BMW HP2 Sport 1200

Συντονιστές: soter3gm, Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Πέμ Απρ 03, 2008 12:32 am

Ρε παιδιά , γιατί τα μασάτε , και δεν τα λέτε καθαρά τα πράγματα .

Ο Ελληνας , χάνει με την ημέρα την αγοραστική του δύναμη , το τσίλικο - το πονηρό - το γρήγορο - το Status moto , κάθετε και μαζεύει σκόνη στις αντιπροσωπείες .

Πλεον , πρέπει να καταλάβουμε , ότι τα πράγματα δεν είναι αισιόδοξα , και θα πρέπει να κοιμάται ο καθένας στο κρεβατάκι του , που είναι ραμμένο και κομμένο ακριβώς στα οικονομικά του μέτρα .

Πως μπορώ να ξεχάσω το κλάμα του φουκαρά , που πήρε μεταχειρισμένο BMW , με πεντακόσιες δόσεις , και μόλις χρειάστηκε τακάκια Brembo, και άκουσε την ογδοντάρα .... λιποθύμησε .
(Ειπα ... έλεγε ο καημένος .. να πάρω κάτι καλό )

Τα πλέον ακριβά μοτόρια , ανήκουν στους λίγους , αυτοί οι λίγοι , καλό θα είναι να γράφουν και σε άλλα θέματα στο φορουμ , διαφορετικά θα παραμείνουν ξεχωριστοί αλλά και μόνοι ταυτόχρονα .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Απρ 03, 2008 11:12 am

Μην ξεχνάς Κυριάκο ότι κάτι που είναι ακριβό για μένα μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλο. Συμφωνώ ότι οι καιροί που έρχονται είναι δύσκολη αλλά δεν μπορούν να πουν όλοι τα πουλάμε και παίρνουμε παπάκια για να έχουμε φτηνό σέρβις.

Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις στη ζωή σου είναι να έχεις απωθημένα. Καλά έκανε αυτός που λες και πήρε τη BMW που ήθελε. Αν του φαίνονται ακριβά τα 80 ευρώ για τα τακάκια τότε μάλλον δεν ήξερε (δεν ρώταγε?) τη αγόραζε. Τουλάχιστον και να την πουλήσει μια μέρα, γιατί δεν θα μπορεί να την συντηρήσει, θα έχει βγάλει τα γούστα του και δεν θα λέει στα εγγόνια του πόσο ήθελε να πάρει ένα GS στα νιάτα του αλλά πόσο ακριβά ανταλλακτικά έχουν τα BMW. [smilie=snork_okok.gif] [/GVideo]
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό TREKGS την Πέμ Απρ 03, 2008 12:22 pm

Τα πλέον ακριβά μοτόρια , ανήκουν στους λίγους , αυτοί οι λίγοι , καλό θα είναι να γράφουν και σε άλλα θέματα στο φορουμ , διαφορετικά θα παραμείνουν ξεχωριστοί αλλά και μόνοι ταυτόχρονα .
***********************
Με ολο το σεβασμο απολογουμε για την εντυπωση που σχηματισα και εχεις απολυτο δικαιο.Θα επανορθωσω οποτε και οταν μπορω,να πω για κατι που ειμαι σιγουρος και το ξερω καλα σε ολα τα θεματα .
Οσο για τα ακριβα μοτορια αν εισαι περα για περα σιγουρος πως ειναι για τους λιγους τοτε
θελω να ελπιζω πως στον κανονα αυτο οπως και σε καθε κανονα υπαρχουν εξαιρεσεις.Αλλως
πως αφαιρειται το δικαιωμα της ελπιδας για κατι ωραιο που στον καθενα διαφερει βεβαια, απο ολους μας.

Οσο για την αποψη του καθε ενος νομιζω πως ειναι σεβαστη οπως και η δικη σου φιλε Κυριακο και δεν θα δοκιμασω να διαφωνισω καθως φαινεται πως ισως ,ισως και να εχεις δικιο.
:wink:
Άβαταρ μέλους
TREKGS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:23 pm
Τοποθεσία: ΛΕΜΕΣΟΣ-ΚΥΠΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Marios Georgiou την Πέμ Απρ 03, 2008 12:42 pm

ine gnosto oti stin kipro iparxi perissotero xrima....afto eksipakoui oti ke oi kiprioi pernoun akribes motocicletes......den ine omos panta etsi...merikou sterounte polla pramata gia na exoun oti exoun. eksartate apo tis protereotites pou bazi o kathenas alla sifgoura, oi kiprioi ine se poli kalitera oikonimiko epipedo apo tous ellines se thema motociclettas.....afto omos den mas empodizi na imaste oloi oi motociclettistes mia ikogenia ke panta oi filoi mas apo tin ellada na ine kalodexoumenoi stin kipro gia ride esto ke an ertoun ke me patini....
"You can learn about a person in an hour of play than in a year of conversation...." - Plato
Άβαταρ μέλους
Marios Georgiou
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:07 pm
Τοποθεσία: Limassol

Δημοσίευσηαπό TREKGS την Πέμ Απρ 03, 2008 1:02 pm

Για σου Μαριε,

Συμφωνω!!!
+10000000000

Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι ολοι εχουμε κοινο ενδιαφερον για ενα συγκεκριμενο θεμα της μοτοσυκλετες.
Άβαταρ μέλους
TREKGS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:23 pm
Τοποθεσία: ΛΕΜΕΣΟΣ-ΚΥΠΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Πέμ Απρ 03, 2008 3:59 pm

Αντε και λίγο σπαμ ακόμα :smt025

Ερώτημα ? έμενα τώρα που μοιάζει με BMW από μακρυά ... και Honda από κοντά ,
τι θα γίνετε με τους Βεμβεδάκιδες ,
θα με χαιρετάνε από μακριά , και θα με μουντζώνουν από κοντά ?

:smt062 :smt043 :smt043 :smt043 :smt043
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Απρ 04, 2008 8:54 am

Kiriakost έγραψε:Αντε και λίγο σπαμ ακόμα :smt025

Ερώτημα ? έμενα τώρα που μοιάζει με BMW από μακρυά ... και Honda από κοντά ,
τι θα γίνετε με τους Βεμβεδάκιδες ,
θα με χαιρετάνε από μακριά , και θα με μουντζώνουν από κοντά ?

:smt062 :smt043 :smt043 :smt043 :smt043


Μουαχαχαχααααχ... :smt036 :smt036 :smt036
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Παρ Απρ 04, 2008 11:08 am

Aν και δεν μπορώ να θέσω τον ευατό μου στα ίδια μέτρα και σταθμά καθότι για προσωπικούς λόγους (σαν του Μπέκαμ) από μικρός αποφεύγω σα το διάολο τα κλειστά οχήματα, η παρατήρησή μου είναι ίσως κοινή για όλους τους τύπους των οδηγών:

Ο Έλληνας δεν θα δανειστεί μόνο για να αγοράσει οχήματα, αλλά και για διάφορους ακόμη πιο χαζούς λόγους όπως είναι η... αγορά φωτογραφικής μηχανής ή το διακοποδάνειο. Προσωπικά αν και άλλαξα πολλές μοτοσυκλέτες δεν θυμάμαι να αγοράσα ΠΟΤΕ κάτι χωρίς να έχω τα μετρητά. Δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να βγάλω τον καρκίνο για 5 χρόνια, για παλιοσίδερα. Μάλλον είμαι πολύ σπάνιο είδος γιατί ακόμη και οι αντιπρόσωποι της BMW με κοιτάνε σαν να είμαι εξωγήινος ή σαν να έχω μόλις ληστέψει τράπεζα.

Πάραυτα το BMWδάκι με κόλλησε από την πρωτόγνωρη αίσθηση ασφάλειας αφού σε αντίθεση με όλες τις άλλες μηχανές ουδέποτε λειτούργησε απροσδόκητα, ουδέποτε είχα υστερίες και εμφράγματα, και στο διάολο τα brembo, αν είναι να λειτουργούν πάντα έτσι θα τα πληρώσω και 150 ευρώ. Έχει σημασία γιατί μετά από 40 πτώσεις μ' ενδιαφέρει το ενδεχόμενο να μην πονάω συχνά, εξάλλου από μία ηλικία και μετά ΌΛΑ πονάνε περισσότερο γι' αυτό οι δίσκοι της brembo είναι μια καλή θεραπεία.
:D


Όλα τα παραπάνω βεβαίως σε καμία περίπτωση δεν με κάνουν πλούσιο. Συνήθως ξυπνάω στις 4:30 το πρωί. Οι πλούσιοι ξυπνάνε μετά τις 9.
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Παρ Απρ 04, 2008 4:03 pm

FiestaLoca έγραψε:
Πάραυτα το BMWδάκι με κόλλησε από την πρωτόγνωρη αίσθηση ασφάλειας αφού σε αντίθεση με όλες τις άλλες μηχανές ουδέποτε λειτούργησε απροσδόκητα


Μπά ! .... τι μας λες ... Οταν όλες οι μοτοσυκλέτες βουτάνε στο μπροστινό σύστημα στο φρενάρισμα ........ και το τελελέβερ οχι .. δεν σου έκανε καμιά εντύπωση ?

Σήμερα διάβαζα ολόκληρο άρθρο περί BMW , και ελεγε ο καημένος ο γραφιάς ... θα πρέπει να συνηθίσετε το ένα - το άλλο - το αλλιώτικο , βγάλτε και το ABS , να μην στριμοκολιάζεστε ανάμεσα από αυτοκίνητα ... για να μην βρει κανένας κύλινδρος πάνω σε πόρτα ..... τρώει πολύ μέσα στην πόλη , δεν έχει γκάζια για μαγκιές , αλλά θα σε πάει σαν τραίνο εκτός πόλης με δυο άτομα .

BMW 1200GS (00)

Τέλος , περί Brembo ... εντάξει ... όταν φρενάρουν τα NISSIN πατινάρουν , αυτό θέλεις να μας πεις .


Οχι , δεν θέλω να ανοίξω πόλεμο , αλλά θα προτιμούσα , ποιο ποιοτικές δικαιολογίες .




Πριν μερικά χρόνια πήρε φίλος μου κολλητός BMW 1000+ κυβικά , και με έφαγε ... πάρε και συ μια , να κάνουμε ταξίδια , φρεσκο-παντρεμένος ο τύπος , τελικά μόλις έμεινε η κυρα έγκυος,
πάει και η BMW ... πάνε και τα ταξίδια ... πάνε και τα γούστα .

ολοκληρώνω την φλυαρία μου λέγοντας , οτι έχω την Honda μου 15 χρόνια , και νοσοκομείο δεν πήγα , και φρενάρει , και με πάει , και την πάω .
Σου εύχομαι απλά , να σου συμβεί το ίδιο και με την δικιά σου .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό TREKGS την Παρ Απρ 04, 2008 4:29 pm

Kiriakost έγραψε:
FiestaLoca έγραψε:
Πάραυτα το BMWδάκι με κόλλησε από την πρωτόγνωρη αίσθηση ασφάλειας αφού σε αντίθεση με όλες τις άλλες μηχανές ουδέποτε λειτούργησε απροσδόκητα


Μπά ! .... τι μας λες ... Οταν όλες οι μοτοσυκλέτες βουτάνε στο μπροστινό σύστημα στο φρενάρισμα ........ και το τελελέβερ οχι .. δεν σου έκανε καμιά εντύπωση ?

Σήμερα διάβαζα ολόκληρο άρθρο περί BMW , και ελεγε ο καημένος ο γραφιάς ... θα πρέπει να συνηθίσετε το ένα - το άλλο - το αλλιώτικο , βγάλτε και το ABS , να μην στριμοκολιάζεστε ανάμεσα από αυτοκίνητα ... για να μην βρει κανένας κύλινδρος πάνω σε πόρτα ..... τρώει πολύ μέσα στην πόλη , δεν έχει γκάζια για μαγκιές , αλλά θα σε πάει σαν τραίνο εκτός πόλης με δυο άτομα .

BMW 1200GS (00)

Τέλος , περί Brembo ... εντάξει ... όταν φρενάρουν τα NISSIN πατινάρουν , αυτό θέλεις να μας πεις .


Οχι , δεν θέλω να ανοίξω πόλεμο , αλλά θα προτιμούσα , ποιο ποιοτικές δικαιολογίες .




Πριν μερικά χρόνια πήρε φίλος μου κολλητός BMW 1000+ κυβικά , και με έφαγε ... πάρε και συ μια , να κάνουμε ταξίδια , φρεσκο-παντρεμένος ο τύπος , τελικά μόλις έμεινε η κυρα έγκυος,
πάει και η BMW ... πάνε και τα ταξίδια ... πάνε και τα γούστα .

ολοκληρώνω την φλυαρία μου λέγοντας , οτι έχω την Honda μου 15 χρόνια , και νοσοκομείο δεν πήγα , και φρενάρει , και με πάει , και την πάω .
Σου εύχομαι απλά , να σου συμβεί το ίδιο και με την δικιά σου .


Φιλε Κυριακο,

Δεν νομιζω να υπαρχουν ποιοτικες δικαιολογιες.Περι ορεξεως ουδεν σχολιο.Ο καθενας παιρνει οτι τραβα η ψυχη του και η τζεπη του.Πρωσοπικα με ενοχλουν οι bmw μονο αν οι ιδιοκτητες τους μου ζητουν να πληρωσω εξαρτηματα η βενζινη η οτιδηποτε αλλο.Αμα γουσταρη ο ανθρωπος να εχει bmw εμενα τι με νοιαζει.Τωρα θα θυμηθω εκεινο που λεει¨δεν εχω προβλημα με καμοια αποψη φτανει να ειναι ιδια με τι δικη μου¨.Αν ειναι ομως κουβεντα να γινεται ολα τα σχολια καλοδεχουμενα.Ολοι αγαπαμε τις μοτοσυκλετες μας σαν να ειανι οι καλυτερες και καλα κανουμε οι συζυτησεις με συκρισεις καλες ειναι κι αυτες αλλα νομιζω δεν τελειωνουν ποτε.Ολοι καλα ναμαστε να γουσταρουμε χιλιομετρα κιας ειναι και με παπακι.
ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΖΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ
Άβαταρ μέλους
TREKGS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:23 pm
Τοποθεσία: ΛΕΜΕΣΟΣ-ΚΥΠΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Παρ Απρ 04, 2008 10:04 pm

Kiriakost έγραψε:
Μπά ! .... τι μας λες ... Οταν όλες οι μοτοσυκλέτες βουτάνε στο μπροστινό σύστημα στο φρενάρισμα ........ και το τελελέβερ οχι .. δεν σου έκανε καμιά εντύπωση ?

Σήμερα διάβαζα ολόκληρο άρθρο περί BMW , και ελεγε ο καημένος ο γραφιάς ... θα πρέπει να συνηθίσετε το ένα - το άλλο - το αλλιώτικο , βγάλτε και το ABS , να μην στριμοκολιάζεστε ανάμεσα από αυτοκίνητα ... για να μην βρει κανένας κύλινδρος πάνω σε πόρτα ..... τρώει πολύ μέσα στην πόλη , δεν έχει γκάζια για μαγκιές , αλλά θα σε πάει σαν τραίνο εκτός πόλης με δυο άτομα .

BMW 1200GS (00)

Τέλος , περί Brembo ... εντάξει ... όταν φρενάρουν τα NISSIN πατινάρουν , αυτό θέλεις να μας πεις .


Οχι , δεν θέλω να ανοίξω πόλεμο , αλλά θα προτιμούσα , ποιο ποιοτικές δικαιολογίες .




Πριν μερικά χρόνια πήρε φίλος μου κολλητός BMW 1000+ κυβικά , και με έφαγε ... πάρε και συ μια , να κάνουμε ταξίδια , φρεσκο-παντρεμένος ο τύπος , τελικά μόλις έμεινε η κυρα έγκυος,
πάει και η BMW ... πάνε και τα ταξίδια ... πάνε και τα γούστα .

ολοκληρώνω την φλυαρία μου λέγοντας , οτι έχω την Honda μου 15 χρόνια , και νοσοκομείο δεν πήγα , και φρενάρει , και με πάει , και την πάω .
Σου εύχομαι απλά , να σου συμβεί το ίδιο και με την δικιά σου .








Aγαπητέ δεν θέλω να αμφισβητήσω ανοιχτά τις σχετικές σου γνώσεις, πάντως το ST δεν έχει telelever, αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

Ανάμεσα στους λόγους που το αγόρασα είναι σίγουρα το 0-200 σε 12'' αλλά με την βεβαιότητα πως οι τετραπίστονες σταθερές δαγκάνες δίσκων 320mm μπροστά και η μονοπίστονη floating δαγκάνα πίσω με δίσκο 265mm θα προσπαθήσουν να σταματήσουν αποτελεσματικά τα μόλις 210κg όχι μόνο γιατί είναι η κορυφή της κατηγορίας, αλλά και γιατί προστίθενται τεχνολογίες όπως το ABS που πρώτη η bmw ανέπτυξε.

Ωραίος, ελαφρύς, καθαρός, ταχύτατος, σιωπηλός ιμάντας, ο οποίος διόρθωσε το μοναδικό του τρωτό σημείο δηλαδή την αντοχή στο χρόνο. Πλέον αυτός αλλάζεται στα 40.000κm Μέχρι και τα τζαπάνια πολλά χρόνια αργότερα παραδέχθηκαν πως ο ιμάντας μετάδοσης είναι το επόμενο βήμα, γι' αυτό καλύτερα να καταπνίξεις κάποια ένστικτα γιατί θα τους βλέπεις μπροστά σου όλο και περισσότερο σε όλες τις εταιρίες. Μεγάλη νίκη που λέει πολλά!

Βεβαίως είναι επετειακός ο super-οικονομικός κινητήρας που χάρην στην τεράστια ελαστικότητα μετατρέπει το όχημα σε σκουτεράκι όταν δει τα σκούρα, ονομάζεται επετειακός γιατί είναι ο πρώτος δικύλινδρος σε σειρά για την motorrad, σχεδιασμένος από το μηδέν. Την παραγωγή καθυστέρησε η εμμονή των Γερμανών με τον ήχο, βεβαίως οι ίδιοι δεν πρόκειται να το παραδεχθούν ποτέ αλλά πράγματι ακούγεται σαν boxer! Έτσι ο έρωτας μ' αυτόν τον χαρακτηριστικό ήχο στούκας ήταν έντονος. Έχουμε λοιπόν πολύ σπαταλημένο χρήμα στην ανάπτυξη ενός κινητήρα που αποδίδει σαν boxer 1200cc και που ακούγεται το ίδιο και που καίει το ελάχιστο σε ένα πολύ ελαφρύτερο αλλά ποιοτικό όχημα που δεν είναι ούτε 800cc ούτε και 1000cc

Έπαιξαν ρόλο και τα άφθονα χυτά αλουμίνια, το ψαλίδι-έργο τέχνης, το πλαίσιο μόλις 10κg που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέλος του (φιλοσοφία bmw), ο σπορ χαρακτήρας στις πολύ σκληρές σχεδιαστικές γραμμές (μου τη σπάει που όλα τα οχήματα τείνουν να μεταμορφωθούν σε πόκεμον) και οι συνήθεις για την εταιρία πολυτέλειες όπως ο υπολογιστής ταξιδίου, γιατί όπως και να 'χει είναι ωραία να έχεις ένδειξη πιέσεως ελαστικών.

Ισχύει το σλόγκαν "serious fun" γιατί και μπορώ να διασκεδάσω με τις επιταχύνσεις του στην εθνική, και δεν θα προβληματιστώ στην κυκλοφοριακή συμφόρηση, και δεν θα πληρώσω την βενζίνη χρυσή, και σίγουρα θα ανέβει η κυρά όπως λέει ο φιλαράκος, γιατί μοιάζει να είναι σοβαρό και άνετο όχημα. Δηλαδή την μία μέρα μπορώ να παίξω επιθετική οδήγηση και την άλλη να κάνω μεγάλο τουρισμό χωρίς να διαμαρτύρεται κανένας.

Όσο για ισορροπία δεν ξέρω, γι' αυτό αρμόδιος να απαντήσει είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής Chris Pfeiffer
καλύτερα δεν γίνεται. Απολύτως τίμια οδική συμπεριφορά. Αν το HP2 Sport είναι σε αυτόν τον τομέα το ίδιο αψογότατο, θα το πάρω με κλειστά μάτια.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6XaJD2-yg60[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από FiestaLoca και Παρ Απρ 04, 2008 10:15 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Απρ 04, 2008 10:15 pm

Dakotas, TREKGS, MariosGeorgiou

+100000



Kυριάκο το ξέρω πως υάρχουν πολλά "ψώνια", επιδειξίες, φρούτα, κτλ κτλ....Εδώ μέσα όπως θα έχεις παρατηρήσει είμαστε μια παρεά, ο κάθε ένας με τη μηχανή του, ανεξαρτήτως κυβικών, φρένων, αναρτήσεων, ίππων. Άλλος έχει Ευρωπαϊκό, άλλος Ιαπωνικό άλλος Κορεάτικο. Η ουσία είναι ότι όλοι περνάμε καλά και που και που κάνουμε και το χαβαλέ μας, με αστεία πειράγματα και τσιγκλιές.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Σάβ Απρ 05, 2008 12:57 am

Οχι ρε , μη με κρατάτε ... αφήστε με να το φάω το Messerschmitt , που γύρισε να μας πει τον Hirosito σκούφο .

[smilie=wav.gif] :smt043 :smt043 :smt043 :smt043
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό iznogood την Κυρ Απρ 06, 2008 1:13 pm

Οσο η μοτοσυκλετα μας ειναι "ντοπα" στη ψυχολογια μας παντα θα τη θεωρουμε ως ορθη αγορα και θα την υπερασπιζομαστε και εννιοτε θα κοροϊδευουμε τους υπολοιπους για τη δικη τους (αμυνα της αγορας μας).

























Κατω τα japan... :smt098
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Κυρ Απρ 06, 2008 1:37 pm

Ισως τελικα η επιλογη της μηχανης μας να προσδιοριζει και τον χαρακτηρα μας κατα καποιον τροπο. Περα απο την οικονομικη μας κατασταση ευτυχως υπαρχουν μηχανες της ιδιας κατηγοριας με παρομοια χαρακτηρηστικα σε ευρος τιμων που ο καθενας μπορει να αγορασει με τον ενα ή τον αλλο τροπο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Κυρ Απρ 06, 2008 2:24 pm

valentinosgsxr έγραψε:Ισως τελικα η επιλογη της μηχανης μας να προσδιοριζει και τον χαρακτηρα μας κατα καποιον τροπο.


Σίγουρα ισχύει αυτό. Επειδή η ανατολίτικη κουλτούρα έχει μια διαφορά έντονη από τον δυτικό κόσμο, τα καραμελωμένα πόκεμον με τις πολλές στρογγυλάδες εμένα προσωπικώς με χαλάνε λιγουλάκι.
Αντίθετα η ισορροπία σκληρής γραμμής με τις καμπύλες που χρησιμοποιούν οι Ιταλοί ή οι γενικώς σκληρές γραμμές που χρησιμοποιούν οι Γερμανοί, με φτιάχνουν απεριόριστα.
Ο τύπος του οχήματος είναι επίσης σχετικός με τον χαρακτήρα. Αλλά έχω και κάτι αλητήρια φιλαράκια στην Μεταμόρφωση που δεν θα μπορούσα να τους φανταστώ πάνω σε άλλο όχημα πλην των custom μοτοσυκλετών.
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Κυρ Απρ 06, 2008 4:53 pm

Dimitris έγραψε:Dakotas, TREKGS, MariosGeorgiou

+100000



Kυριάκο το ξέρω πως υάρχουν πολλά "ψώνια", επιδειξίες, φρούτα, κτλ κτλ....Εδώ μέσα όπως θα έχεις παρατηρήσει είμαστε μια παρεά, ο κάθε ένας με τη μηχανή του, ανεξαρτήτως κυβικών, φρένων, αναρτήσεων, ίππων. Άλλος έχει Ευρωπαϊκό, άλλος Ιαπωνικό άλλος Κορεάτικο. Η ουσία είναι ότι όλοι περνάμε καλά και που και που κάνουμε και το χαβαλέ μας, με αστεία πειράγματα και τσιγκλιές.

που είναι εκείνη η φωτό με το guzzi και το BMW Ρε Μητσο ??
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο BMW

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες