Honda NSF 100

Συντονιστής: Συντονιστές

Honda NSF 100

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Φεβ 15, 2007 10:16 pm

Mε racing καταβολές και γνήσιο DNA από το RC211V των GP, ψυχαγωγεί και εκπαιδεύει αναβάτες κάθε ηλικίας.

Κινητήρας: Τετράχρονος μονικύλινδρος αερόψυκτος.
Συμπίεση: 9,4:1
Ισχύς: 9,2 /9.500 σ.α.λ
Ροπή: 0.7/7.000 σ.α.λ
Τροφοδοσία: Καρμπιρατέρ Mikuni 22mm
Εκκίνηση: Μανιβέλα

Συμπλέκτης: υγρός
Σχέσεις κιβωτίου 5
Ανάρτηση μπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι
Πίσω ανάρτηση: Ένα αμορτισέρ με δοχείο λαδιού.
ρυθμίσεις: προφόρτιση ελατηριου, απόσβεση επαναφοράς.


Τιμή: 5.000 Ευρώ (κατόπιν παραγγελίας)
Συνημμένα


Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό SAM.KOSTAS την Πέμ Φεβ 15, 2007 11:58 pm

Κλασικες @π@ριες της Honda.. καλα που ζουνε αυτοι ρε γμτ,εξωγηινοι ειναι? δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο τους...

αν ειχε ισως ενα πιο δυνατο μοτερ μπορει..αλλα ποιος ο λογος γι'αυτο?

1) 5 χιλιαρικα δεν τα πεταω ετσι..

2)σ'αυτα τα λεφτα βρισκεις ανετα κι ενα SV650 για να κανεις το παιχνιδι σου..

ο λογος ειναι τα κυβικα?
3).. εε,και παλι πρoτιμουσα το Aprilia RS125 κι αν παλι δεν ηθελα διχρονο,τσιμπουσα ενα HYOSUNG GTR250...!!

αυτα.. :smt077 Δεν περιγραφω αλλο..! :smt005
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SAM.KOSTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 2:58 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Φεβ 16, 2007 1:19 am

Κώστα δεν διαφωνώ καθόλου! Η τιμή είναι ψηλή. Η μοτοσικλέτα "ελπίζει" στο οτι είναι "μικρογραφία" του αντίστοιχου στα GP.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dakota την Παρ Φεβ 16, 2007 10:51 am

5000 για μοτέρ παπιού :smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt082
:smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt082
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Παρ Φεβ 16, 2007 12:06 pm

Μα 5.000 ειναι πραγματι τρελα λεφτα για αυτα που δινει τι να πω θα εχουν τους λογους τους η θα εχουν παταγωδει αποτιχια. :smt102 :smt102
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό After την Παρ Φεβ 16, 2007 12:14 pm

χονδα κυριοι.....χονδα!!!!


οξωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

:smt097 :smt097 :smt097 :smt097 :smt097 :smt097 :smt097 :smt097
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό thymios z 750 την Σάβ Φεβ 17, 2007 1:51 am

5000? :smt110 :smt110 :Hangman:
η ζωη ειναι μικρη,για να ειναι θλιβερη.......
Άβαταρ μέλους
thymios z 750
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 10, 2006 12:54 am
Τοποθεσία: PERISTERI 7

Δημοσίευσηαπό mark την Κυρ Φεβ 18, 2007 12:59 am

SAM.KOSTAS έγραψε:Κλασικες @π@ριες της Honda.. καλα που ζουνε αυτοι ρε γμτ,εξωγηινοι ειναι? δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο τους...


Είναι απλό! Απευθύνονται σε κάποιους. δεκαεξάρηδες πιτσιρικάδες που οι πατεράδες τους δεν ξέρουν τι έχουν.Και γω στη θέση τους θα το προτιμούσα από ένα απλό παπάκι :smt118
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Γιώργος
Άβαταρ μέλους
mark
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2006 2:51 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό SAM.KOSTAS την Δευτ Φεβ 19, 2007 11:10 pm

mark έγραψε:
SAM.KOSTAS έγραψε:Κλασικες @π@ριες της Honda.. καλα που ζουνε αυτοι ρε γμτ,εξωγηινοι ειναι? δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο τους...


Είναι απλό! Απευθύνονται σε κάποιους. δεκαεξάρηδες πιτσιρικάδες που οι πατεράδες τους δεν ξέρουν τι έχουν.Και γω στη θέση τους θα το προτιμούσα από ένα απλό παπάκι :smt118


:smt023 Η μοναδικη πιθανη εξηγηση..!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SAM.KOSTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 2:58 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

"Μικρό είναι το μάτι σου"!

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Μαρ 27, 2007 12:07 am

Αν νομίζεις οτι το CBR600RR ήταν το πιο ενδιαφέρον πράγμα που μας συνέβη στην παγκόσμια παρουσίαση της Honda στην Alabama των ΗΠΑ, τον προηγούμενο μήνα, κάνεις λάθος. Το φαινομενικά αθώο NSF 100 παρά τον μικρό του κυβισμό, μας πήρε το μυαλό.

Όχι οτι θα το επιλέγαμε σε σχέση με το CBR600RR, όμως να είσαι σίγουρος ότι αν υπήρχε η δυνατότητα θα είχαμε όλοι στο γκαράζ μας τουλάχιστον ένα.

Το μικροσκοπικό μοτοσικλετάκι (μεγαλύτερο σημαντικά από minimoto) καλύπτεται από fering με σχεδίαση όμοια με αυτή του RC211V! Για να είμαστε πιο ακριβείς, δείχνει σαν υπό κλίμακα μοντέλο της εξωτικής RCV.

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος και περιβάλεται από πλαίσιο περιμετρικό, από σωλήνες τετραγωνικής διατομής από χάλυβα. Μπροστά υπάρχει τηλεσκοπικό πιρούνι συμβατικής σχεδίασης, ενώ πίσω υπάρχει ψαλίδι με αμορτισερ. Μοχλικό δεν υπάρχει.

Στόχος του NSF100 δεν είναι να αποτελέσει το μεταφορικό μέσο του μικρού σας αδερφού, του μεγάλου σας γιού ή κάποιου άλλου μικρής ηλικίας συγγενη σας.

Πρόκειται απλά για μια μοτοσικλέτα που δεν μπορεί να κινηθεί νόμιμα στον δρόμο, αφού δεν βγάζει άδεια κυκλοφορίας, αλλά μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει για σας ένα εξαιρετικό μέσο προπόνησης και διασκέδασης.

[...] Πρώτος, για να μας δείξει τις δυνατότητες του μικρού NSF μπήκε στην πίστα ο Kenan Sofuoglu ο οποίος γύρο με τον γύρο άρχισε να πηγαίνει εντυπωσιακά γρήγορα. Πλάγιαζε, έξυνε γόνατα, έκανε όλα όσα μπορεί να κάνει κανείς οδηγώντας μια κανονική μοτοσικλέτα...

Η σέλα του είναι μικρή και σλκηρή θυμίζοντας σέλα αγωνιστικής μοτοσικλέτας σε σμίκρυνση, όπως άλλωστε και η υπόλοιπη μοτοσικλέτα. Μοναδικό όργανο το στροφόμετρο ενώ υπάρχει συμπλέκτης και κιβώτιο με αγωνιστική διάταξη (πρώτη πάνω).

Ξεκινώντας με τον πρώτο γύρο δεν μπορώ να πω ότι ένιωσα ιδιαίτερα άνετα. Μετά τον 2ο γύρο τα πράγματα άλλαξαν. Χρειάζεσαι λίγο χρόνο για να καταλάβεις οτι οι μετακινήσεις του σώματός σου έχουν τεράστιο αντίκτυπο σε μια μοτοσικλέτα με μάζα μόνο 73,6 κιλά και το οτι θα πρέπει να έχεις προσχεδιάσει έγκαιρα για το πως θα μπεις στην κάθε στροφή.

Στόχος της είναι να εκπαιδέυσει παλιούς και νέους αναβάτες στην sport οδήγηση με ένα τρόπο σχετικά ακίνδυνο και εύκολο. Ήδη στην Ιαπωνία υπάρχει το NSF Trophy που είναι ενιαίο πρωτάθλημα και πιστεύουμε οτι σύντομα θα υπάρχουν και άλλα αντίστοιχα πρωταθλήματα σε άλλες χώρες.

Υπάρχουν πολλά καλούδια βελτίωσης και το NSF σιγά σιγά μπορεί να γίνει πυραυλάκι.

Το κόστος για την Ελλάδα θα είναι της τάξης των 5.000 ευρώ, που αν και δεν είναι χαμηλό δεν είναι απαγορευτικό αφού όλοι γνωρίζουμε ότι τα παιχνίδια για τα μεγάλα....αγοράκια είναι πάντα ακριβούτσικα.
Το κέρδος σε οδηγική ευχαρίστηση είναι πολύ μεγάλο και αν μπορείτε να αντέξετε το οικονομικό βάρος εμείς σας το συστήνουμε ανεπιφύλακτα.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Μαρ 27, 2007 10:26 am

SAM.KOSTAS έγραψε:Κλασικες @π@ριες της Honda..

και παλι πρoτιμουσα το Aprilia RS125


Εκεί να δεις παιχνίδι. Το οποίο το πας και στην πίστα οδηγώντας αν δεν έχεις τρέιλερ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό manolisvl την Τρί Μαρ 27, 2007 12:34 pm

aprilia rs 125 :smt066 :smt027 :rolleyes:
manolisvl
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 2:37 pm

Δημοσίευσηαπό BLITZ την Τετ Μαρ 28, 2007 1:53 am

Πρόκειται απλά για μια μοτοσικλέτα που δεν μπορεί να κινηθεί νόμιμα στον δρόμο, αφού δεν βγάζει άδεια κυκλοφορίας, αλλά μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει για σας ένα εξαιρετικό μέσο προπόνησης και διασκέδασης.

Ακριβως περι αυτου προκειται.Ειναι ενα Midi-bike.Δηλαδη ενα ενδιαμεσο σε κλιμακα μοντελο απο μια κανονικη μηχανη και ενος pocket-bike.To χρησημοποιεις στην προπονηση για να εξηκιωθεις με τις κλεισεις και την συμπεριφορα μιας μηχανης σε τοσο οριακες καταστασεις χωρις να θεσεις την σωματικη σου ακεραιοτητα σε κινδυνο και στην περιπτωση τουμπας απλα σηκωνεσαι το βαζεις μπροστα και συνεχιζεις διοτι δεν εχει σημαντικες φθορες εν αντιθεση με το RS 125 οπου εαν την μαζεψεις πρεπει να βαλεις και το χερι βαθουτσικα στην τσεπη.Συνηθως βαζουμε και ενα μοτερ απο καθαρο επανω CR πχ και αποκταει και νευρο το σκατο....ομως 5000 ευρω....μπα.....θα μεινω στο NSR 50 με μοτερ απο καθαρο..... :smt118 :smt118 :smt118
VALE ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!!!
www.myspace.com/blitzgsxr
Άβαταρ μέλους
BLITZ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 2:30 am
Τοποθεσία: ...???...

Δημοσίευσηαπό lord την Τετ Μαρ 28, 2007 3:10 am

BLITZ έγραψε:Πρόκειται απλά για μια μοτοσικλέτα που δεν μπορεί να κινηθεί νόμιμα στον δρόμο, αφού δεν βγάζει άδεια κυκλοφορίας, αλλά μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει για σας ένα εξαιρετικό μέσο προπόνησης και διασκέδασης.

Ακριβως περι αυτου προκειται.Ειναι ενα Midi-bike.Δηλαδη ενα ενδιαμεσο σε κλιμακα μοντελο απο μια κανονικη μηχανη και ενος pocket-bike.To χρησημοποιεις στην προπονηση για να εξηκιωθεις με τις κλεισεις και την συμπεριφορα μιας μηχανης σε τοσο οριακες καταστασεις χωρις να θεσεις την σωματικη σου ακεραιοτητα σε κινδυνο και στην περιπτωση τουμπας απλα σηκωνεσαι το βαζεις μπροστα και συνεχιζεις διοτι δεν εχει σημαντικες φθορες εν αντιθεση με το RS 125 οπου εαν την μαζεψεις πρεπει να βαλεις και το χερι βαθουτσικα στην τσεπη.Συνηθως βαζουμε και ενα μοτερ απο καθαρο επανω CR πχ και αποκταει και νευρο το σκατο....ομως 5000 ευρω....μπα.....θα μεινω στο NSR 50 με μοτερ απο καθαρο..... :smt118 :smt118 :smt118


+1ανετα.... :smt101
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο HONDA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες