Η αλλαγή των δεδομένων

Ολα τά μάτια σέ μία ευθεία

Η αλλαγή των δεδομένων

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Μάιος 23, 2007 12:02 am

Για τον Rossi και όλους τους αναβάτες τα 800 άνοιξαν έναν νέο κόσμο. Δεν κρέμονται πλεόν, ρισκάροντας την ώρα που τα υπέρροπάτα θηρία τους, τρώνε τα ελαστικά τους. Τώρα μπορούν να χαράξουν μια ωραία καθαρή γραμμή, πλαγιάζοντας πιο πολύ, για περισσότερη ώρα, κατεβάζοντας την πιο ομαλή δύναμη στην άσφαλτο νωρίτερα.

Στην πραγματικότητα τα γρήγορα γυρολόγια ήρθαν νωρίς. Παράλληλα, αυτοί οι χρόνοι ήταν μετά βίας πιστευτοί. Ακόμα και ένα έμπειρος μηχανικός όπως ο Burgess εξέφρασε την απόψη πως ήταν σύγουρος οτι οι χρόνοι θα κατέβουν σε σχέση με τα 990, όπως και το απέδειξαν οι 2 πρώτοι αγώνες.

Υπάρχει και ακόμα μια έκπληξη. Πριν από λιγότερο από 6 μήνες τα 990 ήταν υπέροχα, ήταν οι απόλυτοι κυριάρχοι και οποιαδήποτε μείωση θα αφαιρούσε μόνο από την αίγλη τους. Αυτή η αντίληψη πλεόν αλλάζει. Συγκριτικά μοιάζουν δυσκίνητα και ιδιότροπα.

Η μεταφορά περισσότερων δυνατοτήτων στους αναβάτες είναι ξεκάθαρη, η οποία προέρχεται από μια ακόμη αλλαγή: Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που λέγεται πως κατέστρεφαν την τέχνη της οδήγησης, στις καινούριες μοτοσικλέτες είναι δραματικά λιγότερα απ'ότι στα 990. Χρειάζεται λιγότερος έλεγχος καθώς δεν έχουν προβλήματα ξεσπάσματος της ροπής. Δίνεται μια ευκαιρία στους αναβάτες να κάνουν περιοσσότερα για αυτούς.

Μια ερώτηση μένει να απαντηθεί...Είναι οι καινούριες μοτοσικλέτες (με ίδιο ελάχιστο βαρος, λιγότερη δύναμη) πιο γρήγορες μέσα στις στροφές;
Αν και αναμένονται περισσότερες βελτιώσεις στα ελαστικά, οι νόμοι της φυσικής προδιαθέτουν για μικρή βελτίωση, παρά για κάτι δραματικό.

Παρ΄όλα αυτά, μερικοί αναβάτες και τεχνικοί ελαστικών κάνουν λόγο για αύξηση της ταχύτητας, της τάξης των 8 και πλεον χιλιομέτρων την ώρα. Είναι ενα αίνιγμα το οποίο ίσως απαντάται με το διαφορετικό προφίλ ελαστικών που επηρεάζει τις ενδείξεις της ταχύτητας όταν είναι πλαγιασμένη η μοτοσικλέτα.

Το θέμα πάντως είναι η υπόσχεση για καλύτερους αγώνες όπως έδειξαν και τα πρώτα δείγματα της σεζόν, με τους αναβάτες να κάνουν περισσότερες αισθητές διαοφορές απ'ότι στα 990.

Οι αλλαγες είχαν προαναγγελθεί από το 2003, με αιτιολόγηση την ασφάλεια. Με τη μεγαλύτερη όμως ταχύτητα εισόδου, και εξόδου, με μάζες πιο στενές και από 125cc και με τους αναβάτες να εξερευνούν όλες τις νέες δυνατότητες, η ασφάλεια είναι ένα ακόμη θέμα που χρήζει απάντησης. Ας ελπίσουμε οτι θα τη βρεί.....




πηγή: Μοτο
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Επιστροφή στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ-ΝΕΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες