ταξιδευτής την Σάβ Ιαν 06, 2007 12:39 am

Φιλε Ζil, ξερεις ποσο εκτιμω τις αποψεις σου, τοσο εδω οσο κ στο k-b φορουμ, αλλα εχω να πω κατι σχετικα με το μοτερ.
Με βρισκεις απολυτα συμφωνο οτι η ροπη ειναι το πιο σημαντικο σε ενα streetfighter. Εξαλλου και εγω για αυτο ενδιαφερομαι και ουδολως με απασχολει η απολυτη ιπποδυναμη. Τι να το κανω το ψοφιο το Fazer 600 που εχει το R6 μοτερ και βγαζει μεν 100 αλογα στις 13,000 στροφες κλπ κλπ, αλλα απο εκει και περα ειναι ΕΙΚΟΣΙ αλογα κατω απο το Ζ ΠΑΝΤΟΥ;; taou!!!!

Αλλα ρε συ συγνωμη. Η διαφωνια μου ειναι η εξης: ΓΙΑΤΙ η Kawasaki να χρησιμοποιησει το ιδιο μοτερ που ειχε πριν και να ανεβασει λιγο τη ροπη, αντι να παρει την μοτερουκλα του ΖΧ10 και να το ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ οπου γουσταρει απο τα 170+ αλογα και να εχει και ροπες και ολα;
Αν μη τι αλλο πολυ πιο ευκολο θα ηταν κατι τετοιο, απο το να προσπαθει να βγαλει απο τη μυγα ξυγκι οπως τωρα....

Ειλικρινα για εμενα αυτο ηταν μια αψυχολογητη ενεργεια της Κawa...
Και για να πω την αμαρτια μου, το θεμα μου μυριζει λογιστηρια και μαρκετινγκ, που ισως κρινανε οτι ειχαν μεγαλο στοκ απο ΖΧ9/Ζ1000 μοτερ και επρεπε καπως να κανουν τον "κυκλο" τους....
Βλεποντας το "νεο" Ζ νοιωθω οτι οι μηχανικοι της Kawasaki "κρατηθηκαν" απο το να φτιαξουν αυτο που θα ΘΕΛΑΝΕ και θα ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ.... :(
Νίκος
Άβαταρ μέλους
Ταξιδευτής
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Τετ Οκτ 18, 2006 12:36 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό zilmer την Σάβ Ιαν 06, 2007 5:55 pm

ετσι οπως το θετεις φιλε ταξιδευτη με βρισκεις απολυτο συμφωνο :D +1 σε αυτα που ειπς και + απειρο οτι στον βωμο του κοστους πολλα θυσιαζονται
Οι κακες γλωσσες λενε και για Ζ 1400 :smt077
Υ.Γ εκει που βλεπω να γινετε πανικος ειναι οταν κυκλοφορησει το B-King...αν και εχει παρα αργησει ..λετε να το δουμε 2008?χμμμ οχι οτι με νοιαζει :smt059
Άβαταρ μέλους
zilmer
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 16, 2006 5:17 pm

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Απρ 19, 2007 9:45 pm

μια ευκαιρία από το περ. 0300 να δούμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Kawasaki Z1000, μιας πολυσυζητημένης μοτοισκλέτας.
Συνημμένα

Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Ιούλ 30, 2007 9:07 pm

τέτοια μοτοσικλέτα να την αφήσουμε έτσι; Δεν είναι μια από τις ποιο πετυχημένες στη κατηγορία της;
ή μάλλον έκανε μια κατηγορία από μόνη της;


:smt096


πηγή:0300
Συνημμένα

Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Προηγούμενη

Επιστροφή στο KAWASAKI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες