Μαλαισία Sepang

Ολα τά μάτια σέ μία ευθεία

Μαλαισία Sepang

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Οκτ 21, 2007 9:06 pm

Τα Bridgestone πήραν φωτιά! Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Ο Stoner στην κορυφή σε όλο τον αγώνα. Ο Dani με τα Michelin υπέκυψε στην πίεση του Melandri, ο οποίος αν και με την δορυφορική ομάδα αλλά με Bridgestone κρατήθηκε και πήρε τη 2η θέση. Ο Rossi πίσω στη 5η θέση, έκανε στο 2ο μισό έναν μοναχικό αγώνα, προσπαθώντας να μείνει κοντά και να πιάσει τον 4ο De Puniet. Άργησε όμως να κάνει την επίθεσή του φοβούμενος αν θα κρατήσουν τα ελαστικά του-πως να τα εμπιστευτεί το παλικάρι; Τελικά τα ελαστικά κράτησαν αλλά 2 γύροι πριν το τέλος που άρχισε την ολοκληρωτική επίθεση (μείωσε από 3.4sec που ήταν η διαφορά, σε 1.6 περίπου) δεν ήταν αρκετοί για να απειλήσει τον Randy.
Συνημμένα

Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό manolisvl την Δευτ Οκτ 22, 2007 12:00 am

ελεος ποια καταντησε η φορμουλα να εχει πιο πολυ ενδιαφερον..
ασχετα αν τα ψιλοστηνουν οπως ειδαμε σημερα και σε ολη τη διαρκεια του πρωταθληματος
manolisvl
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 2:37 pm

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Οκτ 22, 2007 12:13 am

γαμωτ γαμωτ δεν τον ειδα

αυριο θα πεσει download
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό HawkGt την Δευτ Οκτ 22, 2007 12:25 am

Άστο Ηλία. Μόνο για την καταπολέμιση της αϋπνίας κάνει ο αγώνας αυτός...
Άβαταρ μέλους
HawkGt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 10:22 pm

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Οκτ 22, 2007 11:55 am

manolisvl έγραψε:ελεος ποια καταντησε η φορμουλα να εχει πιο πολυ ενδιαφερον..
ασχετα αν τα ψιλοστηνουν οπως ειδαμε σημερα και σε ολη τη διαρκεια του πρωταθληματος


Και το κακό είναι πως ακόμα και να θελήσει η Dorna μελλοντικά να αλλάξει τη κατάσταση προς το καλύτερο (περισσότερο θέαμα για τους θεατές-διότι θα αρχίσει να πέφτει η τηλεθέαση) δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα. Τα εργοστάσια υποκινούν την αλλαγή των κανονισμών και αυτό που θέλουν τα εργοστάσια δεν είναι η τηλεθέαση αλλά η εξέλιξη της τεχνολογίας.

Αλλά όπως βλέπουμε η εξέλιξη της τεχνολογίας δεν συμβαδίζει με το θέαμα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα (βλέπε traction control) έχουν μειώσει το θέαμα. Οι μηχανές ούτε σουζάρουν, ούτε πλαγιολισθαίνουν, η ικανότητα του αναβάτη έρχεται σε 2ο ρόλο...

Η Formula 1 έχει 4 ρόδες. Είναι κάτι πολύ διαφορετικό. Σκεφτείτε να καταντήσει 100% το MotoGP σαν τη F1. Δεν θα υπάρχει πιο βαρετό πράγμα από το να βλέπεις 2 ρόδες να τρέχουν, χωρίς καμία προσπέραση, να είναι όλοι ένα μακρύυυυυ τρενάκι...


Drogar-Mark-10(LBG).gif
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό zero την Δευτ Οκτ 22, 2007 7:32 pm

Όντως φέτος το πρωτάθλημα ήταν πολυ βαρετο. Εγώ είμαι rossi βεβαια αλλα δεν με χάλασε αυτο. Έκτός από 1-2 αγώνες όλοι οι άλλοι ήταν σούπα. Από τον δευτερο γύρο και μετά τέλος. Και δεν βλεπω να αλλάζουν και πολύ τα πράγματα καθώς όπως αναφέρθηκε τα ηλεκτρονικά κάνουν τα μοτόρια να πηγαίνουν στο 99% συνεπώς ο αναβάτης έχει 1% για να αλλάξει την κατάσταση.

Συνεπώς κερδίζει πάντα η καλύτερη μηχανή με τα καλύτερα ελαστικά σε κάθε αγώνα.

F1 γίναμε μόνο που F1 είναι το help αν δεν κάνω λάθος.
Άβαταρ μέλους
zero
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 21, 2007 9:36 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό lord την Δευτ Οκτ 22, 2007 7:48 pm

βαρετος αγωνας!κριμα ξυπνησα και πρωι πρωι να τον δω... :weedman:
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ-ΝΕΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


cron