Τα Bridgestone πήραν φωτιά! Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Ο Stoner στην κορυφή σε όλο τον αγώνα. Ο Dani με τα Michelin υπέκυψε στην πίεση του Melandri, ο οποίος αν και με την δορυφορική ομάδα αλλά με Bridgestone κρατήθηκε και πήρε τη 2η θέση. Ο Rossi πίσω στη 5η θέση, έκανε στο 2ο μισό έναν μοναχικό αγώνα, προσπαθώντας να μείνει κοντά και να πιάσει τον 4ο De Puniet. Άργησε όμως να κάνει την επίθεσή του φοβούμενος αν θα κρατήσουν τα ελαστικά του-πως να τα εμπιστευτεί το παλικάρι; Τελικά τα ελαστικά κράτησαν αλλά 2 γύροι πριν το τέλος που άρχισε την ολοκληρωτική επίθεση (μείωσε από 3.4sec που ήταν η διαφορά, σε 1.6 περίπου) δεν ήταν αρκετοί για να απειλήσει τον Randy.
Συνημμένα
Moderator of Motocikleta.Gr
Moto Guzzi Breva V1100 2006 Moto Guzzi Le Mans V11 2003 Moto Guzzi World Club The way the "V" is meant to be...
manolisvl έγραψε:ελεος ποια καταντησε η φορμουλα να εχει πιο πολυ ενδιαφερον.. ασχετα αν τα ψιλοστηνουν οπως ειδαμε σημερα και σε ολη τη διαρκεια του πρωταθληματος
Και το κακό είναι πως ακόμα και να θελήσει η Dorna μελλοντικά να αλλάξει τη κατάσταση προς το καλύτερο (περισσότερο θέαμα για τους θεατές-διότι θα αρχίσει να πέφτει η τηλεθέαση) δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα. Τα εργοστάσια υποκινούν την αλλαγή των κανονισμών και αυτό που θέλουν τα εργοστάσια δεν είναι η τηλεθέαση αλλά η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Αλλά όπως βλέπουμε η εξέλιξη της τεχνολογίας δεν συμβαδίζει με το θέαμα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα (βλέπε traction control) έχουν μειώσει το θέαμα. Οι μηχανές ούτε σουζάρουν, ούτε πλαγιολισθαίνουν, η ικανότητα του αναβάτη έρχεται σε 2ο ρόλο...
Η Formula 1 έχει 4 ρόδες. Είναι κάτι πολύ διαφορετικό. Σκεφτείτε να καταντήσει 100% το MotoGP σαν τη F1. Δεν θα υπάρχει πιο βαρετό πράγμα από το να βλέπεις 2 ρόδες να τρέχουν, χωρίς καμία προσπέραση, να είναι όλοι ένα μακρύυυυυ τρενάκι...
Moderator of Motocikleta.Gr
Moto Guzzi Breva V1100 2006 Moto Guzzi Le Mans V11 2003 Moto Guzzi World Club The way the "V" is meant to be...
Όντως φέτος το πρωτάθλημα ήταν πολυ βαρετο. Εγώ είμαι rossi βεβαια αλλα δεν με χάλασε αυτο. Έκτός από 1-2 αγώνες όλοι οι άλλοι ήταν σούπα. Από τον δευτερο γύρο και μετά τέλος. Και δεν βλεπω να αλλάζουν και πολύ τα πράγματα καθώς όπως αναφέρθηκε τα ηλεκτρονικά κάνουν τα μοτόρια να πηγαίνουν στο 99% συνεπώς ο αναβάτης έχει 1% για να αλλάξει την κατάσταση.
Συνεπώς κερδίζει πάντα η καλύτερη μηχανή με τα καλύτερα ελαστικά σε κάθε αγώνα.
F1 γίναμε μόνο που F1 είναι το help αν δεν κάνω λάθος.