ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ.. ER-6n..!! -Γνωμες-

Συντονιστής: Συντονιστές

ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ.. ER-6n..!! -Γνωμες-

Δημοσίευσηαπό SAM.KOSTAS την Τρί Δεκ 19, 2006 11:49 am

Με αφορμη το ερωτημα της nemesis για το 'μηχανακι' μου,
ειπα να γραψω μερικα πραγματακια-παρατηρησεις μου- γι'αυτο το μοντελο
κ φυσικα δεκτη καθε αλλη παρατηρηση-αποψη απο ολους!

Το εχω στην κατοχη μου σχεδον 2 μηνες οποτε τα συμπερασματα ειναι ακομη
νωπα!

Το ER-6n ειναι ενα πολυ παιχνιδιαρικο μηχανακι και το προδιδει κ η εμφανιση του.
Αγοραζοντας το πρεπει να εχεις ηδη συμβιβαστει οτι δεν θα εχεις τρελλο γκαζι οπως με ενα 4cyl,αν κ αυτη τη στιγμη στα δικυλινδρα ειναι το πιο σφαιρατο..
Τα μειονεκτηματα των γυμνων ειναι γνωστα στις ανοιχτες διαδρομες..

Το ταλεντο του ομως φαινεται στην πολη! Πολυ μαζεμενο σε ογκο,αρκετα χαμηλη η θεση του (οτι πρεπει για τις αναλογιες σου nemesis),παναλαφρο και ροπιαζει απο χαμηλα! Απο καταναλωση τα παει πολυ καλα..
Αποψη μου,γι'αυτο κ το πηρα: το απολυτο everyday & value for money RealMoto..!
Mεχρι τωρα αν κι εχω μονο 1500χλμ δεν εχω παρατηρησει κατι μεμπτο..
Το τιμονι ειναι 'καπως', στενο που βοηθα στην πολη αλλα θα το προτιμουσα λιγο φαρδυτερο..
Α, και η πισω αναρτηση ειναι λιγο σκληρη..

**Στην πιστα στο Αιγινιο (με "λογικα" γρηγορο ρυθμο επειδη ειναι ακομη καινουριο) κ λογω οτι ειναι στενη κ ευνοει τα ροπατα, παλευαμε στα ισα με Ζ750 κ FZ6..

ΑΥΤΑ ΠΡΟς ΤΟ ΠΑΡΟΝ..!
Εγω το συνιστω ανεπιφυλακτα,ειδικα αν γραφεις πολλα χλμ στην πολη!
Ελπιζω να σε βοηθησα λιγο κ οτι αλλο παρατηρω θα το λεω!

:smt023
Τελευταία επεξεργασία από SAM.KOSTAS και Τετ Δεκ 20, 2006 12:38 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SAM.KOSTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 2:58 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Τρί Δεκ 19, 2006 12:06 pm

Ευχαριστω παρα πολυ γιατο ποστ η γνωμη σου οντος με βοηθαει και θα περιμενω και νεοτερα μια και η αγορα θα γινει γιρω στην ανοιξη με καλοκαιρι οποτε θα εχεις προλαβει να γραψεις και αλα χιλιομετρακια .

Πραγματι τα περισοτερα χιλιομετρα θα γινονται μεσα στην πολυ και λιγοτερα σε εθνικη και οχι πολυ μακρινα ταξιδια λογικα οποτε αποτι διαβασα για αυτο το σκοπο ειναι μια χαρουλα .
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό zilmer την Τρί Δεκ 19, 2006 2:04 pm

βαλε τιμονι απο Ζ1000 :D
Άβαταρ μέλους
zilmer
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 16, 2006 5:17 pm

Δημοσίευσηαπό SAM.KOSTAS την Τρί Δεκ 19, 2006 2:25 pm

zilmer έγραψε:βαλε τιμονι απο Ζ1000 :D



ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΟΒΑΡΑ :smt017 ,ΜΗΝ ΤΟ ΓΕΛΑΣ!
αλλα μαλλον για aftermarket,μαλλον κανα σε χρωματακι
κ να το κανω τελειως μ*#νι..!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SAM.KOSTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 2:58 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Δεκ 20, 2006 12:16 am

Πολύ καλή η επιλογή σου. Αναμέμουμε σχόλια όσα τα χιλιόμετρα θα ανεβαίνουν.

:smt023
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Re: ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ.. ER-6n..!! -Γνωμες-

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Δεκ 20, 2006 12:25 am

SAM.KOSTAS έγραψε:
Αποψη μου,γι'αυτο κ το πηρα: το απολυτο everyday & value for money RealMoto..!


:smt023



Τα είπες όλα σε αυτη τη πρόταση!
Πολύ ωραίο και ενδιαφέρουσα η ανάλυση! Τέτοιες αναλύσεις, από φίλους και γνωστούς είναι οι εγκυρότερες πηγές για την αξιολόγηση της μοτοσικλέτας!

Κώστα κράτα μας ενήμερους!

:smt026
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό zilmer την Τετ Δεκ 20, 2006 1:41 am

SAM.KOSTAS έγραψε:
zilmer έγραψε:βαλε τιμονι απο Ζ1000 :D



ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΟΒΑΡΑ :smt017 ,ΜΗΝ ΤΟ ΓΕΛΑΣ!
αλλα μαλλον για aftermarket,μαλλον κανα σε χρωματακι
κ να το κανω τελειως μ*#νι..!

οχι δεν το γελαω καθολου !! Για καλυτερο στο λεω..και ειναι και φτηνη λυση
Άβαταρ μέλους
zilmer
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 16, 2006 5:17 pm

Δημοσίευσηαπό SAM.KOSTAS την Δευτ Ιαν 01, 2007 2:51 am

Παραθέτω αυτουσιο κ το κειμενο ενος αλλου κατοχου ER-6n, οπως το δημοσιευσε mybike.gr


Ελπίζω να είναι ένας χρήσιμος οδηγός για όποιον το ζαχαρώνει και ψάχνει πληροφορίες ή απλά για εγκυκλοπαιδικούς λόγους για εκείνους που θέλουν να έχουν συνολική γνώση..


ΓΕΝΙΚΑ: Πρόκειται για μια φρέσκια πρόταση της KAWASAKI που πέρα από την ΄΄προκλητική΄΄ του παρουσία, κρύβει και κάποιες τεχνολογικές εφαρμογές σημαντικές για την συνολική απόδοση του μοντέλου.

• Ελαφρύ
• Ευέλικτο
• Ροπάτο
• Άνετο
• Στριφτερό
• Οικονομικό

Αυτά το χαρακτηρίζουν σε γενικές γραμμές και στην συνέχεια θα αναφερθώ σε κάθε επιμέρους τμήμα της μηχανής:


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο σύνολο που δεν έχει την παραμικρή σχέση με τους κινητήρες των GPZ ή KLE 500. Πρόκειται για σύνολο βασισμένο στο μοτέρ του ZX-12.. Έχει δεχτεί τις καλύτερες κριτικές από το σύνολο του ειδικού τύπου διεθνώς και αποτελεί ίσως την καλύτερη εφαρμογή 2-Κύλινδρου σε σειρά κινητήρα στην μεσαία κατηγορία κυβικών. Ενδεικτικά να αναφέρω κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά του μοτέρ:

• 72,1 hp στις 8500 rpm
• 6,7 kg ροπής στις 7000 rpm

Με κιβώτιο τύπου κασέτας που εκτός από τα προηγμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του ( αθόρυβο και ακριβές ) προσφέρει εύκολη επιδιόρθωση σε περίπτωση βλάβης ( μακρυά από εμάς ) χωρίς να χρειαστεί να κατέβει το μοτέρ από το πλαίσιο ( μειωμένα εργατικά – μικρότερη πολυπλοκότητα στην επιδιόρθωση ). Να αναφερθώ επίσης στο ιδιαίτερα έξυπνο σύστημα εύρεσης της νεκράς σταματημένος καθώς το κιβώτιο δεν επιτρέπει την επιλογή της 2ας από 1η παρα μόνο της νεκράς όταν η μηχανή είναι σταματημένη…

Με αντικραδασμικό άξονα για βελούδινη λειτουργία που στην πράξη έχει εξαιρετικά αποτελέσματα αν εξαιρέσουμε το σκροτσάρισμα που παρατηρείται με επίμονο άνοιγμα του γκαζιού κάτω από τις 2500 rpm και με 2-3 σχέσεις παραπάνω στο κιβώτιο απ ότι πρέπει. Και πάλι όμως ο κινητήρας δεν κομπιάζει, απλά δημιουργείται αυτό το στιγμιαίο σκροτσάρισμα. Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις δουλεύει πολύ ομαλά με αίσθηση 2 Κύλινδρου μέχρι τις 7000 rpm και από κει και έπειτα με την καθαρότητα στο άκουσμα και την αίσθηση ενός 4 κύλινδρου θα λεγα..

Με ειδικά ηλεκτροχημική επίστρωση στις επιφάνειες των αλουμινένιων κυλίνδρων για αξιοπιστία, απόδοση και ομαλότητα στην λειτουργία..

Με ειδικά μελετημένο σύστημα λίπανσης ( ακόμη και σε καύσωνα το καλόκαίρι δεν μεταβάλλεται η λειτουργία του μοτέρ και το βεντιλατέρ θα εργαστεί σκληρά μόνο σε κίνηση στην πόλη και πάλι χωρίς να βγάζει σε καμία περίπτωση τη θερμότητα που βγάζουν 4-κύλινδρα )
Με ψεκασμό σωμάτων 38 mm και έναν πολύ γλυκό και άμεσο ψεκασμό που νομίζω είναι και από τα πιο δυνατά σημεία του μοτέρ: Στην παραμικρή κίνηση του καρπού αντιδρά άμεσα αλλά απόλυτα γλυκά. Κρατά ψηλά τις στροφές του κινητήρα αυτόματα στο ζέσταμα και στην συνέχεια κρατά ένα γλυκό ρελαντί χωρίς κομπιάσματα...

Όσο για την κατανάλωση: Εγώ δεν το κυκλοφορώ πολύ στην κίνηση αλλά η κατανάλωση του είναι περίπου:

5 lt για ταχύτητες εώς 140km/h ακόμη και δικάβαλος με πράγματα
5,5 lt σε συνθήκες πόλης
5,5-6 lt σε βόλτες με το κοντέρ να φλερτάρει συχνά τα 200 km/h και επαρχιακούς με έντονες επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις


Και σχετικά με την απόδοση: το ER είναι σίγουρα από τα πετυχημένα multi-purpose μηχανήματα αφού με συμπίεση μόλις στο 11,2:1 καταφέρνει να είναι γεμάτο σε ροπή από τις χαμηλές στροφές για άνετη κίνηση στην πόλη, μέχρι και τις 7000 rpm έχει ικανή ισχύ για σβέλτες μετακινήσεις και καλούς τουριστικούς ρυθμούς χωρίς πίεση στο μοτέρ. Από εκεί και πάνω βασιζόμενο στις μικρές επιμέρους μάζες και την εξελιγμένη διαχείριση και μέχρι τα κόκκινα των 11000 rpm θα κάνει πολλά τετρακύλινδρα να ιδρώσουν αφού η χροιά του γίνεται υστερική και ξεχύνεται κρυμμένη ισχύς. Ο κινητήρας αρχίζει και ξεφουσκώνει από τα 200 km/h και πάνω και μέχρι τα 210 km/h πραγματικής τελικής που δίνει το εργοστάσιο ή τα 220 km/h κοντερίσια που έχω δει maximum στο ψηφιακό του κοντέρ τίποτα άλλο συγκλονιστικό δεν συμβαίνει. Πάντως σε ταξίδι ταξιδεύει άνετα με 140-150 km/h με το αναλογικό του στροφόμετρο να σημαδεύει την περιοχή των 6500-7000 rpm με εύκολα τα +40 km/h για προσπεράσματα..


ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:


Με ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι, πετυχαίνει μια πολύ καλή αίσθηση στιβαρότητας που νομίζω είναι καλά ρυθμισμένη για τον χαρακτήρα του μοντέλου. Δεν κοπανάει, στιβαρό, ασφαλές και κοφτερό με κάστερ στις 24,5 μοίρες θα αρχίσει να ξινίζει λίγο άμα του ζητήσουμε χαρακτήρα Supersport. Δεν είναι τόσο σφιχτό σε αίσθηση, θα συγχωρήσει λάθη στην οδήγηση αλλά δεν θα βοηθήσει κιόλας με ακαριαίες αλλαγές κατεύθυνσης και αμετάκλητα βουτήγματα προς τα APEX..

Οι αναρτήσεις του ακολουθούν συμβατικές λύσεις χωρίς upside down μπροστά που σε έντονα φρεναρίσματα θα χρειαζόταν καθώς το μπροστινό έχει την τάση να βουτάει λίγο παραπάνω..

Πολύ άνετο αλλά αυτό έχει το τίμημα του στην σπόρ οδήγηση. Παρόλα αυτά πολύ προσαρμοστικό και καλά ρυθμισμένο στο 99% των περιπτώσεων. Το πίσω ψαλίδι ακολουθεί την πρακτική που πρότεινε το R1 όντας ιδιαίτερα μακρύ προσφέροντας καλό μοχλό ελέγχου της πρόσφυσης και ευαισθησία στην ανάγνωση του δρόμου.. Το αμορτισέρ είναι κάπως σκληρό σε σχέση με το πηρούνι μπροστά, δημιουργώντας μικρές αναπηδήσεις σε εγκάρσιες ανωμαλίες καθώς επιπλέον δεν υπάρχει μοχλικό. Δεν προκαλεί ανασφάλεια θα έλεγα μάλιστα πως σε ρυθμούς 80% είναι και απολαυστικό με κουνήματα ΄΄ισχύος΄΄ σε εξόδους στροφών. Από εκεί και πάνω απλά θα θέσει τα όρια στο πόσο γρήγορα θα μπείς-βγείς απ την στροφή..

Πολύ καλό στο φόρτωμα με ένα κλίκ στην πίσω ανάρτηση, θα λεγα πως δουλεύει και καλύτερα με 2ο άτομο η πίσω ανάρτηση



ΦΡΕΝΑ:


Πολύ καλά σε αίσθηση τα φρένα με καλή απόδοση χωρίς να απαιτούνται πάνω από 2 δάχτυλα στην μανέτα. Απουσιάζει το ακαριαίο αρχικό δάγκωμα αλλά συνολικά ικανοποιεί τουλάχιστον το μπροστινό με πολύ όμορφους δίσκους μαργαρίτα 300mm. To πίσω με δίσκο μαργαρίτα 220 mm θα λεγα ότι θα μπορούσε να ήταν καλύτερο, ίσως άμεσα με ένα ζευγάρι πιο μαλακά τακάκια. Έτσι όπως είναι πάντως θέλει αρκετή δύναμη και μάλλον σε καταστάσεις πανικού θα μπλοκάρει ευκολα.



ΑΝΕΣΗ:


Ένας από τους λόγους που το πήρα είναι πως κάθεται άνετα και ο συνεπιβάτης με τα μαρσπιέ σε άνετες θέσεις. Θα προτιμούσα η σέλα να είχε πιο πολύ αφρώδες υλικό και να είχε η θέση του συνοδηγού μικρότερη κλίση αφού στα έντονα φρεναρίσματα ο συνεπιβάτης θα τριφτεί φαρδύς πλατύς στην πλάτη σου. ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ σε περιπτώσεις όμορφης συνεπιβάτιδας!! Κατα τα άλλα αρκετά καλό αφού πάρετε οπωσδήποτε ζελατίνα για μπροστά. Κάνει δουλειά και τα αξίζει τα λεφτά της ! ( Μιλάμε στα πλαίσια της κατηγορίας πάντα )


ΣΧΟΛΙΑ:


Μέχρι στιγμής το μόνο που παρουσιάστηκε στην δική μου μηχανή είναι ένα ραγισμένο μανιτάρι ( KAWASAKI κιόλας ) το οποίο μεχρι να το καταλάβω με ανησύχησε γιατί συντόνιζε όλο το μοτέρ. Αστοχία υλικού και αντικαταστάθηκε άμεσα μαζί με την αναγκαία συγνώμη!!


Ένα πρόβλημα που έχω διακρίνει εγώ είναι η λίγο ιδιόμορφη θέση οδήγησης. Στενό τιμόνι και λίγο τραβηγμένη πίσω η θέση του οδηγού. Αυτά είναι ένα θέμα στην γρήγορη οδήγηση. Έχω παραγγείλει τιμόνι από Z1000 και πιστεύω ότι θα βοηθήσει πολύ καθότι θα μεγαλώσουν οι μοχλοί και θα φορτιστεί καλύτερα το μπροστινό.

Τα λάστιχα ( DUNLOP ) δεν πολυταιριάζουν στον χαρακτήρα του ER αφού ζεσταίνονται δύσκολα. Άμα ζεσταθούν βέβαια είναι καλά αλλά μέχρι τότε…
Προσανατολίζομαι προς τα PIRELLI SCORPION που φοράν τα Multistrada, νομίζω θα ταιριάξουν στον ελαφρύ χαρακτήρα του ER.

Φορτώνεται και εύκολα αφού η εξάτμιση είναι κάτω απ το μοτέρ. Σαμάρια μπαίνουν αλλά όχι πολύ μεγάλα αφού τα όρια τα βάζουν τα φλάς. Υπάρχουν και πολλά σημεία για άγκιστρα όπως τα 2 χρήσιμα γαντζάκια κάτω από τις λαβές του συνεπιβάτη..

Υπάρχει ειδικός χώρος για πέταλο κάτω από την σέλα. Η KAWA βγάζει ειδικό τέτοιο της ABUS που το χω και κάνει περίπου 70€. Γομάρι πραγματικό!



Όλα αυτά με περίπου 6500€, καλά πιστεύω είναι..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SAM.KOSTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 2:58 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Ιαν 02, 2007 1:10 pm

Φίλε καλημέρα και Χρόνια Πολλά.

2 πράγματα έχω να πω μόνο για το μοτόρι σου (το οδήγησα πριν 2-3 μήνες)

Τα μπροστινά ελατήρια μου φάνηκαν πολύ μαλακά (είμαι 80 κιλά), δεν έχουν και ρυθμίσεις. Το φρένο μου φάνηκε λίγο για ταχύτητες πάνω απο 160.

Κατά τα άλλα είναι πολύ ωραίο για αστικές και περιαστικές βόλτες, αλλά και για ότι άλλο γουστάρεις. :smt006
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό V7 την Τετ Ιαν 03, 2007 5:21 pm

To μοντέλο f γιατί δεν περπατάει στην Ελλάδα; (Εγώ θα το προτιμούσα λόγω αέρα και είναι εξίσου όμορφο εμφανισιακά...απο τα fairing μοντέλα που δεν το χαλάνε το μοτορι...)
"Πραγματική ευτυχία είναι να είσαι υπεράνω της σχετικότητας των πραγμάτων της καθημερινής ζωής χωρίς να βρίσκεσαι έξω από αυτή..."
Άβαταρ μέλους
V7
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 14, 2006 2:04 pm
Τοποθεσία: Α. Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Ιαν 03, 2007 7:47 pm

V7 έγραψε:To μοντέλο f γιατί δεν περπατάει στην Ελλάδα; (Εγώ θα το προτιμούσα λόγω αέρα και είναι εξίσου όμορφο εμφανισιακά...απο τα fairing μοντέλα που δεν το χαλάνε το μοτορι...)


Συμφωνώ είναι όμορφο με το fairing, όπως και το fazer.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό zilmer την Πέμ Ιαν 04, 2007 3:03 am

V7 έγραψε:To μοντέλο f γιατί δεν περπατάει στην Ελλάδα; (Εγώ θα το προτιμούσα λόγω αέρα και είναι εξίσου όμορφο εμφανισιακά...απο τα fairing μοντέλα που δεν το χαλάνε το μοτορι...)

γιατι το γυμνο ειναι απλα πενεμορφο-οταν το ειχα επιανα τον ευατο μου να το χαζευει με τις ωρες-το ντυμενο ομως ειναι πιο πρακτικο-αναλογα τι το θες
Δυσκολα θα ξαναεπερνα γυμνο-πολυ ξυλο ρε παιδια..αν γινω ποτε μαζοχα εεε τοτε θα μου αρεσει και θα ξαναπαρω ολογυμνο :D
Άβαταρ μέλους
zilmer
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 16, 2006 5:17 pm

Δημοσίευσηαπό SAM.KOSTAS την Πέμ Ιαν 04, 2007 6:57 pm

zilmer έγραψε:
V7 έγραψε:To μοντέλο f γιατί δεν περπατάει στην Ελλάδα; (Εγώ θα το προτιμούσα λόγω αέρα και είναι εξίσου όμορφο εμφανισιακά...απο τα fairing μοντέλα που δεν το χαλάνε το μοτορι...)

γιατι το γυμνο ειναι απλα πενεμορφο-οταν το ειχα επιανα τον ευατο μου να το χαζευει με τις ωρες-το ντυμενο ομως ειναι πιο πρακτικο-αναλογα τι το θες
Δυσκολα θα ξαναεπερνα γυμνο-πολυ ξυλο ρε παιδια..αν γινω ποτε μαζοχα εεε τοτε θα μου αρεσει και θα ξαναπαρω ολογυμνο :D



Συμφωνω!
Το επομενο μου, φαιρινγκατο θα ειναι!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SAM.KOSTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 2:58 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό V7 την Παρ Ιαν 05, 2007 10:55 am

SAM.KOSTAS έγραψε:
zilmer έγραψε:
V7 έγραψε:To μοντέλο f γιατί δεν περπατάει στην Ελλάδα; (Εγώ θα το προτιμούσα λόγω αέρα και είναι εξίσου όμορφο εμφανισιακά...απο τα fairing μοντέλα που δεν το χαλάνε το μοτορι...)

γιατι το γυμνο ειναι απλα πενεμορφο-οταν το ειχα επιανα τον ευατο μου να το χαζευει με τις ωρες-το ντυμενο ομως ειναι πιο πρακτικο-αναλογα τι το θες
Δυσκολα θα ξαναεπερνα γυμνο-πολυ ξυλο ρε παιδια..αν γινω ποτε μαζοχα εεε τοτε θα μου αρεσει και θα ξαναπαρω ολογυμνο :D



Συμφωνω!
Το επομενο μου, φαιρινγκατο θα ειναι!


Mήπως το λές τώρα που χειμώνιασε λιγάκι;

Mπως το καλοκαιράκι ξαναλλάξεις γνώμη; :D
"Πραγματική ευτυχία είναι να είσαι υπεράνω της σχετικότητας των πραγμάτων της καθημερινής ζωής χωρίς να βρίσκεσαι έξω από αυτή..."
Άβαταρ μέλους
V7
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 14, 2006 2:04 pm
Τοποθεσία: Α. Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό SAM.KOSTAS την Παρ Ιαν 26, 2007 3:18 am

V7 έγραψε:
SAM.KOSTAS έγραψε:
zilmer έγραψε:
V7 έγραψε:To μοντέλο f γιατί δεν περπατάει στην Ελλάδα; (Εγώ θα το προτιμούσα λόγω αέρα και είναι εξίσου όμορφο εμφανισιακά...απο τα fairing μοντέλα που δεν το χαλάνε το μοτορι...)

γιατι το γυμνο ειναι απλα πενεμορφο-οταν το ειχα επιανα τον ευατο μου να το χαζευει με τις ωρες-το ντυμενο ομως ειναι πιο πρακτικο-αναλογα τι το θες
Δυσκολα θα ξαναεπερνα γυμνο-πολυ ξυλο ρε παιδια..αν γινω ποτε μαζοχα εεε τοτε θα μου αρεσει και θα ξαναπαρω ολογυμνο :D



Συμφωνω!
Το επομενο μου, φαιρινγκατο θα ειναι!


Mήπως το λές τώρα που χειμώνιασε λιγάκι;

Mπως το καλοκαιράκι ξαναλλάξεις γνώμη; :D



Δεν εχει να κανει με το κρυο, δε μασαμε απο τετοια!
το προβλημα ειναι η ασχημη αισθηση που μου δινει η πιεση απο τον αερα σε υψηλες ταχυτητες..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SAM.KOSTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 2:58 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό SAM.KOSTAS την Παρ Ιαν 26, 2007 3:19 am

και μια φωτο...

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SAM.KOSTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 2:58 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Ιαν 26, 2007 7:22 pm

φτού-φτού Κώστα ! :smt023
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Επόμενο

Επιστροφή στο KAWASAKI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron